;
coinex

بهترین کانال سیگنال بورس ؛ کانال های تلگرامی سیگنال رایگان بورس

تلگرام و کانال های تلگرامی از مهمترین ابزارهای آموزشی هستند. در جستار پیش رو بهترین کانال سیگنال بورس را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما باشید.

طی یکی دو سال اخیر توجه سرمایه گذاران خرد و کلان ایرانی به بازار بورس جلب شده و به طور خاص طی سال 99 شاهد افزایش فوق العاده سرمایه گذاری در بازار سهام بودیم.

سالی که البته آنچنان دلچسب پایان نیافت و تا حد زیادی بسیار از سرمایه گذاران مبتدی را ناامید کرد. اما همچنان تب و تاب بورس و خرید سهام میان مردم داغ است و با شروع سال 1400 باز دیگر بورس به یک اولویت جدی سرمایه گذاری بدل شده است.

اما بدون شک ورود به هر حوزه سرمایه گذاری نیاز به کسب اطلاعات مرتبط و مورد نیاز و شناخت کافی و وافی از وضعیت بازارها دارد. اما این اطلاعات مرتبط را از کجا و چه منابعی می توان دریافت کرد؟ چگونه باید بهترین ها را شناخت؟ در جستار پیش رو قصد داریم با تمرکز بر کانال های تلگرامی به عنوان یک رسانه آموزشی مهم، بهترین کانال سیگنال بورس تلگرام را به شما معرفی کنیم. در اینجا به کانال رایگان سیگنال بورس ایران ، کانال VIP سیگنال بورس و بهترین کانال نوسان‌گیری بورس خواهیم پرداخت. ما را تا پایان همراهی کنید.

بهترین کانال سیگنال بورس

کانال های تلگرامی سیگنال رایگان بورس

بدون شک حجم علاقه و سرمایه گذاری در بازار سهام طی سال 99 تا حد زیادی ناشی از واکنش های هیجانی و احساسی سرمایه گذارانی بود که الزاما دارای شناخت و تخصص کافی و وافی برای سرمایه گذاری در بورس نبودند و دیدگاه تحلیلی و تخصصی خاصی در تصمیم گیری هایشان دخیل نبود. این جاست که نقش بهترین کانال سیگنال بورس برجسته می شود.

عموم افراد بر اساس عواملی از جمله اخبار و اطلاعات منتشر شده در رسانه های گوناگون مالی و اقتصادی اقدام به خرید و فروش سهام می کردند. با توجه به اینکه در حال حاضر اکثر رسانه ها ماهیتی تخصصی پیدا کرده اند، معامله گران نیز در جستجوی این درگاه های اطلاعاتی مرتبط هستند و بر همین اساس بهترین کانال سیگنال بورس حائز اهمیت خواهد بود.

طی مدت اخیر نمونه های خاصی از شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های تخصصی بازار بورس و سرمایه در عموم نقاط جهان توسعه یافته اند که می توانند کمک زیادی به سرمایه گذاران مبتدی در سرمایه گذاری و تصمیمات اصلی داشته باشند.

یکی از مهمترین این موارد در میان نمونه های خارجی سرویس توییت سهام است که در سال 2008 راه اندازی شد و به طور مستقل به ارائه نظرات، تحلیل ها و اخبار مرتبط با بازار سهام می پرداخت. در ایران نیز اپلیکیشن های اختصاصی چون آساتریدر یا اپلیکیشن سیگنال برای تحلیل های بورسی ارائه شده که در بهترین اپلیکیشن های بورس ایران به آنها اشاره کرده بودیم. اما از بهترین کانال سیگنال بورس چه میدانیم؟

بهترین کانال سیگنال بورس ؛ کانال های تلگرامی سیگنال رایگان بورس

اما همچنان تردیدی در این نیست که شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، یوتیوب و البته تلگرام نیز با ابزارها و قابلیت های خاص خود در شمار برترین رسانه های آموزشی در هر موضوعی هستند. بر این اساس حالا کانال های تلگرامی به منبع اطلاعات مهمی در حوزه های گوناگون سیاسی، ورزشی، خبری و حتی اطلاعات اقتصادی بدل شده اند. بسیاری از کارشناسان مستقل بازار سرمایه و مدرسان حوزه بازار سهام، در تلگرام کانال های اختصاصی آموزشی و تحلیلی مرتبط با بورس دارند که اخبار بازار سهام ایران را پیگیری می کنند. بر این اساس در جستار پیش رو تصمیم داریم تا شماری از بهترین کانال سیگنال بورس را به شما معرفی کنیم. در این دسته بندی به کانال رایگان سیگنال بورس ایران ، کانال VIP سیگنال بورس و بهترین کانال نوسان‌گیری بورس خواهیم پرداخت.

ابزارهای ارتباط جمعی تلگرام در حالت کلی به دسته های گروه، کانال یا بات تقسیم می شوند. اما به علت سهولت کاربری و یکپارچگی بیشتر، معمولا انواع محتوای خبری رسانه ای از طریق کانال ها در دسترس مخاطبان قرار میگیرد.

عموم مطالبی که در بهترین کانال سیگنال بورس تلگرام منتشر می شود در ارتباط با بازار ایران و محتوایی خبری، تحلیلی و آموزشی است که بعضا به طور مستقل توسط گردانندگان تولید شده یا از خبرگزاری ها یا تحلیلگران شناخته شده حقیقی وام گرفته و منتشر می شود. حالا قصد داریم بهترین کانال سیگنال بورس را به شما معرفی کنیم.

نظر داشته باشید که موارد فهرست بهترین کانال سیگنال بورس تلگرام، نمونه هایی از کانال های مالی و بورسی پرطرفدار هستند و بالطبع موارد دیگری نیز وجود دارد که ممکن است کمتر شناخته شده باشد. در نتیجه و در صورتی که عنوان خاصی از قلم افتاده لطفا با معرفی در بخش کامنت ها، به کامل تر شدن فهرست بهترین کانال سیگنال بورس تلگرام کمک کنید.

همچنین فهرست بهترین کانال سیگنال بورس تلگرام، منبع مهمی برای استفاده های تحلیلی، شناخت تحلیلگران و استفاده از منابع چاپی آموزش بورس را نیز ارائه می دهد  می توانید از آن برای سایر استفاده های آموزشی نیز بهره ببرید. اما به سراغ معرفی بهترین کانال سیگنال بورس تلگرام برویم.

کانال بورس اورجینال : کانال VIP سیگنال بورس

اگر بحث از بهترین کانال VIP سیگنال بورس باشد، نمی توان به کانال بورس اورجینال اشاره نکرد. کانال بورس اورجینال که حالا مدتی است فعالیت جدی در حوزه سیگنال بورس را آغاز کرده است، در حوزه ارائه سیگنال های مختلف برای سرمایه گذارانی که زمانی و حوصله یاد گرفتن مباحث پیچیده بورسی را ندارند فعالیت دارد.

بهترین کانال سیگنال بورس ؛ کانال های تلگرامی سیگنال رایگان بورس

این افراد به دنبال سرمایه گذاری در سهم های مطمئن هستند و نیاز به راهنمایی برای موعد خرید و فروش دارند. با عضویت در کانال تلگرام سیگنال بورس می توانید از طریق سیگال های ارائه شده سرمایه خود را چند برابر کنید.

کانال بورس اورجینال به عنوان یکی از بهترین کانال نوسان‌گیری بورس برای افرادی که قصد دارند در هفنه چیزی بین 30 درصد سود کسب کنند فعالیت می کند. سیگنال های ارائه شده در کانال در سه دسته کوتاه مدت (نگهداری سهم از 2 هفته تا 2 ماه)، سیگنال های میان مدت (2 تا 6 ماه) و سیگنال های بلند مدت (6 ماه تا 2 سال) قرار دارند. در این کانال برای همه افرادی که قصد ورود به بورس دارند سیگنال ارائه می شود.

شاید تنها مشکلی که افراد با بورس اورجینال دارند مربوط به اشتراکی بودن حق عضویت آن باشد. درواقع شما برای عضویت در این کانال و استفاده از آموزش های آن باید ابتدا از طریق ربات اختصاصی کانال اقدام به خرید اشتراک و پرداخت هزینه اشتراک کنید و سپس به عضویت کانال در خواهید آمد. برای پیدا کردن ربات کافیست نام ربات بورس اورجینال را در قسمت جستجوی تلگرام تایپ کنید.

کانال vip بورس : کانال رایگان سیگنال بورس ایران

کانال vip بورس اما به عنوان یک کانال رایگان سیگنال بورس ایران به شمار راهکارهای ویژه ای برای خرید و فروش سهام و سود بیشتر ارائه می دهد. عموم افرادی که در این کانال فعالیت دارند با تجربه و شناخت کافی از بورس، توان خوبی در پیش بینی سهم ها دارند و می توانند به شما مشاوره هایی در زمینه خرید و فروش بدهند.

از نکات خوب این کانال بدون شک رایگان بودن عضویت در آن است. همچنین شما می توانید تحلیل تکنیکال سهامی که قصد خرید آنرا دارید از اداره کنندگان کانال بخواهید. از جمله فعالیت های عمومی این کانال به عنوان یک کانال رایگان سیگنال بورس ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحلیل و بررسی سهام‌ها
  • سبد پیشنهادی به صورت رایگان
  • ارایه فهرست تحت نظر یا واچ لیست
  • نتایج واچ لیست های روزانه
  • اخبار لحظه ای دنیای بورس و دیگر فعالیت هایی بورسی

کانال سهمیران : کانال رایگان سیگنال بورس ایران

سهمیران نیز از نام های شناخته شده بازار سهام است که در تولید انواع محتوای آموزشی مرتبط با بازار سهام فعالیت می کند. کانال تلگرام سهمیران به عنوان یک کانال رایگان سیگنال بورس ایران برای بهره مندی از انواع محتوای آموزشی و راهنمای فعالیت در بازار سهام نیز گزینه مناسبی است که آنرا به یکی از بهترین کانال های بورس تلگرام بدل می کند.

بهترین کانال سیگنال بورس ؛ کانال های تلگرامی سیگنال رایگان بورس

آدرس یا آیدی این کانال در تلگرام sahmiran_ir است. شما با جستجوی این نام در فیلد جستجوی تلگرام می توانید به صورت رایگان به عضویت این کانال درآمده و از جدیدترین اخبار بورس، تحلیل ها و سیگنال های بورسی بهره مند شوید. تنوع محتوای ارائه شده در این کانال که در قالب ویدیو، اینفوگرافی، تحلیل های بنیادی و تکنیکال و اخبار روز بورس است جذابیت خاصی به این کانال بخشیده است.

این کانال همچنین دیدی تحلیلی به اخبار روز دارد و با هر پست، روند کلی بازار را برای کاربران تشریح می کند. سهام های ارزشمند را مشخص می کند و شما با مشورت اداره کنندگان کانال می توانید برای خرید و فروش تصمیم بگیرید. همچنین بخش مهمی از هدف کانال بالا بردن اطلاعات افراد در زمینه بازار مالی بورس است.

کانال بورس سیگنال : کانال VIP سیگنال بورس

از جمله دیگر کانال های رایگان سیگنال بورس باید به کانال بورس سیگنال اشاره کرد. این کانال با آیدی burs_signal به صورت رایگان در دسترس شماست. در این کانال نیز شما به انواع محتوای آموزشی، خبری، تحلیلی، تکنیکال بورس دسترسی دارید.

بهترین کانال سیگنال بورس ؛ کانال های تلگرامی سیگنال رایگان بورس

همچنین با تکیه بر نظرات شخصی ادمین و اداره کنندگان کانال شما می توانید نسبت به مشاوره و خرید و فروش سهام نیز اقدام کنید. این کانال در حال حاضر بیش از 19 عضو دارد.

کانال کاج : بهترین کانال نوسان‌گیری بورس

کانال کاج از دیگر کانال های تلگرامی شناخته شده و فعال در حوزه بورس است که به ارائه انواع تحلیل بنیادی و تکنیکال می پردازد. تحلیل تکنیکال در این کانال به سبک نئوویو صورت گرفته و برای معرفی سهام مناسب در بازار بورس تهران استفاده می شود.

بهترین کانال سیگنال بورس ؛ کانال های تلگرامی سیگنال رایگان بورس

البته اداره کنندگان کانال همواره این نکته را متذکر می شوند که تحلیل و سیگنال های این کانال صرفا شخصی است و معیاری برای خرید و فروش محسوب نمی شود. این کانال در حال حاضر بیش از 162 هزار عضو دارد و با آیدی Arzeh_Afzayesh در دسترس شما خواهد بود.

کانال سیگنال : بهترین کانال نوسان‌گیری بورس

این کانال نیز به طور تخصصی در حوزه تحلیل و بررسی تخصصی بازار مالی و مدیریت سرمایه فعالیت دارد. در این کانال البته می توانید از برخی آموزش های دیگر و اخبار روز بورس نیز بهره مند شوید. همچنین در این کانال امکان تبادل اطلاعات بین اعضا، گفتگو و هم اندیشی و معرفی سهم نیز وجود دارد.

کانال برترین سهم

این کانال با آیدی Bartarinsahm و با بیش از 3 هزار عضو در حوزه ارائه آموزش های بورسی و همچنین اطلاعاتی درباره اخبار روز بازار و جهت گیری های کلی بازار فعالیت دارد.

بهترین کانال سیگنال بورس ؛ کانال های تلگرامی سیگنال رایگان بورس

همچنین سیگنال های میان مدت، کوتاه مدت در این کانال به صورت روزانه معرفی می شود. می توانید با استفاده از این کانال تجربه خوبی در فعالیت بورسی داشته باشید. همچنین با ارتباط با ادمین میتوانید از نظرات کارشناسانه اداره کنندگان کانال استفاده کنید.

کانال سیگنال طلایی

از جمله برترین کانال های سیگنال بورس ایران بدون شک کانال سیگنال طلایی را باید یاد کرد. این کانال حالا بیش از 3 هزار عضو دارد و با آیدی goldensignal در دسترس شماست. در این کانال علاوه بر تحلیل های تکنیکال و بنیادی از از اخبار روز بورس نیز استفاده خواهید کرد.

بهترین کانال سیگنال بورس ؛ کانال های تلگرامی سیگنال رایگان بورس

همچنین در این کانال می توانید از تحلیل سهام بورس، تحلیل روند بازار در زمان انجام معاملات، معرفی سهام مناسب خرید و اخبار روز موثر بر بازار و قیمت سهام استفاده کنید. این کانال ورژن وی آی پی ندارد و تبلیغات مزاحم نیز در این کانال به چشم نمیخورد.

کانال FreeVIP

با جستجوی همین نام در فیلد جستجوی تلگرام به این کانال 4 هزار نفری دسترسی خواهید داشت. در این کانال نیز به مانند دیگر عناوین این فهرست به اطلاعات مفصلی در حوزه های مورد نیاز بورسی دسترسی خواهید داشت.

بهترین کانال سیگنال بورس ؛ کانال های تلگرامی سیگنال رایگان بورس

از اخبار و تحلیل و بررسی روز بورس تا معرفی سهام های مناسب و ارزشمند. همچنین امکان گفتگوی مستقیم و مشورت با ادمین کانال نیز وجود دارد.

کانال بورس (سیگنال رایگان)

از دیگر کانال هایی که در حوزه ارائه سینال، تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال و نوسان گیری فعالیت دارد کانال و گروه تلگرامی بورس ستاره خلیج فارس است.

بهترین کانال سیگنال بورس ؛ کانال های تلگرامی سیگنال رایگان بورس

این کانال در حال حاضر بیش از 124 هزار عضو دارد و همچنین با عضویت در آن می توانید از برخی از مهمترین اخبار روز فناوری نیز استفاده کنید. همچنین گروه این کانال نیز به طور عمومی باز و قابل استفاده است.

کانال signal_fidaba

این کانال نیز در حوزه پیشنهاد سیگنال فعالیت می کند اما همانطور که در بیو متذکر شده مسئولیتی در قبال سود و ضرر یا موعد مناسب خرید و فروش سهام به عهده نخواهد گرفت.

بهترین کانال سیگنال بورس ؛ کانال های تلگرامی سیگنال رایگان بورس

همچنین در این کانال نسیتا خلوت با 2 هزار عضو شما میتوانید از اخبار روز و تحلیلی بازار، سهام های مناسب و تحلیل های تکنیکال استفاده کنید.

کانال فقط نوسان گیری

در این کانال با تحلیل گسترده بازار به شما پیشنهاد هایی برای رصد بازار و خرید و فروش ارائه می شود. البته تصیم نهایی خرید و فروش با شماست. علاوه بر اخبار روز بازار، شما از سیگنال های رایگان این کانال 12 هزار نفری نیز بهره مند خواهید بود.

بهترین کانال سیگنال بورس ؛ کانال های تلگرامی سیگنال رایگان بورس

کانال نوسان گیری روزانه

در این کانال نیز بازار به طور حرفه ای رصد و تحلیل می شود و برای اعضا راهنمایی ها و پیشنهادهایی برای رصد بازار ارائه می شود. همچنین می توانید از اخبار روز بازار و سایر اطلاعات ارائه شده به صورت رایگان استفاده کنید. این کانال در حال حاضر بیش از 4 هزار عضو دارد و با جستجوی همین نام یعنی نوسان گیری روزانه می توانید به عضویت آن درآیید.

بهترین کانال سیگنال بورس ؛ کانال های تلگرامی سیگنال رایگان بورس

کانال نوسانگیری

از دیگر کانال های شناخته شده بورس که به صورت گروه و گپ نیز فعالیت دارد، کانال نوسانگیری با بیش از 16 هزار عضو است. در این کانال به صورت روزانه افراد مختلفی به تبادل اطلاعات بورسی، تحلیلی و اخبار رو می پردازند. عضویت در این کانال می تواند شما را با برخی افراد با تجربه تر در بورس آشنا کند که به طور رایگان از مشاوره و راهنمایی آن ها بهره مند خواهید بود.

بهترین کانال سیگنال بورس ؛ کانال های تلگرامی سیگنال رایگان بورس

در پایان بخش این بحث به علاقه مندان بازار سرمایه و افرادی که قصد ورود جدی به بورس دارند توصیه می کنیم نگاهی به بهترین سهام برای خرید در سال 1400 و بهترین کتاب های آموزش بورس داشته باشند. به واقع فارغ از راه های سریع سرمایه گذاری و کسب سود، در یک نگاه بلند مدت شما باید تا جایی که برایتان مقدور است به شناخت و آگاهی خود از حوزه های مهم سرمایه گذاری اضافه کنید.

بر همین اساس و برای شناخت بهترین سرمایه گذاری 1400 بدون شک شما ناگزیر به مطالعاتی جدی و عمیق در حوزه سرمایه گذاری های گوناگون هستید. در بحث بورس می توانید عرضه اولیه های 1400 را در نظر داشته باشید. اما برای سایر بازارهای مهم اقتصادی به دنبال مطالبی چون سود بانکی در سال 1400، پیش بینی قیمت مسکن در سال 1400 و پیش بینی قیمت یورو در سال 1400 باشید.

همچنین بایستی مواردی چون پیش بینی قیمت سکه در سال 1400، پیش بینی قیمت لپ تاپ در سال 1400  و پیش بینی قیمت گوشی 1400 را نیز در نظر بگیرید. به علاوه کسب اطلاعاتی در مورد مالیات در سال 1400، بهترین مشاغل سال 1400 و سهام عدالت در سال 1400 را نیز به همه افراد توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین کانال سیگنال بورس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر