;
coinex

افشای جزئیات گلکسی A7 لایت پیش از رونمایی رسمی

مدتی هست که شایعات روی گلکسی A7 تبلت جدید سامسونگ متمرکز شده است. حالا اما شاهد افشای جزئیات گلکسی A7 لایت پیش از رونمایی رسمی هستیم.

این روزها تقریبا هر رندری که از محصولات هوشمند پیش از معرفی رسمی منتشر می شود بسیار دقیق طراحی شده و نهایتا تفاوتی با محصول نهایی ندارد. همچنین افشاگران به اطلاعات مهمی از جزئیات و ویژگی های فنی محصولات هوشمند پیش از معرفی رسمی دست پیدا می کنند.

بر همین اساس رندرها و افشای اطلاعات توسط افشاگران بخش مهمی از اخبار دنیای تکنولوژی را به خود اختصاص داده است. حالا و پس از عرضه سری اس 21 شامل گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا به عنوان شماری از بهترین گوشی های 2021 توجهات به سایر محصولات کمپانی کره ای و نمایندگان سامسونگ در بازار بهترین لپ تاپ های 2021، بهترین هدفون های 2021 و بهترین تبلت های 2021 جلب شده است. حالا اطلاعاتی از گلکسی A7 در دسترس ماست.

افشای جزئیات گلکسی A7 لایت پیش از رونمایی رسمی

چندی پیش بود که اخباری مبنی بر قصد سامسونگ برای عرضه نسخه لایت محصولات محبوب تب A7 و تب S7 منتشر شد و تاکنون نیز اطلاعات زیادی از این محصول منتشر شده است. اما چیزی که حالا با آن مواجه هستیم، یک رندر تبلیغاتی به همراه مشخصات فنی و قابلیت های این تبلت است که توسط ایوان بلس افشاگر معروف منتشر شده است.

افشای جزئیات گلکسی A7 لایت پیش از رونمایی رسمی

بنابر اطلاعاتی که داریم این محصول با نمایشگر 8.4 اینچی IPS و چیپست مدیاتک هلیو P22T و 3 گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد.  سامسونگ همچنین برای این محصول اقتصادی باتری 5100 میلی آمپرساعتی در نظر گرفته که امکان شارژ سریع 15 واتی از طریق پورت USB-C در آن وجود دارد. این تبلت همچنین به بلوتوث 5.0 و اسپیکر استریو نیز مجهز است.

اما تبلت S7 لایت با نمایشگر بزرگتر 12.4 اینچی از نوع IPS و البته اسنپدراگون 750G ارائه خواهد شد که توان پردازشی بهتری ارائه می دهد. این محصول همچنین از 4 گیگابایت رم بهره مند است و احتمالا از فایوجی نیز پشتیبانی می کند.

فارغ از بهترین گوشی های سامسونگ 2021، در سال جدید و در فهرست محصولات سامسونگ ما شاهد نمایندگان مهمی از کمپانی کره ای در فهرست بهترین تلویزیون های 2021 و بهترین ساعت های هوشمند 2021 هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص افشای جزئیات گلکسی A7 لایت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر