;
coinex

بسته اینترنت هدیه رایتل نیمه شعبان 1400 اعلام شد

صبح امروز بود که هدایای سایر اپراتورها به مناسبت نیمه شعبان اعلام شد. حالا بسته اینترنت هدیه رایتل نیمه شعبان 1400 نیز اعلام شده است. با ما باشید.

همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم اپراتورهای کشور همواره در موقعیت های گوناگون بسته های اینترنت و مکالمه رایگان یا با تخفیف را به عنوان هدیه در نظر میگیرند.

صبح امروز بود که هدیه ایرانسل و همراه اول نیمه شعبان 1400 اعلام شد. هر دو اپراتور بسته های اینترنت رایگان و سایر طرح های ویژه نیمه شعبان را در نظر گرفته اند. اما تا دقایقی پیش اطلاعی از هدیه رایتل به مناسبت نیمه شعبان نداشتیم ولی بالخره هدیه این اپراتور نیز مشخص شد.

بسته اینترنت هدیه رایتل نیمه شعبان 1400 اعلام شد

اگرچه اپراتورهای اول و دوم کشور هر یک بسته های اینترنت رایگان و طرح مکالمه درون شبکه در نظر گرفته اند، اما در مورد رایتل خبری از ارائه بسته اینترنت رایگان یا مکالمه رایگان درون شبکه نیست. رایتل به مناسبت ولادت حضرت قائم (عج) بسته اینترنت 5 گیگابایت 5 روزه را با تخفیف ویژه با قیمت 10 هزارتومان به کاربران و مشترکان خود ارائه می دهد.

بر این اساس شما در نیمه شعبان 1400 می توانید از 5 گیگابایت اینترنت 5 روزه رایتل به قیمت 10 هزارتومان بهره مند شوید. این بسته با شماره گیری کد *225# یا با مراجعه به اپلیکیشن رایتل من » خرید بسته » بسته های اینترنتی قابل تهیه است.

بسته اینترنت هدیه رایتل نیمه شعبان 1400 اعلام شد

رایتل همچنین پیش از این یک گیگابایت اینترنت نوروزی یک روزه به مشترکان خود عیدی داده بود. حالا از طرح رایتل برای اینترنت رایگان رمضان 1400 نیز اخباری به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بسته اینترنت هدیه رایتل نیمه شعبان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر