;
coinex

برنامه اچ پی برای توسعه بخش گیمینگ

به نظر میرسد کمپانی اچ پی قصد دارد حضور قدرتمندانه ای در بازار محصولات گیمینگ داشته باشد. برای اطلاع از برنامه اچ پی برای توسعه بخش گیمینگ با ما باشید.

اچ پی که به عنوان یکی از تولید کنندگان بهترین لپ تاپ های 2021 شناخته میشود و انواع محصولات خود را در دسته های بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021 و بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 عرضه میکند در نظر دارد تا به توسعه بخش گیمینگ بپردازد و بر همین اساس کار خود را با تصاحب برند هایپرایکس که برخی لوازم جانبی گیمینگ را طراحی میکند آغاز کرده است.

هایپرایکس در تولید لوازم جانبی گیمینگ مانند بهترین هدست گیمینگ 2021 و البته صفحه کلید گیمینگ یک برند شناخته شده است. انتظار میرود قرارداد اچ پی و هایپرایکس در سه ماهه دوم سال مالی اچ پی به ثبت نهایی برسد.

برنامه اچ پی برای توسعه بخش گیمینگ

با بررسی قرارداد جدید متوجه میشویم که تمامی لوازم جانبی برند هایپرایکس در فرایندی مشخص جمع آوری خواهند شد و هایپرایکس همچنان یکی از برندهای کینگستون باقی خواهد ماند.

در این معنا، کینگستون میتواند همچنان به تولید و تبلیغ محصولاتی چون حافظه رم  و درایو اس اس دی مشغول باشد و قرارداد مذکور تنها شامل لوازم جانبی گیمینگ آن خواهد بود. البته این مشخص نشده که آیا برند هایپرایکس بدون تغییر خواهد ماند یا محصولات مورد بحث با نام جدیدی به بازار عرضه خواهند شد.

برنامه اچ پی برای توسعه بخش گیمینگ

یکی از کارمندان رسمی HP از بخش روابط عمومی این شرکت در رابطه با خرید هایپرایکس می‌ گوید: «هایپرایکس یکی از برندهای پیش‌ گام در زمینه‌ طراحی و ساخت لوازم جانبی گیمینگ است و محصولات آن مورداستقبال گیمرهای سرتاسر جهان قرار می‌گیرد. ما خوشحالیم که از تیم استثنائی آن‌ها در HP استقبال ‌کنیم».

انریکه لورس، رئیس شرکت اچ‌پی می‌گوید: «ما با مدرن‌ سازی تجربه‌ی کاربری و ایجاد تغییرات ارزشمند، همچنان به تقویت حرکت پیشگامانه‌ خود در زمینه‌ سیستم‌ های شخصی ادامه خواهیم داد. ما فرصت ‌های بزرگی را در بازار رو‌ به ‌رشد لوازم سخت‌ افزاری می ‌بینیم و اضافه شدن هایپرایکس به زیرمجموعه‌ شرکت، منابع جدیدی از رشد و نوآوری را برای ما ایجاد خواهد کرد.»

در پایان توصیه میکنیم برای آشنایی با بهترین بازی های 2021، سری به بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021، بهترین بازی های PS4 در سال 2021، بهترین بازی های استراتژیک 2021 و بهترین بازی های اندرویدی 2021 بزنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برنامه اچ پی برای توسعه بخش گیمینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر