;
coinex

اطلاعات جدیدی از هوآوی نوا 9 منتشر شد

سری نوا هوآوی در بازار ایران به خوبی با استقبال مواجه شد و حالا اطلاعاتی از هوآوی نوا 9 داریم که برایمان بسیار خوشایند است. با ما برای جزئیات بیشتر همراه شوید.

کمپانی چینی اگرچه تحت تاثیر شرایط سخت این روزها برای تامین قطعات مورد نیاز خود به مشکلات زیادی برخورده است، اما قصد ندارد تغییر خاصی در برنامه های خود و عرضه بهترین گوشی های هواوی 2021 اعمال کند. در نتیجه مانند سالهای گذشته انتظار عرضه شماری از بهترین گوشی های 2021 را توسط کمپانی چینی داریم که رقبایی سرسخت برای بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس هستند.

حالا اطلاعاتی از یکی از موردانتظارترین محصولات هواوی در سال 2021، یعنی نوا 9 به عنوان جانشین نوا 8 داریم. به نظر میرسد هوآوی در محصول جدید قصد دارند از پردازنده های قدرتمندی استفاده کند.

اطلاعات جدیدی از هوآوی نوا 9 منتشر شد

اگرچه تجهیز نوا 8 به همان پردازده های قدیمی نوا 7 کمی ذوق همه مارا کور کرد، ولی به نظر میرسد در مورد نوا 9 قرار نیست شاهد ادامه این رویه باشیم. این مدل بنابر اطلاعات موجود با پردازنده Kirin 990E که در هواوی Mate 40E استفاده شده بود عرضه خواهد شد.

بنابر اطلاعات موجود این محصول از همان پردازنده ای استفاده خواهد کرد که در گوشی های Mate 40E و همچنین Mate 30E Pro 5G استفاده شده بود. بدون شک این پردازنده نسبت به Kirin 985 عملکرد بهتری خواهد داشت و عملکرد آن در تست چندهسته ای AnTuTu و Geekbench نیز حاکی از این واقعیت است که حدود 20 درصد سریع تر است. با وجود فناوری ساخت 7 نانومتری مشترک بین دو پردازنده، این محصول در بهره وری مناسب از انرژی نیز عملکرد بهتری دارد.

اطلاعات جدیدی از هوآوی نوا 9 منتشر شد

در حال حاضر جز این موارد اطلاعات خاص و قابل ذکر دیگری درباره نوا 9 منتشر نشده است. در نتیجه باید منتظر آینده و مشخص شدن اطلاعات بیشتر باشیم. هوآوی چندی پیش از Huawei Mate 40E رونمایی کرد، پنجمین عضو از خانواده میت 40 که شامل این اعضا بود:  Mate 40 ، Mate 40 Pro ، Mate 40 Pro Plus و Mate 40 RS

گوشی های هوشمند جدید Mate 40E تقریباً همان مشخصات نسخه استاندارد Mate 40 را دارند. تفاوت اصلی در Kirin 990E 5G است، در حالی که Mate 40 به Kirin 9000E مجهز است.

محصول مورد بحث بدون شک به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده 2021 رقیب سرسختی برای قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های سری M سامسونگ و بهترین گوشی های ال جی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هوآوی نوا 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر