;
coinex

رندرهای هوآوی P50 پرو منتشر شد

شاید تا پیش از این، طراحی سری میت 40 هوآوی برایمان بیش از هرمحصولی جذاب بود. اما حالا رندرهای هوآوی P50 پرو این وضعیت را متفاوت میکند.

هوآوی با وجود مشکلات زیادی که در تامین برخی از قطعات محصولات جدید خود داشت، به زودی از یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های هواوی 2021 یعنی پرچمدار نیمه اول سال در خانواده P رونمایی به عمل خواهد آورد.

بر اساس برخی شایعات پیشینی، این گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 اولین گوشی هوآوی با سیستم عامل جایگزین اندروید، یعنی هارمونی خواهد بود که عرضه میشود. بر این اساس محصول جدید هوآوی باید گوشی جالب توجهی برای بررسی های همه جانبه باشد.

رندرهای هوآوی P50 پرو منتشر شد

پی 50 پرو حالا به یک اندازه برای کاربران و کمپانی ارزشمند است و باید دید از آزمون کاهش وابستگی به اندروید سربلند بیرون می آید؟ اما آنچه حالا درباره محصول جدید هوآوی جلب توجه کرده، طراحی ظاهری یکی از بهترین گوشی های 5G در سال 2021 است.

آنگونه که در رندرها به نظر میرسد، برآمدگی دوربین هوآوی P50 پرو شامل دو لنز شیشه ای دایره ای بسیار بزرگ است. دوربین گوشی ‌های هوشمند به‌طور معمول کوچک است و با توجه به دو لنز بزرگی که در پشت P50 پرو دیده می‌شود، قرار است شاهد مجموعه‌ دوربین توانمندی باشیم.

رندرهای هوآوی P50 پرو منتشر شد

هوآوی همواره در سری P خلاقیت ها و نوآوری های جالب توجهی را ارائه میدهد و حالا این وضعیت را در مورد سری P50 نیز شاهد خواهیم بود و احتمالا با یکی از خلاقانه ترین و بهترین دوربین گوشی 2021 مواجه هستیم.

بر اساس تصاویر موجود، هوآوی P50 پرو پنل پشتی شیشه ای و فریم فلزی دارد که برای دستگاهی در این سطح کاملا استاندارد است. بخش بالایی و پایینی گوشی، تخت به‌ نظر می‌رسند و خبری از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیست؛ اما در بخش بالایی هواوی P50 پرو می‌توانیم فرستنده‌ی مادون قرمز را مشاهده کنیم.

با این اوصاف، مثل همیشه و با وجود محدودیت های زیاد، به نظر میرسد محصول جدید هوآوی رقیب سرسختی برای بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021، بهترین گوشی های وان پلاس، بهترین گوشی های ال جی و بهترین گوشی های چینی 2021 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای هوآوی P50 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر