;
coinex

اطلاعات جدیدی از گلکسی A82 فاش شد

شایعات حول محور اعضای خانواده A سامسونگ همچنان جریان دارد. حالا بعد از معرفی A52 و  A72، اطلاعات جدیدی از گلکسی A82 فاش شده است.

فهرست بهترین گوشی های سامسونگ 2021 را در سال جدید میلادی صرفا جدیدترین پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا که برای رقابت با قدرتمندترین و بهترین گوشی های 2021 روانه بازار شده اند تشکیل نمیدهد.

سامسونگ برای کسب سود مالی نیز که شده هرگز از بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 و رقابت با قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های ال جی و بهترین گوشی های وان پلاس غافل نخواهد شد. در میان گوشی های اقتصادی و میان رده سامسونگ اما، بالطبع محبوبترین عناوین محصولات سری A و البته بهترین گوشی های سری M سامسونگ هستند.

اطلاعات جدیدی از گلکسی A82 فاش شد

سامسونگ چندی پیش بود که از گلکسی A32 به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیا رونمایی کرد و نشان داد که برنامه های زیادی برای رقابت بهترین گوشی های 5G در سال 2021 دارد. گفته می شود در حال حاضر نیز سامسونگ در حال کار روی گوشی هوشمند گلکسی گلکسی A82 است.

اخیرا اطلاعاتی از این محصول در پایگاه داده Bluetooth SIG و البته گیگ بنچ رویت شده است. این گوشی به روال معمول باید جایگزین گوشی A80 باشد که مشخصه اصلی آن یک دوربین اصلی پاپ آپ و چرخان بود که همزمان وظیفه دوربین اصلی و دوربین سلفی دستگاه را ایفا می کرد. در نتیجه چندان دور از انتظار نیست اگر این محصول نیز با این ویژگی رونمایی شود.

اطلاعات جدیدی از گلکسی A82 فاش شد

بنابر اطلاعاتی که اخیرا درباره گلکسی ای 82 افشا شده است، این دستگاه از یک سنسور 64 مگاپیکسلی IMX686  سونی به عنوان سنسور اصلی دوربین بهره مند است. پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر این وجود داشت که این گوشی از سنسور ایزوسل GW2 استفاده خواهد کرد.

برخی منابع از عرضه این محصول در بازار کره می گویند و احتمال عرضه آن در بازارهای جهانی را نفی می کنند که کمی بعید به نظر می رسد. همچنین گفته می شود این محصول به تراشه Quantum Random Number Generator مجهز است تا فرایند رمزگذاری داده ها بهتر انجام شود.

فارغ از این درباره سایر مشخصات فنی این محصول باید گفت، گلکسی A82 به چیپست اسنپدراگون 855 یا 855 پلاس، 8 گیگابایت رم و اندروید 11 مجهز خواهد بود.

حال باید دید محصولات جدید سامسونگ در رقابت با بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی 2021 چگونه عمل می کنند؟ همچنین توصیه می کنیم نگاهی به بهترین باتری گوشی 2021، بهترین گوشی های گیمینگ 2021 و بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی A82 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر