;
coinex

دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس ؛ نسخه مک کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟

اپلیکیشن کلاب هاوس این روزها از محبوبترین شبکه های اجتماعی است. این جستار به دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس اختصاص دارد. با ما باشید.

طی مدت اخیر در تکراتو به اپلیکیشن پر سر و صدای کلاب هاوس توجه ویژه ای داشته ایم و علاوه بر پوشش اخبار مرتبط با آن، بسیاری از آموزش های اساسی و جزئی این شبکه اجتماعی صوتی را در اختیار شما قرار داده ایم.

سلسله مقالات تکراتو در حوزه اپلیکیشن کلاب هاوس، حالا با ارائه لینک دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس کامل تر از گذشته خواهد شد. توصیه می کنیم برای دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس و آشنایی با برخی جزئیات این شبکه اجتماعی، تا پایان با ما همراه باشید.

دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس

استفاده از Clubhouse در کامپیوتر

کلاب هاوس این روزها یکی از مهمترین و خبرسازترین شبکه های اجتماعی است. آنطور که همه ما باید در حال حاضر بدانیم، این شبکه اجتماعی و ارتباطات در آن تنها و تنها بر مبنای ارتباط صوتی جریان دارند.

در راستای حضور برخی چهره های سرشناس دنیای تکنولوژی و البته برخی سلبریتی ها و بازیگران مطرح در این شبکه اجتماعی نوظهور، افراد در سراسر جهان تمایل زیادی به حضور در این شبکه اجتماعی نشان داده اند. بر همین اساس است که دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس حائز توجه کاربران این پلتفرم ها گشته است.

بر همین اساس حالا این شبکه اجتماعی که تنها برای iOS عرضه شده است یکی از محبوبترین و البته موردانتظارترین شبکه های اجتماعی است. موردانتظار، از آن جهت که برای استفاده از آن در عموم سیستم عامل های رایج هنوز با محدودیت های زیادی مواجه هستیم و هنوز امکان دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس در هاله ای از ابهام است. از طرف دیگر حتی در حال حاضر استفاده از آن در سیستم عامل iOS نیز با محدودیت های خاص این اپلیکیشن یعنی عصویت به شرط دریافت دعوتنامه رسمی مواجه است. اما حالا باید دید وضعیت دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس چگونه است؟

دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس ؛ نسخه مک کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟

اما این مانع از تلاش و جستجو برای یافتن نسخه اندروید کلاب هاوس یا دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر نشده است. البته که شما میتوانید دانلود کلاب هاوس آیفون را به سادگی دانلود کنید و در مورد اندروید از نسخه های غیررسمی که در دانلود کلاب هاوس برای اندروید عرضه کردیم استفاده کنید. برای مثال اخیرا نسخه غیررسمی با نام کلاب هاوز محبوبیت بالایی یافته است و مورد استفاده شمار زیادی از کاربران اندروید قرار گرفته است. شما میتوانید این نسخه اندرویدی غیررسمی از کلاب هاوس را در دانلود کلاب هاوز دریافت کنید.

اما این را نیز باید بدانید که دانلود نسخه رسمی در حال حاضر برای شما خیری ندارد، مگر اینکه دعوتنامه رسمی داشته باشید. یعنی اگر کاربر آیفون هستید و یک دعوتنامه رسمی دارید، دانلود کلاب هاوس آیفون به درد شما خواهد خورد. در غیر اینصورت تنها گام رو به جلو شما پس از دانلود این سرویس، میتواند رزرو نام کاربری باشد که در آموزش کار با کلاب هاوس به آن اشاره کرده بودیم. در ادامه اما به دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس اشاره خواهیم کرد. آیا نسخه مک کلاب هاوس وجود دارد؟ در مورد نسخه لینوکس کلاب هاوس چه باید گفت؟

دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس

دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس ؛ نسخه مک کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟
دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر

میزان توجه و علاقه کاربران به کلاب هاوس که در افزایش شمار کاربران این سرویس و میزان دانلود آن نمود پیدا کرده، سبب شده تا در درجه اول ارزش بازار این شبکه اجتماعی به چیزی در حدود 1 میلیارد دلار برسد. به علاوه به نظر می رسد این رقم با راه اندازی نسخه اندروید و سایر نسخه ها و همچنین فراهم آمدن دسترسی همگانی به اپلیکیشن، بسیار بیشتر از این نیز بشود.

در حال حاضر اما و با شرایط فعلی، نسخه رسمی از کلاب هاوس برای اندروید وجود ندارد. البته شماری نسخه های غیررسمی ارائه شده اند که پیش از این به آنها اشاره کرده بودیم. اما وضعیت در مورد ویندوز، نسخه مک کلاب هاوس و نسخه لینوکس کلاب هاوس اندکی بهتر است و دو سخه غیررسمی از آنها منتشر شده است. برای دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس ، البته نسخه های غیررسمی می‌توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

دانلود نسخه غیررسمی کلاب هاوس برای LINUX با لینک مستقیم

دانلود نسخه غیررسمی کلاب هاوس برای مک با لینک مستقیم

پس اگر می خواهید پس از دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس ، اطلاعاتی درباره کلاب هاوس و آموزش کار با آن کسب کنید، از اینجا تا پایان با ما باشید. در حال حاضر فقط می توانیم به فراهم شدن امکان دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس به صورت رسمی امیدوار باشیم.

کلاب هاوس چه تفاوتی با سایر شبکه های اجتماعی دارد و چگونه کار می کند؟

دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس ؛ نسخه مک کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟
دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر

قالب شبکه اجتماعی نوظهور کلاب هاوس با آنچه از شنیدن عبارت شبکه اجتماعی در ذهنمان نقش می بندد، بسیار متفاوت است. در واقع در کلاب هاوس برخلاف عموم شبکه های اجتماعی، صوت و ارتباط صوتی قرار است جای متن و ارتباط متنی را به عنوان قابلیت پیشفرض همه شبکه های اجتماعی مطرح بگیرد.

ایلان ماسک معتقد است این موضوع بسیار مهم و اساسی است و مانع تعویض متن و گمراهی اذهان می شود. درواقع این خود ایلان ماسک بود که شهرت رو به اوج کلاب هاوس را به مانند قیمت رو به اوج بیت کوین، به شکل انفجاری بالا برد. اگر خاطرتان باشد، توییت های او درباره بیت کوین و در نهایت سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری تسلا روی بیت کوین بود که وضعیت امروز و ارزش بالای این ارز دیجیتالی را در کمتر از 10 روز رقم زد.

در مورد کلاب هاوس هم وضعیت تقریبا به همین منوال بود. جناب ماسک به عنوان ثروتمندترین مرد جهان میزبان یک برنامه صوتی با یکی از همرده های خود در یکی از شرکت های فناوری بود، این برنامه و میزبانی ایلان ماسک آنچنان شهرتی برای این سرویس رقم زد که بسیاری به جستجوی نام کلاب هاوس برای اولین بار پرداختند و سعی در عضویت در آن داشتند. در عرض مدت کوتاهی، میزان دانلود کلاب هاوس چندبرابر و میزان کاربران آن با رشد جالب توجهی مواجه شد. همه این ها وضعیت را برای کلاب هاوس به حد جالب توجهی تغییر داد و آنرا به نقطه ثقل توجهات در دنیای تکنولوژی بدل کرد.

اما کلاب هاوس چگونه کار میکند؟ و آیا فقط به خاطر ایلان ماسک معروف شد؟ خب پاسخ سوال دوم را همین ابتدا روشن کنیم. درواقع خیلی ساده اندیشانه است اگر تمام این میل و اشتیاق را به خاطر ایلان ماسک و بیل گیتس و زاکربرگ بدانیم. البته که این نام ها جرقه ای شدند بر خرمن و توجهات به کلاب هاوس را به شکل انفجاری افزایش دادند. اما تا پیش از آن نیز بسیاری از افراد به استفاده از کلاب هاوس به دلیل ویژگی های جدید و خاصش تمایل نشان میدادند که البته محدودیت های عضویت مانع از حضور آنها به طور گسترده می شد.

دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس ؛ نسخه مک کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟
دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر

در جواب به سوال دوم اما باید گفت این اپلیکیشن و فضای آن تا حد زیادی شبیه به یک پادکست زنده و تعاملی با حضور زنده و برخط سخنوران، اداره کنندگان گفتگو و البته شنوندگان جلسه است.

به محض ورود به اپلیکیشن شما اطلاعاتی از علایق، نیازها یا حرفه خود به اپلیکیشن خواهید داد که سبب می شود اپلیکیشن با الگوریتم خاص خودش، برخی از مهمترین اتاق های گفتگو مرتبط با علایق تان را به شما معرفی کند. این اتاق های گفتگو عموما ساختاری یکسان دارند، یعنی از شماری حضار یا شنونده، یک یا تعدادی سخنران و البته مدیران یا اداره کنندگان گفتگو تشکیل می شوند و معمولا در مورد موضوع خاصی جریان دارند. البته اتاق ها الزاما برای ارائه اطلاعات فنی تخصصی و حرفه ای به کار نمیروند و میتوان اتاق هایی خصوصی نیز برای حضور دوستان و گفتگوهای گرم و صمیمانه داشت.

دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس ؛ نسخه مک کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟
نسخه مک کلاب هاوس

همچنین شما خود قابلیت ایجاد روم در موضوعات مختلف برای گفتگو با سایرین دارید، البته ما در آموزش ساخت روم در کلاب هاوس به آن پرداخته بودیم. همچنین توصیه می کنیم نگاهی به مالک کلاب هاوس کیست، دیلیت اکانت کلاب هاوس و عکس پروفایل کلاب هاوس نیز داشته باشید.

علاوه بر این ها شما در اپلیکیشن امکان استفاده از برخی قابلیت های دیگر نظیر ایجاد کلوپ یا برگزاری ایونت یا رویداد را نیز خواهید داشت که هرکدام کارکردهای خاص خود را دارند. ایونت را میتوانید حول موضوعی خاص و برای دنبال کنندگان خود یا سایر افراد علاقه مند برای تاریخی مشخص تنظیم کنید. کلوپ اما چیزی شبیه به گروه های شبکه های مجازی فعلی است و از افرادی با علایق یا حرف مشترک و یا حتی دوستان ضمیمی تشکیل می شود.

بحث وزین دعوت نامه : دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس

دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس ؛ نسخه مک کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟
دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر

حالا و بعد از توصیف فضای جذاب اپلیکیشن و این تضور دوست داشتنی که چه افرادی از کلاب هاوس استفاده میکنند و با در نظر گرفتن این امکان که میتوانید با ایلان ماسک هم صحبت شوید، کمی هم تصورتان را تخریب کنم بد نیست!

بدون شک یکی از ساده ترین کارها در مراحل استفاده از هر شبکه اجتماعی شناخته شده ای، عضویت در آن است. عموم شبکه های اجتماعی برای جلب توجه اقشار مختلف و کاربران زیاد می کوشند این بخش ها را همواره به ساده ترین شکل ممکن طراحی کنند. اما وضعیت در مورد کلاب هاوس اینگونه نیست و عضویت در آن بی شباهت به هفت خوان رستم نیست.

برای عضویت در کلاب هاوس حتما باید یک دعوتنامه رسمی از یکی از اعضای فعال و حاضر در اپلیکیشن داشته باشید. این دعوتنامه در حقیقت نوعی مجوز از سوی کلاب هاوس برای حضور و فعالیت شماست و به ضمانت فرد صادر کننده آن در اختیار شما قرار میگیرد. برای شناخت بهتر از دعوتنامه کلاب هاوس، حتما دعوتنامه کلاب هاوس چیست را بخوانید.

نکته حائز اهمیت اینکه کلاب هاوس از جمله شبکه های اجتماعی سخت گیر است و هرگونه تخطی از احکام و قوانین آن با مجازات منع فعالیت برای کاربر خاطی و البته برخی جریمه ها برای فرد دعوت کننده او همراه است، پس تا جای ممکن حواستان را جمع کنید.

دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس ؛ نسخه مک کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟
نسخه لینوکس کلاب هاوس

فارغ از این تقریبا راه دیگری برای عضویت در نسخه رسمی کلاب هاوس ندارید. البته می توانید برای کد دعوت رایگان کلاب هاوس به فکر خرید دعوتنامه کلاب هاوس  باشید، اما پیش از آن کلاب هاوس در ایران را ببینید.

جدای از این بحث، دعوتنامه برای حاضران در اپلیکیشن نیز با محدودیت هایی مواجه است. درواقع هر عضو در درجه اول تنها امکان صدور 2 دعوتنامه را دارد. البته گفته شده که تعداد این دعوت نامه ها به مرور زمان و با در نظرگرفتن میزان فعالیت کاربر امکان افزایش دارد. اما اینکه دقیقا معیار سنجش این میزان فعالیت و نوع آن چیست؟ ما هنوز نمیدانیم و اظهار نظر یا نقل قولی نیز سراغ نداریم.

فارغ از این درباره بحث های حریم خصوصی باید بدانید که هیچ یک از محتواهای اتاق ها ضبط یا نگهداری نمی شود و فردی که قصد ضبط این محتوا را به هر نحوی داشته باشید، با جریمه های مهمی روبرو خواهد شد. در صورت ضبط محتوا، فرد خاطی و فرد دعوت کننده او هر دو از اپلیکیشن اخراج خواهند شد. همچین درباره کلاب هاوس می توانید رفع مشکل کلاب هاوس، امنیت و هک کلاب هاوس و تنظیمات کلاب هاوس را نیز ببینید.

فروش دعوتنامه کلاب هاوس

در حال حاضر با توجه به الطاف ویژه همان چهره های شاخص مذکور که همگی از ثروتمندترین افراد جهان نیز هستند، تلاش برای عضویت در کلاب هاوس به بالاترین میزان خود رسیده است. در نتیجه حالا شاهد کوشش برای خرید دعوتنامه کلاب هاوس پای پلتفرم های چون reddit، eBay و Craigslist را نیز به میان کشیده است. قیمت دعوت نامه های کلاب هاوس در حال حاضر چیزی در طیف قیمتی 30 دلار تا 20 هزار دلار است و در کشور خودمان نیز در قیمت های مختلفی در دسترس است.

کلاب هاوس اولین بار در ماه مارس سال 2020 آغاز به کار کرد و در ابتدا افراد محدودی از ان استفاده میکردند. اما همان گروه محدود هم بیشتر سرمایه گذاران و مدیران ارشد شرکت های مطرح فناوری بودند. به همین دلیل نیز استارتاپ ها، سرمایه گذاران و منتورهای پرتعدادی در آن فعال هستند و اتاق های گفتگو، ایونت ها و کلوپ های خاص خود را داردند.

دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس ؛ نسخه مک کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟
دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر

کلاب هاوس حالا به سرعت پله های ترقی را طی می کند. البته شکی نیست که حضور و حمایت چهره های شاخص سابق الذکر در تسریع این روند رشد بی اثر نبوده و حتی در نوع خود بهترین تبلیغات ممکن را برای کلاب هاوس به ارمغان آورده است.

حالا توسعه دهندگان کلاب هاوس مدتی هست که بر روی عرضه نسخه های اندروید و سایر پلتفرم های این اپلیکیشن کار میکنند. خبرها از استخدام یک تیم تخصصی توسعه نسخه اندرویدی کلاب هاوس حکایت دارند. اما در حال حاضر آنها خیلی عجله ندارند علت هم در نگرانی از استقبال گسترده و عدم توان سرورها برای تحمل کاربران جدید نهفته است.

در این میان اما رقبای کلاب هاوس چندان بیکار ننشسته اند، در درجه اول شاهد فعالیت جدی توییتر برای عرضه سرویس درون برنامه ای مشابهی برای توییتر با نام Spaces   یا چت روم صوتی توییتر هستیم. این قابلیت چندی پیش به صورت آزمایشی رونمایی شد و حالا رسما در دسترس بسیاری از کاربران قرار دارد. قرار است طی ماه جاری میلادی این قابلیت به طور گسترده و برای همه کاربران عرضه شود.

در پایان برای برخی آموزش های بیشتر در ارتباط با بخش های مختلف کلاب هاوس توصیه می کنیم افزایش فالوور کلاب هاوس، بیو کلاب هاوس، بلاک کردن در کلاب هاوس و کشف یک باگ امنیتی در کلاب هاوس را حتما ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر