;
coinex

موتورولا موتو E7 پاور رسما معرفی شد

مدتی است که اطلاعات و اخبار پیرامون جدیدترین محصول اقتصادی موتورولا موتو E7 جریان دارد. این گوشی در بازه قیمتی 105 تا 120 دلار قرار دارد.

موتورولا چند سالی هست که علاوه بر حضور قدرتمندانه در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021، گوشی هایی پرچمدار و قدرتمند برای رقابت با بهترین گوشی های 2021 نیز عرضه میکند که در قیمت بهترین گوشی های موتورولا به آنها پرداختیم. اما حالا این کمپانی از یکی از ارزان ترین گوشی های 2021 رونمایی به عمل آورده است.

زیرمجموعه لنوو حالا از این محصول اقتصادی با سخت افزاری مطلوب و قیمتی مقرون به صرفه رونمایی به عمل آورده است. بالطبع این محصول قرار نیست مشخصات فنی اعجاب آوری داشته باشد اما در ادامه به این مشخصات فنی خواهیم پرداخت.

موتورولا موتو E7 پاور رسما معرفی شد

این محصول از یک نمایشگر 6.51 اینچی با نسبت تصویر 20:9 و رزولوشن اچ دی پلاس بهره میبرد. این محصول در بخش سخت افزار به یک چیپست هلیو جی 25 ساخت شرکت مدیاتک استفاده میکند که با ترکیب حافظه داخلی و 32/2 یا 64/4 عرضه میشود. البته که اگر حافظه داخلی مذکور برایتان کافی نباشد با استفاده از کارت میکرو اس دی میتوان آنرا تا 1 ترابایت گسترش داد.

در پنل پشتی این محصول علاوه بر حسگر اثرانگشت ما شاهد ماژول دوگانه دوربین اصلی هستیم که از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. به علاوه دوربین سلفی این محصول یک سنسور 5 مگاپیکسلی است که با توجه به قیمت آن چیز چندان عجیبی نیست.

موتورولا موتو E7 پاور رسما معرفی شد

این گوشی در بخش نرم افزاری با اندروید 10 عرضه میشود و از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با امکان شارژ سریع 10 واتی عرضه میشود. موتورولا برای محصول خود دکمه‌ مخصوص دستیار هوشمند گوگل در نظر گرفته است که در سمت راست بدنه موتو E7 پاور قرار دارد. از دیگر ویژگی‌ های گوشی هوشمند موتورولا می‌توان به برخورداری از گواهی IP52، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و درگاه USB-C اشاره کرد.

البته از آنجا که این محصول از نسل پنجم اینترنت همراه پشتیبانی نمیکند نمیتوان آنرا در شما ارزان ترین گوشی های 5G دنیا قرار داد. همواره باید این را در نظر داشت که اگر مسئله قیمت برای شما ملاک نباشد باید نگاهی به بهترین گوشی های سامسونگ 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های وان پلاس و بهترین گوشی های چینی 2021 داشته باشد که همگی در شمار بهترین گوشی های 5G در سال 2021 قرار دارند.

فراتر از اینها توصیه میکنیم هرگز بهترین گوشی های تاشو، بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین گوشی های سری M سامسونگ و بهترین گوشی های ال جی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص موتورولا موتو E7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر