;
coinex

دانلود کلاب هاوز (Clubhouze) برای اندروید ؛ نسخه غیررسمی کلاب هاوس

دانلود کلاب هاوز اندروید، نسخه غیررسمی کلاب هاوس که قابلیت های بیشتری نظیر ساخت روم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد را در این نوشتار تکراتو از دست ندهید. با ادامه مطلب همراه باشید.

اپلیکیشن کلاب هاوس، از زمان رونمایی از آن در اوایل سال 2020 تا به الان به یکی از پرسروصداترین و شاید آینده‌دارترین اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی تبدیل شده است. همه دارند از کلاب هاوس حرف می‌زنند. آمارها نشان می دهد در سراسر جهان بیش از 6 میلیون نفر از این اپلیکیشن شبکه اجتماعی مبتنی بر Voice استفاده می‌کنند. کلاب هاوس به طور رسمی تنها برای آیفون قابل دانلود است و حتی پس از ورود به اپ نیز شما تنها در صورت داشتن دعوتنامه امکان استفاده از آن را دارید. در مجموع محدودیت‌های زیادی برای استفاده از کلاب هاوس وجود دارد.

یکی از توسعه دهندگان و کابران ایرانی با ایجاد تغییراتی در اپلیکیشن اندرویدی هاوس کلاب که در گیت‌هاب منتشر شده بود، نسخه غیررسمی جدیدی تحت عنوان کلاب هاوز توسعه داده است. در ادامه این نوشته با دانلود کلاب هاوز (Clubhouze) برای اندروید با تکراتو همراه باشید.

دانلود کلاب هاوز (Clubhouze)

نسخه غیررسمی کلاب هاوس با قابلیت های بیشتر

کلاب هاوس (Clubhouse) نام جدیدترین برنامه شبکه اجتماعی است که از سوی دو توسعه دهنده در شرکت Alpha Exploration Co. به نام های پاول دیویسن (Paul Davison) و روهان سث (Rohan Seth) عرضه شده و در واقع آنها مالک کلاب هاوس هستند. این اپلیکیشن تنها برای دستگاههای آیفون منتشر شده و دانلود کلاب هاوس آیفون بیش از میلیونها بار تاکنون از اپستور انجام شده است. این استقبال خوب کاربران نشان از محیطی دوست داشتنی و بستری منحصربفرد برای تبادل اطلاعات دارد.

شاید نقطه اوج سروصداهای اخیر پیرامون این شبکه را باید مدیون ایلان ماسک دانست که با حضور در یکی از اتاق‌های گفت و گو در این شبکه سروصدای زیادی پیرامون این شبکه ایجاد کرد. با دانلود کلاب هاوس تنها میتوان صدای خود را با سایر کاربران اشتراک گذاری کرد و در قالب صوت به گفتگو با دوستان و طرفدارانتان بپردازید. به عنوان یک معلم یا مدرس یا حتی دانش پژوه، از امکانات فوق العاده برنامه استفاده کرده و صدایی که مانند یک رادیو پخش می شود را گوش دهید. البته ماسک تنها نبود. زاکربرگ، بیل گیتس و بعد از آن مدیران متعدد دیگری هم با حضور در روم یا اتاق گفت و گو در این شبکه عملا به کاربران نشان داده‌اند که یک شبکه اجتماعی جدی پا به عرصه گذاشته است.

برای ورود و کار با این برنامه دعوتنامه کلاب هاوس لازم است ابتدا دعوتنامه ا از یک کاربری که قبلا در برنامه ثبت نام کرده، داشته باشید. پس از دریافت دعوتنامه، وارد روم های گفتگو شده و موضوعات موردعلاقه تان را فالو یا دنبال کنید. با ساخت اتاق های گفتگوی پرطرفدار، برای خود دوستان و هواداران تازه پیدا کنید و یا سایرین را فالو کنید.

بیشتر بخوانید:

راهکار هایی برای افزایش فالوور کلاب هاوس

در هر اتاق مدیرانی وجود دارند که به میتواند به شما اجازه گفتگو بدهند تا بتوانید در بحث ها شرکت کنید. امکانت ویژه ی این برنامه باعث شده اینفلوئنسر های مطرح برنامه اینستاگرام، وارد این پلتفرم شده و طرفداران خود را به صورت صوتی در یک محیط منحصربفرد و صمیمی گردهم آورند.

این شبکه اجتماعی یا نسخه‌های غیررسمی آن با دانلود کلاب هاوز (Clubhouze) مخصوص پیام‌های صوتی است و فقط از طریق کد دعوت (Invitation) امکان ورود به این شبکه وجود دارد. شبکه اجتماعی کلاب هاوس به ویژه برای تماس‌های کنفرانسی و مذاکرات مناسب است.

دانلود کلاب هاوز (Clubhouze) برای اندروید

یکی از توسعه‌دهنگان اپلیکیشن به نام میلاد نوری در صفحه لینکدین خود از ایجاد تغییراتی در یک نسخه غیررسمی کلاب هاوس (لینک GithHub) خبر داد و ساخت یک نسخه غیررسمی تحت عنوان کلاب هاوز را عنوان کرد. این کاربر در پستی نوشته است:

همونطور که احتمالا اطلاع دارید، کلاب هاوس (شبکه اجتماعی پر سروصدای این روزها) فعلا فقط برای کاربران آی‌اواس در دسترس است و نسخه اندروید این اپلیکیشن منتشر نشده است.

دانلود Clubhouze برای اندروید
دانلود Clubhouze برای اندروید

یک برنامه‌نویس روس با استفاده از وب‌سرویس‌های این اپلیکیشن، یک نسخه اندرویدی غیر رسمی نوشته بود که دسترسی به امکانات اولیه این اپلیکیشن رو برای کاربران اندروید فراهم کرده بود.

این کاربر در ادامه نوشت: اما قابلیت ساخت روم جدید و… رو نداشت. منم چند روز روی این اپ کار کردم و نسخه اندرویدی کامل‌تری از این اپ رو نوشتم و امکانات زیر رو به این اپلیکیشن اضافه کردم:

  • ساخت اتاق گفتگوی جدید
  • جستجوی کاربران
  • دعوت کاربران حاضر به عنوان سخنران
  • انتخاب کاربران به عنوان مدیر اتاق گفتگو
  • بررسی و تایید/رد درخواست پیوستن سخنران جدید
  • حذف سخنران
  • نمایش کاربران تازه پیوسته به هر اتاق
  • بلاک / آنبلاک هر کاربر
  • مشاهده دنبال‌کنندگان مشترک با هر کاربر
  • ارسال دعوت‌نامه اپلیکیشن برای دوستان
  • امکان اشتراک‌گذاری لینک اتاق گفتگو
  • امکان اشتراک‌گذاری لینک پروفایل
  • دریافت کد فعالسازی از طریق تماس
  • بازگشت به اتاق گفتگوی فعال
  • امکان بزرگ‌نمایی عکس پروفایل کاربران
  • بهبود رابط کاربری

حتما توجه داشته باشید “کلاب هاوز” نسخه غیر رسمی اپ کلاب هاوس است.»

دانلود Clubhouze برای اندروید
دانلود Clubhouze برای اندروید

برای دانلود کلاب هاوز اندرویدی، نسخه غیررسمی کلاب هاوس که تا اینجا در مورد آن خوانده‌اید می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

دانلود کلاب هاوز (Clubhouze) اندروید به طور مستقیم

نظرات کاربران در خصوص دانلود کلاب هاوز اندروید

یکی از کاربران به نام AmirAliSadat می‌نویسد: «واقعیتش این هست که علت دعوت نامه ای بودن این ا ، به علت موضوع امنیت دیتا ها و کنترل حجم بار دیتا و یک مقدار هم بازاریابی و متمایز بودنش هست. حالا با این روشی که انجام دادید امنیتش کاملن می تونه آسیب پذیر باشه. استفاده از وب سرویس های برای نسخه های غیر رسمی ، حفره های شدید امتیتی درست می کنن.»

بیشتر بخوانید:

کد دعوت رایگان کلاب هاوس

کاربر دیگری در پاسخ نوشت:

شما Api این اپ رو دیدی که از امنیتش میگی، وقتی به این راحتی میشه با چندتا پلتفرم دیگه بهش وصل شد و دقیقا همون کارای پلتفرم اصلی و حتی تو یه سری قسمتا بهترشو انجام میده امنیت داره به نظرت؟؟

نظرات کاربران در خصوص دانلود کلاب هاوز اندروید
نظرات کاربران در خصوص دانلود کلاب هاوز اندروید

کاربر دیگری نیز نوشته بود: «به عنوان کلاینت کلاب‌هاوس، خیلی خوبه، خیلی از باگ‌های بقیه کلاینت‌ها رو نداره ولی در عوض یک ایراد مهم، حداقل برای من داشت: صدام نمی‌رفت.» برخی دیگر از کاربران نیز معترض بودند که لینک فعالسازی ارسال نمی‌شود. مثلا یکی از کاربران به نام amir نوشته:

وقتی کد ارسال شده رو وارد میکنم از برنامه می پره بیرون.

نظرات کاربران توییتر

دانلود کلاب هاوز دروازه اندرویدی‌ها به CH

سینا کاربر جنجالی توییتر می‌نویسد: «برای کلاب هاوس منتظر دعوتنامه نباشین. اگر اپلیکیشن رو دانلود کنین و ثبت‌نام کنین تا اسمتون رزرو شه و منتظر بمونین، خیلی طول نمی‌کشه که بلاخره یکی از دوستاتون اجازه ورود رو بهتون می‌ده.

نمایی از برنامه کلاب هاوز
نمایی از برنامه کلاب هاوز

بیخود پول خرج دعوتنامه نکنین.» یکی دیگر از کاربران به نام الهه می‌نویسد:

با گوشی رفیقم رفتم کلاب هاوس، یه نفر داشت میگفت من حالا یه “پیش‌سابجکت” بدم… بستم اومدم بیرون. اجازه بدید ما به درد همون هکسره‌مون خودمون بمیریم عزیزان.

بیشتر بخوانید:

دیلیت اکانت کلاب هاوس

یکی دیگر از کاربران توییتر می نویسد: «وضعیت تایم‌لاین من جوریه ک تو هر دو دقیقه ۵۰ بار کلمه “کلاب هاوس” رو میبینم و دارم آلرژی پیدا میکنم بش بسسسسه دیگه، مگه تو تگرام ندیده بودین مشابه اونو.» یکی دیگر از کاربران با اشاره به ضعف اپلیکیشن کلاب هاوس می‌نویسد:

با توجه به تعدادزیادکاربران حاضر دراتاق گفتگو واینکه صوتها بعد از زمان اندکی پاک میشوند،اگر کاربران زیادی به طورهمزمان فعالیت نمایند،بسیاری از صوتها پاک شده و کاربران موفق به شنیدن تمام صوتها نمیشوند و ممکن است مطالب مهمی را ازدست بدهند.

کاربر دیگری به نام احساس بداغی می‌نویسد:

در مدتی که وارد #کلاب_هاوس شدم، شنیدن حجم افراطی استفاده غیرضروری از کلمات انگلیسی به جای واژه‌های آشنا و رایج فارسی ذهنم را درگیر کرده. نکته اینکه این پدیده میان کاربران داخل ایران هم خیلی شایع است. این کار نشانه باسوادی است یا باکلاسی؟ داریم با #زبان_فارسی چه می‌کنیم؟

نظرات کاربران توییتر
نظرات کاربران توییتر در دانلود کلاب هاوز اندروید

یکی دیگر از کاربران به نام محمد شکوری می‌نویسد:

من تازه وارد کلاب هاوس شدم در حال حاضر دو تا حس بهم میده: یکی یاد اون روزا میافتم که خانم‌ها دور هم سبزی پاک می‌کردن و یکی هم یاد صحبت‌های تو تاکسی‌ها امیدوارم بعدا حس‌های متفاوت تری بگیرم.

فرناز کاربر دیگری بود که در مورد کلاب هاوز نوشته بود: «برداشت های فعلی و کلی از کلاب هاوس: -برای خیلیا که هیچ جا هیچ کس بهشون گوش نمیداده شده منبر! -روم معماری درست و حسابی هم هنوز پیدا نکردم. -وارد یه سری روم ها میشی، میترسی و سریع خارج میشی.» کاربر دیگری هم نوشته بود:

راستشو بگم اصلا از کلاب هاوس خوشم نیومد، البته جای خیلی باحالیه اما نه واسه یکی مثل من ! مخصوص آدمهای با تحصیلات بالا و اونایی که حرفی واسه گفتن دارن و همه همدیگه رو میشناسن نه واسه یکی مثل من ! اونجا غریبه ام هیچکس رو نمیشناسم و خیلیم خجالتیم.

کاربر بعدی «امینم» است که می‌نویسد: «خدارو شکر که کلاب هاوس باعث شد یه سری افرادی که تو زندگیشون دستاورد خاصی نداشتن و خانواده و دوستان و جامعه بشون کاملا بی توجه بود ، اعتماد به نفس بگیرن و مادریتور شن»

آموزش کار با کلاب هاوز

بالطبع با وجود اینکه کلاب هاوز یک نسخه غیررسمی کلاب هاوس است، اما همچنان شما به آموزش کار با کلاب هاوس نیاز دارید. به واقع بسیاری از بخش های کلاب هاوز عملکردی مشابه با نسخه اصلی این سرویس دارند و بر همین اساس آموزش های اساسی کلاب هاوس در کلاب هاوز نیز به کار می آیند. بر همین اساس در این بخش آموزش کار با کلاب هاوس و کارکردهای اساسی آن را ذکر می کنیم.

ابتدای بحث خود را با آموزش نوار ابزار اصلی این اپلیکیشن آغاز می کنیم. در این نوار ابزار که در بخش بالایی صفحه قرار دارد، به ترتیب از چپ به راست گزینه های مختلفی وجود دارد. اولین آیکون از سمت چپ امکان جستجو است که با آن می توان افراد مختلف را از طریق نام کاربری، نام یا کلمات کلیدی موجوددر پروفایل جستجو کرد.

بعد از آن ایکون پاکت نامه به چشم می خورد که برای ارسال دعوت نامه در نظر گرفته شده است. گزینه سوم این فهرست ایکون تقویم است که رویدادهای پیش رو در آن درج شده است. در ایکون زنگوله مانند نیز شما به اعلانات دسترسی دارید. در نهایت آیکون مربوط به پروفایل، اطلاعات شما و بیو پروفایل شما را نمایش می دهد.

تالار ورودی در کلاب هاوز چیست؟

درواقع بخشی از کلاب هاوس که عموم امکانات اصلی و اساسی در آن قرار دارند، تالار ورودی یا Hallway نام دارد. در این بخش چت روم های آنلاین و فعال را مشاهده می کنید. منو اصلی در بالای Hallway قرار دارد و از اینجا برای مواردی چون جستجوی افراد، دعوت از اعضا جدید، ایجاد رویداد یا مشاهده اتاق های آنلاین و یا ویرایش پروفایل استفاده کنید.

تنظیمات کلاب هاوز

تنظیمات کلاب هاوس چندان پیچیده نیست، اما در ادامه به توضیحات مختصری در این باره میپردازیم. در بخش پروفایل خود با استفاده از آیکون چرخ دنده به بخش تنظیمات دسترسی داشته باشید که در این بخش قصد پرداختن به آن را داریم.

در بخش تنظیمات کلاب هاوس و از بخش Frequency میتوانید دفعات نمایش اعلان را تنظیم کنید. همچنین اگر Include Trending Rooms فعال باشد، اعلان های مربوط به روم های محبوب را نیز دریافت می کنید. برای توقف اعلان ها نیز باید از گزینه Pause Notifications استفاده کنید.

در بخش دیگری از تنظیمات، گزینه هایی شامل برخی اطلاعات خاص و ابزارهای ارتباطی اپلیکیشن در دسترس شماست. در این بخش از طریق What’s New می توانید به فهرستی از آخرین به روزرسانی های اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

بخش سوالات متداول و ارتباط با کلاب هاوس نیز از طریق FAQ/Contact us در دسترس شماست. به علاوه برای گزارش مشکلات اپلیکیشن یا هر ایراد یا مشکل دیگری نیز می توانید از بخش Report Incident اقدام کنید. آیین نامه و شیوه عملکرد برنامه نیز در بخش Community Guidelines در دسترس عموم کاربران قرار دارد.

همچنین این روزها و به لطف فیسبوک و حرکت جنجالی اش، سیاست های حریم خصوصی و خدمات مربوط به آن حائز اهمیت روزافزونی گشته است. شما در مورد کلاب هاوس از طریق گزینه های Terms of Services و Privacy Policy می توانید به این اطلاعات به طور جامع دسترسی داشته باشید.

استفاده از روم ها در کلاب هاوس

اتاق در کلاب هاوس از بخش های مهم و کاربردی این سرویس است که شما نیاز به آشنایی کاملی با آن دارید. البته بحث روم در کلاب هاوس را در آموزش ساخت روم در کلاب هاوس به طور جامع موشکافی کرده بودیم.

برای یافتن روم های محبوب و متناسب با علایق خود، در ابتدای عضویت فهرستی از علایق و سلایق خود را برای کلاب هاوس مشخص می کنید و کلاب هاوس بر اساس الگوریتم ویژه خود، اتاق های پرطرفدار و شناخته شده تری را در دسترس شما قرار می دهد. البته برای یافتن برخی روم های خاص می توانید از Hallway استفاده کنید.

به طور کلی آن اطلاعاتی که درباره روم ها برای شما نمایش داده می شود مربوط به کلوپ میزبان روم است که در کنار آیکون سبزرنگ خانه ظاهر می شود. همچنین نام روم و فهرستی از تعداد سخنرانان و حضار اتاق نیز نمایش داده می شود.

در ورود به یک اتاق، ابتدا متوجه صحنه با شنوندگان آن خواهید شد. در اینجا همچنین فهرستی از تمامی افراد حاضر در صحنه به همراه تصویر پروفایل آنها و نام کوچک شان مشخص می شود. اگر کاربری در هفته گذشته عضو شده باشد، آیکون ایموجی مهمانی در کنار نام او نمایش داده می شود. علاوه بر این در اینجا بخش مربوط به علامت میکروفون نمایانگر قطع یا وصل بودن صدای کاربران است.

همچنین زمانی که به یک روم وارد می شوید، دکمه هایی برای شما نمایش داده می شود که تعامل با افراد از طریق آنها صورت میگیرد. اگر به عنوان حضار در روم باشید، دکمه هایی برای شما نشان داده می شود. که از هریک برای موارد خاصی می توانید استفاده کنید. از گزینه Leave برای خروج از گفتگو، برای اجازه خواستن برای صحبت کردن گزینه دست و برای دعوت از دنبال کنندگان خود به روم از علامت + استفاده کنید.

همچنین برای ساخت کلاب در کلاب هاوس حتما آموزش ساخت کلاب در اپلیکیشن کلاب هاوس را ببینید. در اینجا برای اطلاعاتی بیشتر درباره کلاب هاوس و آموزش های بیشتر توصیه می کنیم حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس، ریپورت کردن در کلاب هاوس و کلاب هاوس با شماره ایران را ببینید.

همچنین در مورد مبحث جذاب فالوور در کلاب هاوس بیشترین فالوور کلاب هاوس، فالوور فیک رایگان کلاب هاوس و ترفندهای کلاب هاوس را ببینید. به علاوه بد نیست به کسب درآمد از کلاب هاوس بیندیشید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود کلاب هاوز چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در این زمینه به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر