;
coinex

اختراع جدید هوآوی برای افزایش طول عمر باتری گوشی

اگر نگران سلامت و طول عمر باتری موبایل خود هستید باید به فناوری جدید هوآوی امیدوار باشد. اختراع جدید هوآوی برای افزایش طول عمر باتری گوشی موثر خواهد بود.

نگرانی از بابت باتری و شارژ آن همواره یک نگرانی مهم است که البته تا حد زیادی نیز به انضباط شخصی و حفظ سلامت باتری موبایل بستگی دارد. برهمین اساس است که این روزها بهترین باتری گوشی 2021 مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته اند.

اما به جای افزایش ظرفیت باتری موبایل و رعایت بسیاری نکات برای حفظ سلامت باتری گوشی، هوآوی به ابداع یک فناوری جدید برای افزایش طول عمر باتری اقدام کرده است که در ادامه به آن میپردازیم.

اختراع جدید هوآوی برای افزایش طول عمر باتری گوشی

موضوع از این قرار است که طی سال 2020 هوآوی یک ماده جدید کامپوزیت سیلیکون کربن و یک روش برای تولید آنرا ثبت اختراع کرد. آنها در حقیقت قصد دارند از این ماده در باتری های جدید لیتیوم یون برای افزایش طول عمر باتری استفاده کنند.

آنطور که توضیحات حق اختراع نشان میدهد ما با یک ماده کامپوزیت بادوام روبرو هستیم که شامل یک هسته پوشانده شده با یک لایه قلیایی است. هسته سیلیکون با کربن آمورف پر شده است در حالی که اندازه منافذ از 50 نانومتر بالاتر نمیرود.

اختراع جدید هوآوی برای افزایش طول عمر باتری گوشی

این حق اختراع همچنین نشان میدهد که ساختار منافذ ریزماده کامپوزیت سیلیکون کربن به طورموثری سطح تماس بین ماده سیلیکون و الکترولیت را کاهش میدهد که احتمال واکنش های جانبی را کاسته و عمر باتری را طولانی تر میکند.

علاوه بر این اسکلت گرافیت میتواند به طور موثری انبساط و انقباض حجم مواد را کاهش دهد تا ثبات ساختاری و چگالی انرژی مواد کامپوزیت را بهبود بخشد. اینکه این باتری ها چقدر کارآتر هستند هنوز مشخص نیست.

با این حساب بعید است شاههد استفاده از این فناوری در بهترین گوشی های هواوی 2021 باشیم. البته استفاده از چنین قابلیتی با توصیف های مثبتی که در حق اختراع آمده بالطبع میتواند کار را برای بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس در رقابت بزرگ بهترین گوشی های 2021 پیچیده کند.

در پایان توصیه میکنیم حتما سری به بهترین گوشی های میان رده 2021 که در سال جدید عناوین جذابی از بهترین گوشی های سری M سامسونگ و قیمت بهترین گوشی های موتورولا را شامل میشود ببینید.

به علاوه بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین گوشی های 5G در سال 2021، بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021، بهترین گوشی های ال جی، بهترین گوشی های چینی 2021 و ارزان ترین گوشی های 5G دنیا برای علاقه مندان هر حوزه مفید فایده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ابداع جدید هوآوی برای افزایش طول عمر باتری گوشی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر