;
coinex

احتمال حضور دکتر استرنج در سریال وانداویژن قوت گرفت

احتمال حضور دکتر استرنج در سریال وانداویژن به دلیل اتفاقات پیش آمده محتمل خواهد بود، برای دانستن جزئیات بیشتر با تکراتو همراه شوید.

برای طرفداران ژانر ابرقهرمانی، فهرست بهترین فیلم های 2021 در سال جدید با بهترین فیلم های دی سی 2021، بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و البته شماری از سریال های مارول مانند فالکون و سرباز زمستان،‌ لوکی و شی هالک که همگی به عنوان بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 منتشر میشوند سالی پررونق خواهد بود.

حالا یک اکانت در تیک تاک ویدئویی را منتشر کرده است که حاوی تئوری پرطرفداری است که ادعا می کند با توجه به اتفاقات سریال وانداویژن منجر به فیلم جدید دکتر استرنج خواهد شد.

احتمال حضور دکتر استرنج در سریال وانداویژن قوت گرفت

طبق این تئوری واندا از دارک هولد برای درست کردن دنیای فانتزی وست ویو خود استفاده می کند. دارک هولد یک کتاب حاوی طلسم های رازآمیز است که در سریال Agents Of S.H.I.L.E.L.D به نمایش در آمده است.

این کتاب قادر است صاحب خود را به بزرگترین آرزویش برساند. همانطور که احتمالا می دانید بزرگترین آرزو و میل واندا متحد شدن با آخرین عشق خود یعنی ویژن است.

این تئوری همچنین حاکی از آن است که واندا می خواهد به دارک هولد را از طریق دورمامو بزرگترین دشمن دکتر استرنج بدست بیاورد. هدف دورمامو خارج شدن از بعد تاریک و تصرف تمام جهان های موجود است.

احتمال حضور دکتر استرنج

اگر این تئوری واقعیت داشته باشد، آنگاه خود واندا در داستان خودش چیزی بیش از یک نقش فرعی نخواهد داشت و  چیزهای خیلی بزرگتر و شیطانی دیگری نیز برای این نمایش درنظر گرفته شده است. این تئوری ادعا می کند که وانداویژن چیزی بیش از مقدمه برای برای دکتر استرنج در فیلم Multiverse of the Madness نیست.

البته این نکته لازم به ذکر است که اگر وانداویژن چیزی بیش از مقدمه برای فیلم های آینده بود، چنین تبلیغاتی نباید پیرامون آن شکل می گرفت، بنابراین وانداویژن باید بتواند خود به عنوان یک برنامه تلویزیونی و نه فقط یک زمینه اضافی حرفی برای گفتن داشته باشد، این موضوع لزوما اما ورود کتاب دارک هولد یا دورمامو را منتفی نمی داند، به هر صورت تا پخش سریال باید منتظر ماند.

علاوه بر این در سال جدید با بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین فیلم های زامبی 2021 و بهترین فیلم های هندی 2021 هنر هفتم پس از وقفه ای کوتاه مدت به دلیل کرونا،‌ قدرتمندانه به میدان باز خواهد گشت و فقط باید منتظر بازگشایی سینماها بود.

به علاوه توصیه میکنیم  بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021، بهرین فیلم های اسکار 2021،‌ بهترین انیمیشن های 2021، بهترین فیلم های عاشقانه 2021 و را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: inverse

نظر شما درباره احتمال حضور دکتر استرنج  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر