;
coinex

اپل و ساخت نمایشگری با رفرش ریت 240 هرتز

به نظر میرسد اپل به فکر ساخت نمایشگری با رفرش ریت 240 هرتز برای آیفون های آینده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

نرخ تازه سازی یا رفرش ریت در حقیقت به تعداد دفعات تازه سازی نمایشگر در هر ثانیه گفته میشود. بالطبع هرچقدر این نرخ بالاتر باشد، محتواها روان تر نمایش داده میشوند.

در حال حاضر همه آیفون ها نرخ تازه سازی 60 هرتز دارند. البته از سال 2017 تمام مدل های آیپد به نرخ تازه سازی 120 هرتز مجهز شده اند، اما حالا به نظر میرسد اپل میخواهد نرخ تازه سازی متغیر تا 240 هرتز را به گوشی های خود بیاورد.

اپل و ساخت نمایشگری با رفرش ریت 240 هرتز

به نظر میرسد اپل برای نسل بعدی آیفون برنامه های زیادی دارد. حالا در جدیدترین خبرها و با بررسی یک حق اختراع ثبت شده توسط اپل به نظر میرسد این شرکت قصد دارد آیفون 13 را به نمایشگری با نرخ تازه سازی متغیر تا 240 هرتز مجهز کند که میتواند چیزی فراتر از بهترین نمایشگرهای گوشی در سال 2021 باشد.

این پتنت که چندی پیش در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا ثبت شده است، نمایشگری را برای آیفون توصیف میکند که در صورت فعال بودن قابلیت رفرش ریت متغیر میتواند محتواها را در دو، سه یا حتی چهار برابر نرخ تازه سازی پیشفرض به نمایش بگذارد.

با وجود شایعاتی که مبنی بر عرضه آیفون 12 به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 با نرخ تازه سازی 120 هرتز وجود داشت، این اتفاق نیفتاد و حالا این حق اختراع به ما میگوید فناوری ProMotion به نسل بعدی آیفون ها می آید تا علاوه بر رخ 120 هرتز، حتی شاهد نرخ 180 و 240 هرتز نیز باشیم.

اپل و ساخت نمایشگری با رفرش ریت 240 هرتز

البته آیفون ها همواره به دلیل وضعیت مصرف باتری مورد انتقاد بوده و هستند و هیچگاه یک آیفون در زمره بهترین باتری گوشی 2021 قرار نمیگیرد. نرخ تازه سازی بالای 120 هرتز به شدت میتواند بر مصرف باتری آیفون موثر باشد و باید دید اپل برای حل این مشکل چه راهکاری در نظر خواهد گرفت.

علی ایحال به نظر میرسد اپل قصد ندارد بیش از این در بخش نمایشگر در رقابت با بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس عقب بماند.

فراتر از این ها توصیه میکنیم اگر به کاربری های خاص اسمارتفون مورد استفاده خود معتقدید هرگز بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021، بهترین گوشی های 5G در سال 2021 و بهترین گوشی های تاشو را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساخت نمایشگری با رفرش ریت 240 هرتز توسط اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر