;
coinex

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 5 پرو رونمایی شد

شماری از برترین گوشی های گیمینگ به زودی معرفی میشوند. حالا ایسوس قدم اول را در سال 2021 برداشته و از راگ فون 5 رونمایی به عمل آورده است.

در میان دسته بندی های بر اساس کاربرد گوشی های هوشمند و البته سایر محصولات تکنولوژیکی، دسته بندی گیمینگ یک دسته مهم و شاخص است. اساسا محصولات گیمینگ به لحاظ ظاهری هم تفاوت های زیادی با محصولات عادی دارند و در بحث سخت افزار نیز تا حد زیادی تجهیز میشوند. این را با بررسی بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین هدست گیمینگ 2021 و بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 خواهید فهمید.

حالادر میان گوشی های گیمینگ سال 2021، ایسوس با سری محبوب راگ فون و البته نسخه پرو راگ فون 5 به میدان رقابت وارد شده است. با ما در بررسی جزئیات این محصول همراه باشید.

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 5 پرو رونمایی شد

ایسوس سرانجام بر اساس وعده های پیشین خود از راگ فون 5 به عنوان جدیدترین نماینده خود در فهرست گوشی های گیمینگ رونمایی به عمل آورد. این گوشی گیمینگ حالا بازطراحی شده تا قدرت پردازشی بیشتری را به ارمغان آورد و ارگونومیک تر باشد.

ایسوس این محصول را در سه مدل اصلی معرفی کرده که در قدرتمندترین مدل یعنی مدل آلتیمیت، میزان حافظه رم به 18 گیگابایت میرسد. مدل عادی این محصول در سه نسخه A و B و C عرضه میشود. تفاوت میان این سه نسخه به تفاوت در میزان حافظه رم برمیگردد.

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 5 پرو رونمایی شد

نسخه A دوازده یا 12 الی 16 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد. نسخه B از 8 گیگایابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره مند است و نسخه C میتواند ترکیبی از 8/12 گیگابایت حافظه رم و 128/256 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره مند باشد. علاوه بر این حافظه ذخیره سازی بیشتر نسخه ها از نوع UFS 3.1 است جز نسخه های سری C و نسخه 128 گیگابایتی سری B.

در پایان توصیه میکنیم نگاهی به بهترین گوشی های 2021، بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021، بهترین گوشی های میان رده 2021، قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین دوربین گوشی 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ایسوس راگ فون 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر