;
coinex

آیپد OLED برگ برنده جدید کوپرتینویی‌ها خواهد بود

آیپد OLED در سال 2022 عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد مدل جدید آیپد با صفحه نمایش OLED برگ برنده جدید کوپرتینویی‌ها خواهد بود. با ادامه این نوشتار همراه باشید تا از مدل جدید آیپدهای اپل که در سال 2022 عرضه خواهند شد بیشتر بدانیم.

پس از یک دهه استفاده از صفحه‌نمایش‌های LCD در تبلت‌هایش، اپل سال جاری تصمیم گرفت تا آیپدهایی را با صفحه نمایش Mini-LED عرضه کند و این مهم را در آیپد پرو 2021 (iPad Pro 2021) آغاز خواهد کرد. این پنل‌های پیشرفته‌تر از سطح بالاتری از کنتراست و روشنایی بهره می‌برند بدون آنکه با افزایش قیمت همراه باشند. حالا گزارش‌های جدید می‌گویند این کمپانی قرار است با آیپد OLED شگفتی جدیدی در مارکت رقم بزند. با اخبار گوشی و تبلت با تکراتو همراه باشید.

آیپد OLED برگ برنده جدید کوپرتینویی‌ها خواهد بود

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که نمایشگرهای mini-LCD شروع بازی جدید اپل خواهد بود و آنها ایده استفاده از نمایشگرهای OLED را در سر می‌پرورانند. منابع زنجیره تامین اپل که با رسانه تایوانی DigiTimes گفتگو کرده‌اند فاش ساخته‌اند که کمپانی اپل قصد دارد تا نخستین مدل آیپد OLED را در سال 2022 روانه بازار کند. این گزارش جدید زمزمه‌هایی قبلی که توسط تحلیلگر Barclays به گوش می‌رسد را تقویت کرده است.

با این حال به نظر نمی‌رسد بازار تا پایان سال نسل جدید آیپدهای اپل را به عنوان بهترین تبلت‌های 2021 به خود ببیند و اولین مورد از این دیوایس‌ها در سال 2022 عرضه خواهد شد. همچنین گفته شده که نخستین آیپد اولد قرار است همراه با یک مک بوک OLED معرفی شود. هرچند تا اینجا جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است، اما بر اساس سابقه اپل در رونمایی از محصولات جدیدش می‌توان حدس‌هایی در این زمینه زد.

آیپد OLED
آیپد OLED

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، پنل‌های OLED سطح بالاتری از کنتراست (وضوح تصویر) و روشنایی را به کاربر می‌دهند ولی در عوض قرار است به طور قابل توجهی گرانتر باشند. هزینه بالا از مشخصه‌های محصولات اپل است و دور از ذهن نخواهد بود که نسل جدید آیپد پرو اپل از این نمایشگرها پشتیبانی کند.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین لپ تاپ های 2021

خانواده آیپد پرو 2021 ماه جاری رونمایی و روانه بازار خواهد شد. در نتیجه پیش بینی‌ها حاکی از آن است که نخستین مدل از آیپدهای OLED اپل چیزی حوالی اکتبر یا سپتامبر 2022 معرفی شوند. به نظر می‌رسد گذار به نمایشگر های OLED شاهد با تغییراتی در طراحی تبلت های اپل همراه باشد. چیزی که از سال 2018 به این سو شاهد آن نبوده‌ایم.

البته پیشتر نیز گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر بازطراحی آیپدهای جدید همراه با گذار به سوی نمایشگرهای mini-LCD به گوش میرسید، اما یکی از افشاگران این موضوع را تکذیب و پرونده آن را بست.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Phonearena

نظر شما در خصوص آیپد OLED چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر