;
coinex

حل مشکل واتساپ جی بی : نصب نشدن و مسدود شدن واتساپ GB

واتساپ GB یک نسخه غیررسمی واتساپ است که ممکن است در حین نصب آن، با مشکل مواجه شوید. از این رو، ما در این مقاله به حل مشکل واتساپ جی بی می‌پردازیم.

واتساپ با تمام کم و کاستی‌هایی که دارد، یک اپ پیام‌رسان نسبتا موفق محسوب می‌شود که البته کمی از موفقیت خود را مدیون فیلترینگ تلگرام است. اما به طور کلی، واتساپ در جهان از محبوبیت خوبی برخوردار است.

با این حال، محدودیت‌های زیاد آن افراد را تشویق می‌کند که بیشتر به نسخه‌های غیر رسمی واتساپ مثل واتساپ جی بی یا اوجی واتساپ روی بیاورند که واقعا هم این نسخه‌ها می‌توانند تا حدودی محدودیت‌ها را از بین برده و کاربران را راضی نگه دارند.

اما در این میان، ممکن است افراد در نصب واتساپ GB با مشکل مواجه شوند و یا اینکه حساب کاربری آنها مسدود شود و نتوانند به‌خوبی از آن استفاده کنند. در این زمان چه باید کرد؟ ما در این جستار قصد داریم به حل مشکل واتساپ جی بی بپردازیم. بنابراین تا انتها با تکراتو همراه باشید!

حل مشکل واتساپ جی بی

قبل از اینکه به سراغ حل مشکل نصب نشدن واتساپ جی بی و یا حل مشکل قطع شدن واتساپ جی بی برویم، لازم است بگوییم از آنجایی که این اپ یک نسخه غیررسمی است، وجود باگ‌ در آن یک امر طبیعی حساب می‌شود چرا که بعضی اوقات حتی در نسخه‌های اصلی نیز باگ‌ها و مشکلاتی دیده می‌شود.

از این رو، خوب است بدانید برخی مشکلات تنها بخاطر باگ‌ها و کم و کاستی‌های خود برنامه است. اما برخی دیگر از این مشکلات حل شدنی هستند و کافیست با گذراندن مراحلی، به حل مشکل واتساپ جی بی بپردازید.

با تمام این‌ها، اگر تمایل دارید جی بی واتساپ را روی گوشی خود نگه دارید و برایتان سخت است که از خیر مزایا و امکانات آن بگذرید، ادامه مطلب را دنبال کنید تا بتوانید حل مشکل نصب نشدن واتساپ جی بی یا حل مشکل قطع شدن واتساپ جی بی را برطرف کنید.

حل مشکل نصب نشدن واتساپ جی بی

جی بی واتساپ هر از چندگاهی آپدیت جدید بیرون می‌دهد و از آنجایی که این برنامه در مارکت‌های رسمی همچون پلی استور در دسترس نیست، شما می‌بایست از سایت اصلی نسخه جدید واتساپ GB را دانلود و نصب کنید.

همینطور پس از مدتی، نسخه‌های قدیمی منسوخ می‌شوند و دیگر نمی‌توان از آن استفاده کرد. بنابراین، قبل از اینکه به سراغ حل مشکل نصب نشدن واتساپ جی بی بیایید، توجه داشته باشید که آخرین نسخه اپ را دانلود کنید تا منسوخ نشده باشد.

اما بعضا دیده شده که نسخه جدیدی از برنامه جی بی واتساپ منتشر شده و هنگام نصب آن ارور نشان داده می‌شود. از این رو، نمی‌توان برنامه آپدیت شده را روی نسخه قبلی نصب کرد. برای حل مشکل نصب نشدن واتساپ جی بی چه باید کرد و اصلا دلیل این مشکل چیست‌؟

معمولا این مشکلات به این خاطر است که امضاهای برنامه با یکدیگر متفاوت‌اند و برای رفع این مشکل شما باید نسخه قبلی را حذف کنید و سپس نسخه جدید را نصب کنید. اما اگر دوست ندارید چت‌ها و محتوای داخل واتساپ GB شما به فنا برود، حتما قبل از حذف نصب، بکاپ گیری کنید.

برای بکاپ گیری از چت‌ها و محتوای داخل جی بی واتس اپ خود قبل از منقضی شدن نسخه روی گوشی خود، با زدن روی سه‌نقطه سمت راست، گزینه‌هایی نشان داده می‌شود و شما به قسمت setting بروید.

سپس در صفحه جدید گزینه چت Chats را انتخاب کنید و در ادامه گزینه Chat backup را انتخاب کنید.

حل مشکل واتساپ جی بی
حل مشکل واتساپ جی بی

سپس، یا بکاپ گیری شما آغاز می‌شود و یا اینکه در مرحله بعد گزینه سبز رنگ BACK UP را انتخاب می‌کنید تا فایل بکاپ در حافظه موبایل شما ذخیره شود. مدت زمان بکاپ گیری بستگی به حجم محتوایی دارد که در درون واتساپ خود نگه داشته اید.

پس از گذراندن این مراحل، به فایل منیجر گوشی خود بروید و پوشه فایل بکاپ که GBWhatsApp نام دارد را تغییر نام دهید. برای مثال می‌توانید به جلوی اسم آن یک عدد اضافه کنید.

حل مشکل واتساپ جی بی
حل مشکل واتساپ جی بی

حال جی بی واتساپ را از گوشی حذف کرده و سپس نسخه جدید را نصب کنید و پس از نصب نسخه جدید برنامه، به فایل منیجر گوشی رفته و مجدد پوشه را به اسم GBWhatsApp تغییر نام دهید.

در آخر، کافیست با شماره قبلی خود وارد اکانت خود شده و گزینه بازیابی یا همان restore را انتخاب کنید تا پیام‌ها و‌ محتوای بکاپ گیری شده شما بازگردانی شود. بدین صورت حل مشکل نصب نشدن واتساپ جی بی صورت می‌گیرد.

البته نسخه‌های جدید جی بی واتساپ در اندروید 4 به‌درستی کار نمی‌کنند و اگر گوشی شما اندروید 4 است، مراحل بالا به کار شما نمی‌آید. با این حال، راه‌حلی وجود دارد که در آن گوشی شما باید روت شده باشد.

برای این کار، لازم است شما نسخه قدیمی واتساپ GB را روی گوشی خود نصب کنید. سپس برنامه تیتانیوم بکاپ را نصب کنید و پس از نصب و باز کردن آن، از بالای صفحه گزینه Backup/Restore را انتخاب کنید.

حل مشکل واتساپ جی بی
حل مشکل واتساپ جی بی

از بین اپلیکیشن‌ها، واتساپ GB را انتخاب کرده و  در صفحه جدید باز شده از بالای صفحه گزینه Backup را انتخاب کنید.

حل مشکل واتساپ جی بی
حل مشکل واتساپ جی بی

حالا شما باید جی بی واتساپی را که نصب کرده اید حذف کنید و سپس فایل دوم یعنی GBWA را نصب کنید . بعد مجدد وارد برنامه تیتانیوم بکاپ شوید و به قسمت Backup/Restor بروید، جی بی واتساپ را انتخاب کنید و این بار گزینه Restore را انتخاب کنید.

حل مشکل واتساپ جی بی
حل مشکل واتساپ جی بی

یک پنجره بر روی گوشی شما باز شده و 3 گزینه را به شما نشان می‌دهد و شما در  در مرحله آخر حل مشکل نصب نشدن واتساپ جی بی گزینه Data only را انتخاب کنید.

حل مشکل واتساپ جی بی
حل مشکل واتساپ جی بی

پس از گذراندن این مراحل، می‌توانید از امکانات جی بی واتساپ بر روی گوشی خود لذت ببرید و همینطور اگر در استفاده از آن دچار مشکل شدید، از مقاله‌ی دانلود و آموزش کار با جی بی واتساپ (GBWhatsapp) استفاده کنید.

به غیر از موارد بالا، ممکن است برخی از کاربران حتی نتوانند در وهله‌ی اول جی بی واتساپ را نصب کنند. برای حل این مشکل، افراد باید واتساپ اصلی را از روی گوشی خود حذف کنند تا این مشکل بر طرف شود.

البته این مشکل تنها در برخی دیوایس‌ها دیده شده. اگر می‌خواهید هم نسخه واتساپ اصلی و هم واتساپ GB را بر روی گوشی موبایل خود داشته باشید، برنامه App Cloner را دانلود و نصب کنید.

حل مشکل قطع شدن واتساپ جی بی

یکی از مشکلات که کاربران به آن اشاره می‌کنند قطع شدن این برنامه است، اما دلیل قطع شدن واتساپ جی بی چیست و برای حل مشکل قطع شدن واتساپ جی بی چه باید کرد؟ در جواب این سوال می‌توان گفت مشکل قطع شدن جی بی به دلیل باگ‌هایی است که وجود دارد.

اما خوشبختانه با ارائه نسخه‌های بروز شده توسط این شرکت مشکل قطع شدن آن برطرف شده و این دیگر کاربران شکایتی از قطع و وصل شدن آن ندارند، اما اگر با این مشکل مواجه شدید به شما پیشنهاد می‌شود قبل از هر  اقدامی، اینترنت خود را بررسی کنید و در نهایت یک بار اپلیکیشن را از گوشی خود ریمو کنید و دوباره آن را نصب کنید.

حال که حل مشکل واتساپ جی بی انجام شد، در ادامه به برخی از سوالات متداول راجع به این اپلیکیشن پاسخ می‌دهیم و همینطور استفاده از برخی از امکانات آن را به شما آموزش می‌دهیم. در صورت تمایل به دانستن، ادامه مطلب را از دست ندهید!

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت نظرسنجی واتساپ

جی بی واتساپ چیست؟

حل مشکل واتساپ جی بی
واتساپ جی بی چیست

واتساپ GB یک نسخه غیررسمی از واتساپ است که نه‌تنها تمام امکانات واتساپ اصلی را دارد، بلکه بیشتر محدودیت‌های آن را هم از بین می‌برد. همینطور واتساپ GB بر پایه واتساپ اصلی تولید شده و به نسخه اصلی واتساپ گوشی شما نیز متصل است، یعنی با یک شماره تلفن نمی‌توان همزمان از هر دو برنامه استفاده کرد.

به عنوان مثال اگر با یک شماره به واتساپ خود لاگین شوید و سپس با همان شماره وارد واتساپ GB شوید، در واتساپ نسخه اصلی لاگ‌اوت خواهید شد. به همین خاطر، برخی کردم تمایل دارند که از بین این دو، جی بی واتساپ را نصب کنند.

بیشتر بخوانید: دانلود واتساپ جدید 2021 

آیا جی بی واتس اپ امن است؟

ممکن است در ابتدا این سوال مهم ذهن هر کاربری را مشغول کند که آیا استفاده از این نسخه امن است؟ آیا می‌توان بدون هیچ نگرانی از آن استفاده کرد؟ بد نیست بدانید جی بی واتساپ دقیقاً از همان سرورهای نسخه اصلی واتساپ استفاده می‌کند، پس می‌توان نتیجه گرفت که امنیت آن اندازه امنیت واتساپ  است و می‌توان با خیال راحت و بدون نگرانی از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: آپدیت امنیتی جدید واتساپ

چگونه می‌توان در جی بی واتساپ تم را عوض کرد؟

یکی از ویژگی‌های جالب و عالی واتساپ GB امکان عوض کردن تم و شخصی سازی کامل آن است. به‌صورتی که شما نه تنها می‌توانید تم را عوض کنید، بلکه حتی می‌توانید فرم کادر دور پیام و رنگ آن و علامت تیک آن را هم شخصی سازی کنید.

بدین منظور از 3 نقطه سمت راست، وارد GB setting شده و گزینه GB Themes را انتخاب کنید.

حل مشکل واتساپ جی بی
نحوه عوض کردن تم در واتساپ جی بی

سپس از قسمت Download Yo Themes، می‌توانید هزاران تم متنوع و رایگان را پیدا کرده و به دلخواه یکی را نصب کنید. اگر این قسمت تم‌ها باز نشدند، فیلترشکن خود را روشن کنید. شما حتی می‌توانید یک کلمه مرتبط با نوع تم مدنظر خود را در کادر بالا جستجو کنید تا راحت‌تر تم مورد علاقه خود را پیدا کنید.

حل مشکل واتساپ جی بی
نحوه عوض کردن تم در واتساپ جی بی

به علاوه می‌توانید با مراجعه به قسمت universal، تم خود را شخصی سازی کنید. شما می‌توانید در قسمت colors رنگ‌های بخش‌های مختلف و کلی را مانند رنگ پس زمینه، نوار نویگیشن و مواردی از این دست را تغییر دهید.

حل مشکل واتساپ جی بی
نحوه عوض کردن تم در واتساپ جی بی

اما در قسمت styles، به ترتیب امکان تعویض حالت اموجی، فونت نوشته‌ها، شکل آیکون و شکل آیکون نوتیفیکیشن وجود دارد.

حل مشکل واتساپ جی بی
نحوه عوض کردن تم در واتساپ جی بی

به غیر از موارد بالا، شما می‌توانید با مراجعه به بخش Home screen، رنگ تمامی قسمت‌ها، اندازه فونت، حالت و شکل آنها را تغییر داده تا به تم مورد علاقه خود برسید.

حل مشکل واتساپ جی بی
نحوه عوض کردن تم در واتساپ جی بی

بیشتر بخوانید: دانلود و آموزش کار با اوجی واتساپ (OGWhatsapp)

آیا می‌توان قابلیت آنتی دیلیت پیام یا استاتوس را در واتساپ GB فعال کرد؟

مطمئنا برای شما هم پیش آمده که کسی به شما پیامی داده ولی آن را حذف می‌کند و شما در نهایت پیام اعصاب خرد کن This massage is deleted را مشاهده می‌کنید‌.

اما اگر شما حس کنجکاوی بالایی دارید و دوست ندارید پیام برای شما پاک شود، می‌توانید در واتساپ GB از حذف پیام و استاتوس‌ها جلوگیری کنید. البته توجه داشته باشید این قابلیت‌ها ممکن است منجر به نقض حریم خصوصی دیگران شود.

بدین منظور، وارد GB setting شده و از آنجا گزینه privacy and security را انتخاب کنید. سپس با فعال کردن دو گزینه زیر که در کادر نارنجی مشخص شده‌اند، می‌توانید به‌ترتیب از حذف استاتوس یا پیام دیگران جلوگیری کنید.

حل مشکل واتساپ جی بی
نحوه فعال کردن قابلیت آنتی دیلیت پیام در واتساپ GB

همینطور با فعال کردن گزینه‌ای که در کادر آبی رنگ قرار دارد، می‌توانید استاتوس دیگران را ببینید بدون اینکه اسم شما در لیست viewers آنها قرار بگیرد. البته اگر دوست دارید که برخی افراد متوجه شوند که شما استاتوس آنها را دیده‌اید، کافیست هنگام مشاهده استاتوس، تیک پایین در سمت چپ را بزنید.

حل مشکل واتساپ جی بی
نحوه فعال کردن قابلیت آنتی دیلیت استاتوس در واتساپ GB

بیشتر بخوانید: فیلترشکن و پروکسی برای تلگرام دسکتاپ

آیا می‌توان بر روی واتساپ GB قفل گذاشت؟

از دیگر قابلیت‌های دوست داشتنی جی بی واتساپ این است که می‌توان آن را قفل کرد تا هرکسی به آن دسترسی نداشته باشد. این قابلیت در خود برنامه ارائه شده و نیازی به نصب اپلیکیشن‌ جداگانه برای قفل برنامه‌ها نیست.

به منظور فعال سازی آن، وارد GB setting و سپس privacy and security شده و در آنجا به پایین صفحه اسکرول کنید تا به قسمت security برسید. با فعال کردن تیک Whatsapp lock می‌توانید قفل مورد نظر خود را از بین پین، اثر انگشت و الگو انتخاب کنید.

حل مشکل واتساپ جی بی
نحوه قفل کردن جی بی واتساپ

همینطور می‌توانید برای یک‌ شماره مخصوص، قفل بگذارید تا برای دسترسی به چت آن، اول نیاز به رمز عبور باشد. بدین منظور وارد صفحه چت شخص مورد نظر شده و از سه نقطه سمت راست، آخرین گزینه که lock conversation است را انتخاب کنید.

پس از انتخاب، از شما می‌پرسد که چه نوع رمزی (اثرانگشت، پین یا الگو) را می‌خواهید انتخاب کنید. با انتخاب نوع قفل، چت مورد نظر قفل می‌شود و شما برای هربار ورود به آن می‌بایست قفل آن را باز کنید.

حل مشکل واتساپ جی بی
نحوه قفل کردن جی بی واتساپ

فراتر از آن، این امکان وجود دارد که بتوانید چت موردنظر را هاید کرده تا هنگام ورود به برنامه، پیدا نباشد و سپس برای دسترسی به آن، روی اسم خود در بالای صفحه هوم اسکرین یا نوشته GB Whatsapp بزنید تا پس از باز کردن قفل، به صفحه گفتگوهای مخفی شده منتقل شوید.

در بخش تنظیمات پیام‌های مخفی شده، می‌توانید نوتیفیکیشنی خاص را فعال کرده که در صورت دریافت پیام، متوجه آن بشوید. این نوتیفیکیشن می‌تواند شامل تکان خوردن نام کاربری شما یا نام جی بی واتساپ در قسمت بالایی هوم اسکرین باشد و یا اینکه گوشی شما ویبره بزند.

حل مشکل واتساپ جی بی
نحوه قفل کردن جی بی واتساپ

همینطور می‌توانید با زدن تیک notifications در بخش تنظیمات، هنگام دریافت پیام در چت‌های مخفی شده با این نوتیفیکیشن مواجه شوید.

حل مشکل واتساپ جی بی
نحوه قفل کردن جی بی واتساپ

قابلیت‌های جی بی واتساپ چیست؟

حل مشکل واتساپ جی بی
واتساپ جی بی چیست

تا اینجای کار به برخی قابلیت‌های جی بی واتساپ اشاره کردیم و نحوه استفاده از آنها را توضیح دادیم. در ادامه نیز قابلیت‌های دیگر آن را نام می‌بریم. توجه داشته باشید که برای استفاده از برخی از این قابلیت‌ها، باید به تنظیمات مراجعه کرده و از آنجا، آنها را فعال کنید:

  • گزینه ای برای حفظ حریم شخصی کاربران
  • مکان گذاشتن قفل رمز عبور برای واتس اپ
  • امکان ارسال حجم ویدئو 30 مگابایت به جای 16 MB
  • امکان ارسال کلیپ صوتی 100مگابایت به جای 16 MB
  • امکان حذف پیام های ارسال شده
  • ارسال ۹۰ تصویر به طور همزمان
  • آمار نمایش افراد در گروه
  • مشاهده رسانه ها بدون بارگیری آنها
  • تغییر آیکون برنامه و اطلاعیه ها
  • افلاین کردن برنامه
  • امکان پاسخ خودکار به مخاطبین
  • تغییر رنگ قسمت های مختلف
  • قابلیت تغییر آیکون برنامه و اطلاعیه ها
  • امکان مخفی کردن نام و تاریخ زمانی که دو یا چند پیام کپی شوند
  • امکان کپی وضعیت
  • امکان ارسال تصاویر با کیفیت اصلی

بیشتر بخوانید: تلگرام آلفا (Telegram Alpha) بدون فیلتر برای دسکتاپ

سخن پایانی

حال که گفتار حل مشکل واتساپ جی بی به پایان رسید، می‌توانید در راستای کار با اپلیکیشن‌ها، مقالات آموزش کار با ادوبی کانکت (Adobe Connect)، نحوه دانلود و بررسی اپلیکیشن روبیکا و دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva) را مطالعه کنید.

همینطور تیم تکراتو در راستای استفاده از واتساپ مقالات آموزش کار با واتساپ، ارسال ویدئو با حجم بالا از طریق واتس اپ و نحوه انتقال اکانت واتساپ چگونه است؟ را تهیه کرده که ممکن است برای شما جالب باشد.

در آخر، توصیه می‌کنیم گفتارهای میزان مصرف اینترنت تماس تصویری واتساپ و چگونه تشخیص دهیم کسی ما را در واتساپ بلاک کرده؟ را هم بررسی و مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص واتساپ GB و حل مشکل واتساپ جی بی چیست؟ آیا شما دوست دارید از نسخه رسمی واتساپ استفاده کنید یا از نسخه‌های غیررسمی؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (39 نظر)

    نمیتونم جی بی واتساپ رو شماره که میخوام فعل کنم قبلاً می‌تونستم الان نمیتونم 00989360971413

    پاسخ

    سلام
    منم همین مشکلو دارم
    کسی میتونه بگه چجوری از جی بی واتساپ دوباره استفاده کنیم؟!

    پاسخ

    سلام داداش من شماره ام میزنم داخل واتساپ جی بی میگه ب دلیل امنیت و خریم خصوصی از نسخه واتساپ اصلی استفاده کنید

    پاسخ

    سلام من وقتی شماره خود را داخل وارد می کنم میگه از نسخه رسمی واتساپ نیاز دارید
    من میخواهم از جی بی واتساپ استفاده کنم لطفاً مشکل من را حل کنید.
    +989156091399

    پاسخ

    سلام لطفاً مشکل واتساپ غیر رسمی من را حل کنید من میخام برم داخل واتساپ صفحه باز میشه میگه شما به واتساپ رسمی نیاز درسش کنی درباه من درست از واتساپ استفاده کنم.

    پاسخ

    سلام جی بی وات ساپ من یهو پرید .هیچ جوره نصب نمیشه وقتی دانلود میکنم و کد نصب میخواد به شماره ای که دادم بیاد بهم پیغام میده که باید از وات ساپ اصلی وارد بشی این برنامه غیر اصلیه اجازه ورود نمیده ممنون میشم کسی بتونه این مشکل را بهم توضیح بده که حلش کنم

    پاسخ

    سلام خسته نباشید
    من ۳ روز گوشیم خاموش بود و الان که روشنش کردم با فیلتر شکن وارد واتساپ جیبی شدم کلا قطع شد و گزینه log jn اومد ، اومدم وارد بشم اما کلاااااا نمیزاره و مینویسه ک حتما باید از نسخه رسمی واتساپ استفاده کنم ، هرکار میکنم درست نمیشه ۱۰۰ بار امتحان گردم. چکار کنم ترو خدا جواب بدید

    پاسخ

    برا منم اینطوریه تا الآن درست نشده چیکار کنمممم؟ تو رو خدا اگه کسی این مشکل رو داره و حلش کرد به منم بگه اینم شمارم ۰۹۹۳۰۶۳۸۰۲۷

    پاسخ

    سلام
    منم همین مشکلو دارم
    کسی میتونه بگه چجوری از جی بی واتساپ دوباره استفاده کنیم؟!

    پاسخ

    سلام وقت بخیر
    من شماره ام را میزنم داخل واتساپ جی بی به نظر میرسد از نسخه رسمی واتساپ استفاده نمیکنید حالا چیکار کنم لطفا کمک کنید تا وارد واتساپ شوم

    پاسخ

    سلام داداش من شماره ام میزنم داخل واتساپ جی بی میگه ب دلیل امنیت و خریم خصوصی از نسخه واتساپ اصلی استفاده کنید

    پاسخ

    واییی مال منم اینجوری شده درستش کردی یان

    پاسخ

    وایی چکار کنم منم همین طور شدم
    اگر چت های مخفیم نباشه اصلا من میمیرم و بدبخت میکشم

    پاسخ

    دقیقا راه حلش چیه .میگه رسمی نیست این واتس آپ

    پاسخ

    برا منم اینطوریه میگه فقط باید از واتساپ رسمی استفاده کنید! باید چیکار کنمممم؟

    پاسخ

    تشکر از راهنمایی شما

    پاسخ

    اگر لطف کنید ممنون میشم

    پاسخ

    سلام راستش من در واتساپ جیبی خودم رو پاک کردم اما فایل هایش را پاک نکردم حالا که می خوام دوباره او را نصب کنم خطا میزند و نصب نمیشود چه کنم

    پاسخ

    سلام من یه مدت پیش واتساپ جی بی داشتم حذف کردم الا دوباره میخوام نصب کنم تموم نسخه هاشم نصب میکنم ولی میزنه بروز رسانی بروز رسانیم میزنم نصب نمیکنه اصلا رو گوشینم نصب نمیشه چیکار کنم؟؟

    پاسخ

    سلام من جی بی واتساپ داشتم اما گوشیم فلش شد و همه چی پاک شد من دوباره همون واتساپ جی بی رو نصب کردم اما وقتی نصب شد هیچ کدوم از گروه هام برام بالا نیومد هر چی که گروه داشتم ازشون ترک گروه شدم نمیدونم چرا اما من هیچ گروهی رو ترک نکرده بودم واتساپم هم دست کسی نبوده، مشکل چیه چطوری میتونم گروه هام رو برگردونم؟

    پاسخ

    سلام من جی بی واتساپ ریخته بودم و مشکلی هم نداشت یک دفعه دیدم برنامه خود به خود از گوشیم پاک شده و بعد از اون واتساپ جی بی که دوباره ریختم پیامام بر اساس اخرین تاریخ نمیاد و پیام های قاطی پاتی میاد راه حل چیه😭😭

    پاسخ

    من وقتی وارد واتساپ جی بی گوشیم میشم حتی با اینکه ساعت و تاریخ گوشیم درسته اما این نوشته میاد:DOWNLOADنمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید برای همین الان لازم دارم چون کارم مهمه

    پاسخ

    سلام واتساپ منومسدود‌کردچیکارکنم من همه کارهام روباهمین خط انجام می‌دادم چجوری واتساپم رودرست کنم ازمسدودیت دربیام

    پاسخ

    سلام وقت بخیر
    واتساپ جی بی روی گوشی من درست کار نمیکنه، استوری نمیتونم بزارم عکس هم نمیتونم بگیرم، اگه میشه راهنماییم کنید خیلی حذف و نصب هم کردم فایده نداره
    اندروید گوشیمم بالاست

    پاسخ

    سلام من توی جی بی واتس اپم نه دکمه استیکر رو دارم نه میتونم استیکر بفرستم نه میتونم به جی بی با برنامه جی بی استیکر ، استیکر اضافه کنم میشه لطفا کمکم کنید؟

    پاسخ

    چرا میزنه اتفاق غیر منتظره؟!باید چیکارش کنم ک پیام هام پاک نشه و مشکل برطرف بشع؟!

    پاسخ

    پیام ها پاک نمیشه؟!

    پاسخ

    سلام من گوشیمو فلش کردم.از فولدر جی بی واتس آپ هم کپی گرفتم.حتی داخل برنامه هم چت بکاپ گرفتم بعد پایان وارد کردن شماره میگه اجازه بده چتاتو برگردونم که با ارور مواجه میشم.
    Unable access your account this time
    از طریق خود ستینگ جی بی هم بک آپ گرفتم اما از برنامه موقع restore میپره بیرون
    از همون اولی که با جی بی واتس آپ کار می‌کردم همین بود
    لطفا کمکم کنید چتام مهم بود:(

    پاسخ

    سلام من واتساپ جی بی 3 نصب کردم و همش میزنه جستجو برای پیام جدید پیامی هم برام ارسال نمیشه لطفا بگید چه کار کنم گوشیم اندروید 11 هست لطفا جواب بدید لطفا

    پاسخ

    درود من ۳ سالع پیاما واتساپمو داشتم ۲ تا گوشی عوض کردم و همیشع فایلا رو کامل انتقال میدادم و مشکلیم نبود ولی امروز کاملا ناگهانی زد ک پشتیبان گیری نمیشع و همع پیام ها تا ب امروز همشون رفتن ولی هنوز پوشه های بکاپ هستن بالغ بر ۹بار حذف و نصب کردم و انواع راه هارو رفتم مجوزها هارو کامل ب واتساپ میدادم انتقال دادم کپی کردم اسم پوشع رو عوض کردم ولی اصلا همگام سازی نمیشن نع رسانع ها نع پیام ها
    راهی هست ک ب من کمک کنین بتونم برشون گردونم؟

    پاسخ

    سلام من وات ساپ جیبی یا اوجی که نصب میکنم بعد از چند روز قسمت اعلان های گوشی میزنه جستجو برای پیام جدید و دیگه پیامی دریافت نمی کنم چی کار کنم؟؟؟

    پاسخ

    من جی بی بروز کردم و نصب کردم ولی وقتی که واردش میشم میگه اشکالی غیر منتظره .چیکار کنم؟

    پاسخ

    سلام وقت بخیرمن وات جی بی نصب میکنم همش میاره اتفاق غیرمنتظره رخ داده اصلانمیره داخل برنامه چکارش کنم

    پاسخ

    سلام چندروزه واتساپ من میزنه اشکال غیرمنتظره،رخ داده وپایینشون میرنه مجددواتساپ وتنظیمات پیشرفته و…
    بایدچکارکنم تا بیاد
    چندبارواتساپ جدیدنصب کردم بازم همونجوری میشه
    لطفا راهنمایی کنید!

    پاسخ

    بزن شروع مجدد واتساپ

    پاسخ

    سلام این مشکلو چجودی حل کردید برای منم الان اینجوری شده

    پاسخ

    سلام وقت بخیر من جی بی واتساپ دارم و پیام هایی که دیگران برای من میفرستند نمیاد و هنگ میکنه چند بار هماینترنت رو خاموش روشن کردم و همینطور دوباره نصب کردم و گوشی رو روشن خاموش کردم اما نشد میشه کمکی بهم بکنید لطفا؟؟؟

    پاسخ

    سلام وقت شما هم به خیر. به قسمت permissions اپ های گوشیتون مراجعه کنید و ببینید مجوزهای لازم رو به برنامه جی بی واتساپ دادید یا خیر.

    پاسخ

    سلام آقا مشکل درا واتساپ مسدد شد

    پاسخ