;
coinex

شیائومی می 10S رسما رونمایی شد

مطابق انتظارات، شیائومی ما را برای معرفی جدیدترین گوشی خود چندان در انتظار نگذاشت. حالا شیائومی می 10S رسما رونمایی شده است. با ما باشید.

شیائومی بدون شک برنامه های زیادی برای حضور قدرتمندانه در رقابت بهترین گوشی های 2021 دارد، اما حداقل تا همین حالا هم بیش از سایر شرکت های فعال در این حوزه گوشی جدید رونمایی کرده است.

جریان رونمایی های شیائومی از نمایندگان خود یعنی بهترین گوشی های شیائومی 2021 با معرفی رسمی شیائومی می 11 به عنوان یکی از بهترین گوشی های 5G در سال 2021 آغاز شد. چندی پس از آن، شیائومی ردمی کی 40 و پوکو ام 3 نیز به عنوان برخی از بهترین گوشی های میان رده 2021 و بدون شک برای رقابت با قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های سری M سامسونگ، بهترین گوشی های ال جی، ارزان ترین گوشی های 5G دنیا و بهترین گوشی های چینی 2021 معرفی شدند. حالا به نظر میرسد سری می 10 هنوز به پایان خود نرسیده است و نسخه جدیدی با نام این خانواده اما با پسوند اس روانه بازار شده است.

شیائومی می 10S رسما رونمایی شد

چندی پیش از اضافه شدن یک عضو جدید به خانواده موفق می 10 و البته اطلاعات افشا شده از مشخصات فنی آن برایتان گفته بودیم. حالا به نظر میرسد که پیش بینی ها بسیار دقیق بوده اند!

مطابق انتظار شیائومی می 10 اس با نمایشگر 6.67 اینچی آمولد با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس  با نرخ تازه سازی 90 هرتز عرضه شده است. در بخش بالایی این صفحه نمایش، حفره ای برای میزبانی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی وجود دارد. با استفاده از قابلیت های نمایشر آمولد، شیائومی حسگر اثرانگشت را به زیر نمایشگر این گوشی برده است.

احتمالا گوش دادن موزیک یا به قول شیائومی تجربه شنیداری باکیفیت با می 10 اس بسیار لذت بخش خواهد بود چراکه محصول مورد بحث از اسپیکرهای دوگانه تقویت شده هارمن کاردن بهره میبرد. موسسه‌ DxOMark از اسپیکر گوشی می 10 اس به‌عنوان بهترین اسپیکری یاد می‌کند که تاکنون با آن مواجه شده است.

شیائومی می 10S رسما رونمایی شد
شیائومی می 10S رسما رونمایی شد

در پنل پشتی نیز اوضاع کاملا باب طبع است. در این بخش نیز با یک ماژول چهارگانه دوربین شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی سامسونگ و البته سنسورهای 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق مواجه هستیم.

در بخش سخت افزار نیز، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 870 اگر در حد نسخه جدید یعنی 888 نباشد، چیزی از پردازنده های قبلی کم ندارد. این پردازنده از هسته‌ی CPU کرایو 585 (Kryo 585) و هسته‌ی GPU آدرنو 650 (Adreno 650) استفاده می‌کند.

این گوشی از ترکیب 8/12 گیگابایت حافظه رم و یک باتری 4780 میلی آمپرساعت بهره مند است که با شارژ سریع 33 وات شارژ میشود. فراتر از این، باتری این محصول از شارژ بی سیم 30 وات و شارژ 10 وات معکوس پشتیبانی میکند. می 10 اس در رنگ های مشکی، آبی و سفید از پایه قیمت 506 دلار تا 583 دلار برای قوی ترین نسخه به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

انتظار میرفت با افت شدید هوآوی و مشکلاتی که این کمپانی در عرضه بهترین گوشی های هواوی 2021 دارد، شیائومی و سایر برندهای چینی نظیر وان پلاس با بهترین گوشی های وان پلاس برای کسب سهم این ابرقدرت چینی دنیای اسمارتفون ها خیز بردارند. حالا اما تلاش این شرکت ها، نگرانی ها سامسونگ را نیز که با بهترین گوشی های سامسونگ 2021 به میدان آمده در پی داشته است. باید دید در ای رقابت، پیروز نهایی کدام است.

در پایان توصیه میکنیم حتما نگاهی به بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021، بهترین باتری گوشی 2021، بهترین گوشی های 99، ارزان ترین گوشی های 2021 و بهترین گوشی های تاشو داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی می 10S چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر