;
coinex

اطلاعات جدیدی از پوکو X3 پرو فاش شد

هوآوی در ماه جاری میلادی نیز برنامه هایی برای رونمایی از محصولات جدید خود دارد. حالا اطلاعات جدید از پوکو X3 پرو فاش شده است. با ما باشید.

شیائومی در سال جدید میلادی برنامه های زیادی داشته است. تا همین حالا نیز برخی از موردانتظارترین و بهترین گوشی های شیائومی 2021 رونمایی شده اند که از آن جمله میتوان در دسته بهترین گوشی های 2021 به شیائومی می 11 و در دسته بهترین گوشی های میان رده 2021 به شیائومی ردمی کی 40 و پوکو ام 3 اشاره کرد.

اما ظاهرا عضو جدیدی نیز برای خانواده پوکو در راه است که درواقع یک زیربرند محبوب از محصولات شیائومی است. این محصول که پوکو ایکس 3 پرو نام دارد حالا در آستانه رونمایی رسمی قرار دارد. با ما باشید.

اطلاعات جدیدی از پوکو X3 پرو فاش شد

حالا اطلاعات جدیدی از پوکو ایکس 3 پرو فاش شده است که حکایت از تجهیز این محصول به یک نمایشگر 120 هرتزی با پنل IPS LCD و یک باتری 5200 میلی آمپری دارد که آنرا به یکی از بهترین باتری گوشی 2021 بدل میکند.

پوکو X3 استاندارد را اگر به یاد داشته باشید از ماژول چهارگانه دوربین آن با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی نیز اطلاع دارید. حالا باید دید آیا شیائومی برای بخش دوربین نسخه پرو این محصول، بروزرسانی خاصی در نظر دارد یا خیر؟

اطلاعات جدیدی از پوکو X3 پرو فاش شد

در مورد اطلاعات سخت افزاری به نظر میرسد محصول مورد بحث به اسنپدراگون 860 مجهز باشد که در واقع نسخه تقویت شده اسنپدراگون 855 است.

پوکو این مدل را در سه رنگ مشکی، آبی و برنزی روانه بازار خواهد کرد. این محصول در دو مدل کلی با ترکیب 6/128 گیگابایت و 8/256 گیگابایت روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

بر اساس اطلاعات فعلی، قیمت این محصول در اروپا برای نسخه 6 گیگابایت رم از 250 یورو آغاز میشود و برای نسخه 8 گیگابایت رم ب بالای 300 یورو میرود.

حال باید دید عضو جدید خانواده پوکو در نظر خریداران چگونه عمل میکند و آیا از پس رقابت با همرده های خود در بهترین گوشی های سامسونگ 2021، بهترین گوشی های هواوی 2021، قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های سری M سامسونگ، بهترین گوشی های وان پلاس، بهترین گوشی های چینی 2021 و بهترین گوشی های ال جی بر خواهد آمد؟

در پایان توصیه میکنیم حتما نگاهی به بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین گوشی های 5G در سال 2021، بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021 و بهترین گوشی های تاشو داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پوکو X3 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر