;
coinex

بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2021 ؛ بازی‌های اعتیادآور

اگر به دنبال بازی‌هایی هستید که وقت خود را با آنها پر کنید، ما در این مقاله به معرفی بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2021 می‌پردازیم.

چه چیزی موجب اعتیادآور شدن بازی‌ها میشود؟ به طور کلی بازی‌های اعتیادآور، بازی‌هایی نیستند که وقت زیادی بخواهند. با اینحال، آن‌ها شامل چالش‌هایی هستند که شما را دعوت به بازی و مهارت یافتن در آنها می‌کنند. فرد برای تسلط بر بازی و تلاش برای بدست یافتن امتیازات بالا، ساعت‌ها غرق بازی می‌شود به طوری که خود نیز متوجه گذر زمان نمی‌شود.

بازی‌های این چنینی بیشتر به سلایق و طرز فکر افراد بستگی دارد، اما بازی‌های معرکه‌ای وجود دارد که می‌توانند شما را به ساعت‌ها بازی‌کردن تشویق کنند و این لیستی از بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2021 است. با تکراتو همراه باشید!

بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2021 در یک نگاه

همواره در تکراتو میکوشیم به بحث بازی و سرگرمی توجه ویژه ای داشته باشیم. در این موضوع تقریبا هیچ محدودیتی نیز قائل نیستیم. نه پلتفرم مانعی بر سر بحث از بازی هاست و نه ابزار مورد استفاده از برای بازی.

به طور خاص در تکراتو طی سالی که گذشت علاوه بر پرداختن به مسائل و موضوعات عام و معمولی چون بهترین بازی های PS4 در سال 2020 ، بهترین بازی های آنلاین اندرویدی 2020 و یا بهترین بازی های کامپیوتری 2020 که تقریبا در هر جایی ممکن است به فهرست های آن دسترسی داشته باشید،‌ به موضوعات جزئی تری نیز پرداخته ایم.

برای مثال در اندروید در بحث سبک ها و ژانرها ریز شدیم و  بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2020 ، بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020  و یا بهترین بازی های آنلاین دو نفره اندروید را به شما ارائه دادیم.

به علاوه برای علاقه مندان به کنسول های سونی، یعنی خانواده محبوب پلی استیشن علاوه بر بهترین بازی های پی اس 4، در دسته بندی های ژانری دو عنوان  بهترین بازی های ماشینی PS4 در سال 2020 و بهترین بازی های جنگی PS4 را به عنوان محبوب ترین موارد ارائه دادیم.

در سالی که گذشت پابجی موبایل از عناوین محبوب در میان بازی های موبایلی بود. اگرچه میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل از اساسی ترین مسائل برای پلیرهای پابجی خصوصا در ایران بود، اما برخی آموزش ها مانند آموزش خرید لباس در پابجی موبایل، نشان از استقبال عظیم کاربران ایرانی از پابجی با وجود وضعیت اینترنت داشت.

البته همه کاربران علاقه ای به بازی های پیچیده و سنگین ندارند، علاوه بر این همه افراد به بهترین بهترین گوشی های گیمینگ در سال 2020  نیز دسترسی ندارند. این افراد به بازی های سبک و البته سرگرم کننده ای مانند شبکه اجتماعی بازی و سرگرمی پلاتو که در بررسی و دانلود اپلیکیشن پلاتو به تفصیل از آن سخن گفتیم علاقه بیشتری دارند. به علاوه اگر دوست دارید حین بازی چیزی هم یاد بگیرید سری به دانلود و استفاده از بازی ویوو بزنید.

به علاوه کسانی که میلی به استفاده از بازی های آنلاین و پرهزینه ندارند چاره کارشان استفاده از  بهترین بازی های آفلاین اندروید است. اما حالا که سال میلادی 2020 رو به پایان است با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به بازی های اندرویدی 2021 و بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2021 را انتخاب کنیم. لیست ما از این قرار است:

  • بازی Alto’s Odyssey
  • بازی Asphalt 9: Legends
  • بازی Crossy Road
  • بازی Cytus II
  • بازی Duet
  •  بازی Game Dev Tycoon
  • بازی Halfbrick Studios
  • بازی Levelhead
  • بازی Pocket City
  • بازی Pokemon Go
  • بازی PUBG Mobile (or Call of Duty: Mobile or Fortnite)
  • بازی Reigns series

بازی «Alto’s Odyssey and Alto’s Adventure»

  • قیمت : رایگان
بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2020
بهترین بازی های اندروید آنلاین

بازی «Alto’s Adventure» و «Alto’s Odyssey» دو بازی عالی در سبک آرکید هستند و هردو جزء بازی‌های اعتیاد آورند. شما از یک تپه بزرگ اسکی می‌کنید و در این سفر طولانی، از ترفند‌های مختلف استفاده می‌کنید. این اساس کل بازی است. اما موانع، تغییر محیط و جمع آوری سکه باعث جذابیت این بازی می‌شود.

این بازی شامل رنگ‌های زیبا و مکانیکی ساده است. همچنین بازی به صورت رایگان در اختیار افراد قرار دارد و نیازی به پرداخت پول نیست. سازنده این بازی بیشتر درآمدش را از طریق تبلیغات بدست می‌آورد تا از پرداخت‌های درون برنامه‌ای این بازی.

این بازی شامل گرافیک منحصر به فردی است و نورپردازی‌های جذاب و افکت‌های آب و هوایی مانند شهاب‌ سنگ، طوفان و موارد دیگر به زیبایی این بازی می‌افزاید. همچنین شما می‌توانید درطول این بازی سکه جمع‌آوری کرده و شخصیت بازی را ارتقا دهید. این بازی آسان و اعتیاد آور را که یکی از بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2021 است، از دست ندهید.

بازی «Asphalt 9: Legends»

  • قیمت : رایگان
بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2020
بهترین بازی های اندروید آنلاین

بازی « Asphalt 9: Legends» آخرین ورژن بازی از سری بازی‌های آرکید ماشین بازی است. تنها تفاوت این ورژن بازی با ورژن‌های قبلی، اضافه شدن یک سری چیزهای جدید است و مکانیک اولیه بازی تغییری نکرده است.

حجم این بازی به دلیل گرافیک عالی آن زیاد است. دراین بازی تعداد زیادی ماشین و رویداد و مرحله برای بازکردن وجود دارد و همچنین امکان بازی آنلاین چند نفره نیز در این بازی وجود دارد.

این بازی که یکی از بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2021 است، به دلیل گرافیک عالی، مکانیک ساده و اعتیادآور بودن بسیار مورد توجه قرارگرفته است.

بازی «Asphalt 8: Airborne» نیز به‌طور فعال توسط «Gameloft» به‌روز رسانی می‌شود و شما می‌توانید از آن نیز استفاده کنید. ولی متاسفانه نسخه «Asphalt 9: Legends» در گوگل پلی استور برای کاربران ایرانی در دسترس نیست. همچنین کسانی که یک مسابقه پرهیجان و ممتاز می‌خواهند، می‌توانند بازی«Riptide GP : Renegade» را امتحان کنند.

بازی «Crossy Road»

  • قیمت: رایگان
بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2020
بهترین بازی های اندروید آنلاین

بازی «Road Crossy» ورژن جدید بازی «Frogger» است. در این بازی، شما به کاراکترهای بازی کمک می‌کنید تا به ماشین‌ها برخورد نکنند و یا توی آب نیوفتند. این یک بازی ساده، خانوادگی و سرگرم‌کننده است. با اینحال، برای این بازی باید با تمرکز و دقت پیش بروید. کنترل کردن این بازی نیز کار چندان سختی نیست. حتی می‌توانید این بازی را در «TV Android» نیز بازی کنید.

کاراکترهای مختلفی در این بازی وجود دارد که شما می‌توانید با خرید درون برنامه‌ای، به آنها دسترسی داشته باشید. در این بازی که یکی از بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2021 است، جاده‌ای وجود دارد که در آن شخصیت‌های دیزنی هستند. میتوانید این بازی را با دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید و لذت ببرید بدون اینکه متوجه گذر زمان شوید.

بی شک این بازی یکی از بهترین بازی‌های اعتیادآور برای خانواده‌ها و دوستان و یکی از بهترین بازی های اندروید آنلاین است. این بازی درگوگل پلی استور برای کاربران ایرانی موجود نیست ولی شما می‌توانید آن را به راحتی از مایکت دانلود کنید.

بازی «Cytus II»

  • قیمت : رایگان / تا 9.99 دلار
بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2020
بهترین بازی های اندروید آنلاین

بی شک بازی «Cytus Il» یکی از بهترین بازی‌های موزیکال درمیان بازی‌های این سبک است. البته که بازی‌های موزیکال مختلفی برای موبایل وجود دارد ولی این بازی (و بازی سابق آن) مثال‌های خوبی برای این سبک بازی هستند.

این بازی مکانیک نسبتا پیچیده همراه با کاراکترهای انیمه‌ای و تم جی-پاپ دارد. این یک بازی شاد، پرهیجان و موزیکال است. نسخه رایگان آن، تعداد قابل قبولی تراک موسیقی با سختی‌های متفاوت دارد. شما می‌توانید پک موسیقی آن را از طریق خرید درون برنامه‌ای، تهیه کنید و آنها را برای همیشه داشته باشید.

اگر شما در«Google Play Pass» اشتراک داشته باشید، می‌توانید به‌صورت رایگان بازی کنید. این بازی نیز برای کاربران ایرانی در گوگل پلی استور در دسترس نیست ولی می‌توانید این نسخه و نسخه قبلی بازی سایتوس را از برنامه مایکت تهیه و نصب کنید.

بازی «Duet»

  • قیمت: رایگان / 2.99 دلار
بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2020
بهترین بازی های اندروید آفلاین

بازی «Duet» یکی از اعتیادآور ترین و یکی از بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2021 است که می‌توانید آن را روی موبایل خود نصب کنید. در این بازی تفننی گیج کننده، شما با دو توپ پینت بال آبی و قرمز به چالش کشیده می‌شوید. شما باید توپ‌هارا در زمین بازی بچرخانید و به سطوح برخورد نکنید تا زمانی که به آخر مرحله برسید.

اگر توپ‌ها به سطوح برخورد کنند جای‌ آنها روی سطوح باقی می‌ماند و شما می‌بازید. اگر شما بازی را دوباره پخش کنید، می‌توانید ببینید که توپ شما به کجا برخورد کرده است.

شما می‌توانید حالت کمپینی آن را به صورت رایگان بازی کنید. بقیه حالت‌های بازی پولی است و شما باید 2.99 دلار برای آن هزینه کنید. این بازی از نظر گرافیکی ساده می‌باشد و آن را می‌توان روی گوشی‌های قدیمی‌تر نیز بازی کرد. این بازی، که یکی از بهترین بازی های اندروید آفلاین است، ارزش امتحان کردن دارد! با این بازی خود را به چالش بکشید.

بازی «Game Dev Tycoon»

قیمت : 4.99 دلار

بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2020
بهترین بازی های اندروید آفلاین

بازی «Game Dev Tycoon» یکی از بهترین بازی‌های شبیه سازی است. اساسا شما در این بازی امپراطوری خود را طراحی کرده و می‌سازید.

بازیکنان، ساخت امپراطوری خود را در اتاق خواب همراه با یک کامپیوتر شروع می‌کنند. با گذشت زمان، آنها تجهیزات، مهارت‌ها و محیط خود را ارتقا می‌دهند. در نهایت، آنها به یک توسعه دهنده عظیم تبدیل می‌شوند.

در این بازی شما با یکبار پرداخت هزینه، از شر تمام مزاحمت‌های بازی‌های رایگان هم راحت می‌شوید. این بدان معناست که شما آزادید هروقت خواستید، بدون محدویت انرژی بازی کنید.

نسخه جدید این بازی نیز موجود است. با اینحال، هنوز این نسخه یکی از بهترین‌ها است. اگر شما در «Google Play Pass» اشتراک داشته باشید، این بازی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ولی اگر امکان خرید اشتراک ندارید، نگران نباشید. چون این بازی که یکی از بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2021 است، در مایکت به‌صورت رایگان در اختیارکاربران قرار دارد.

بازی «Halfbrick Studios»

  • قیمت : رایگان
بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2020
بهترین بازی های اندروید آفلاین

توسعه دهنده «Halfbrick Studios» یکی از مشهورترین توسعه دهندگان گوگل پلی است. او چندین بازی بسیار محبوب و اعتیادآور دارد، از جمله این بازی‌ها می‌توان به «Fruit Ninja»، «Magic Brick Wars»، «Dan the Man» و «Subway Surfers» اشاره کرد.

احتمالا شما دست کم اسم دوتا از بازی‌های بالا را قبلا شنیده‌اید. بازی «Fruit Ninja» یک بازی آرکید کلاسیک بسیار اعتیادآور است درحالی که «Dan the Man» و «Subway Surfers» از مکانیزم‌های دونده و دونده بی‌پایان استفاده می‌کنند.

این‌ها بازی‌های بسیار مناسبی برای وقت کشی هستند و بی‌نهایت اعتیاد آور هستند. همینطور، مطمئنا توسعه دهنده درحال کارکردن روی بازی‌های دیگر نیز است.

بازی «Levelhead »

  • قیمت: 6.99 دلار
بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2020
بهترین بازی های اندروید آفلاین

بازی «Levelhead» در مقایسه با دیگر باز‌ی‌های لیست، جدیدترین آنها محسوب می‌شود و پلتفرمری جذاب با محتوای سوپرایزکننده دارد. این بازی، ربات نامه‌رسان دست و پا چلفتی را نشان می‌دهد که باید بسته‌ها را در مراحل‌ مختلف تحویل دهد.

خنده‌دار بودن بازی به جذابیت آن می‌افزاید. این بازی که جزء بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2021 است، شامل 90 مرحله در حالت کمپینی همراه با جزئیات دقیق سازنده است. ولی یکی از ویژگی‌های عالی این بازی این است که شما می‌توانید مراحل بازی خود را هم طراحی کرده و یا می‌توانید بازی‌های طراحی شده دیگران را نیز دانلود و بازی کنید. همینطور امتیازات شما، دستاورد‌های گوگل پلی گیمز و «cross-platform support» در «cloud» ذخیره می‌شود.

گفتنی است که بازی ربات بسته رسان با بیشتر از 10 هزار خرید (دانلود) در گوگل پلی و کسب امتیاز 4.5 از 5.0 یکی از پرطرفدارترین بازی‌های استودیوی «Butterscotch Shenanigans» به شمار می‌رود. این بازی را می‌توانید از سایت‌های ایرانی به‌صورت رایگان دانلود کنید.

بازی« Pocket City»

  • قیمت: رایگان/ 4.99 دلار
بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2020
بهترین بازی های دیتا دار اندروید 2021

بازی «Pocket City» یکی دیگر از بازی‌های شبیه سازی است و کمی شبیه بازی «Sim City» است. شما یک شهر می‌سازید، زیرساخت‌های آن را درست می‌کنید و همه را راضی نگه می‌دارید.

اساساً شما روند بازی را می‌دانید. شما باید در نقش یک شهردار، در شهر خود انواع بناهای خدماتی، تزئینی، صنعتی و مواردی از این دست را بسازید. در واقع شما می‌توانید شهر اختصاصی‌ خود را به سه منطقه مسکونی، تجاری و صنعتی تقسیم کنید و در هر منطقه بناهای مربوط به آن را بسازید.

علاوه بر این، این بازی شامل پشتیبانی از هر دو حالت عمودی و افقی، بازی آفلاین و سایر موارد است. این بازی در دو نسخه پولی و رایگان دراختیار کاربران قرار دارد و به اندازه بازی‌های استراتژی اعتیادآور است.

بازی « Pokemon Go » و دیگر بازی‌های «Niantic»

  • قیمت: رایگان
بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2020
بهترین بازی های دیتا دار اندروید 2021

بازی «Pokemon Go» یکی از اعتیاد آورترین بازی‌های موجود است و شما آن را در دنیای واقعی بازی ‌می‌کنید. اساس بازی به این صورت است که شما باید از طریق گوشی همراه خود به دنبال پوکمون‌ها در سطح شهر باشید. این بازی شما را از خانه بیرون خواهد برد تا در شهر به دنبال پیدا کردن پوکمون‌ها باشید و آنها را پیدا کنید.

همانطور که گفتیم پوکمون‌ها در سطح شهر (به صورت واقعیت افزوده و از طریق جی پی اس) پراکنده شده‌اند. در بازی، شما پوکمون‌ها را از طریق نقشه‌هایی که مربوط به سطح شهر شما است، پیدا می‌کنید. بعد از این که از طریق نقشه‌های موجود، پوکمون‌ها را پیدا کردید، باید آنها را آموزش داده و قوی‌تر کنید.

همچنین «Niantic» دو بازی دیگر به‌ نام‌های «Harry Potter: Wizards Unite» و «Ingress» که بسیار شبیه به دنیای واقعی است را از همین سازنده در اختیار دارد.

این بازی افراد را تشویق می‌کند تا از خونه بیرون بروند و فعالیت‌های مختلفی انجام دهند. بعضی از افراد این بازی‌ها را حتی در زمستان یا در آب و هوای نامناسب بازی می‌کنند. شما میتوانید این بازی را از سایت‌های ایرانی دانلود کنید.

بازی«PUBG Mobile» یا «Fortnite»

  • قیمت: رایگان
بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2020
بهترین بازی های دیتا دار اندروید 2021

بازی «PUBG Mobile» و «Fortnite» دو بازی محبوب تیراندازی درکامپیوتر و کنسول‌های خانگی هستند. این دو بازی به سرعت همین محبوبیت را در نسخه‌های موبایل بدست آوردند. هردوی این بازی‌ها مکانیک هسته‌ای بسیار مشابه‌ای دارند.

در این بازی، که از بهترین بازی های دیتا دار اندروید 2021 به‌شمار می‌آید، شما با تعداد زیادی بازیکن دیگر وارد یک منطقه جنگی می‌شوید و برنده آخرین کسی است که زنده می‌ماند.

بازی «Fortnite» از تیراندازهای خاص‌تری استفاده می‌کند. اگر از علاقه‌مندان و دوستداران بازی‌های سبک بقا هستید، بدون شک بازی «Fortnite» نظر شما را جلب می‌کند و ارزش امتحان کردن را دارد.

این بازی به دلیل سیاست‌های آمریکا، در ایران تحریم است. ولی شما می‌توانید آن را از سایت‌های ایرانی دانلود کنید. با این حال، برای ورود به این بازی، باید از فیلترشکن استفاده کنید.

سری بازی‌های «Reigns»؛ «Reigns: Her Majesty» و «Reigns: Game of Thrones»

  • قیمت: هرکدام 2.99 دلار یا 3.99 دلار
بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2020
بهترین بازی های دیتا دار اندروید 2021

بازی‌های «Reigns» و «Reigns: Her Majesty» دو کارت بازی سرگرم کننده‌اند. آنها در واقع تاحدودی مانند برنامه «Tinder» کار می‌کنند. کارت با یک سناریو و یک گزینه روبرو می‌شود. برای انتخاب نحوه پاسخگویی به سناریو، انگشت خود را به چپ یا راست می‌کشید. اگر این کار را درست انجام داده باشید، برنده می‌شوید و اگر اشتباه انتخاب کرده باشید، می‌بازید.

این بازی نیازمند تعادلی نسبتا ظریف است. شما می‌توانید پاسخ‌ها را حفظ کنید و از این طریق برنده شوید. هردوی بازی‌ها به قیمت 2.99 دلار بدون هیچ پرداخت درون برنامه‌ای دیگری است. قیمت تمام بازی‌های این مجموعه یکسان است.

همچنین شما می‌توانید با «Google Play Pass» آن‌ها را رایگان بازی کنید. به‌طور کلی اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های کارتی هستی، به هیچ وجه بازی «Reigns: Game of Thrones» را ازدست ندهید. شما می‌توانید نسخه رایگان این بازی را که از بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2021 است را از سایت‌های ایرانی دانلود کنید.

علاوه بر این برای سال جدید میلادی و برای آشنایی با بهترین بازی های 2021 توصیه میکنیم به بهترین بازی های استراتژیک 2021، بهترین بازی های اندرویدی 2021، بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 و بهترین بازی های PS4 در سال 2021 نگاهی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidauthority

لیست بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2021 تمام شد! شما چه بازی‌هایی را به عنوان بهترین بازی‌ های سرگرم کننده اندرویدی در سال 2021 معرفی می‌کنید؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر