;
coinex

شایعه جذاب: حضور آندرو گارفیلد و توبی مگوایر در اسپایدرمن 3 مارول

تامی هالند می گوید که حضور آندرو گارفیلد و توبی مگوایر در اسپایدرمن 3 مارول قطعا منتفی است. برای دانستن جزئیات بیشتر با همراه شوید.

دنیای سینمایی مارول در سال جدید میلادی فاز چهارم خود را با بهترین فیلم های مارول در سال 2021 آغاز میکند و در این میان ما نام عناوین جذابی را میبینیم. اسپایدرمن یکی از این موارد موردانتظار و جذاب است.

شایعات زیادی در چند ماه گذشته درمورد فیلم جدید اسپایدرمن وجود داشته است و تقریبا نام هر کسی که نقش اسپایدرمن را در چند سال گذشته در این فیلم بازی کرده است، برای حضور مجدد مطرح شده است.

شایعه جذاب: حضور آندرو گارفیلد و توبی مگوایر در اسپایدرمن 3 مارول

همانطور که احتمالا شنیده اید تام هالند گفته است که مردعنکوبتی 3 بلندپروزانه ترین فیلم مستقل ابرقهرمانی است که تاکنون دیده است و میتواند یکی از بهترین فیلم های 2021 باشد. این فیلم نیز در زمره بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 پخش خواهد شد.

دکتر استرنج قبل از حضور در فیلم مستقل خود در Doctor Strange in Multiverse of Madness با بازگشت به فیلم اسپایدرمن به پیتر پارکر کمک خواهد کرد تا در  قلمرو ناشناخته جست و جو کند. این احتمالا همان جایی است که مرد عنکبوتی گارفیلد و مگوایر وارد می شوند، اما همانطور که پیشتر گفتیم به گفته هالند ممکن است اصلا آنها در فیلم نباشند.

هالند به اسکوایر گفت که گارفیلد و مگوایر قطعا در این فیلم نیستند. هالند قبلا گفته بود که تمام اسپویلرهای مربوط به مرد عنکبوتی 3 را می شناسد و نگه داشتن رازی بزرگ مثل حضور گارفیلد و مگوایر تقریبا غیرممکن است.

حضور آندرو گارفیلد و توبی مگوایر در اسپایدرمن 3 مارول

او درباره جزئیات فیلم گفته است که مرد عنکبوتی جدید فقط ادامه داستانی خواهد بود که در سری های قبل رخ داده است، طبیعتا نباید انتظار افشا جزئیات بیشتری از او باشیم.

شاید ناامید شده باشید اما باید بگوییم احتمال آنکه گفته های هالند فقط بلوف بوده باشد، کم نیست. به هر حال حضور این دو بازیگر می تواند  به اندازه خود فیلم جنجال برانگیز بوده و هیاهو ایجاد کند مارول هم خیلی بدش نمی آید در ماه های منتهی به اکران این فیلم بحث و جنجال حول این فیلم زیاد شود.

طرفداران ژانر ابرقهرمانی همانطور که در میان بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و بهترین فیلم های اکشن 2021 عناوین جذابی را میبینند، باید برای سال جدید با بهترین فیلم های دی سی 2021 نیز دلگرم باشند.

به علاوه توصیه میکنیم ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021 و بهترین انیمیشن های 2021 را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

منبع: screenrant

نظر شما درباره حضور آندرو گارفیلد و توبی مگوایر در اسپایدرمن 3 مارول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر