;
coinex

افزایش فالوور کلاب هاوس ؛ چگونه فالوور کلاب هاوس جذب کنیم؟

این روزها مدام نام شبکه اجتماعی مبتنی بر صوت کلاب هاوس را می‌شنویم و ما این گفتار را به افزایش فالوور کلاب هاوس اختصاص داده‌ایم. با تکراتو همراه باشید!

در این گفتار ما راه حل‌هایی برای افزایش فالوور کلاب هاوس ارائه می‌دهیم. اپلیکیشن کلاب هاوس آنطور که فکر می‌کنید، خیلی هم جدید نیست. این اپ در مارس 2020 استارت کار خود را زده است. اما در آن زمان، تنها توسط سرمایه‌گذاران بزرگ و خطرپذیر مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

به همین دلیل، افراد زیادی آن را نمی‌شناختند. با این حال، با گذشت زمان این اپلیکیشن بین استارتاپ‌ها نیز طرفدار پیدا کرد و اکنون که در سال 2021 به‌سر می‌بریم، بیش از 4 میلیون نفر در سراسر جهان از نسخه‌ی بتای این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

این جمعیت شامل افرادی مشهور همچون اپرا وینفری، رهبران بزرگ همچون بنیانگذار Reddit، الکسیس اوهانیان، بنیانگذار Product Hunt، رایان هوور است. همینطور در این چند وقت، حضور ثروتمندانی همچون مارک زاکربرگ و  لایو صوتی ایلان ماسک نیز باعث شد جمعیت زیادی به نصب این اپلیکیشن روی آورده‌اند.

همچنین این اپلیکیشن می‌تواند راهی برای کسب درآمد متخصصان باشد چرا که بنیانگذار کلاب هاوس قول داده است راهی برای کسب درآمد افراد ایجاد کند. اما در وهله‌ی اول، افراد برای کسب درآمد می‌بایست راهی برای افزایش فالوور کلاب هاوس پیدا کنند.

به همین خاطر، ما در این مقاله به نحوه افزایش فالوور در کلاب هاوس می‌پردازیم. اما قبل از آن، نگاهی کلی بر کلاب هاوس می‌اندازیم. ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید!

افزایش فالوور کلاب هاوس

در این مقاله قصد داریم نحوه افزایش فالوور در کلاب هاوس را توضیح دهیم، پلت‌فرمی که در آینده‌ای نه چندان دور به یکی از بهترین‌ها تبدیل خواهد شد. زمانی که در آوریل 2020 این اپلیکیشن عرضه شد، به‌نظر نمی‌آمد به چنین محبوبیتی برسد.

اما حضور برخی ثروتمندترین افراد جهان 2021 و همینطور هنرمندان مشهوری همچون تیفانی هدیش (Tiffany Haddish)، کیشیا کول (Keyshia Cole) و لوپه فیاسکو (Lupe Fiasco) به رشد کلاب هاوس کمک بزرگی کردند به طوریکه در حال حاضر در دنیای تکنولوژی، نام کلاب هاوس زیاد به گوش می‌رسد. نمودار زیر رشد جستجو درباره اپلیکیشن کلاب هاوس را در طول زمان به شما نشان می‌دهد.

افزایش فالوور کلاب هاوس
فالوور فیک کلاب هاوس

یکی از جنبه‌های این اپلیکیشن که موحب شده توجه برخی افراد به آن جلب شود، صوتی بودن آن است. البته اینکه کلاب هاوس تنها برمبنای ویس است و هیچ راه ارتباطی پیامکی یا ویدئویی ندارد، می‌تواند یک نقطه ضعف محسوب شود. با این‌حال، امکان دارد امکانات دیگر در نسخه‌های آینده به این اپلیکیشن اضافه شود.

برای ثبت نام در کلاب هاوس، یک راه وجود دارد و آن این است که برای نصب آن به اپلیکیشن دعوت شوید. برای یادگیری نحوه دریافت دعوت، می‌توانید از مقاله‌ی دعوتنامه کلاب هاوس چیست استفاده کنید. همینطور تیم تکراتو در جستار اپلیکیشن کلاب هاوس چیست به معرفی کامل این اپلیکیشن پرداخته است. اما در ادامه این گفتار، ما راه‌حل هایی برای افزایش فالوور کلاب هاوس ذکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: کشف یک باگ امنیتی در کلاب هاوس

افزایش ممبر کلاب هاوس ؛ هر چه زودتر ثبت نام کنید!

افزایش فالوور کلاب هاوس
فالوور فیک کلاب هاوس

در واقع می‌توان گفت دو عامل اصلی که موجب افزایش ممبر کلاب هاوس می‌شود این است که هرچه زودتر اپلیکیشن را نصب کنید و به‌طور مداوم در آن فعالیت داشته باشید. فعالیت مداوم شما باعث می‌شود افراد شما را فالو کنند و در لایوهای صوتی شما شرکت کنند.

بدین منظور، شما می‌بایست در لایوهای صوتی دیگران فعال باشید و با صحبت کردن در روم‌های دیگر افراد، توجه مخاطبان را به خود جلب کنید. با این کار، می‌توانید در مدت کوتاهی شاهد افزایش ممبر کلاب هاوس خود باشید. البته برای این کار باید کمی خوش شانس باشید تا اینفلوئنسر هنگامی که در روم وی دست بلند می‌کنید، به شما اجازه سخنرانی بدهد.

از آنجایی که دانلود کلاب هاوس اندروید و دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر همچنان ممکن نیست، کلاب هاوس از افراد اشباع نشده است و خیلی از افراد به آن دسترسی ندارند. به همین خاطر بهتر است از این فرصت برای جا افتادن در اپلیکیشن و جلب نظر کاربران استفاده کنید تا بتوانید بین کاربران محبوب شوید و موجب افزایش فالوور کلاب هاوس خود شوید.

بنابراین توصیه می‌شود این فرصت را از دست ندهید و خیلی زود در کلاب هاوس ثبت نام کنید. اگر نمی‌دانید که چطور از اپلیکیشن استفاده کنید و یا روم بسازید، مطلب آموزش ساخت روم در کلاب هاوس  را از دست ندهید.

هر چه زودتر بتوانید این اپلیکیشن را نصب کنید و فعالیت مداوم خود را در آن حفظ کنید، با افزایش فالوور کلاب هاوس بیشتری مواجه می‌شوید. البته نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که آیا کلاب هاوس مناسب شما هست یا خیر؟

به بیانی دیگر، آیا شما از فن گویندگی برخوردار هستید که بتوانید با سخنان خود در لایوها نظر مخاطبان را به خود جلب کنید؟ اگر فکر می‌کنید که فن گویندگی عالی‌ای ندارید و یا ترس از برگزاری لایوهای صوتی زنده دارید، استفاده از این اپلیکیشن موجب می‌شود شما بر ترس خود غلبه کنید.

بنابراین، حتما این اپلیکیشن را در اولین فرصت امتحان کنید؛ حتی اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید در لایوهای خود با صحبت کردن نظر مخاطبان را به خود جلب کنید، امتحان کردن کلاب هاوس موجب می‌شود تجربه‌ای جدید کسب کنید.

اگر دیدید که با این اپلیکیشن راحت نیستید و نمی‌توانید در آن به موفقیت برسید، نگران نباشید! شما می‌توانید با آموزش دیلیت اکانت کلاب هاوس حساب کاربری و تمامی اطلاعات خود را از کلاب هاوس پاک کنید.

بیشتر بخوانید: روش حذف دائمی حساب کاربری فیس بوک

نحوه افزایش فالوور در کلاب هاوس ؛ یک بیوگرافی جذاب بنویسید

یک بیوگرافی جذاب و خیره کننده می‌تواند در افزایش ممبر کلاب هاوس شما تاثیر فوق‌العاده‌ای داشته باشد. در واقع، دو خط اول بیوگرافی بسیار مهم است. چون که وقتی به‌دنبال شخصی در کلاب هاوس می‌گردید، دو خط اول بیوگرافی به فرد نشان داده می‌شود.

در این قسمت، به‌طور دقیق و کامل ذکر کنید که در چه زمینه‌ای تخصص دارید و در ادامه‌ی آن، موفقیت‌هایی که تاکنون کسب کرده‌اید را هم بنویسید. برای نمونه، به بیوگرافی زیر دقت کنید.

افزایش فالوور کلاب هاوس
فالوور فیک کلاب هاوس

در خط اول بیو، توضیحاتی درباره تخصص فرد نوشته شده و در ادامه، شخص به موفقیت‌های خود در زمینه‌های دیگر به صورت دقیق و با آمار و ارقام پرداخته است. سعی کنید با استفاده از اموجی‌های مرتبط، بیوگرافی خود را جذاب‌تر نشان دهید تا مخاطب به خواندن آن ترغیب شود.

علاوه بر این، حتما لینک پروفایل خود را در پلت‌فرم‌های دیگر همچون اینستاگرام، یوتیوب و توییتر نیز در بیو خود قرار دهید. با این کار، افراد می‌توانند از پروفایل شما در دیگر اپلیکیشن‌ها نیز بازدید کنند و راه‌های ارتباطی دیگر را هم با شما تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: 11 نکته و ترفند مهم در مورد ایرپاد های اپل

افرادی را به اپلیکیشن دعوت کنید که از آن استفاده مفید خواهند کرد

افزایش فالوور کلاب هاوس
فالوور فیک کلاب هاوس

هنگامی که برای اولین بار از کلاب هاوس استفاده می‌کنید، تنها اجازه دارید یک نفر را دعوت کنید. اما اگر فعالیت خود را در آن زیاد کنید، کلاب هاوس به شما اجازه می‌دهد که 3 نفر را به اپلیکیشن دعوت کنید. بنابراین باید از این 3 فرصت به طور مفید استفاده کرد.

بهترین راه‌حل این است که افرادی را به اپلیکیشن دعوت کنید که بخواهند از آن استفاده کنند و در آن فعال باشند. چون که به‌نظر می‌رسد کلاب هاوس تمام این موارد را درنظر می‌گیرد و افرادی را که دعوت می‌کنید، می‌سنجد.

اگر دقت کنید، هنگامی که در یک روم افرادی را به عنوان مدیر یا همان مجری انتخاب می‌کنید، افرادی که با دعوت شما در کلاب هاوس ثبت نام کرده‌اند، اسامی آنها در اول لیست مدیران و بعد از اسم شما قرار می‌گیرد. برای مثال، در تصویر زیر دو شخص Sean و Ryan توسط سازنده روم دعوت شده‌اند.

افزایش فالوور کلاب هاوس
فالوور فیک کلاب هاوس

به همین خاطر است که گمان می‌کنیم کلاب هاوس به افرادی که دعوت می‌کنیم، توجه دارد. اما این تنها دلیل انتخاب افراد فعال برای دعوت نیست. یکی از دیگر مزایای این امر این است که در بیو افرادی که دعوت می‌کنید، پروفایل شما به‌عنوان معرفی کننده قرار می‌گیرد.

در نتیجه این مهم می‌تواند در افزایش فالوور کلاب هاوس شما تاثیر داشته باشد و هر چقدر فردی که دعوت کرده‌اید فالوورهای بیشتری جذب کند و بیشتر در معرض دید باشد، پروفایل شما هم به همان میزان دیده می‌شود.

افزایش فالوور کلاب هاوس
فالوور فیک کلاب هاوس

حقیقت این است که کلاب هاوس واقعا به افرادی که به اپلیکیشن دعوت می‌کنید، بها می‌دهد و به همین خاطر است که نام شما به‌عنوان معرفی کننده در بیو شخص قرار می‌گیرد. پس فراموش نکنید که برای دعوت افراد هوشمندانه عمل کنید و افرادی را انتخاب کنید که بتوانند باعث رشد کلاب هاوس شوند.

بیشتر بخوانید: آموزش انتقال عکس از آیفون و آیپد به ویندوز 10

نحوه افزایش فالوور در کلاب هاوس ؛ در روم‌ها شرکت کنید و حضور فعال داشته‌ باشید.

افزایش فالوور کلاب هاوس
افزایش فالوور کلاب هاوس

این مورد را قبل‌تر نیز به آن اشاره کردیم و می‌توان گفت از تاثیرگذارترین روش‌ها برای افزایش ممبر کلاب هاوس است. برای این کار، کافیست که وارد یک روم شلوغ شوید و با زدن روی آیکون دست، احازه صحبت کردن بخواهید‌.

اگر به شما اجازه داده شد که صحبت کنید، در ابتدا یک معرفی کوچک از خود داشته باشید و سپس سوال خود را بپرسید. دقت کنید که اگر سوال شما مهم و ارزشمند باشد، می‌تواند توجه افراد را به شما جلب کند و مطمئنا تعداد زیادی از افراد شما را فالو خواهند کرد.

بدیهی است که هرچه بیشتر فعالیت داشته باشید و در لایوهای صوتی دیگران شرکت کنید، فرصت‌های دیده شدن شما بیشتر می‌شود و افزایش فالوور در اپلیکیشن clubhouse بیشتری را تجربه خواهید کرد.

از طرفی، کلاب هاوس ابزاری عالی به منظور شبکه سازی است چرا که تقریبا می‌توان آن را به یک کنفرانس صوتی تشبیه کرد. شنیدن صدای دیگران و همینطور صحبت کردن با آنها روشی عالی برای برقراری ارتباط با دیگر افراد و استفاده از تحصیلات و تجربیات آنها است و همینطور موجب ملاقات شما با افراد جدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: آموزش مسدود کردن تماس‌های دریافتی در آیفون

هنگام شرکت در روم‌های دیگر افراد، قبل از سوال پرسیدن، خود را معرفی کنید

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، حتما قبل از سوال پرسیدن در لایوهای صوتی دیگران، خود را معرفی کنید و کمی درباره تخصص خود صحبت کنید. این مهم به مخاطبان این فرصت را می‌دهد که شما را بهتر بشناسند. پس از آن، افراد راجع به شما کنجکاو می‌شوند و بیو شما را بررسی می‌کنند تا ببینند با اهداف و خواسته‌های آنها همخوانی دارید یا خیر.

پس حتما از این فرصت استفاده کنید و به صورت عاقلانه یک خلاصه از تجربیات و تخصص خود را قبل از سوال پرسیدن ارائه دهید. البته لزومی ندارد که با جزئیات کامل خود را معرفی کنید چرا که معمولا مدیران از شما می‌خواهند سوال خود را سریع‌تر بپرسید و فرصت زیادی به شما نخواهند داد.

به همین خاطر، سعی کنید به‌طور پیوسته و مرتب، ابتدا خود را معرفی کرده و کمی درباره دستاوردهای خود صحبت کنید. سپس سوال خود را بپرسید. هرچقدر معرفی خود و سوالی که قصد دارید بپرسید را طبیعی‌تر به یکدیگر متصل کنید، نتیجه بهتری خواهید دید.

بیشتر بخوانید: رفع مشکل نصب نشدن توئیتر و نحوه حل مشکلات کاربران ایرانی توئیتر

افزایش فالوور در اپلیکیشن clubhouse ؛ همکاری را بر رقابت ترجیح دهید

افزایش فالوور کلاب هاوس
افزایش فالوور در اپ clubhouse

اگر می‌خواهید که لایوهای صوتی شما طرفداران زیادی داشته باشند، باید آن را طوری مدیریت کنید که فالوور های شما افزایش یابد.

جالب‌ترین و بهترین نحوه افزایش فالوور در کلاب هاوس این است که به تمام افراد اجازه دهید که در لایو صوتی شما مشارکت داشته باشند. شاید فکر کنید که در این حالت، بی‌نظمی زیادی در روم رخ می‌دهد و این امر موجب می‌شود تعداد فالوورها کمتر شود.

اما اگر بتوانید روم را طوری مدیریت کنید که افراد بعد از پرسیدن سوال خود، اجازه میکروفن نداشته باشند و تبدیل به یک شنونده شوند، باعث می‌شود افراد شور و اشتیاق بیشتری برای شرکت در لایوهای شما داشته باشند. این کار موجب می‌شود لایو شما بسیار مفید و شامل اطلاعات زیادی شود.

در این‌صورت، نه تنها افراد از روابط تعاملی استفاده می‌برند، بلکه موجب می‌شود لایو شما اطلاعات زیادی را نیز شامل شود. علاوه بر این‌ها، زمانی که به شخصی در لایو خود اجازه ذصحبت می‌دهید، وی را تبدیل به یک مدیر می‌کنید و این مهم باعث می‌شود افراد دیگر که آن شخص را فالو دارند، از وجود لایو شما آگاه شوند و بخواهند در آن شرکت کنند.

به همین خاطر، هرچقدر به افراد بیشتری اجازه دهید در لایو شما مشارکت کنند، در معرض مخاطبین بیشتری قرار می‌گیرید و این امر موجب افزایش فالوور کلاب هاوس شما می‌شود. پس از این امر غافل نشوید.

بیشتر بخوانید: چگونه آیفون خود را به عنوان یک هات اسپات وای فای موبایل تنظیم کنیم

نحوه افزایش فالوور در کلاب هاوس ؛ یک کلاب بسازید

افزایش فالوور کلاب هاوس
افزایش فالوور در اپلیکیشن clubhouse

یکی دیگر از کارهایی که در افزایش فالوور کلاب هاوس تاثیر بسزایی دارد، ساخت یک کلاب است. ای کار به شما کمک می‌کند که سریع‌تر رشد کنید و در این حالت، افراد کلاب‌هایی که علاقه دارند را دنبال می‌کنند و در لایوهای صوتی آنها شرکت می‌کنند.

شایعاتی وجود دارد که می‌گوید برای اینکه درخواست ساخت کلاب شما قبول شود، باید به مدت 21 روز به‌طور متوالی در کلاب هاوس فعالیت داشته باشید. البته  ما حقیقت این سخن را تائید نمی‌کنیم ولی دانستن آن خالی از لطف نیست.

اینها راه حل‌هایی برای افزایش فالوور کلاب هاوس است. تیم تکراتو در گذشته مطالبی راجع به آموزش کار با اپلیکیشن بایننس، آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)، آموزش کار با اپلیکیشن این‌شات (InShot)، آموزش کار با اپلیکیشن دیسکورد (Discord)، آموزش کار با اپلیکیشن آساتریدر کارگزاری آگاه و آموزش کار با ادوبی کانکت (Adobe Connect) نیز تهیه کرده است.

علاوه بر اینها، شما می‌توانید مطالبی راجع به دیگر اپلیکیشن‌ها همچون آموزش کار با واتساپ، نحوه انتقال اکانت واتساپ چگونه است؟، چگونه تشخیص دهیم کسی ما را در واتساپ بلاک کرده؟، ارسال ویدئو با حجم بالا از طریق واتس اپ، آموزش کار با اسنپ چت و نحوه دانلود و بررسی اپلیکیشن روبیکا نیز در تکراتو مطالعه کنید.

فراتر از آن، تیم تکراتو مقالاتی در راستای بهترین اپلیکیشن دوست یابی، بهترین اپلیکیشن های شماره مجازی، تلگرام آلفا (Telegram Alpha) بدون فیلتر برای دسکتاپ، آموزش تغییر فونت فارسی در اینستاگرام اندروید و آیفون، چگونگی تنظیمات کیبورد پیش فرض در گوشی های اندرویدی و 10 ترفند برای حذف برنامه هایی که پاک نمی شوند نیز تهیه کرده است که ممکن است برای شما جالب باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: digitalnomadquest

نظر شما راج20ع به راه‌حل‌های بالا برای افزایش فالوور کلاب هاوس چیست؟ شما از چه راه‌های دیگری برای افزایش فالوور کلاب هاوس خود استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر