;
coinex

رندرهای هوآوی P50 پرو پلاس منتشر شد

مدل پرو پلاس، معمولا کاملترین نسخه در خانواده محصولات پرچمدار هوآوی است. حالا رندرهای هوآوی P50 پرو پلاس منتشر شده است. در ادامه با ما باشید.

با وجود اینکه تحریم های آمریکا کار کمپانی چینی برای عرضه بهترین گوشی های هواوی 2021 را با برخی دشواری های جدی مواجه کرده است، با این وجود کمتر تردیدی در این هست که محصولات جدید هوآوی در شمار بهترین گوشی های 2021 قرار دارند.

طی هفته های گذشته و با نزدیک تر شدن به ایام رونمایی از سری جدید محصولات هوآوی، افشاگران دست به کار شده و اطلاعات و رندرهای گوناگونی از این محصول را منتشر کرده اند. طی هفته گذشته شاهد رندهای پی 50 و پی 50 پرو بودیم. اما حالا نوبت به مدل پرو پلاس به عنوان بزرگ خانوده رسیده است!

رندرهای هوآوی P50 پرو پلاس منتشر شد

این رندرها که اخیرا منتشر شده اند، اولین رندرهایی هستند که ما را از جزئیات طراحی عجیب دوربین های این محصول مطلع می کند. در این رندرها جزئیات درون لنزهای دوگانه دایره ای شکل به وضوح آمده است.

بر این اساس به نظر می رسد هوآوی پی 50 پرو پلاس دوربینی 5 گانه دارد. در این مجموعه یک دوربین پریسکوپی با لنزی کوچکتر و دوربین سه گانه با ماژولی شبیه ToF دیده می شود. باید دید آیا با یکی از بهترین دوربین گوشی 2021 و بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021 مواجه هستیم. البته ممکن است این طراحی ها الزاما درست و دقیق نباشند.

تا پیش از این قرار بود پرچمدار جدید هوآوی در ماه جاری رونمایی شود، اما حالا به نظر می رسد هواوی علاوه بر تعویق برنامه رونمایی ناگزیر به کاهش تولید این محصولات شده باشد. علت هم تحریم ها و مشکلات هوآوی برای تامین پردازنده های مورد نیاز این محصول است. بر اساس این رندرها نمایشگر این محصول نیز از نوع نمایشگرهای خمیده است.

رندرهای هوآوی P50 پرو پلاس منتشر شد

هوآوی در این محصول قصد دارد از نمایشگرهای اولد سامسونگ یا ال جی استفاده کند. اما این بعید است به واقعیت بپیوندد و به نظر میرسد غول چینی به اندیشه همکاری با BOE یک تولید کننده چینی نمایشگر باشد.

حالا باید دید پرچمدار جدید هوآوی آیا به رقیبی جدی برای بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس بدل خواهد شد؟ بعید نیست هوآوی با شرایط فعلی ناگزیر به رها کردن بازار برترین ها و رقابت در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 با قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های ال جی و بهترین گوشی های سری M سامسونگ شود.

علی ایحال توصیه می کنیم نگاهی به بهترین گوشی های 5G در سال 2021، بهترین گوشی های گیمینگ 2021 و بهترین گوشی های ضد آب دنیا داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هوآوی P50 پرو پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر