;
coinex

سرورهای کلاب هاوس از کار افتاد ؛ ماجرای قطعی Clubhouse چیست؟

کاربران در شبکه های اجتماعی می‌گویند سرورهای کلاب هاوس از کار افتاد ه است. تاکنون مشخص نیست دلیل این موضوع چه چیزی است. در ادامه این نوشتار تکراتو با ما همراه باشید تا از کار افتادن سرورهای کلاب هاوس را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

کلاب هاوس اپلیکیشنی است که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. همانطور که احتمالا می‌دانید استفاده از کلاب هاوس تنها برای کاربران گوشی های آیفون و آن هم تنها با داشتن دعوتنامه ممکن است. دلیل این مدعا هم مشکل سرورها عنوان شده بود. برخی از کاربران می‌گویند این استراتژیِ Invite-Only یک رویه بازاریابی بوده است و چطور ممکن است اپلیکیشنی که حدود 10 میلیون کاربر دارد و ارزش آن از 1 میلیارد دلار فراتر رفته، توان پشتیبانی از کاربران بسیار را نداشته باشد.

حالا خبر قطع شدن سرورهای کلاب هاوس برگ دیگری در این بازی می‌تواند باشد و گواهی بر این مدعا که استفاده از استراتژی دعوتنامه یک رویه بازاریابی نیست. البته این قطعی کلاب هاوس هنوز توسط مدیران این شبکه اجتماعی تایید نشده و هیچ یک از رسانه‌ها نیز به این موضوع اشاره نکرده اند.

سرورهای کلاب هاوس از کار افتاد ؛ ماجرا چیست؟

میلاد یکی از کاربران در شبکه های اجتماعی است که می‌نویسد:‌‌ «وسط بحث در مورد بحران ابرآروان توی کلاب‌هاوس، سرورهای خود کلاب‌هاوس ترکید.» او در توئیت دیگری آورده است:

وقتی سرورهای کلاب‌هاوس قگمشکل پیدا می‌کنه، اگه توی یک روم هستید، بدون ریفرش و خارج شدن از اپ می‌تونید صحبت‌های سخنران‌ها رو بشنوید. سخنران‌ها هم صحبت کنن. اینجور مواقع اتصال آگورا قطع نمی‌شه.

کلاب هاوس

به روز رسانی: به نظر می‌رسد مشکل رفع شده است

یکی دیگر از کاربران نیز می‌نویسد:

خیلی‌ها در توییتر نوشته بودند که دسترسیشون قطع شده. الان که وصل شد برگشتم دیدم همه چیز مثل قبله و آدم‌ها به همون ترتیب در اتاق‌های چند صدنفره و چندهزار نفره حضور دارند. برای همه قطع نشده بود؟

یکی دیگر از کاربران در پاسخ به سوال فوق می‌‌نویسد:«وقتی سرورها قطع شد کسی نمی‌توانست به اتاق اضافه شه. کسی هم نمی‌تونست درخواست ترک اتاق به سرور بفرسته. هیچ اکشنی نمی‌شد انجام داد در واقع. اما سخنران‌ها می‌تونستن صحبت کنن و بقیه هم بشنون. چون صدا از طریق سرویس agora.io منتقل می‌شه که قطع نبود.»

بسیاری از کاربران این موضوع را به مشکلات ابرآروان که این در چند روز گذشته ترند داغی بوده نسبت دادند. مثلا یکی از کاربران نوشته بود: «احتمالا کلاب هاوس از ابرآروان سرور می گرفته:)))»

این نوشتار با اخبار متعاقب به روز رسانی خواهد شد …

بیشتر بخوانید:

.

سرورهای کلاب هاوس از کار افتاد. نظر شما در خصوص قطع شدن کلاب هاوس و از کار افتادن سرورهای Clubhouse چیست؟ نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر