;
coinex

اطلاعات جدیدی از وان پلاس 9 منتشر شده است

مدتهاست که شایعات پیرامون محصول جدید وان پلاس جریان دارد. حالا اطلاعات جدیدی از وان پلاس 9 منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

بدون شک در فهرست بهترین گوشی های 2021، بهترین گوشی های چینی 2021 جای خاصی دارند. گوشی های چینی توسط چندین برند عمده و موفق و در دسته های بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس عرضه خواهند شد. حتی به نوعی باید قیمت بهترین گوشی های موتورولا را نیز در این دسته قرار دهیم.

همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم در میان محصولات سال 2021 وان پلاس، خانواده وان پلاس 9 از موردانتظارترین و بهترین محصولات سال خواهند بود که با عملکرد خوب شرکت چینی لحظه شماری برای رونمایی از آنها از مدتها پیش آغاز شده است.

اطلاعات جدیدی از وان پلاس 9 منتشر شده است

به نظر میرسد برند چینی در اواخر ماه مارس مصادف با روزهای اول سال 1400 از محصول جدید خود رونمایی کند. وان پلاس طی سال 2020 همکاری خود با شرکت هاسلبلاد را که در حوزه طراحی و ساخت دوربین های پیشرفته فعالیت میکند، توسعه داد. ین موضوع میتواند نویدبخش این باشد که در مورد وان پلاس 9 با یکی از بهترین دوربین گوشی 2021 مواجه باشیم.

همچنین در جوی که عموم شرکت های مطرح به تدریج به حذف شارژر از جعبه گوشی رو آورده اند، مدتی پیش پیت لاو مدیرعامل برند وان پلاس اعلام کرد که گوشی های این شرکت با شارژر در جعبه عرضه خواهند شد.

اطلاعات جدیدی از وان پلاس 9 منتشر شده است

تصاویری که اخیرا از وان پلاس 9 منتشر شده نشانگر استفاده از ماژول سه گانه دوربین در وان پلاس استاندارد و ماژول 4 گانه در وان پلاس 9 نسخه پرو است. تفاوت هم به یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو در نسخه پرو مربوط است.

به نظر میرسد وان پلاس 9 استاندارد از نمایشگر 6.55 اینچی و وان پلاس 9 پرو از نمایشگر 6.7 اینچی بهره مند باشند. هر دونمایشگر از نوع فلوید آمولد (Fluid AMOLED) با نرخ نوسازی 120 هرتز خواهند بود.

در بخش سخت افزاری، هردو نسخه از اسنپدراگون 888، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده میکنند و منبع تغذیه این گوشی ها یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که با فناوری شارژ سریع 65 واتی شارژ خواهد شد.

علی ایحال و با این مشخصات به نظر میرسد وان پلاس با عرضه این محصول به عنوان یکی از بهترین گوشی های 5G در سال 2021 فارغ از رقبای چینی پرتعداد خود سودای به چالش کشیدن بهترین گوشی های سامسونگ 2021 را نیز دارد. همانطور که باید بدانید این کمپانی در حوزه ارائه محصولات میان رده نیز فعال است و برخی از بهترین گوشی های میان رده 2021 را برای رقابت با بهترین گوشی های سری M سامسونگ، بهترین گوشی های ال جی و ارزان ترین گوشی های 2021 عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اطلاعات جدیدی از وان پلاس 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر