;
coinex

آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس ؛ چگونه در کلاب هاوس عضو شویم؟

آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس چگونه است؟ اگر شما به تازگی عضو این شبکه اجتماعی شده‌اید و با آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس آشنایی ندارید با ما باشید.

احتمالا به تازگی نام کلاب هاوس را شنیده‌اید و می‌خواهید بدانید آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس چگونه است. در این نوشتار ما بررسی خواهیم کرد که کلاب هاوس چیست و چگونه کار می‌کند و چرا از نخستین روزهای فعالیت‌اش در اوایل سال 2020 تا به امروز کاربران بسیاری جذب آن شده‌اند. آمارها نشان می‌دهد تا فوریه 2021 بیش از 6 میلیون نفر در سراسر جهان کلاب هاوس را نصب کرده اند و کار با این برنامه را به دیگران نیز توصیه کرده اند.

در کلاب هاوس شما می‌توانید کلاب و روم بسازید و با دیگر کابران در مورد مسائل گوناگون به صورت ویس چت لایو گفتگو کنید. Clubhouse نامی است که این روزها زیاد در شبکه‌های اجتماعی می‌شنویم و ترند مهم سیلیکون ولی نیز به شمار می‌آید. اولین زمزمه‌های آن از آقای ایلان ماسک شروع شد و مصاحبه‌ای که در این اپلیکیشن انجام داد. در ادامه این نوشتار با تکراتو همراه باشید تا ضمن آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس به آموزش نصب کلاب هاوس نیز بپردازیم.

آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس

چگونه در کلاب هاوس عضو شویم؟

این پلتفرم جدید به عنوان یکی شبکه اجتماعی مبتنی بر ویس به کاربران اجازه می‌دهد به صورت ریل‌تایم با یکدیگر چت صوتی داشته باشند، اتاق گفتگو تشکیل داده یا کلاب بسازند و در موضوعات گوناگون به بحث بنشینند یا با سلبریتی ها معروف گفتگو کنند.

به نظر می‌رسد با کلاب هاوس فضا گفتگو در اینترنت قرار است رنگ و بوی تازه‌ای به خود بگیرد. تا به امروز اجتماعی بودن در شبکه‌های اجتماعی چندان تعریف خاصی نداشت و گفتگوهای متنی خسته‌کننده و فرسایشی تمام ماحصل شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر، اینستاگرام و تلگرام بوده است. پیشتر در تکراتو مفصلا به آموزش کار با کلاب هاوس پرداختیم که پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید.

آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس ؛ چگونه در کلاب هاوس عضو شویم؟
آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس

چیزی که کلاب‌هاوس را متفاوت می‌کند نبود متن، عکس و ویدیو است. این اپلیکیشن صرفا صوتی است. همچنین، همه چیز زنده و هم‌زمان اتفاق می‌افتاد. اما در کلاب هاوس فضای گفتگو بیشتر با دنیای واقعی گره خوره است. اما این مهمترین وجه تمایز کلاب هاوس با سایر اپلیکیشن‌های سوشال مدیا نیست. اپلیکیشن Clubhouse این روزها خیلی محدود اجازه دسترسی به کاربران می‌دهد. در درجه اول دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس برای اندروید امکان‌پذیر نیست و تنها کلاب هاوس برای آیفون را می‌توان دریافت کرد.

خان بعدی دعوتنامه Clubhouse است. تنها کاربرانی می‌توانند وارد روم‌ها شوند که از سوی یکی از دوستانشان به این فضا دعوت شوند. این موضوع البته که از ورود ترول‌ها جلوگیری می‌کند، ولی به نظر نمی‌رسد برای این مهم برای جلوگیری از ورود ناشناس‌ها و ترول‌ها باشد. آنطور که گزارش‌ها نشان می‌دهد عدم وجود زیرساخت‌های مناسب گزینه «دعوتنامه» را روی میز آورده است. البته دعوتنامه باعث شده تا حضور در کلاب‌هاوس در روزهای ابتدایی تنها برای کارآفرینان و سلبریتی‌ها امکان پذیر باشد. در ادامه به آموزش نصب کلاب هاوس می پردازیم.

چرا کلاب هاوس محبوب شد؟

آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس ؛ چگونه در کلاب هاوس عضو شویم؟
نحوه ثبت نام کلاب هاوس

نقطه اوج همه سروصداهای اخیر درباره کلاب هاوس به یکی از سرشناس ترین چهره های جهان امروز یعنی مالک تسلا ایلان ماسک بازمیگردد. ماسک این روزها از شهرت خود به خوبی هرچه تمام تر استفاده می کند. او به خوبی فهمیده که نامش به چه برند و تبلیغ مهمی بدل شده است.

در درجه اول و در اواخر سال 2020 توییت ها، صحبت ها و اظهار نظرها و در نهایت امر سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری تسلا روی بیت کوین، عاملی شدن در تغییراتی جدید در پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030 و پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 به عنوان دو مورد از محبوب ترین و بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021.

به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد جهان، این روزها هر حرکت و تصمیم ایلان ماسک نظرات زیادی را به خود جلب می کند و تاثیرات عمده و اصلی خود را بر بازار هر کسب و کاری می گذارد. در ادامه و در اواخر سال 2020 بود که علاقه او به کلاب هاوس موج جدید دیگری را در نصب کلاب هاوس پدید آورد. جایی که ایلان ماسک میزبان یک اتاق گفتگوی صوتی با بنیان گذار یکی دیگر از شرکت های فناوری بود و باعث شد ظرفیت 5 هزار نفری اتاق گفتگوی کلاب هاوس، احتمالا برای اولین پر شود.

آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس ؛ چگونه در کلاب هاوس عضو شویم؟
نحوه ثبت نام کلاب هاوس

بعد از این بود که مشخص شد سایر چهره های دنیای فناوری نیز از ماسک عقب نمانده اند و افرادی چون بیل گیتس، مارگ زاکربرگ، کوین هارت و بسیاری دیگر به این شبکه اجتماعی نوین علاقه نشان داده اند. همین موضوعات عاملی شد تا مسائلی چون کلاب هاوس در ایران، بلاک کردن در کلاب هاوس، آموزش ضبط صدا در کلاب هاوس و مالک کلاب هاوس کیست مورد توجه بیشتر قرار گرفته و به ترندهای اصلی گوگل بدل شدند. در ادامه نیز می توانید دانلود کلاب هاوز (Clubhouze) برای اندروید، کشف یک باگ امنیتی در کلاب هاوس و افزایش فالوور کلاب هاوس را نیز ببینید که به سوالاتی اساسی درباره کلاب هاوس بدل شده اند.

تنظیم محتوا برای سازندگان محتوا

ضبط و رونویسی مکالمات در چت روم های کلاب هاوس بدون اجازه هر شرکت کننده مخالف قوانین این پلتفرم اجتماعی است. با این وجود، می توانید با ایجاد یک چت روم جدید مکان جدیدی را به منظور بررسی محتوا ایجاد کنید. سپس می توانید از این چت روم جدید برای پرسیدن سوال، مصاحبه با سایر اعضا، گرفتن نکات مهم و مشاوره درباره موضوعات مختلف استفاده کنید.

توجه داشته باشید به محض راه اندازی چت روم در کلاب هاوس نمی توانید عنوان یا توضیحات چت روم را ویرایش یا تغییر دهید، بنابراین هنگام شروع نمی توانید ضبط را شروع کنید.

همکاری برای پروژه‌ها و شبکه‌ها

آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس ؛ چگونه در کلاب هاوس عضو شویم؟
نحوه ثبت نام کلاب هاوس

از آنجا که هر کسی می‌تواند با یکی از ارتباطاتی که دارا است  چت شخصی راه اندازی کند، کلاب هاوس مکانی عالی برای انجام مکالمات خصوصی در مورد فرصت ها و یا همکاری است. پس از بسته شدن چت روم، هیچ چیز ذخیره نمی شود و به این شیوه از کل مکالمه خصوصی محافظت می شود. همچنین توصیه می کنیم کد دعوت رایگان کلاب هاوس، دیلیت اکانت کلاب هاوس و عکس پروفایل کلاب هاوس را نیز ببینید.

انجمن های پادکست

از آنجا که کلاب هاوس همچنان در نسخه بتا عرضه شده است و هنوز عمومی نیست ساخت پادکست در آنجا دشوار می باشد، اما هنگامی که برنامه عمومی شود، می توانید از باشگاه های کلاب هاوس استفاده کنید تا گروه های پادکست خود را ایجاد نمایید.

شبکه سازی با متخصصان صنایع دیگر

همه ما ارزش شبکه سازی و یادگیری از متخصصان صنایع را می دانیم. بسیاری از ما آرزو داشتیم که بتوانیم صحبت این متخصصان را بشنویم، اکنون کلاب هاوس بستری را ایجاد کرده است که امکان به اشتراک گذاشتن مرحله‌ای با آنها، پرسیدن مستقیم سوال و دریافت پاسخ فراهم کرده است.

آموزش نصب کلاب هاوس : چگونه به برنامه کلاب هاوس بپیوندیم؟

آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس ؛ چگونه در کلاب هاوس عضو شویم؟
آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس

کلاب هاوس هنوز در مرحله بتا خصوصی قرار دارد و تنها کاربران آیفون به آن دسترسی دارند، همین امر به ماهیت انحصاری آن دامن می زند، اما اکنون ما به شما آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس را نشان خواهیم داد.  همچنین در ادامه می توانید نگاهی به بیو کلاب هاوس و تنظیمات کلاب هاوس نیز داشته باشید.

با دعوت شخصی

وقتی کسی به کلاب هاوس ملحق می شود، به طور خودکار یک دعوت نامه به او اعطا می شود که می تواند با استفاده از شماره تلفن خود برای کسی آن را ارسال نماید. همچنین وقتی فردی زمان بیشتری در کلاب هاوس صرف کند در کلاب ها و چت روم ها فعال کند، این پلتفرم به او دعوتنامه های دیگری نیز اعطا می کند.

راه جایگزین

اگر از وب سایت کلاب هاوس بازدید کنید، آنها به شما امکان می دهند برنامه را از اپ استور دانلود نمایید تا به این طریق نام کاربری خود را رزرو کنید. بسته به اینکه چه تعداد از دوستان شما از کلاب هاوس استفاده می کنند ممکن است نوتیفکیشن هایی را دریافت نمایند تا به آنها اطلاع داده شود که شما نام کاربری خود را رزرو کرده اید و برنامه را دانلود نموده اید، وقتی این اتفاق بیافتد، آنها می توانند امکان ورود برای شما را فراهم  کنند  حتی اگر دعوت نامه رسمی برای ارسال نداشته باشند.

آموزش نصب کلاب هاوس : چگونه باید در کلاب هاوس پروفایل بگذاریم؟

آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس ؛ چگونه در کلاب هاوس عضو شویم؟
نحوه ثبت نام کلاب هاوس

مانند سایر برنامه های رسانه های اجتماعی، کلاب هاوس پروفایلی را برای شما فراهم می کند که از طریق آن شما خود را به دیگران معرفی کرده و قابلیت هایتان را انتقال می دهید. برای عکس پروفایل خود شما می توانید عکسی را از گالری خود انتخاب کرده و یا از طریق دوربین عکس جدیدی بگیرید. از هر روشی که استفاده می کنید عکسی را انتخاب کنید که ویژگی های زیر را داشته باشد.

  • صورتتان کاملا مشخص باشد، ترجیحا لبخند زده و به خوبی در داخل عکس قاب گرفته شده باشد.
  • عکستان دارای پس زمینه واضح با رنگ های متضاد باشد. رنگ پس زمینه در کلاب هاوس سفید تا بژ روشن است که خوب و خنثی هستند، بنابراین عکس می تواند برجسته باشد.

کلاب هاوس به شما فضای کافی برای نوشتن یک بیوگرافی کامل را می دهد.  سه خط اول ( تقریبا 125 حرف) به عنوان پیش نمایش در چت روم ها در دسترس هستند و این درواقع مهم ترین کلمات در بیوگرافی شما است.

همانطور که قبلا اشاره کردم، سه خط اول مهم ترین کلمات در بیوگرافی کلاب هاوس شما هستند. صفحه پیش نمایش فقط عکس شما، تعداد دنبال کنندگان شما، تعداد افرادی را که دنبال می کنید و این سه خط را نشان می دهد.

آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس ؛ چگونه در کلاب هاوس عضو شویم؟
آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس

در ادامه چند نکته دیگر را درباب ساختن پروفایل در کلاب هاوس به شما تذکر خواهیم داد:

  • کلاب هاوس پلتفرم شبکه ای است که محور آن گفتگو در زمان حال است به همین جهت بهتر است مطمئن شوید که پروفایلتان ارزشی را که شما به مکالمه اضافه می توانید بکنید را بیان کند.
  • تنها لینک های قابل کلیک شدن در پروفایل شما اکانت توییتر و اینستاگرامتان است، اگرچه می توانید لینک های دیگر نیز در بیو خود قرار دهید اما دیگران قادر به کپی کردن آن نیستند.
  • لیست موضوعاتی که برای گفتگو به آن علاقه مند هستید را در پروفایل خود قرار دهید تا افراد متوجه شوند که شما چه گروه ها و یا مکالماتی را می پسندید.
  • از کلمات کلیدی به صورت استراتژیک استفاده کنید تا افراد راحتتر بتوانند شما را پیدا کنند.
  • بیو خود را در فضای خارج از اپ نوشته و ادیت کنید.
  • در ادامه مقاله آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس شما را با برخی از اصلی ترین ویژگی ها و قابلیت های این پلتفرم آشنا خواهیم کرد.

همچنین در ادامه و در ارتباط با کلاب هاوس توصیه می کنیم حتما نگاهی به رفع مشکل کلاب هاوس، امنیت و هک کلاب هاوس، خرید دعوتنامه کلاب هاوس و فیلترینگ کلاب هاوس در عمان داشته باشید.

راه رو در کلاب هاوس به چه معنا است؟

راه رو (Hallway) نام صفحه و خوراک اصلی این پلتفرم شبکه اجتماعی است. در این راهرو شما چت روم های فعال و درحال انجام را می بینید. اگر به باشگاه های مشخصی در کلاب هاوس پیوسته اید یا اتاق های برنامه ریزی شده ای را دنبال کرده اید، برخی از آنها در بالای راهرو این پتلفرم مشخص است.

آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس
آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس

منوی اصلی این شبکه اجتماعی در بالای راهرو مشخص است از آنجا می توانید:

  • عضوی را با استفاده از نام یا کلمه کلیدی جستجو کنید
  • یکی از افراد کانتکت خود را به کلاب هاوس دعوت کنید.
  • تاریخ شروع چت روم های آینده را مشاهده نمایید.
  • اعلان های خود را مرور کنید.
  • پروفایل خود را مشاهده یا ویرایش کنید.

چگونه شخصی را در برنامه کلاب هاوس پیدا کنیم؟

آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس ؛ چگونه در کلاب هاوس عضو شویم؟
آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس

با استفاده از گزینه Member Search می توانید هر عضوی که در کلاب هاوس است را پیدا کنید. تا الان هیچ راهی برای پنهان نگه داشتن پروفایل  در کلاب هاوس وجود ندارد، بنابراین هر عضو کلاب هاوس با سرچ می تواند شما را پیدا کند.

نحو ارسال دعوت نامه اپلیکیشن کلاب هاوس

آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس ؛ چگونه در کلاب هاوس عضو شویم؟
آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس

در ادامه علاوه بر آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس به شما نحوه ارسال دعوت نامه را نیز آموزش خواهیم داد. همانطور که پیشتر گفتیم ورود به این اپلیکیشن تنها از طریق دعوت نامه ممکن است، دعوت نامه را شما تنها می توانید به کسانی که در کانتکت خود هستند ارسال نمایید، هر چقدر بیشتر در برنامه فعال باشید امکان دریافت دعوت نامه مجدد و ارسال به دوستانتان بیشتر است. در ادامه مراحل نصب Clubhouse با ما باشید.

مراحل نصب Clubhouse : چگونه می توان برنامه چت روم های کلاب هاوس را دید؟

اکنون می خواهیم علاوه بر آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس به شما نشان دهیم که چطور می توانید چت روم هایی را که قرار است در آینده برگزار شود را مشاهده کنید. تقویم کلاب هاوس لیستی از چت روم های آینده را به شما نشان می دهد. هر کس می تواند به این تقویم چت روم یا رویداد جدیدی را اضافه کند، اینکار باعث می شود هر کس که او را فالو داشته باشد یا در کلاب مشترک باشند خبردار این رویداد جدید بشود.

آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس
آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس

نحوه مشاهده نوتیفکیشن های برنامه کلاب هاوس : مراحل نصب Clubhouse

در ادامه بحث آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس می خواهیم به شما ویژگی دیگری را که در این برنامه وجود دارد به شما نشان دهیم. برای مشاهده اعلان ها یا نونیفیکیشن ها اگر بر روی آیکون اعلانات بزنید، لیستی از برخی اقدامات مروبط به دوستانتان و کلوپ ها یا اتاق هایی را که دنبال می کنید، مشاهده خواهید کرد. مانند:

آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس ؛ چگونه در کلاب هاوس عضو شویم؟
نحوه ثبت نام کلاب هاوس
  • وقتی کسی شما را دنبال کرده باشد
  • وقتی شخصی که با او در ارتباط هستید در اتاقی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید صحبت می کند
  • وقتی شخصی که به او متصل هستید، شما را به یک اتاق فعال دعوت می کند
  • هنگامی که شخص یا باشگاهی را دنبال می کنید.

مراحل نصب Clubhouse : اتاق های برنامه کلاب هاوس چیست؟

آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس ؛ چگونه در کلاب هاوس عضو شویم؟
آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس

شاید راهنما مرحله نخست ورود به این پلتفرم جدید آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس باشد، اما تمام ماجرا نیست، زیرا مهم تر از این مسئله دانستن این است که اساسا چت روم ها در کلاب هاوس چه هستند و چگونه از آنها باید استفاده کرد.

چت روم های کلاب هاوس درحقیقت جایی هستند که تمام جادوهای برنامه در آن جا اتفاق می افتد. تصور کنید که در یک کنوانسیون بزرگ هستید، در راهرو قدم می زنید و از درها نگاه می کنید و می بینید که مکالمات در هر یک از اتاق ها درحال انجام است. این دقیقا همان چیزی است که کلاب هاوس از آن تقلید کرده است.

اتاق های کلاب هاوس که در راهرو نشان داده می شوند عمومی هستند و هر کسی می تواند در هر زمان به آنها برود، البته شما خود می توانید با کار ساده اتاق خصوصی خود را راه اندازی کنید و یک گپ خصوصی داشته باشید. امیدوارم که آنچه در این مقاله بیان شد بتواند برخی از ابهامات موجود درباره آموزش نصب کلاب هاوس را برای شما رفع کرده باشد. همچنین در پایان بحث از مراحل نصب Clubhouse حتما نگاهی به آموزش ساخت روم در کلاب هاوس و دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

منبع: socialmediaexaminer

نظر شما درباره آموزش ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس چیست؟ نظرات خود را درباره آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر