;
coinex

یوتیوب شورتس چیست (Youtube Shorts) و از قابلیت جدید یوتیوب چه می‌دانیم؟

یوتیوب شورتس چیست (Youtube Shorts) و از قابلیت جدید یوتیوب چه می‌دانیم؟ برای دانستن جزئیات بیشتر تا پایان با تکراتو همراه شوید. یوتیوب شورتس به عنوان یکی ویژگی جدید به زودی ارائه خواهد شد.

یوتیوب در یک پست وبلاگی اعلام کرد که برخی از ویژگی های جدیدی را به زودی ارائه و اعلام خواهد کرد. اولین موردی که در این پست به آن ذکر شده بود، قسمت بندی ویدئوها است که به زودی به صورت خودکار بر روی فیلم های موجود در این شبکه اجتماعی اعمال می شود.

قصد دارد یک سامانه جدید راه‌اندازی کند این سامانه یوتیوب شورت نام دارد. این اقدام برای رقابت با تیک‌تاک طراحی شده است. هم اکنون سامانه تیک‌تاک با اقبال گسترده کاربران روبرو شده است.

یوتیوب شورتس چیست (Youtube Shorts)

از قابلیت جدید یوتیوب چه می‌دانیم؟

قسمت بندی ویدیئوها درحقیقت با چند بخش کردن یک فیلم، دیدن بخش های مختلف را برای بینندگان آسانتر می سازد. به لطف این قابلیت مخاطبان بدون مرور کل کلیپ می توانند با دسترسی به اطلاعات هر بخش به سادگی هر قسمتی را که می خواهند پیدا کنند.

در سامانه یوتیوب شورت کاربران می‌توانند فیلم‌های کوتاه وسرگرم کننده منتشر کنند. یوتیوب شورت دارای طیف زیادی از موسیقی‌ها متنوع است که یوتیوب حق استفاده از آنها را در اختیار دارد. یوتیوب همچنین قصد دارد، یک برنامه YouTube VR باز طراحی شده را راه اندازی کند. این آپدیت درحقیقت باعث بهبود پیمایش و قابلیت دسترسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ 2021

یوتیوب علاوه بر اضافه کردن این موارد می خواهد قابلیت مشاهده آفلاین را ارائه دهد که درحقیقت برای نمایش های تلویزیونی ضبط شده در هنگام پرواز یا مسافرت به مناطق با سرویس محدود بسیار مفید خواهد بود.

یوتیوب شورتس (Youtube)

از دیگر تغییراتی که یوتیوب به زودی ارائه می دهد می توان از گسترش YouTube Music و امکان شخصی سازی و ساخت لیست پخش مبتنی بر مود خبر داد. همچنین ابزارهای جدیدی کنترل والدین در این برنامه با نام YouTube Kids اعلام شده است که در آن قرار است یوتیوب شورتس نیز گسترش داده شود.

این ابزار جدید درحقیقت یک ابزار ویدیویی کوتاه را فراهم می کند که می تواند جای خالی تیک تاک در برخی کشورها مثل هند پر نماید.

حدود دو ماهی هست که یوتیوب گزینه یوتیوب شورت را برای افرادی که در هندوستان زندگی می کنند فعال کرده است. با انتخاب گزینه یوتیوب شورت شما می توانید فیلم های زیر ۶۰ ثانیه را داخل کانالت آپلود کنید. یک مزیت بزرگی که یوتیوب شورت مثل یوتیوب استوری دارد این هست که شما می توانید سریع تر دیده شوید. با استفاده از یوتیوب شورت هم افزایش بازدید خواهید داشت همین که دنبال کنندگان یا همان فالوور بیشتری خواهی گرفت.

یوتیوب می گوید که شورتس روزانه 3.5 میلیارد بازدید در سراسر جهان دارند. یوتیوب اعلام کرده است که از هفته های آینده نسخه شورتس بتا را برای ایالات متحده آمریکا نیز راه اندازی خواهد کرد.

منبع: gsmarena

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره یوتیوب شورتس چیست (Youtube Shorts)؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر