;
coinex

قسمت آخر وانداویژن (WandaVision) لو رفت‌ ؛ از تلخی حقیقت نمی‌توان فرار کرد

قسمت آخر وانداویژن (WandaVision) لو رفته است. به نظر می‌رسد اولین سریال جهان سینمایی مارول (MCU) با پایانی تلخ همراه خواهد بود. در ادامه این نوشتار با بررسی بیشتر آخرین قسمت سریال وانداویژن مارول همراه باشید.

قسمت آخر مینی‌سریال وانداویژن قرار است چند دقیقه باشد؟ مانند قسمت‌های قبلی چیزی کمتر از 30 دقیقه؟ سریالی که در اواسط ژانویه 2021 شروع شد، حالا پس از گذشت 9 قسمت قرار است پایان یابد. آخرین گزارش ها حاکی است که درام مارول با بازی الیزابت اولسن قرار است در قسمت پایانی چیزی بیشتر 50 دقیقه بیننده را پای نمایشگر میخکوب کند. در ادامه با اخبار سینما و تلویزیون با تکراتو همراه باشید.

قسمت آخر وانداویژن (WandaVision) لو رفت‌

از تلخی حقیقت نمی‌توان فرار کرد

کاربران پیشتر نیز پیشبینی کرده بودند که مدت زمان این سریال به عنوان یکی از بهترین های مارول در سال 2021 مجموعا حدود 6 ساعت خواهد بود. در نتیجه وقتی مجموع دقایق شش اپیزود آغازین سریال تنها به ۳ ساعت و چند دقیقه رسید، اکثر طرفداران پیش‌بینی کردند که باید برای پایان قصه منتظر سه قسمت یک‌ساعتی باشیم. این پیش‌بینی‌ها نیز کاملا درست از آب درآمدند.

قسمت آخر وانداویژن
قسمت آخر وانداویژن

یکی از مهمترین سوالات بی‌جوابی که بینندگان در سر می‌پرورانند به آگهی‌های تبلیغاتی بین سریال مربوط می‌شوند. آگهی‌هایی که بسیار تلخ هستند و از زخم (تروما) های گذشته‌ی واندا مکسیموف حکایت دارد. در نیتجه بسیاری گمان می‌برند که پایان این سریال با این تبلیغات‌ها گره خورده باشد.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

یکی دیگر از تئوری‌ها مربوط به شخصیت پیترو است که گمان می‌رود که توسط آگاتا تسخیر شده باشد. با توجه به اینکه او از ساکنان «وست‌ویو» است و توسط سحر و جادوی واندا تسخیر نشده، این احتمال وجود دارد که حضور او در وانداویژن، از چیزی که تاکنون به نمایش درآمده، مهم‌تر باشد. شاکمن کارگردان وانداویژن به تازگی تایید کرد که در قسمت پایانی این سریال  شاهد حضور پیترو هستیم. او در ادامه به این موضوع اشاره کرد که در قسمت پایانی وانداویژن اطلاعات بیشتری از شخصیت او ارائه خواهد شد.

قسمت آخر وانداویژن
قسمت آخر وانداویژن

به نظر می‌رسد هدف سه قسمت اول سردرگم کردن مخاطبین بود تا سپس کسی پیدا شود و کمی شرایط را توضیح دهد. وانداویژن از قسمت پنجم خود که در تاریخ ۵ فوریه پخش شد، بیشترین میزان بیننده را در بین تمام پلتفرم‌های دیگر به خود اختصاص داده است.

WandaVision اولین قسمت از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود و روی دو شخصیت واندا ماکسیموف (Wanda Maximoff) با بازی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) و ویژن با بازی پاول بتانی (Paul Bettany) تمرکز دارد.

بیشتر بخوانید:‌

.

منبع: inverse

نظر شما در خصوص قسمت آخر وانداویژن چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در این خصوص به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر