;
coinex

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 و سال های بعد

بایننس کوین یک ارز دیجیتالی بر مبنای بلاک چین بایننس است که ما در این گفتار به پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 و سال‌های پس ‌از آن خواهیم پرداخت.

امروزه بازار ارزهای دیجیتال بسیار گرم است و خیلی از افراد قصد دارند روی این ارزها سرمایه‌گذاری کنند. از طرفی، تعداد ارزهای دیجیتالی روز به روز در بازار بیشتر می‌شود که این مهم موجب می‌شود انتخاب از بین آنها سخت باشد.

از طرف دیگر، بسیاری از این ارزهای دیجیتالی عرضه شده پس از مدتی سقوط می‌کنند و از بین می‌روند و اینجاست که اهمیت شناختن یک ارز دیجیتالی خوب برای سرمایه‌گذاری مشخص می‌شود. ما در ادامه‌ی این مطلب، یکی از این ارزهای دیحیتالی رو به رشد، بایننس کوین، را معرفی کرده و به پیش بینی قیمت BNB 2021 و سال‌های بعد از آن می‌پردازیم.

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

قبل از اینکه به سراغ پیش بینی قیمت بایننس کوین 2021 برویم، خوب است شما را با مقالات بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 و بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 آشنا کنیم چرا که این دو کمک بزرگی در انتخاب بهترین ارزهای دیجیتالی برای سرمایه‌گذاری هستند.

همینطور دانستن پیش بینی قیمت ترون در سال 2021، پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021، پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 و پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021 نیز به شما کمک خواهد کرد که با یک اطلاعات اولیه، به تحقیقات بیشتر راجع به آنها بپردازید و سرمایه خود را از دست ندهید.

گذشته از این‌ها، پیش‌بینی قیمت آینده ارزهای دیجیتال کار آسانی نیست و هیچوقت نمی‌توان از این پیش‌بینی‌ها اعتماد صد در صد کسب کرد. درست است که ما می‌توانیم از تاریخچه قیمت یک ارز و افزایش و کاهش قیمت آن در گذشته چیزهای زیادی بیاموزیم؛ ولی بسیاری از شرایط تاثیرگذار بر بازار را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و یا به سختی می‌توان آن را پیش‌بینی کرد.

البته این‌ها بدان معنا نیست که تمام پیش‌بینی‌های انجام شده از جمله پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021 و پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030 نیز قابل قبول نیستند و نمی‌توان قیمت آنها را پیش‌بینی کرد، چرا که برخی از رویدادهای آینده بسیار محتمل است.

به عنوان مثال، ما شاهد تجدید حیات و افزایش قیمت ارزهای رمزنگاری شده هستیم و از بحران اقتصادی جهانی طولانی‌ای که پیش‌رو است، خبر داریم. به طور کلی این عوامل بازار ارزهای رمزنگاری شده را تأمین می‌کنند و مطمئنا به طریقی خاص پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

بنابراین تنها کافیست که ما این عوامل را شناسایی کرده و حین پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 و یا حتی ارزهای دیگر همچون پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021  و پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 نیز آنها را در نظر بگیریم.

بایننس کوین چیست؟

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

بایننس یکی از مشهورترین صرافی‌های ارزهای رمزنگاری شده است که در سال 2017 در هنگ کنگ راه‌اندازی شده است. بایننس کوین (BNB) توکن اصلی این صرافی است که در همان سال ایجاد شد.

BNB یک رمز ERC20 است که می‌تواند برای پرداخت هزینه در صرافی بایننس استفاده شود. اگر تریدرها از این توکن برای پرداخت هزینه‌های خود استفاده کنند، از تخفیف برخوردار می‌شوند.

در Binance DEX بسیاری از ارزها با BNB معامله می‌شوند، بنابراین داشتن این سکه در سبد سهام فرصت‌های گسترده‌تری را به شما می‌دهد. منصفانه است که بگوییم بایننس کوین یکی از محبوب‌ترین رمزهای بومی است.  علاوه بر این، بایننس کوین یکی از 10 ارز رمزپایه برتر مارکت کپ محسوب می‌شود.

موفقیت سریع این توکن با توجه به محبوبیت آن در زمان عرضه توجیه می‌شود. این ارز دیجیتالی در زمان کمپین پیش فروش اولیه یا همان ICO توزیع شد. نیمی از توکن‌ها توسط مردم خریداری شد و 10 درصد آن به سرمایه‌گذاران اولیه اختصاص داده شد. بقیه‌ی آن به تیم بایننس داده شد.

این صرافی نقدشوندگی مناسبی دارد و صدها جفت معاملاتی فراهم می‌کند و قادر به پردازش مقدار زیادی از معاملات در ثانیه است. همه این ویژگی‌ها باعث شده است که این صرافی به یکی از رهبران بازار مبادلات ارزهای رمزپایه تبدیل شود. اعتماد جامعه به این مبادله و امتیازات داده شده به تریدرها در ازای استفاده از سکه BNB، باعث محبوبیت این دارایی شد.

بیشتر بخوانید: اضافه کاری در سال 1400

تاریخچه قیمت بایننس

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

بایننس کوین در تابستان 2017، مدتی قبل از اینکه بازار ارزهای دیجیتالی اوج بگیرد، در دسترس قرار گرفت. حتی اگر به جزئیات قیمت این ارز دیجیتالی در گذشته نگاهی نیاندازیم، می‌توانیم حدس بزنیم که قیمت این کوین در انتهای سال 2017 به بالاترین قیمت خود در طول زمان رسیده است.

در بهار سال بعد، شاهد افت ناگهانی قیمت بایننس کوین بودیم و پس از آن، قیمت بایننس کوین حول مبلغی پایین‌تر از اوج قسمت خود، در نوسان بود ولی همچنان قیمت آن از زمستان رمزارزی (crypto-winter) بهتر بود. البته این سرنوشت تقریبا دچار تمام ارزهایی که در نیمه دوم سال 2017 راه‌اندازی شدند، شد.

در روزهای اول عرضه، هر سکه BNB با حدود 11 سنت معامله شد اما در اواسط ماه آگوست، قیمت آن از سطح 1 دلار فراتر رفت و در 23 آگوست تقریبا به 3 دلار رسید. در اوایل سپتامبر، شاهد یک اصلاح قیمت بودیم که در آن، قیمت ارز بایننس به کمتر از 1 دلار رسید.

اصلاح قیمت یا همان Price correction بدان معناست که یک شاخص اصلی سهام بیش از 10 درصد کاهش قیمت از نقطه اوج جدید خود ( و البته کمتر از 20 درصد) داشته باشد. اصلاح قیمت معمولا در نتیجه‌ی دو عامل مهم از جمله خرید پی در پی با پیش بینی افزایش قیمت ها و ذخیره سود رخ می‌دهد.

در پایان این ماه، یک بار دیگر قیمت بایننس کمی فراتر رفته و قیمت آن بیش از 1 دلار شد. تا اوایل دسامبر، ارزش BNB بین 1 تا 2 دلار بالا و پایین می‌رفت و در طول ماه دسامبر، قیمت به طور ناگهانی روزانه افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت سکه در سال 1400

در 26 دسامبر، قیمت بایننس برای اولین بار به 10 دلار رسید؛ اگرچه این قیمت مدت زیادی دوام نیاورد ولی پیشرفت خوبی محسوب می‌شد. در اوایل ژانویه سال 2018، قیمت BNB در حدود 8 دلار در نوسان بود. در تاریخ 5 ژانویه قیمت اوج گرفت و حتی به حدود 16 دلار نیز رسید و پس از چند روز، این ارز با ارزش بیش از 20 دلار معامله شد.

ماکسیمم قیمت بایننس در آن دوره، در تاریخ 13 ژانویه رخ داد که به قیمت به 23.67 دلار رسید. در 16 ژانویه این ارز با قیمت 13.89 دلار ترید شد و در روزهای بعد از آن، به تدریج روند نزولی ادامه یافت.

البته این روند نزولی تنها مختص به Binance Coin نبود و کل بازار ارزهای دیجیتالی در آن دوره ارزش خود را از دست دادند. یکی از عوامل اصلی آن، ممنوعیت ترید ارزهای دیجیتال در چین بود؛ چرا که این کشور نقش مهمی در صنعت ارزهای رمزنگاری جهانی داشت و این ممنوعیت دردسر بزرگی برای این صنعت به‌وجود آورد.

البته درک این نکته نیز حائز اهمیت است که ارزش بیت کوین دستکاری شده بود و قیمت 20 هزار دلاری آن غیر طبیعی بود. قیمت بسیاری از آلت کوین‌های محبوب آن روزها از جمله BNB، منعکس کننده قیمت اوج بیت کوین بود. این واقعیت که بعد از این Rally قیمت‌ بیشتر آلت کوین‌ها نتوانستند به همان مقدار قبل یا بیشتر برسند، کاملاً طبیعی است.

در ماه فوریه قیمت به زیر 10 دلار رسیده بود و تا اواخر ماه مارس در محدوده 8 تا 10 دلار در نوسان بود. از 31 مارس قیمت همیشه بالای 10 دلار بود و در برخی مواقع به 15 دلار هم می‌رسید. این افزایش قیمت تا آخر بهار ادامه داشت و در اواخر ژوئن به پایان رسید. در آن زمان، قیمت BNB از 12 دلار به 17 دلار رسیده بود.

ولی در ماه ژوئیه قیمت این ارز کمی افت داشت و در ماه آگوست قیمت توکن دوباره به زیر 10 دلار کاهش یافت. در پاییز، قیمت این ارز نسبتا پایدار و ثابت بود و قیمت آن حول 9 یا 10 دلار می‌چرخید. اما در اواخر نوامبر، با افت قیمت بیشتری مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سرمایه گذاری 1400

پیش بینی قیمت بایننس کوین 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پس از بررسی قیمت این ارز در سال‌های گذشته، نوبت به پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 می‌رسد. آینده کلی پیش بینی قیمت BNB 2021 درخشان به نظر می‌رسد زیرا این دارایی در موفق‌ترین ارز ترید رمزنگاری در زمان محبوبیت ارزهای رمزنگاری شده و ارزش آن بهتر از بسیاری از ارزهای فیات تحت تأثیر بحران مالی است چرا که این بحران‌ها قرار نیست به‌زودی پایان یابند.

سال 2020 را می‌توان یک سال خوب برای بایننس کوین نظر گرفت چرا که سرانجام ، قیمت آن نزدیک به بالاترین قیمت در طول زمان است. فرایند سوزاندن بایننس کوین موجب شد قیمت کوین‌های باقیمانده بیشتر شود و احتمالا در آینده شاهد وارد شدن این سکه به مرحله دوم پیشرفت آن باشیم.

علاوه بر این، ارزهای دیجیتالی در پی بحران مالی ناشی از موج دوم کرونا و قرنطینگی، بین مردم محبوب‌تر شدند و در چهار ماه دوم سال 2021، پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 بیان می‌کند که در بدبینانه‌ترین حالت ممکن، قیمت این ارز دیجیتال به 50 دلار می‌رسد.

بیشتر بخوانید: عیدی و افزایش حقوق در سال 1400

علاوه بر این، پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 در سایت longforecast به صورت زیر بیان شده است:

  • در ماه مارس 2021، طبق پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 توسط این سایت، قیمت بایننس کوین با 219 دلار شروع می‌شود. حداکثر قیمت پیش بینی شده 416 دلار و حداقل قیمت آن 152 دلار است. انتظار می‌رود تا آخر این ماه، پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 به 363 دلار برسد.
  • در ماه آوریل 2021، پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 با 363 دلار شروع می‌شود، حداکثر قیمت پیشنهادی 499 دلار و حداقل آن همان 363 دلار خواهد بود. پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 تا آخر آوریل، 421 دلار است.
  • در می 2021، پیش بینی قیمت این ارز با 421 دلار شروع می‌شود، حداکثر قیمت 522 دلار و حداقل قیمت 421 دلار پیش‌بینی شده و انتظار می‌رود تا آخر این ماه، قیمت BNB به 488 دلار برسد.
  • پیش‌بینی می‌شود در ژوئن 2021، قیمت این ارز با 488 دلار شروع شود و حداکثر قیمت 606 دلار و حداقل قیمت 488 دلار برای این ماه پیش‌بینی شده است. انتظار می‌رود قیمت بایننس تا آخر این ماه به 566 دلار برسد.
  • پیش بینی قیمت BNB 2021 در ماه ژوئیه شروع 566 دلاری خواهد داشت و ممکن است در این ماه حداکثر قیمت 703 دلاری و حداقل قیمت 566 دلاری را تجربه کند. تا آخر ژوئیه 2021، احتمالا قیمت این ارز به 657 دلار برسد.
  • پیش بینی قیمت بایننس کوین 2021 در ماه آگوست با 657 دلار شروع شده و احتمالا حداکثر قیمت 777 دلار و حداقل قیمت 657 دلاری را تجربه کند. ممکن است این ارز تا آخر آگوست به قیمت 726 دلار برسد.
  • در سپتامبر 2021، پیش بینی می‌شود قیمت این کوین با 726 دلار شروع شده و حداکثر قیمت 756 دلار و حداقل قیمت 658 دلار را تجربه کند. تا آخر سپتامبر، احتمالأ قیمت بایننس به 707 دلار برسد.
  • در اکتبر 2021، احتمالا قیمت بایننس کوین با 707 دلار شروع شده، حداکثر قیمت 877 دلار و حداقل قیمت 707 دلار را تجربه کرده و تا آخر اکتبر، به قیمت 820 دلار برسد.
  • در نوامبر 2021، پیش بینی می‌شود که قیمت 820 دلار این ارز دیجیتالی با شروع، حداکثر قیمت 982 دلار و حداقل قیمت 820 دلار را تجربه کرده و تا آخر ماه به ارزش 918 دلار برسد.
  • در دسامبر 2021، احتمالا این ارز شروعی با ارزش 918 دلار را داشته باشد، حداکثر قیمت 1140 دلار و حداقل قیمت 918 دلار را تجربه کرده و ممکن است تا آخر ماه، به قیمت 1065 دلار برسد.

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 که در بالا آورده شده، سیر صعودی این ارز دیجیتال را نشان می‌دهد و در نتیجه، سرمایه‌گذاری روی این ارز در یک سال آینده خوش‌بینانه است. اما در ادامه این جستار، به پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2022 و سال‌های بعد از آن خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: میزان یارانه در سال 1400

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2022

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

طبق پیش‌بینی سایت longforecast برای سال 2022، این ارز با قیمت 1065 دلار سال 2022 را آغاز می‌کند و پس از نوسانات قیمت، در ماه فوریه به قیمت 959 دلار می‌رسد. به علاوه، در اواسط این سال در ماه ژوئیه، با قیمت 1152 دلار به فروش خواهد رسید و ممکن است در ژوئیه این ارز حداکثر قیمت 1152 دلار و حداقل قیمت 935 دلار را نیز تجربه کند.

به‌نظر می‌رسد در ادامه‌ی کار، شاهد روند نزولی قیمت این ارز باشیم و در ماه نوامبر قیمت این ارز به 822 دلار و در دسامبر همان سال، قیمت بایننس کوین به 690 دلار برسد. انتظار می‌رود در آخرین ماه این سال قیمت این ارز بین 554 دلار و 690 دلار در نوسان باشد.

بیشتر بخوانید: حداقل حقوق در سال 1400

پیش بینی قیمت بایننس کوین 2023

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

از آنجا که چند سال آینده از سایه سقوط اقتصادی سال 2020 خارج می‌شویم، بازار ارزهای رمزنگاری در برابر بازار پول فیات پرطرفدارتر می‌شود و شاهد رشد قیمت این ارزها خواهیم بود. به زبانی ساده‌تر، موفقیت و رشد بازار ارزهای رمزپایه به طور خودکار به معنای موفقیت بایننس کوین است. بایننس احتمالاً تسلط یا حداقل اهمیت خود را در بازار از دست نخواهد داد.

از طرفی، این واقعیت که این شرکت هم سیستم عامل متمرکز و هم سیستم عامل غیرمتمرکز را ارائه می‌دهد، پتانسیل آن را تقویت می‌کند و همینطور موجب می‌شود افراد بیشتری که تحت تأثیر بحران اقتصادی قرار گرفته‌اند، به ارزهای رمزپایه روی آورده و احتمالاً با برند بایننس کار خود را شروع می‌کنند.

توکن بایننس کار کردن با صرافی بایننس را آسان‌تر کرده و همینطور موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود. در نتیجه، افت قیمت این توکن همیشگی نخواهد بود و پس از مدتی دوباره شاهد رشد آن خواهیم بود. در نتیجه در سال 2023، پیش‌بینی می‌شود قیمت این ارز با نوساناتی همراه و در برخی ماه‌ها قیمت آن ثابت باشد ولی نسبت به سال گذشته، شاهد رشد قیمت این ارز هستیم و احتمال دارد این ارز سال 2023 را با قیمت 1229 دلار پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: وام ازدواج 1400

پیش بینی قیمت BNB 2025

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

اگر این توکن تا سال 2025 دوام بیاورد، احتمالا شاهد رشد قیمت 10 برابر یا 100 برابر آن نسبت به حال خواهیم بود. با این‌حال، پیش بینی قیمت توکن بایننس در سال 2025 کار ساده‌ای نیست و ممکن است دلار قیمت این ارز را تغییر دهد.

مقاله‌ی پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 و سال‌های بعد از آن به پایان رسید. همینطور شما می‌توانید مقالات آموزش کار با اپلیکیشن بایننس و آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM) را نیز در تکراتو مطالعه کنید.

فراتر از آن، تیم تکراتو گفتارهایی در راستای پیش بینی قیمت اینترنت در سال 1400، پیش بینی قیمت نفت در سال 2021 و پیش بینی قیمت یورو در سال 1400 نیز تهیه کرده است که ممکن است برای شما جالب باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: citytelegraph

نظر شما در خصوص پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تحلیلها اصلا درست نبوده فقط وقت مردم را تلف کردن.کاش کسی بود لااقل هفته ای سه بار با دقت و دقیق تحلیل میکرد و از حرفهای تکراری و احتمالات خودداری می کرد.

    پاسخ