;
coinex

اطلاعات مهمی از بلک شارک 4 فاش شد

به زودی باید منتظر رونمایی از گوشی گیمینگ بلک شارک 4 باشیم. حالا اطلاعات مهمی از این محصول چند روز مانده به رونمایی رسمی منتشر شده است.

طی چند روز آینده باید منتظر معرفی گوشی گیمینگ بلک شارک 4 به عنوان یکی از موردانتظارترین و بهترین گوشی های گیمینگ 2021  باشیم. حالا هرچه به زمان رونمایی رسمی این محصول نزدیک تر می شویم، اطلاعات بیشتری از آن فاش می شود.

اخیرا گیمری چینی نگاهی جامع به این گوشی داشته و تصاویر مختلفی از آن منتشر کرده که سبب بررسی های دقیق تری از این محصول شده است. در ادامه با ما باشید.

اطلاعات مهمی از بلک شارک 4 فاش شد

در ویدئو فاش‌شده، می ‌بینیم که بلک شارک 4 در مرکز بخش بالایی صفحه‌نمایشش از حفره‌ ای برای دوربین سلفی میزبانی می ‌کند. این شیوه‌ طراحی در تضاد با تمامی مدل ‌های پیشین گوشی‌های سری بلک شارک است؛ چراکه به‌ جای حفره، حاشیه‌ هایی نسبتا ضخیم‌تر داشتند و دوربین سلفی در همان حاشیه‌ صفحه‌نمایش جای می‌گرفت.

در سمت راست گوشی، می‌توانیم دکمه‌های مکانیکی خاصی را ببینیم که مخصوص بازی‌کردن هستند. این دکمه‌ها قبلا در گوشی بلک شارک 3 پرو هم تعبیه شده بودند. در مرکز بخش کناری نیز، حسگر اثر‌انگشت دیده می ‌شود.

اطلاعات مهمی از بلک شارک 4 فاش شد

افزون‌براین، تصویری از پنل پشتی بلک شارک 4 نیز منتشر شده است که دستگاه را با قاب و سیستم خنک‌کننده‌ی متشکل ‌از فن نشان می‌دهد. ظاهرا این فن در قالب وسیله‌ی جانبی ارائه می‌شود و صفحه‌نمایشی مجزا برای نمایش دمای گوشی دارد. در پنل پشتی بلک شارک 4، سه دوربین می‌بینیم؛ بااین‌حال، نمی‌دانیم کارکرد آن‌ها چیست. احتمالا این مجموعه دوربین عریض و فوق‌عریض و تله‌فوتو (ماکرو یا حتی عمق‌سنج) را شامل می‌شود.

هر گیمری بالطبع در فهرست بهترین گوشی های 2021 به دسته گیمینگ توجه دارد. بر همین اساس و در پایان به گیمرها توصیه می کنیم حتما بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 و بهترین هدست گیمینگ 2021 را نیز ببینند. فارغ از این ها بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت و بهترین مادربردهای 2021 نیز می تواند مفید فایده باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بلک شارک 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر