;
coinex

تام هالند باز هم جنجال آفرید ؛ نظر عجیب بازیگر اسپایدر من

تام هالند امسال با قسمت جدید سری مرد عنکبوتی به سینما می آید اما نظر عجیب بازیگر اسپایدر من باز هم جنجال برانگیز شده است. باما باشید.

اگرچه تام هالند بازیگر اسپایدر شهرت زیادی در اسپیل کردن فیلم ها دارد، اما این روزها تلاش کرده کمتر اطلاعاتی را درباره پروژه های آینده خود افشا نماید.

طی سال جدید میلادی، دنیای سینمایی مارول با برخی از بهترین سریال های 2021 شامل وانداویژن، فالکون و سرباز زمستان،‌ لوکی و شی هالک البته بهترین فیلم های مارول در سال 2021 وارد فاز چهارم خود خواهد شد. این آثار به عنوان هترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 پخش خواهند شد. علاوه بر این طرفداران ژانر ابرقهرمانی به بهترین فیلم های دی سی 2021 نیز امیدوار خواهند بود.

تام هالند باز هم جنجال آفرید ؛ نظر عجیب بازیگر اسپایدر من

البته این احتیاط او مانع از حرف های جنجالی دیگر نشده است او در اظهار نظری جدید درباره فیلم بعد مرد عنکبوتی دوباره جنجالی بزرگ را آفرید.

تام هالند درباره این فیلم جدید گفته است : « من می توانم بگویم که اسپایدرمن جدید بلند پروزانه ترین فیلم مستقل ابر قهرمانی است که تاکنون ساخته شده است، اگر فیلنامه را می خواندید متوجه شگفتی آن می شدید این فیلم واقعا تاثیربرانگیز خواهد شد، من هیچوقت چنین فیلم ابرقهرمانی ندیده ام.»

فیلم جدید مرد عنکبوتی دوباره توسط جان واتس کارگردانی می شود، البته لازم به ذکر است که هنوز نام رسمی و یا خلاصه رسمی از آن ارائه نشده است.

نظر عجیب بازیگر اسپایدر من

در سری قبلی هویت مخفی پارکر برای جهانیان مشخص شد و با مرگ کوئنتین بک به پایان رسید. ما انتظار داریم در سری جدید شخصیت های دیگری نیز به فیلم اضافه شوند. برخی امیدوارند دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ و شخصیت هایی مثل دکتر اختاپوس و الکترو نیز حضور پیدا نمایند.

آیا چنین تصوری برای فیلم مرد عنکبوتی کمی بیش از اندازه نیست؟ نمی توان قضاوت کرد ولی فراموش نکنید با توجه به اظهار نظر تام هالند بازیگر اصلی این فیلم انتظارات مخاطبان از این فیلم ابر قهرمانی پر طرفدار بسیار بالا رفته و همه منتظر یک فیلم هیجان انگیز با المان های جدید و متنوع هستیم.

بالطبع سری جدید مردعنکبوتی میتواند از بهترین فیلم های اکشن 2021 و حتی بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 باشد. به سینما دوستان توصیه میکنیم در سال جدید به بهترین فیلم های 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021، بهرین فیلم های اسکار 2021‌، بهترین فیلم های عاشقانه 2021، بهترین فیلم های هندی 2021 و بهترین فیلم های زامبی 2021 نیز امیدوار باشند.

به علاوه دوستداران انیمه و انیمیشن نیز بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021 و بهترین انیمیشن های 2021 را هرگز نباید از دست بدهند. به علاوه بهترین فیلم های مارول، بهترین فیلم های مورگان فریمن و بهترین فیلم های موزیکال را نیز فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: empireonline

نظر شما درباره  نظر عجیب بازیگر اسپایدر من چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر