;
coinex

دل از یک لپ تاپ گیمینگ رونمایی کرد

در سال 2021 انتظار رونمایی از برخی از جدیدترین لپ تاپ ها را داریم. اما دیشب دل از یک لپ تاپ گیمینگ رونمایی کرد. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

سال 2021 تا به اینجا که سال جذابی برای گیمرها بوده است. از عرضه کنسول های نسل نهمی PS5 و سری جدید ایکس باکس های مایکروسافت گرفته تا عرضه جدیدترین و بهترین بازی های 2021 که بسیاری از آنها عناوین تعویق افتاده سال 2020 هستند و حالا تجربه آنها در کنسول های جدید لذت بخش است.

اما گیمرها در هر دسته بندی ابزارهای تکنولوژیکی، رسته خاص خود را دارند و محصولات خود را پی میگیرند. از بهترین گوشی های گیمینگ 2021 گرفته تا بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت، بهترین هدست گیمینگ 2021 و بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 که همگی محصولاتی خاص گیمرها هستند.

حالا دل به عنوان یک کمپانی مطرح که در سال جدید برخی از بهترین لپ تاپ های 2021 و بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021 را نیز عرضه میکند از جدیدترین لپ تاپ گیمینگ 2021 خود رونمایی کرده است.

دل از یک لپ تاپ گیمینگ رونمایی کرد

دل بالاخره جدیدترین لپ تاپ گیمینگ خود یعنی Dell G15 را در چین معرفی کرد. جالب توجه ترین ویژگی این محصول در حال حاضر در نظر ما استفاده از سری 3000 پردازنده های گرافیکی GeFroce RTX انویدیا و سیستم خنک کننده خاص آن است.

این لپ تاپ مخصوص گیمینگ به نمایشگر 15.6 اینچی با نرخ رفرش 360 هرتز مجهز است که نور آبی بسیار کمی دارد و از چهار منطقه نوری RGB  استفاده میکند. این محصول همچنین نسبت به دیگر محصولات گیمینگ دل نظیر سری ایلین ور قیمت ارزان تری دارد.

دل از یک لپ تاپ گیمینگ رونمایی کرد
دل از یک لپ تاپ گیمینگ رونمایی کرد

یکی از دلایل قیمت مقرون به صرفه تر این محصول استفاده از شاسی پلاستیکی است. به طرز عجیبی دل در این رونمایی از پردازنده مرکزی استفاده شده در Dell G51 اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نداده است و تنها به این اشاره کرده که لپ تاپ جدید با سه پروفایل عملکردی با توان طراحی حرارتی بیش از 115 وات و پردازنده های گرافیکی GeForce RTX 3000 انویدیا راهی بازار خواهد شد.

در نتیجه و با این اوصاف ما هنوز نمیدانیم که این لپ تاپ از پردازنده های AMD یا اینتل استفاده میکند! این لپ تاپ تا چند هفته دیگر در بازار ایالات متحده نیز در دسترس است. رنگ های درنظر گرفته شده برای آن نیز احتمالا خاکستری تیره، سبز، مشکی و خاکستری روشن هستند. علاوه بر این اطلاعی از قیمت محصول در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رونمایی دل از یک لپ تاپ گیمینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر