;
coinex

فصل سوم سریال Lost in Space ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

یکی از موردانتظارترین سریال های 2021 سریال گمشده در فضا است. در جستار پیش رو به زمان پخش فصل سوم سریال Lost in Space میپردازیم. با ما باشید.

سال 2021 در سینما و تلویزیون سال بسیار جذابی خواهد بود. بعد از یک وقفه طولانی در پروژه های فیلم سازی سال، حالا در سال جدید کار با شماری از برترین فیلم و سریال ها پیگیری می شود.

در این میان و با فاصله ای یکساله از تاریخ پخش فصل دوم سریال محبوب گمشده در فضا از نتفلیکس، حالا قرار است فصل سوم سریال Lost in Space به زودی پخش شود. بر همین اساس در جستار پیش رو به تاریخ پخش فصل جدید Lost in Space خواهیم پرداخت. با ما باشید.

فصل سوم سریال Lost in Space

تاریخ پخش، بازیگران و داستان

اوایل دی ماه سال 98 بود که بعد از انتظاری طولانی، سرانجام فصل دوم سریال گمشده در فضا از شبکه نتفلیکس پخش شد. از زمان پخش سوم تا مدت زیادی طرفداران سریال منتظر فصل سوم سریال Lost in Space بودند و اندکی بعد در اواخر اسفند ماه همان سال اخباری درباره پروژه ساخت فصل سوم سریال Lost in Space منتشر شد.

فصل سوم سریال Lost in Space ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان
تاریخ پخش فصل سوم گمشده در فضا

این سریال علمی تخیلی که در زمره پرهزینه ترین سریال های نتفلیکس است حالا برای فصل سوم تمدید شده و به عنوان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 در سال جدید از این شبکه پخش خواهد شد. البته فصل سوم سریال Lost in Space ، فصل پایانی این سریال خواهد بود.

اگرچه شاید طرفداران سریال از این خبر ناراحت شوند، اما زک استرین می‌تواند خوشحال باشد که می‌تواند برخلاف بسیاری از سریال ‌های نتفلیکس که پیش از ساخت فصل پایانی لغو شده بودند، یک پایان و نتیجه گیری برای داستان خانواده رابینسون در سریال گمشده در فضا تولید و ارائه کند، حالا همه ما منتظر ارائه این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های 2021 هستیم. در ادامه ضمن پرداختن به اطلاعات فصل سوم سریال Lost in Space به داستان، بازیگران و سایر جزئیات آن نیز خواهیم پرداخت با ما باشید.

فصل سوم سریال Lost in Space

فصل سوم سریال Lost in Space ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان
فصل سوم سریال Lost in Space

با وجود اینکه این سریال در نظر منتقدان چندان جالب توجه جلوه نکرد، اما فصل اول آن با استقبال خوبی در نظر تماشاگران نتفلیکس مواجه شد و این عاملی برای تمدید آن در فصل دوم شد. از جمله بازیگرانی که تاکنون در این سریال حضور داشته اند می توان به توبی استیونز، مالی پارک، تیلور راسل، مینا ساندوال، مکسول جنکینز، پارکر پوزی، ایگناسیو سریچیو و برایان استیل اشاره کرد. البته در حال حاضر اطلاعی از بازیگران سریال گمشده در فضا برای فصل سوم در دست نیست، ولی برخی شخصیت های کلیدی احتمالا در فصل سوم نیز حضور دارند.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره تاریخ پخش فصل جدید Lost in Space به طور دقیق وجود ندارد، ولی به نظر می رسد فصل سوم این سریال در سال 2021 پخش شود. گمشده در فضا یک مجموعه علمی تخیلی ساخت آمریکا است که در واقع بر اساس سریال با همین نام متعلق به سال 1965 تولید شده است.

فصل سوم سریال Lost in Space ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

این سریال داستان خانواده از پیشتازان فضا در زمینه کلونی سازی در فضا است که سفینه ایشان از مدار خارج می شود. این سریال در دو فصل ده قسمتی تهیه شده است و حالا در آستانه پخش فصل سوم آن هستیم. فیلمنامه آن توسط مت سزاما و بورک شارپ لس تهیه شده و تهیه کنندگی آن بر عهده Legendary Television, Synthesis Entertainment, Clickety-Clack Productions و Applebox Entertainment  بوده است. همچنین کارگردان این مجموعه زک استرین است و اولین قسمت آن در 13 آپریل 2018 از نتفلیکس پخش شد.

در اینجا توصیه می کنیم برای پیگیری جدیدترین آثار 2021 حتما بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021 و بهترین فیلم های کره ای 2021 را ببینید. همچنین نگاهی به بهترین فیلم های دی سی 2021، بهترین انیمیشن های 2021 و بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 مفید فایده خواهد بود.

فصل سوم سریال Lost in Space : داستان سریال

فصل سوم سریال Lost in Space ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

برخورد یک شی بزرگ آسمانی به کره زمین، سیاره را تا مرز انقراض پیش می برد و حیات بشر را در معرض تهدید قرار داده است. زمین خیلی زود به یک سرزمین غیرمسکونی بدل می شود و انسان باید برای ادامه حیات به دنبال موقعیت و مکانی دیگر باشد.

بر این اساس بشر به تولید فضاپیماهایی با قابلیت سفرهای دور و دراز می پردازند و خانواده ها و افرادی را به طور آزماشی برای انتخاب مستعمرات به فضا راهی می کند. ابتدا مقصدی برای فضاپیماها تعیین شده و سپس این فضاپیماهای حامل انسان راهی سفر خود می شوند.

داستان سریال بر خانواده رابینسون یکی از این خانواده های انتخاب شده اختصاص دارد که از یک نویسنده، پزشک، دانشمند، ارتشی و یک کودک نابغه تشکیل شده است و ژوپیتر 24 را هدایت می کنند.

در نهایت اما این افراد از مدار زمین خارج شده و به طور کامل در سرزمین ناشناخته ای گم می شوند. حالا تمامی ژوپیترهایی که نمی ‌دانند چگونه سر از سطح یک سیاره قابل سکونت درآورده ‌اند، برای بازگشت به دنیایی که پیش ‌تر می‌ شناختند تلاش می ‌کنند. تا جایی که متوجه می ‌شوند این سیاره نه‌تنها موجودات ناشناخته‌ ای دارد، بلکه چندان هم عمر نمی ‌کند.

همچنین در این جا توصیه می کنیم حتما برای پیگیری بهترین فیلم های 2021، نگاهی به فهرست های اختصاصی تکراتو یعنی بهترین فیلم های مارول در سال 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021 و بهترین انیمه های 2021 داشته باشید. بر همین اساس و در ارتباط با موضوع سریال مورد بحث می توانید بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 را نیز ببینید.

بازیگران سریال گمشده در فضا

فصل سوم سریال Lost in Space ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان
فصل سوم سریال Lost in Space

در فهرست بازیگران سریال گمشده در فضا به برخی از شناخته شده ترین نام ها و بازیگران اشاره خواهیم کرد. مولی پارکر در نقش مورین رابینسون، زنی نترس و هشبار و مهندس هوافضا است که برای داشتن شانس زندگی جدید در دنیای بهتر، خانواده خود را به ماموریتی در آلفا قنطورس می برد.

تونی استیونز در نقش جان رابینسون و همسر مورین است. او افسر سابق نیروی دریایی ارتش است و حالا فرمانده این سفر فضایی. تیلور راسل در نقش جودی رابینسون، با 18 سال سن بزرگترین فرزند رابینسون هاست. او فرزند مورین از ازدواج اول او و پیش از ازدواج مورین و جان به دنیا آمده است.

ایگناکیو سریکیو در نقش دان وست، گردن کلفت و قاچاقچی کالاهای لوکس است. مینا ساندوال در نقش پنی رابینسون، دومین فرزند خانواده رابینسون است. مکسول جنکینز در نقش ویل رابینسون، یازده ساله، کوچکترین فرزند و تک‌پسر خانواده رابینسون است.

پارکر پوسی در نقش ژوئن هریس، جنایتکاری است که از هویت سایرین استفاده می کند و متعلقات ایشان را تصاحب می کند. او در این مجموعه خود را با نام مستعار دکتر اسمیت معرفی می کند. او در واقع تداعی کننده شخصیتی به همین نام در نسخه اصلی سریال متعلق به 1965 است.

برایان استیل در نقش صدای ربات. این ربات درواقع بیگانه ای است که ویل در ابتدای سقوط سفینه خانواده اش با آن مواجه می شود. این ربات شکل و شمایل متفاوتی از ربات های دیگر سریال و فیلم پیشین گمشده در فضا دارد.

رضا جفری در نقش ویکتور دهار، مسافری پرورش یافته، تحصیلکرده و افسری موقعیت شناس است. ویکتور از جوانی یک کارآفرین و سیاستمدار بوده است. همچنین توعی بی تابی و تکبر خاص در او وجود دارد. البته تمام این ها پوششی برای ترسی است که او بالاخره متوجه می شود به اندازه کافی خوب و کارآمد نیست. از دیگر بازیگران سریال گمشده در فضا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آجی فرایز در نقش ویجی دهار، فرزند ویکتور و وینو دهار.
  • وینو سندهو در نقش پریشا دهار.
  • سیبونگیل ملابمو در نقش آنجلا گودارد
  • کیکی سوکه‌زان در نقش آیکو.
  • آملیا بورستین در نقش دایان.
  • کری هیرویوکی تاگاوا در نقش هیرویوکی واتانابه.
  • یوکاری کوماتسو در نقش نائوکو واتانابه.
  • آدام گریدون رید در نقش پیتر بکرت.
  • لین بلچر در نقش ایوان.
  • روآن اشلاسبرگ در نقش کانر.
  • سلما بلر در نقش جسیکا هریس، خواهر کوچکتر ژوئن.
  • بیل مامی در نقش دکتر هاروی اسمیت.

گمشده در فضا در سیمای ملی

فصل سوم سریال Lost in Space ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان
تاریخ پخش فصل سوم گمشده در فضا

مجموعه 20 قسمتی گمشده در فضا با نام اصلی Lost in space که حالا شما را با جزئیات آن آشنا کردیم، تواسنته توجه مسئولان رسانه ملی را نیز جلب کند. بر این اساس این سریال علمی تخیلی که بر اساس سریالی به همین نام محصول سال 1965 تولید شده است، از آبان ماه سال جاری در شبکه 4 سیما پخش شد.

در حال حاضر 20 قسمت ابتدایی این سریال مربوط به فصول اول و دوم دوبله و پخش شده اند. این سریال داستان خانواده ای از پیشتازان فضایی در زمینه کلونی سازی را روایت می کند که سفینه آنها از مدار خارج می شود. خانواده رابینسون که قصد زندگی در فضا را داشتند، به دلیل حمله یک ربات فضایی به سفینه شان مجبور به فرود اضطراری در سیاره ای ناشناخته می شوند.

در این سریال توبی استیونز، مالی پارکر، ایگناکیو سریکیو، تیلور راسل، مکسول جنکینز، پارکر پسی، مینا ساندوال و کری هیرویوکی تاگاوا به ایفای نقش پرداخته اند.

گمشده در فضا در ۲۰ قسمت به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما از 26 آبان ماه سال جاری هر شب در ساعت 30 دقیقه بامداد پخش و ساعت 18 عصر بازپخش شده است.

جمع بندی

سریال گمشده در فضا، کلکسیون سرگرم کننده از فیلم های بلاک باستری گران قیمت امروی است که در قالب یک سریال به نمایش در آمده است و می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند. از آن دسته سریال هایی که با جلوه های ویژه و داستانی قوی می تواند برای ساعت ها تماشاگران را به خود مشغول کند و در نهایت نیز نام آن به لیست سریال های محبوب مخاطب اضافه می شود.

سریال Lost in Space روایتگر سرنوشت مستعمره‌ نشین ‌هایی است که سر از یک فضای غریبه درآورده ‌اند و قوانین طببیعت آن سرزمین هم چندان میانه خوشی با آدم و ذات خلقتش ندارد. بدون شک ما با یکی از سریال های مخاطب پسند امروزی مواجهیم که بسیار از نسخه اصلی خود بهتر است.

فصل سوم سریال Lost in Space ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان
تاریخ پخش فصل سوم گمشده در فضا

سریال گمشده در فضا از جهات بسیاری برای گروه سنی نوجوان و جوان هم مناسب است.  اگر صرفا هدف شما شما تماشای یک سریال سرگرم کننده، خندیدن، محو داستان شدن و لذت بردن است، گمشده در فضا انتخاب خوبی است و این یعنی سریال گمشده در فضا ارزش دیدن دارد.

این سریال در فصولی ده قسمتی تهیه شده و به طور متوالی با گره های داستانی که در فیلمنامه پیش بینی شده اند، تماشاچی را به خود سرگرم می کنند. داستان سریال پس زمینه قابل قبولی دارد و فضاسازی و شخصیت پردازی خوب انجام شده است. شخصیت ها به شکل غیرقابل انکاری با بیننده ارتباط برقرار کرده و به دل می نشینند. از آن مهم تر بازیگرانی که در نقش های مدکور به ایفای نقش پرداخته اند. آن هم در شرایطی که این سریال به طور کلی ستاره های چندانی ندارد و این با نگاهی به فهرست بازیگران سریال گمشده در فضا آن که پیش تر ذکر کردیم قابل درک است.

تماشای این سریال بدون شک با لحظات جذابی همراه می شود و ما یقین داریم که گزینه مناسبی در دنیای علمی تخیلی است. در حال حاضر انتظار پخش شماری از بهترین سریال های عاشقانه 2021 و بهترین سریال های کره ای 2021 را داریم ولی باید بدانید که این سریال نتفلیکس نیز می تواند مخاطبین زیادی داشته باشد.

در نتیجه در جمع بندی نهایی به شما پیشنهاد میکنیم که در کنار مجموعه هایی چون لژیون و وست ورلد، گمشده در فضا را نیز در نظر داشته باشید. البته که بدون شک قرار نیست این سریال در شمار بهترین های سال باشد.

در پایان به دوستداران سریال توصیه می کنیم حتما نگاهی به بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان، بهترین انیمیشن های سریالی 2020  و بهترین سریال های کمدی خارجی داشته باشند. همچنین به مانند بهترین سریال های ترکی 2020 در سال جدید نیز با بهترین سریال های ترکی 2021مواجهیم که می توانند در شمار بهترین سریال های شبکه جم تی وی نیز باشند.

علاوه بر این ها اگر از طرفداران بهترین سریال های ایرانی هستید، حتما نگاهی به بهترین سریال های طنز ایرانی، بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی و داشته باشید. همچنین می توانید بهترین سریال های 1400، سریال های نوروز 1400 و سریال های ماه رمضان 1400 را در نظر داشته باشید.

همچنین نگاهی به بهترین سریال های ومپایری جهان، بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020 و بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020 نیز خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فصل سوم سریال Lost in Space چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر