;
coinex

اطلاعات جدیدی از شیائومی می 11 اولترا منتشر شد

هنوز شیائومی سایر اعضای خانواده می 11 را معرفی نکرده است و در نتیجه ما انتظار این محصولات را داریم. حالا اطلاعات جدیدی از شیائومی می 11 اولترا فاش شده است.

انتظار می رود طی مراسم Mega Launch شیائومی از باقی مانده اعضای خانواده شیائومی می 11 در کنار می میکس 4 به عنوان  بهترین گوشی های 2021 رونمایی کند. کمپانی چینی تا اینجای کار در سال 2021 بسیار فعال بوده است و محصولاتی از جمله شیائومی ردمی کی 40 و پوکو ام 3 را برای بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 روانه بازار کرده است.

اما فارغ از جذابیت رونمایی از بهترین گوشی های شیائومی 2021، به نظر می رسد شیائومی در این مراسم برای معرفی برخی فناوری های جدید نیز برنامه هایی دارد و می 11 اولترا محصولی بسیار متفاوت و رقیبی جدی برای بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و بهترین گوشی های هواوی 2021 خواهد بود.

اطلاعات جدیدی از شیائومی می 11 اولترا منتشر شد

شیائومی برای می 11 اولترا از باتری با آند سیلیکون – اکسیژن بهره می برد و در عین حال این گوشی را با چیپ جدیدی همراه می کند. باتری جدید می 11 همچنین در بخش فرایند شارژ شدن نیز یک محصول نوین و از بهترین باتری گوشی 2021  خواهد بود. بنابر شنیده ها این محصول از شارژ بسیار سریع یا سوپر فست پشتیبانی می کند.

شیائومی می‌گوید تکنولوژی باتری Si-O2 موجب می‌شود گوشی علاوه بر امکان شارژ سریع‌تر، قطر کمتری داشته باشد. به گفته سخنگوی بین المللی شیائومی، تکنولوژی باتری جدید مشابه همان فناوری است که در خودروهای برقی به کار می رود.

بر اساس ایده ساخت باتری سیلیکون اکسیژن، ماده سیلیکون در ابعاد نانو به الکترو منفی اضافه می شود. این ترکیب از نظر تئوریک در مقایسه با گرافیت 10 برابر ظرفیت بالاتری دارد.

اطلاعات جدیدی از شیائومی می 11 اولترا منتشر شد
اطلاعات جدیدی از شیائومی می 11 اولترا / اطلاعات جدیدی از شیائومی می 11 اولترا / اطلاعات جدیدی از شیائومی می 11 اولترا

اما در مورد چیپست، شیائومی به عبارت surging اشاره کرده است. احتمال می‌رود منظور شیائومی، نسل جدید چیپست Surge S1 باشد. این چیپست اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و کارایی در حد چیپست‌های اقتصادی آن روزهای بازار داشت .شیائومی می 5c از گوشی‌هایی بود که از این چیپست بهره می‌برد.

همچنین شیائومی به پردازشگر سیگنال تصویر ISP جدیدی برای لنز مایع اشاره کرده است و این قطعیت وجود دارد که پردازنده مرکزی این محصول اسنپدراگون 888 است. تجهیز دوربین می 11 اولترا به لنز مایع ممکن است آنرا به بهترین دوربین گوشی 2021 که بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021 نیز می باشد بدل کند.

همچنین شیائومی احتمالا برای می ۱۱ اولترا از حافظه رم پر سرعت LPDDR5 و نیز حافظه داخلی پر سرعت UFS 3.1‌ بهره خواهد برد. گفته شده این گوشی از شارژ سریع ۶۷ واتی با کابل و نیز ۶۷ واتی بیسیم پشتیبانی می‌کند و امکان شارژ معکوس ۱۰ واتی را هم دارد. از دیگر مشخصات احتمالی باید به نمایشگر ۶.۸۱ اینچی با رزولوشن +QHD و با پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر اشاره کرد.

در پایان توصیه می کنیم نگاهی به بهترین گوشی های 5G در سال 2021، بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین گوشی های 99 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص می 11 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر