;
coinex

دانلود کلاب هاوس آیفون ؛ چگونه Clubhouse برای iOS دریافت کنیم؟

شبکه اجتماعی کلاب هاوس در حال حاضر برای کاربران iOS از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است. جستار پیش رو به دانلود کلاب هاوس آیفون اختصاص دارد.

همانطور که باید بدانید، کلاب هاوس شبکه اجتماعی مخصوص ارتباط صوتی است و فقط از طریق لینک دعوت یا دعوتنامه در دسترس قرار میگیرد. این شبکه اجتماعی طی مدت اخیر محبوبیت فراوانی یافته است و طرفداران زیادی در اندروید و iOS پیدا کرده است.

از جمله این مزایا میتوان به انحصاری بودن این سرویس و ابتنای تمام ارتباطات آن بر صورت اشاره کرد که آنرا به نوعی در میان سایر سرویس ها بسیار خاص کرده است. فارغ از این حضور ایلان ماسک و بیل گیتس و سایر چهره های شناخته شده در این سرویس و این تضور که بتوان به صورت آنلاین به صحبت های آنها گوش داد یا با آنها صحبت کرد آنقدر لذت بخش است که بسیاری برای ورود به آن می کوشند.

همه این مسائل کلاب هاوس را به پرسروصدا ترین و خاص ترین شبکه اجتماعی این روزها بدل کرده است. سرویسی که باید منتظر عرضه سایر نسخه های آن برای اندروید و حتی شاید ویندوز نیز باشیم. اما حالا کاربران iOS از آن لذت خواهند برد. بر این اساس در جستار پیش رو به دانلود کلاب هاوس آیفون خواهیم پرداخت. در دانلود Clubhouse برای آیفون با ما باشید.

دانلود کلاب هاوس آیفون

چگونه Clubhouse برای iOS دریافت کنیم؟

قابلیت های کلاب هاوس، خصوصا تاکید بر ارتباطات صوتی آنرا به بستری مناسب برای برگزاری سمینارها و گفتگوهای رسمی و حتی صحبت های دسته جمعی صمیمانه بدل کرده است و همین سبب پرداختن ما به دانلود Clubhouse برای آیفون شده است.

دانلود کلاب هاوس آیفون ؛ چگونه Clubhouse برای iOS دریافت کنیم؟

اما چه شد که کلاب هاوس اینقدر ناگهانی محبوب شد؟ چرا همه جا نام کلاب هاوس را می شنویم؟ و چگونه کلاب هاوس را دانلود و از آن استفاده کنیم؟ با ما در دانلود کلاب هاوس آیفون همراه باشید تا ضمن ارائه لینک دانلود کلاب هاوس آیفون ، شما را با برخی از جزئیات و اطلاعات این سرویس آشنا کنیم.

بدون شک باید بدانید که همه چیز با دانلود و نصب اپلیکیشن کلاب هاوس چایان نمی یابد. شما باید در اینجا یک دعوتنامه رسمی پیدا کنید. اما این دعوتنامه کلاب هاوس چیست اساسا این شبکه اجتماعی چگونه کار می کند؟ چه اطلاعاتی از آن داریم؟ آیا امکان کد دعوت رایگان کلاب هاوس وجود دارد؟ آیا دانلود کلاب هاوس اندروید یا دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر ممکن است؟ برای پاسخ به این سوالات تا پایان دانلود کلاب هاوس آیفون با ما همراه باشید.

دانلود کلاب هاوس آیفون

دانلود کلاب هاوس آیفون ؛ چگونه Clubhouse برای iOS دریافت کنیم؟
دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس برای iOS

اپلیکیشن چت صوتی کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی متشکل از تاک بک رادیو با اپلیکیشن هاوس پارتی است. در این سرویس می توانید به گفتگوها، مصاحبه ها و بحث های میان گروهی افراد مختلف گوش دهید. اپلیکیشن صوتی کلاب هاوس اولین بار در آپریل 2020 عرضه شد. این برنامه توسط پل دیویدسون و روهان سث برای سیستم عامل iOS عرضه شد و به واقع کسی فکر نمیکرد در چنین مدت کوتاهی با چنین محبوبیتی مواجه شود. اما چه شد که دانلود Clubhouse برای آیفون رکورد شکن شد.

توسعه دهنده این اپلیکیشن شرکت Alpha Exploration می باشد و این سرویس دارای انواع کلاب ها و اتاق های مجازی با در موضوعات مختلف است. با وجود اینکه این اپلیکیشن هنوز بر روی نسخه اندروید راه اندازی نشده، توانسته رشد چشمگیری در میان کاربران iOS داشته باشد و شمار زیادی را به خود جلب کند و حتی در مورد اندروید، برخی نسخه های غیررسمی را به راه بیندازد که اتفاقا محبوبیت زیادی نیز کسب کرده اند. اطلاعات بیشتر درباره مالک کلاب هاوس را از اینجا دریافت کنید.

البته برخی رقبا می کوشند پیش از عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس، با ارائه سرویس های مشابه، کابران بخش اندروید را از کلاب هاوس قاپ بزنند، مثلا توییتر چندی پیش از قابلیت اسپیس یا چت روم صوتی و عرضه آن تا ماه آینده میلادی خبر داد.

ولی بعید است بتوانند مانند کلاب هاوس چهره های سرشناس و شناخته شده را به خود جلب کنند، موضوعی که در اقبال بی نظیر به این شبکه اجتماعی و دانلود کلاب هاوس آیفون در تعداد زیاد بی اثر نبوده است.

بنابر آمارهای ارائه شده توسط App figure، دانلود کلاب هاوس آیفون در مدت کوتاهی توانسته 3 میلیون بار دانلود بگیرد و همین در نوع خود رشد قابل توجهی به حساب می آید. حدود 2 میلیون و 300 بار از این دانلود Clubhouse برای آیفون تنها در ژانویه سال 2021 اتفاق افتاده و جالب تر آنکه این وبسایت مدعی شده که 30 درصد از دانلود های اپلیکیشن کلاب هاوس از 28 ژانویه به بعد بوده است. در ادامه لینک دانلود کلاب هاوس آیفون در دسترس شما قرار خواهد گرفت:

دانلود Clubhouse برای آیفون از اپستور

قابلیت های کلاب هاوس : دانلود کلاب هاوس آیفون

دانلود کلاب هاوس آیفون ؛ چگونه Clubhouse برای iOS دریافت کنیم؟

پس از دانلود کلاب هاوس آیفون باید بدانید که همه چیز اینجا تمام نمی شود. باید برخی اطلاعات دیگر از این اپلیکیشن کسب کنید و تلاش کنید تا به عضویت آن درآیید. البته در مورد آموزش های اساسی میتوانید آموزش جامع کار با این سرویس را در آموزش کار با کلاب هاوس ببینید.

برنامه کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی برای اتباطات آنلاین صوتی است، تقریبا تا اینجا موردی با این جمله نداریم. اما قالب خاص کلاب هاوس و ابتنای آن بر ارتباطات صوتی زنده سبب شده تا با برخی مفاهیم و امکانات جدید مواجه باشیم که شاید معنای آنرا ندانیم.

اگر قصد عضویت و فعالیت در این سرویس را دارید، باید پیش از عضویت در آن با مفاهیم اصلی و اولیه کلاب هاوس آشنا شوید. در ادامه ما را همراهی کنید تا این آموزش ها را به طور کامل ارائه دهیم.

همانطور که بارها در طول این گفتار تکرار شد، کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی برپایه صوت است. یعنی تبادل اطلاعات و بحث مختلف آن تنها در قالب صوت میسر است و قابلیت های مرسوم یعنی ارسال پیام های متنی یا برقرای تماس تصویری ممکن نیست.

در این شبکه اجتماعی چت روم های صوتی متعدد یا روم های متعددی که در آموزش ساخت روم در کلاب هاوس به طور مفصل به آن پرداخته بودیم، در موضوعات مختلفی وجود دارند. این چت روم ها همانطور که باید بدانید روم نام دارند و با توجه به طیف گسترده موضوعات، انواع مختلفی دارند.

دانلود کلاب هاوس آیفون ؛ چگونه Clubhouse برای iOS دریافت کنیم؟

روم در کلاب هاوس به دو دسته بندی کلی یعنی عمومی و خصوصی تقسیم می شود. روم های خصوصی همانطور که از نامش مشخص است، شخصی هستند و اجازه ورود آزاد ندارند. معمولا این روم ها برای جلسات کاری اداری یا حتی گفتگوهای دوستانه و خانوادگی استفاده می شود.

روم های عمومی اما با ظرفیت های بالاتری ایجاد میشوند، سمینارهای آنلاین، مصاحبه های رسمی، گفتگوی چهره های شناخته شده و مواردی از این دست که طرفداران پرشمار و خاص خودش را دارد به این اتاق ها اختصاص دارد.در هر روم عمومی اما ما با دسته بندی هایی از کاربران مواجه هستیم. این دسته بندی ها چیست و به چه معناست؟ در ادامه دانلود کلاب هاوس آیفون ما را همراهی کنید.

شنوندگان (listeners)

در ابتدا که عضو یک روم در کلاب هاوس می‌شوید، به عنوان یک شنونده وارد آن می‌شوید. این بدان معنی است که تنها می ‌توانید نظاره‌گر و شنونده بحث‌های صورت گرفته در این روم باشید. به عبارت دیگر شنوندگان مانند شنوندگان یک برنامه رادیویی هستند که دخل و تصرفی در بحث‌های صورت گرفته و نحوه پیشرفت بحث ندارند و تنها شنونده صرف هستند. البته که شنوندگان امکان درخواست صحبت کردن را دارند که در صورت تمایل اداره کنندگان گفتگو می توانند این اجازه را بدهند.

سخنگویان (speakers)

اگر در در مورد موضوع مورد بحث اظهار نظری داشتید و قصد سخن گفتن در روم را دارید باید گزینه مربوط به شرکت در بحث را انتخاب کنید. پس از آن مدیر روم درخواست شما را دیده و تصمیم می‌گیرد که آیا به شما امکان صحبت را بدهد یا خیر.

دانلود کلاب هاوس آیفون ؛ چگونه Clubhouse برای iOS دریافت کنیم؟
دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس برای iOS

در صورتی که اجازه شرکت در بحث را از مدیر کانال دریافت کردید می‌توانید میکروفون خود را روشن کرده و نظر خود را بیان کنید. پس از اعلام نظر و اتمام صحبت شما، مدیر روم تصمیم می‌گیرد که آیا میکروفون شما را همچنان روشن بگذارد و یا آن را از شما بازپس بگیرد.

مدیرها (moderators)

همانطور که از نام آن پیداست، مدیر هر روم تاسیس کننده آن روم است و این قابلیت را دارد تا بتواند شخص یا اشخاص دیگری را به مدیریت روم منصوب کند. مدیر روم کلاب هاوس وظیفه مدیریت روم و همچنین گفتگوهای صورت گرفته در آن را به عهده دارد. مدیر روم می‌تواند کاربران مورد نظر را به روم خود دعوت کند، به شنوندگان اجازه صحبت دهد، وضعیت میکروفون سخنگویان را به حالت فعال یا غیر فعال در آورد و یا کاربر مورد نظری را از روم اخراج کند. به عبارت دیگر تمام تصمیمات و کنترل روم کلاب هاوس در اختیار مدیر آن خواهد بود.

کلوپ در کلاب هاوس چیست؟

در بخش دیگری از جستار دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس برای iOS و آموزش های کلاب هاوس قصد داریم به یکی دیگر از اساسی ترین قابلیت های کلاب هاوس بپردازیم. کلوپ یا کلاب چیست؟

کلوپ ها در واقه گروه هایی بر مبنای علاقه مندهای افراد هستند که میوان در آنها عضو شد. هر کاربر در این سرویس اجازه ایجاد حداکثر دو کلوپ را دارد و البته برای تاسیس همین دو نیز باید برخی فرم های مربوطه را پر کرده و برای تیم پشتیبانی کلاب هاوس ارسال کند. این تقاضا بررسی شده و پس از مدتی اگر مشکلی نداشته باشد از سوی کلاب هوس تایید می شود و متقاضی امکان تشکیل کلوپ مورد نظر خود را پیدا می کند.

ایونت در کلاب هاوس چیست؟

رویداد یا ایونت ها برنامه های مجازی دیگری جدا از روم ها هستند که از تاریخ های از پیش تعیین شده و حول محور موضوعات مشخص و خاص برگزار می شود. معمولا برای تشکیل یا ایجاد ایونت باید با استفاده از آیکون تقویم در منوی بالایی کلاب هاوس، تاریخ، زمان و موضوع برگزاری ایونت و برخی اطلاعات دیگر را وارد کرد.

دانلود کلاب هاوس آیفون ؛ چگونه Clubhouse برای iOS دریافت کنیم؟
دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس برای iOS

اگر شما صاحب کلوپ باشید، اعضای کلوپ شما از ایونت به طور خودکار مطلع خواهند شد. اگر عضو کلوپ باشید، این اجازه را دارید که ایونت را برای دیگران ارسال کرده و آنها را در جریان برگزاری آن قرار دهید تا در صورت تمایل به آن بپیوندند.

Hallway یا تالار ورودی در کلاب هاوس چیست؟

دانلود کلاب هاوس آیفون ؛ چگونه Clubhouse برای iOS دریافت کنیم؟
دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس برای iOS

تالار ورودی یا Hallway  نام صفحه اصلی این سرویس پیام رسان صوتی است. صفحه ای شبیه به Feed اینستاگرام که عموم اتفاقات مهم در آن رخ میدهد و فعالیت روم ها و کلاب های مختلف نیز در آن مشخص می شود. پس با شنیدن این عبرات متعجب نشوید، در واقع مقصود همان صفحه اصلی اپلیکیشن است.

شرایط عضویت در کلاب هاوس

استفاده از کلاب هاوس و روم ها و گفتگوهای صوتی آن تفاوت چندانی با گوش دادن به یک پادکست زنده تعاملی با شراکت حضار و شنوندگان ندارد. عضویت در این سرویس همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم تنها با دعوتنامه ممکن است. اینطور نیست که بلافاصله پس از دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس برای iOS به مانند همه شبکه های اجتماعی یک شماره یا ایمیل بدهید و با کد تاییدیه یا ایمیل فعالسازی یک حساب کاربری بسازید. مانند کلوپ های دنیای واقعی، برای عضویت در اینجا هم باید شرایطی داشته باشید و حتی بعضا هزینه پرداخت کنید.

وقتی در کلاب عضو شوید، می توانید موضوعات مورد علاقه خود برای مثال فناوری، کتاب، کسب و کار یا هر چیز دیگری را انتخاب کنید. هرچه بیشتر در مورد علایق خود به این اپلیکیشن اطلاعاتی بدهید، گفتگوهای فردی و جمعی بیشتری را به شما پیشنهاد می دهد.

اتاق گفت‌ و گو دقیقاً مانند تماس کنفرانسی است، اما فقط چند نفر در حال صحبت کردن هستند و بیشتر افراد به گفت ‌و گو گوش می‌ دهند. همچنین مانند تماس تلفنی، وقتی گفت‌وگو به پایان رسید، اتاق بسته می‌شود. برخلاف Twitch که در آن ویدئوهای پخش شده روی پلتفرم باقی می‌مانند و افراد می‌توانند بازگردند و آن‌ها را دوباره تماشا کنند، چت‌های صوتی زنده در اتاق‌های گفت‌وگو بعد از بسته شدن اتاق، پاک می‌شوند. اما کاربران می‌توانند گفت‌وگوی زنده را ضبط کنند.

همانطور که گفتیم برای عضویت در کلاب هاوس باید یکی از اعضای فعال در اپلیکیشن شما را دعوت کند. به این ترتیب، ای شبکه اجتماعی اجازه دسترسی و ایجاد حساب کاربری را به افراد می دهد. دعوت با ارسال یک لینک به صورت پیام به تلفن همراه شما انجام می‌شود و این لینک شما را به صفحه عضویت در Clubhouse منتقل می‌کند.

دانلود کلاب هاوس آیفون ؛ چگونه Clubhouse برای iOS دریافت کنیم؟
دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس برای iOS

البته به این صورت نیست که کابران بتوانند همه را به برنامه دعوت کنند و در ابتدا تنها امکان ارسال دعوتنامه برای دو نفر را دارید. سازندگان کلاب هاوس اما اعلام کرده‌اند که هدف آن‌ها در سال 2021 تکمیل کردن مرحله بتا Clubhouse است؛ بنابراین، بالاخره می‌توانند این برنامه را به روی عموم مردم باز کنند.

پس از دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس برای iOS و نصب آن برای ورود به برنامه کافی است از دوستانی که در این برنامه عضو هستند در خواست کنید تا برایتان دعوتنامه ارسال کنند. البته راه دیگری نیز برای دریافت دعوتنامه کلاب هاوس نیز هست. به این صورت که با ثبت نام در سایت این اپلیکیشن و رزرو نام کاربری خود می‌توانید در فهرست انتظار عضویت کلاب هاوس قرار بگیرید و پس از مدتی هم دعوتنامه عضویت دریافت کنید.

پروفایل کلاب هاوس

پس از دریافت دعوتنامه کلاب هاوس و عضویت در این سرویس میتوانید نمایه یا پروفایل شخصی خود را بسازید و از این طریق به نوعی خود را به سایر افراد معرفی کنید. برای اینکار لازم است تا در صورت تمایل عکس پروفایلی برای خود انتخاب کنید. برای این کار، کافیست از گالری تلفن همراه خود یا از دوبین در لحظه تصویری برای تصویر پروفایل اتخاب کنید. البته مطالعه عکس پروفایل کلاب هاوس را نیز توصیه می کنیم.

دانلود کلاب هاوس آیفون ؛ چگونه Clubhouse برای iOS دریافت کنیم؟
دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس برای iOS

همچنین در بخش پروفایل کلاب هاوس به مانند برخی از شبکه های اجتماعی دیگر امکان نوشتن بیو را نیز دارید. این قسمت را میتوانید برای ارائه توضیحاتی از خود یا حرفه و توانایی خود اختصاص دهید. این اطلاعات را دیگران میبینند و این میتواند در جلب نظر افراد برای برقراری ارتباط یا دعوت شما به روم ها و ایونت ها موثر باشد. البته در نوشتن بایو کلاب هاوس این نکته را باید در نظر بگیرید که از ایموجی‌ها و لینک‌های مختلف نمی‌توانید استفاده کنید.

نحوه ارسال دعوتنامه کلاب هاوس برای دیگران

چطور باید افراد مختلف را به کلاب هاوس دعوت کنیم؟ پیش از ارسال دعوتنامه برای دیگران در کلاب هاوس، باید مطمئن شید که فرد مذکور کاربر iOS باشد. چون همانطور که گفتیم این برنامه در حال حاضر تنها برای کاربران آیفون در دسترس است.

دانلود کلاب هاوس آیفون ؛ چگونه Clubhouse برای iOS دریافت کنیم؟
دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس برای iOS

برای ارسال دعوتنامه از منوی بالایی این اپلیکیشن، گزینه پاکت نامه را انتخاب کنید و دعوتنامه را برای فرد مورد نظر ارسال کنید، پیش از این نیز گفته بودیم که در ابتدا اجازه ارسال تنها دو دعوتنامه را برای سایر افراد دارید، اما این را نیز باید بدانید که با فعالیت بیشتر در کلاب هاوس و حضور فعال در آن، امکان ارسال دعوت نامه های بیشتر نیز فراهم خواهد شد.

  • برنامه Clubhouse برای افرادی که قبلا هرگز از اپلیکیشن استفاده نکرده‌اند، ولی در فهرست مخاطبان کاربران کلاب هاوس هستند، پروفایل Shadow درست می‌کند. همچنین گفت‌وگوهای اتاق‌های خصوصی ضبط می‌شوند.
  • اگر کاربری به عنوان کاربر خرابکار شناخته شود، نه تنها از تمام امکانات کاربری و عضویت محروم میشود، بلکه فردی که او را دعوت کرده است نیز جریمه میشود.
  • برنامه کلاب هاوس در مورد امنیت مکالمات بسیار سخت‌گیر است. اگر قصد داشته باشید صدای فردی را در گوشی خود ضبط کنید برنامه به صورت اتوماتیک دستور می‌دهد که از انجام این کار پرهیز کنید.
  • همانطور که گفتیم کلاب هاوس به امنیت کاربران بسیار اهمیت می‌دهد به همین دلیل تنها دسترسی لازمی که از کاربر خود درخواست می‌کند میکروفون تلفن همراه اوست و به دیگر اطلاعات کاربر، دسترسی ندارد.

در پایان برای برخی اطلاعات بیشتر درباره کلاب هاوس توصیه می کنیم حتما نگاهی به  افزایش فالوور کلاب هاوس، مالک کلاب هاوس کیست، کشف یک باگ امنیتی در کلاب هاوس و دیلیت اکانت کلاب هاوس داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود کلاب هاوس آیفون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (9 نظر)

    سلام من این برنامه رو نصب کردم بعد شمارمو میزنم کد که میفرسته کدو وارد میکنم خطا میزنه میگه دوباره امتحان کن چجوریه داستان

    پاسخ

    سلام من سعی کردم از طریق اپ استور دانلود کنم ، شماره تلفن امریکایی ندارم و نشد. لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ

    نیازی به این کار نیست. باشماره ایران تم میشه

    پاسخ

    اقا من گوشیم ایفونه ایو اس این گوشی ۱۲.۵.۲ هست بعد تو اپ استور نوشته که برای ایو اس بالای ۱۳ قبول میکنه من باید چیکار کنم خواهشا جواب بدین.

    پاسخ

    منم همین مشکل رو دارم تو نت سرچ کردم چیزی گیرم نیومد

    پاسخ

    دقیقا منم همین مشکل رو دارم

    پاسخ

    دقیقا برا منم همینطورع 😑

    پاسخ

    دقیقااا حتی برای اندروید هم اوند کاس برای ای یو اس زیر ۱۳ هم یه فکری کنن :(((((

    پاسخ

    سلام منم همین مشکل و دارم🤦🏻‍♀️

    پاسخ