;
coinex

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 ؛ فیلم و سریال جدید جنایی پلیسی و معمایی چی ببینیم؟

اگر می‌خواهید بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 را ببینید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله مجموعه‌ای از بهترین سریال های جنایی در سال 2021 و بهترین فیلم های پلیسی 2021 جمع‌آوری شدند.

سال 2020 همه‌ی ما را خانه نشین کرد و تنها صنعت فیلمسازی و سرگرمی بود که توانست این خانه نشینی را قابل تحمل کند. تاریخ اکران تعدادی از فیلم‌های خبرساز به دلیل همه‌گیری کرونا به تعویق افتاد؛ اما برنامه‌ریزی های جدید از اکران آنها در 2021 خبر می‌دهند.

ما هم در این مقاله به معرفی بعضی از بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 می‌پردازیم تا گروه دیگری از مخاطبان سینما را در انتخاب فیلم راهنمایی کنیم.اگر می‌خواهید با بهترین فیلم و سریال های رازآلود جهان یا بهترین فیلم و سریال های معمایی دنیا در سال 2021 آشنا شوید به هیچ وجه این نوشته را از دست ندهید. با تکراتو همراه باشید.

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

سرپنت – The Serpent

سرپنت - The Serpent
سرپنت – The Serpent

سریال سرپنت (به معنی صورت فلکی مار) یکی از بهترین سریال های جنایی در سال 2021 است که نباید آن را از دست بدهید.

این سریال داستان یک قاتل سریالی به اسم چارلز سوبراج را روایت می‌کند که مظنون اصلی در پرونده‌ی قتل زنان جوان در دهه‌ی 70 میلادی است. اما نکته‌ای که سرپنت را به یکی از بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 تبدیل کرده این است که قصه‌ی فیلم بر اساس یک داستان واقعی است. پرونده‌ی ناگشوده‌ی قتل‌های زنجیره‌ای چارلز سوبراج توسط نویسنده‌های موفق سریال ریپر استریت (Ripper Street)، یعنی ریچارد وارلو و توبی فینلی به فیلمنامه این سریال تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:‌ ترسناک ترین فیلم های 2021

طاهر رحیم، بازیگر کاریزماتیک فرانسوی در این سریال نقش سوبراج را بازی می‌کند. جنا کولمن، ستاره‌ی سریال ویکتوریا هم در نقش همدست سوبراج ظاهر می‌شود.

سرپنت تصویری از یک روان بیمار و همدست وفادار او را به نمایش می‌گذارد؛ همدستی که دست کمی از پیچیدگی‌های روانی سوبراج ندارد. این سریال می‌تواند یکی از تاریک ترین درام های جنایی سال باشد و به همین دلیل هم در لیست بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 قرار گرفته است.

پخش سریال سرپنت از 12 دی  (اول ژآنویه) از شبکه‌ی بی‌بی‌سی وان آغاز شد.

قتل های پمبروک شایر – The Pembrokeshire Murders

بهترین سریال های جنایی در سال 2021
بهترین سریال های جنایی در سال 2021

سریال دیگری که باید در لیست بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 قرار بگیرد، مینی سریال قتل های پمبروک شایر است. این سریال هم که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده، روایت یک قاتل به نام جان کوپر است که چهار نفر را در اواسط دهه‌ی 80 می‌کشد. او همچنین چندین بار به سرقت مسلحانه و تجاوز جنسی مرتکب شده است. جان کوپر چند سال بعد در یک مسابقه تلویزیونی به نام Bullseys شرکت می‌کند که در نهایت پیش زمینه‌ی دستگیری او می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کره ای 2021

کیث آلن در این سریال تقش قاتل بولزآی (جان کوپر) را بازی می‌کند. اما چیزی که قتل های پمبروک شایر را به یکی از بهترین سریال های معمایی 2021 تبدیل کرده، نقش‌آفرینی لوک ایوانز در نقش استیو ویلکینز است؛ پلیسی که در نهایت جان کوپر را دستگیر می‌کند.

پخش این سریال از 22 دی (یازده ژانویه) از شبکه ITV 1 آغاز شد.

چیزهای کوچک – The Little Things

بهترین فیلم های جنایی در سال 2021
دنزل واشینگتن در یکی از بهترین فیلم های جنایی در سال 2021

اگر بخواهیم یکی از بهترین فیلم های جنایی در سال 2021 را معرفی کنیم، باید به فیلم چیزهای کوچک اشاره کنیم. این فیلم که دهم بهمن ماه اکران شد، تا به حال نظر بسیاری از منتقدان و سینماگران را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2021

دنزل واشنگتن در این فیلم نقش جو دک دیکن را به عهده دارد. ستاره‌های دیگری مثل رامی ملک و جرد لتو هم به ترتیب در نقش‌های جیم بکستر و آلبرت لاما نقش آفرینی می‌کنند. جان لی هنکاک، کارگردان موفقی که فیلم‌هایی مثل ماموران بزرگراه (The Highwaymen) و بنیانگذار (The Founder) را در کارنامه خود دارد، این فیلم را کارگردانی کرده است.

فیلمنامه‌ی «چیزهای کوچک»‌ شما را به یاد فیلم «هفت» می‌اندازد که نقطه ضعف این فیلم محسوب می‌شود. اما وجود ستاره‌هایی مثل دنزل واشنگتن از یکی از بهترین فیلم های پلیسی 2021 خبر می‌دهد. داستان آن درباره‌ی یک معاون کلانتر به ‌نام دیک در حومه شهرستان کرن در کالیفرنیا است که با یک کارگاه لس آنجلسی به‌نام باکستر همکاری می‌کند ، این دو برای حل پرونده‌ای که مربوط به یک قاتل زنجیره‌ای است باهم همکاری می‌کنند تا بتوانند آن را حل کنند.

گریس – Grace

بهترین سریال های جنایی در سال 2021
بهترین سریال های جنایی در سال 2021

سریال گریس براساس مجموعه رمان‌های روی گریس نوشته‌ی پیتر جیمز ساخته می‌شود. اگر با این مجموعه رمان‌ها آشنا باشید، می‌توانید پیش‌بینی کنید که گریس یکی از بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 خواهد شد. گریس یک مینی سریال دو قسمتی است که در هر قسمت، ماجرای دو کتاب اول روی گریس، یعنی Dead Simple و Looking Good Dead روایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های هندی 2021

جان سیم در این سریال در نقش اصلی یعنی روی گریس ظاهر می‌شود. پیتر جیمز نویسنده‌ی رمان‌های روی گریس از بازیگر اصلی و تیم نویسنده‌های سریال رضایت زیادی دارد و امیدوار است که این مجموعه به یکی از بهترین سریال های جنایی در سال 2021 تبدیل شود. تاریخ دقیق پخش این سریال هنوز به طور دقیق مشخص نیست؛ اما به زودی از شبکه‌ی ITV1 آغاز می‌شود.

فصل چهارم فراموش نشدنی – Unforgotten

بهترین فیلم های پلیسی 2021
بهترین فیلم های پلیسی 2021

سریال جنایی فراموش نشدنی در سال 2021 برای فصل چهارم ادامه پیدا می‌کند. نیکولا واکر و سانجیو بهاسکار بازیگران اصلی این فیلم هستند که در نقش کیسی استوارت و سانی خان هنرنمایی می‌کنند.

کریس لنگ فیلمنامه‌ نویس معروف بریتانیایی فصل چهارم سریال فراموش نشدنی است. او از اینکه فیلمنامه نویسی فصل چهارم به او واگذار شده، بسیار خوشحال است. کریس لنگ همچنین گفته است که واکنش‌ها نسبت به فصل سوم بهتر از چیزی بوده که همه تصور می‌کردند و بی صبرانه منتظر است تا شاهد ماجراهای جدیدی باشد که توسط کیسی و سانی به تصویر کشیده می‌شوند.

فصل چهارم سریال فراموش نشدنی یکی از بهترین سریال های معمایی 2021 است که قطعا از دیدن آن لذت می‌برید. این سریال از شبکه ITV1 پخش خواهد شد؛ اما تاریخ دقیق پخش آن هنوز مشخص نیست.

هیچ کس – Nobody

بهترین فیلم های جنایی در سال 2021
بهترین فیلم های جنایی در سال 2021

شاید نتوانید باب ادنکیرک، بازیگر نقش ساول در سریال Better Call Saul را در یک نقش اکشن تصور کنید. اما یکی از بهترین فیلم های جنایی در سال 2021 با نقش‌آفرینی این بازیگر 58 ساله ساخته شده است. ماجرا از این قرار است که گروهی از سارقین به خانه‌ی این فرد و خانواده‌اش حمله می‌کنند؛‌ اما او نمی‌تواند از خود دفاع کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های زامبی 2021

همین مساله برای او به یک چالش روحی تبدیل می‌شود و تصمیم می‌گیرد که خشونت را انتخاب کند. اینطور که به نظر می‌رسد با داستانی شبیه به فیلم‌های اکشن لیام نیسون روبرو هستیم. بد نیست که این فیلم را تماشا کنید و قضاوت کنید که جایی برای این فیلم در فهرست بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 در نظر بگیرید یا خیر.

این فیلم در اوایل فوریه اکران می‌شود.

فصل دوم بپتیست – Baptiste

بهترین سریال های جنایی در سال 2021
بهترین سریال های جنایی در سال 2021

بپتیست از دیگر بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 است که تماشای آن خالی از لطف نیست. چکی کاریو در این سریال نقش جولین بپتیست را بازی می‌کند که یکی از کاراکترهای محبوب سریال Missing است. این شخصیت آنقدر محبوب شد که سازندگان فیلم تصمیم گرفتند یک اسپین آف از این سریال را بر مبنای کاراکتر بپتیست بسازند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های عاشقانه 2021

فصل اول اسپین آف بپتیست از سال 2019 شروع شد که نظر مثبت بسیاری از منتقدان و مخاطبان را جلب کرد. اینطور که به نظر می‌رسد، فصل دوم بپتیست به یکی دیگر از بهترین فیلم های جنایی در سال 2021 تبدیل خواهد شد. فصل اول سریال درباره کارگاه جولین باپتیست بود که برای سفر به همراه همسرش به امستردام میرود اما چیزی نمیگذرد که درگیر پرونده ای میشود که باید با یک همکار قدیمی همراه شود.

در فصل دوم این سریال فیونا شو در نقش یک سفیر انگلیسی نقش آفرینی می‌کند که تمام اعضای خانواده‌اش در یک تعطیلات اسکی در کوه‌های مجارستان ناپدید شده‌اند. کاراکتر بپتیست در این سریال معماهای پیچیده‌ی جنایی را حل می‌کند و در عین حال با چالش‌های زندگی شخصی خود روبرو می‌شود.

او این بار مجبور می‌شود که مفقودین را در میانه‌ی یک فاجعه‌ی تراژدی خانوادگی پیدا کند. فصل دوم سریال بپتیست از اوایل 2021 ار شبکه‌ی بی‌بی‌سی وان پخش خواهد شد؛ اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست.

خیلی نزدیک – Too Close

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021
بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

مینی سریال خیلی نزدیک هم می‌تواند یکی دیگر از بهترین سریال های معمایی 2021 باشد؛ مخصوصا وقتی امیلی واتسون در آن نقش‌آفرینی کند. این سریال درباره‌ی یک روانپزشک به نام اما رابرتسون است که با پلیس و قانون در حل پرونده‌های جنایی همکاری می‌کند. نقش مقابل امیلی واتسون در این فیلم را دنیس گاف به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2021

دنیس گاف در نقش کانی مورتنسن ظاهر می‌شود؛ زنی که به قتل متهم شده، اما ادعا می‌کند که چیزی به خاطر نمی‌آورد. این سریال از اوایل 2021 از شبکه‌ی ITV1 پخش خواهد شد؛ اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست.

قدیسان فراوان نیوآرک – The Many Saints of Newark

بهترین فیلم های جنایی در سال 2021
بهترین فیلم های جنایی در سال 2021

اگر سریال سوپرانوز را دیده باشید، حتما می‌‌دانید که یکی از بهترین سریال های جنایی را تماشا کرده‌اید. سوپرانوز همیشه جزء سریال‌های برتر بوده و به عنوان بهترین سریال در ژانر پلیسی جنایی شناخته می‌شود. طرفداران این سریال همیشه امیدوار بودند که یک فیلم بر اساس این مجموعه‌ی تلویزیونی ساخته شود و اینطور که به نظر می‌رسد، امسال به خواسته‌ی خود می‌رسند.

بازیگر نقش تونی سوپرانو، شش سال پس از پخش این سریال از شبکه HBO در سال 2013 از دنیا رفت. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که این سریال ادامه‌ای داشته باشد؛ اما یک پیش درآمد از آن در قالب فیلم قدیسان فراوان نیوآرک (آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک) ساخته می‌شود که به گفته‌ی بسیاری از منتقدان، یکی از بهترین فیلم های جنایی در سال 2021 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

قدیسان فراوان نیوآرک یک فیلم در ژانر درام و جنایی به کارگردانی آلن تیلور است که قرار بود در سپتامبر سال ۲۰۲۰ منتشر شود، ولی پخش آن به دلیل کووید ۱۹ تا مارس ۲۰۲۱ به تعویق افتاد.

این فیلم در سال 1967 روایت می‌شود و دیوید چیس، سازنده‌ی سریال سوپرانوز هم نویسندگی فیلم قدیسان فراوان نیوآرک را به عهده دارد تا همه‌ چیز با وفاداری کامل با سریال ساخته شود. جالب‌تر اینکه پسر جیمز گاندولفینی (مایکل گاندولفینی) نقش جوانی‌های سوپرانو را بازی خواهد کرد.

قدیسان فراوان نیوآرک  درباره‌ی تنش‌های بین سیاه پوستان و سفید پوستان است و تونی سوپرانو را در میانه‌ی این درگیری‌ها در سال‌های جوانی نشان می‌دهد. وجود بازیگرانی مثل الساندرو نیوولا، ری لیوتا، جان برنتهال، ورا فارمیگا و کوری استول، این فیلم را به یکی از بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 تبدیل می‌کند. این فیلم در اسفند ماه آینده اکران می‌شود.

دیدگاه – Viewpoint

بهترین سریال های جنایی در سال 2021
بهترین سریال های جنایی در سال 2021

نوئل کلارک و الکساندرا روچ بازیگران اصلی این سریال در کنار هم قرار می‌گیرند و یکی از بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 را رقم  می‌زنند.

این سریال در گام اول تا پنج قسمت ساخته و پخش می‌شود تا بازخورد مخاطبان آن بررسی شود. اما اینطور که از ماجرای سریال به نظر می‌رسد، تا مدت‌های طولانی مخاطب این سریال باقی می‌مانیم و شاهد یکی از بهترین سریال های معمایی 2021 خواهیم بود. این سریال از اوایل 2021 از شبکه‌ی ITV1 پخش خواهد شد؛ اما تاریخ دقیق پخش سریال هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

فصل ششم مرز وظیفه – Line of Duty

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021
بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

یکی دیگر از بهترین سریال های جنایی در سال 2021 برای ششمین فصل آماده‌ی پخش می‌شود. سریال لاین اف دیوتی در این فصل یک بازیگر مهمان ویژه دارد؛ کلی مک دونالد ستاره‌ی فیلم‌های The Trainspotting و Boardwalk Empire است که بسیاری از مخاطبان را به فصل ششم این سریال امیدوار می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه 2020

مک دونالد در این سریال نقش مامور تحقیقات ویژه را بازی می‌کند که روش‌های غیرمتعارف او در تحقیقات، توجه هم تیمی‌های او را جلب می‌کند. فصل ششم سریال لاین اف دیوتی در لیست بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 قرار گرفته است و اینطور که به نظر می‌رسد باید منتظر جذاب‌ترین معماهای پلیسی در این فصل باشیم.

پخش این سریال از اسفند ماه از شبکه بی‌بی‌سی وان آغاز می‌شود.

آب عمیق – Deep Water

بهترین فیلم های جنایی در سال 2021
بهترین فیلم های جنایی در سال 2021

آب عمیق فیلم دیگری است که بر اساس کتاب پاتریشا های اسمیت ساخته می‌شود. فیلم‌های بیگانگان در قطار (Strangers on a Train) آلفرد هیچکاک و آقای ریپلی با استعداد (The Talented Mr Ripley) آنتونی مینگلا هم بر اساس کتاب‌های پاتریشا های اسمیت ساخته شدند. هر دو  فیلم از قدرت قلم این نویسنده و یکی دیگر از بهترین فیلم های جنایی در سال 2021 خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2020

آب عمیق که با هنرنمایی بن افلک و آنا د آرماس در نقش ویک و ملیندا ون آلن ساخته می‌شود، درباره‌ی زن و شوهری است که ازدواج ناموفقی دارند. دایره‌ی مشکلات آنها از بازی‌های خطرناک مثل خیانت آغاز می‌شود و با قتل تمام می‌شود. طرفداران کتاب آب عمیق (ژرف آب) می‌دانند که با اکران این فیلم، یکی از بهترین فیلم های پلیسی 2021 را تماشا خواهند کرد.

آب عمیق در تابستان 2021 روی پرده سینماها می‌رود.

ریسپاندر – The Responder

بهترین فیلم های جنایی در سال 2021
بهترین فیلم های پلیسی 2021

سریال ریسپاندر (پاسخ دهنده) درباره‌ی کوپر کریس، یک افسر پلیس شیفت شب در لیورپول است که نقش آن را مارتین فریمن بازی می‌کند. مارتین فریمن پس از موفقیت در سریال اعتراف (A Confession) ثابت کرد که به خوبی می‌تواند چنین نقش‌هایی را بازی کند. این سریال شش قسمتی براساس تجربه‌های یک پلیس واقعی (تونی شومیکر) ساخته شده است.

این مجموعه تلویزیونی در لیورپول ضبط می‌شود و در هر قسمت، جزییات ماجراهای شیفت شب روایت می‌شود. جزییاتی که درباره‌ی این مینی سریال به گوش می‌رسند از یکی دیگر از بهترین سریال های معمایی 2021 خبر می‌دهند.

مینی سریال ریسپاندر از شبکه بی‌بی‌سی ۲ پخش خواهد شد اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست.

مر اف ایست تاون – Mare of Easttown

بهترین فیلم های پلیسی 2021
بهترین فیلم و سریال های رازآلود در سال 2021

کیست وینسلت ستاره‌ی هالیوودی برنده‌ی اسکار، نقش Mare در این سریال را بازی می‌کند. همین کافیست که بدانیم یکی از بهترین سریال های جنایی در سال 2021 در حال ساخت است و بی‌صبرانه منتظر پخش آن هستیم.

بیشتر بخوانید: آشنایی با جدیدترین و بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)

سریال مر اف ایست تاون درباره‌ی یک کارآگاه پلیس، مر شیهان است که باید پرونده‌ی قتلی را در پنسیلوانیا حل کند و همزمان با چالش‌هایی در زندگی شخصی خود روبرو می‌شود. جولیان نیکلسون، جین اسمارت و ایوان پیترز از دیگر بازیگرانی هستند که این سریال را به یکی از بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 تبدیل می‌کنند. تاریخ دقیق پخش این سریال از شبکه HBO هنوز مشخص نیست.

زمانی برای مردن نیست – No Time to Die

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021
بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

زمانی برای مردن نیست (No Time to Die) فیلم دیگری از مجموعه فیلم‌های جیمز باند است که قطعا جایگاه ویژه‌ای در لیست بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 دارد. این فیلم بیست و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌‌های جیمز باند است که قرار بود در بهار سال 2020 اکران شود. تاریخ اکران این فیلم چندین بار به تعویق افتاده است و حالا به نظر می‌رسد که مهر ماه 1400، تاریخ نهایی اکران باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های هندی 2020

دنیل کریگ نقش اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد. رامی ملک، برنده‌ی اسکار در فیلم حماسه راپسودی (Bohemian Rhapsody) همبازی او در فیلم No Time to Die است. همکاری این دو نفر باعث شده تا این فیلم در لیست بهترین فیلم های جنایی در سال 2021 قرار بگیرد. از دیگر ستاره‌هایی که در این فیلم بازی می‌کنند می‌توان به لئا سیدو در نقش دکتر مادلین سوان، لاشانا لینچ و آنا د آرماس اشاره کرد.

کارن پیری – Karen Pirie

بهترین فیلم و سریال های رازآلود در سال 2021
بهترین فیلم و سریال های رازآلود در سال 2021

کارن پیری نام سریالی است که بر اساس کتاب وال مک درمید ساخته می‌شود. اسم این سریال از شخصیت اصلی کتاب‌ها گرفته شده است. در این سریال داستان اولین کتاب این مجموعه یعنی The Distant Echo روایت می‌شود.

خبر خوب درباره‌ی سریال کارن پیری این است که تیم تولیدکنندگان این سریال را همان افرادی تشکیل می‌دهند که مرز وظیفه (Line of Duty) و بادیگارد (Bodyguard) را ساخته‌اند. این تیم می‌تواند یکی از بهترین سریال های جنایی در سال 2021 را بسازد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

هنوز مشخص نیست که کدام بازیگرها در این فیلم هنرنمایی می‌کنند. اما به نظر می‌رسد که گزینه‌های احتمالی به‌خوبی می‌توانند با چالش‌های سریال روبرو شوند. سریال کارن پیری اواخر 2021 از شبکه‌ی ITV1 پخش خواهد شد.

توریست – The Tourist

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021
بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

از دیگر عناوینی که باید به عنوان یکی از بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 معرفی کنیم، مینی سریال شش قسمتی توریست است. تیم نویسندگان هری و جک ویلیامز که سریال‌هایی مثل بپتیست و آنجلا بلک را برای سال 2021 آماده کرده‌اند، سریال دیگری را هم در دست اجرا دارند که تفاوت زیادی با کارهای قبلی آنها دارد.

توریست درباره‌ی مردی است که در بیمارستان به هوش می‌آید و نمی‌داند چرا او را تعقیب می‌کنند و قصد کشتن او را دارند. یک راننده‌ی کامیون ناشناس او را از جاده خارج کرده و این مرد نمی‌داند باید منتظر چه ماجراهایی باشد… اینطور که به نظر می‌رسد، یکی از بهترین سریال های جنایی در سال 2021 در حال ساخته شدن است.

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

  • سرپنت (The Serpent)
  • قتل های پمبروک شایر (The Pembrokeshire Murders)
  • چیزهای کوچک (The Little Things)
  • گریس (Grace)
  • فصل چهارم فراموش نشدنی (Unforgotten)
  • هیچ کس (Nobody)
  • فصل دوم بپتیست (Baptiste)
  • خیلی نزدیک (Too Close)
  • قدیسان فراوان نیوآرک (The Many Saints of Newark)
  • دیدگاه (Viewpoint)
  • فصل ششم مرز وظیفه (Line of Duty)
  • آب عمیق (Deep Water)
  • ریسپاندر (The Responder)
  • مر اف ایست تاون (Mare of Easttown)
  • زمانی برای مردن نیست (No Time to Die)
  • کارن پیری (Karen Pirie)
  • توریست (The Tourist)

خوشبختانه همه‌گیری کرونا نتوانست از اکران بهترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های مارول در سال 2021، بهترین فیلم ‌های کمدی 2021، بهترین انیمه‌های 2021 و بهترین فیلم های اکشن 2021 جلوگیری کند و البته که فهرست بهترین فیلم های 1400 هم خالی نمانده است. در مجموع باید گفت کرونا نتوانست بر بهترین فیلم های اسکار 2021 تاثیر بگذارد و این فهرست مثل همیشه جذاب و درخشان است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:

نظر شما چیست؟ بهترین فیلم و سریال های رازآلود در سال 2021 را کدام مورد می‌دانید؟ نظرات خود را با تکراتو در این زمینه به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر