;
coinex

بالاخره معلوم شد سپر کاپیتان به چه کسی رسید

بالاخره معلوم شد سپر کاپیتان به چه کسی خواهد رسید، برای دانستن جزئیات بیشتر درباره سریال جدید مارول تا پایان با تکراتو همراه شوید.

دیزنی پلاس تریلر سریال The Falcon and the Winter Soldier بالاخره منتشر کرده است، اگرچه قرار بود این فیلم تبدیل به اولین مجموعه سینمایی شود که در دیزنی پلاس به عنوان بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 پخش می شود اما به دلیل تاثیرات همه گیری ویروس کووید-19 و تغییر برنامه ها وانداویژن عهده دار این مسئولیت خواهد بود.

بالاخره معلوم شد سپر کاپیتان به چه کسی رسید

مارول طی سال جدید با بهترین فیلم های مارول در سال 2021 وارد فاز چهارم خود میشود. سریال The Falcon and the Winter Soldier  در تاریخ 19 مارس به نمایش درخواهد آمد. در تریلر این سریال مشخص می شود که نزدیکترین متحدان کاپیتان آمریکا با هم متحد شده و در کنار هم نبردی را آغاز می نمایند. انتظار می رود این برنامه دو هفته بعد از قسمت آخر وانداویژن این سریال به نمایش در آید.

 سپر کاپیتان

در تریلر ما شاهد ماجراجویی ها جذاب باکی و سم هستیم، جدا از سم و باکی از پیش نمایش این سریال متوجه این مسئله می شویم که دنیل رول در نقش بارون زمو (اینبار با ماسکی بنفش بر صورت) بازگشته و همچنین امیلی ون کمپ نیز در نقش شارون کارتر حضور دارد.

علاوه بر زمو، آنتاگونسیت های دیگری نیز قرار است در این سریال جدید مارول ظاهر شوند، از جمله این ضد قهرمان ها می توان به یک گروه شبه نظامی به نام Flag Smashers  اشاره کرد. سام و باکی نیز همچنین به نظر با جان واکر (ویات راسل) که پس از بازنشستگی استیور راجرز (کریس ایوانز) به نوعی جانشین کاپیتان آمریکا است به رقابت و ستیز خواهند پرداخت.

اگرچه برخی جزئیات درباره این سریال در پیش نمایش این به تصویر کشیده شده است اما همچنان معماهای زیادی وجود دارد که باید چند هفته برای دانستن آنها صبر نماییم. بالطبع آثار مارول در زمره بهترین سریال های 2021 قرار میگیرند. همچنین در سال جدید انتظار اکران برخی از بهترین سریال های عاشقانه 2021 به عنوان بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 را داریم. بهترین سریال های ترکی 2021 و بهترین سریال های کره ای 2021 را نیز فراموش نکنید.

همچنین در سال جدید ما در فهرست بهترین فیلم های 2021 باید منتظر اکران بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و بهترین فیلم های اکشن 2021باشیم که بسیاری از آنها در مجموعه آثار مارول یافت میشوند.

فراتر از این دنیای ابرقهرمانی دی سی نیز در سال 2021 با بهترین فیلم های دی سی 2021 به استقبال مخاطبان آمده است. همچنین توصیه میکنیم به هیچ وجه  ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021، بهرین فیلم های اسکار 2021، بهترین انیمیشن های 2021 و بهترین فیلم های کمدی 2021 را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

منبع: screenrant

نظر شما درباره سرنوشت سپر کاپیتان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر