;
coinex

کاهش سهم بیت کوین و آغاز فصل آلت کوین ها

کاهش سهم بیت کوین به زیر 60 درصد از ارزش کل بازار رمزارزها می تواند نشانگر آغاز فصل جدید آلت کوین ها باشد که رشد قیمت خوبی برای آنها در پی دارد.

با کاهش سهم بیت کوین، ایده های افزایش سهم آلت کوین و آغاز آلت سیزن قوت گرفته است. این به معنای افزایش سهم آلت کوین ها از بازار رمزارزها و صعود قیمتی چشمگیر آن هاست.

هم بنیانگذار پلتفرم معاملاتی Decentrader با نام کاربری Filbfilb دیروز در توییتی اعلام کرده که شرایط بالاخره برای حرکت جدید آلت کوین ها مهیا شده چون مجموع ارزش بازار ان ها به سقف جدید 750 میلیارد دلار رسیده است. او با اشاره به قیمت کنونی بیت‌کوین، ارزش بازار ترکیبی آلت‌کوین‌ها و ارزش بازار «دامیننس» یا سلطه بیت‌کوین، نتیجه گرفت که دوران آلت‌کوین‌ها دوباره فرا رسیده است.

کاهش سهم بیت کوین و آغاز فصل آلت کوین ها!

عده زیادی از فعالان حوزه رمز ارز و معامله گران بیش از 3 سال است که انتظار آلت سیزن را می کشند. حالا با تثبیت قیمت بیت کوین پس از شکستن سقف تاریخی 61.700 دلار به نظر می رسد که وضعیت بر وفق مراد است. شاخص دامیننس بیت کوین در حین نگارش این خبر حدود 60 درصد بود که پایین ترین رقم از اکتبر 2020 است.

جدیدترین محرک این موضوع احتمالا باید اعلام این خبر توسط ویزا باشد که برای تسویه های خود از استیبل کوین USD Coin پشتیبانی می کند. به دنبال انتشار این خبر، ارزش اتریوم 4.8 درصد بالا رفت. ارزش بازار اتریم به عنوان بزرگترین آلت کوین در ماه ژانویه روند نزولی داشته است.

کاهش سهم بیت کوین و آغاز فصل آلت کوین ها!

برخی کارشناسان با توجه به سقف ارزشی جدید بازار آلت کوین ها انتظار صعود قیمتی چشمگیری را در مورد آلت کوین ها دارند. نشانه های نزول بیت کوین با شکسته شدن سقف 58.300 دلار فعلا مسکوت مانده است. در حال حاضر بیت کوین در بازه 58 هزار دلار معامل می شود و ظاهرا با مقاوتی روبرو است که فعلا مانع از ورود آن به محدود رکورد سابق می شود.

در پایان برای آشنایی با بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 توصیه می کنیم نگاهی به پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021، پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030 و پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021  داشته باشید.

همچنین برای اطلاع از بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 می توانید پیش بینی قیمت ترون در سال 2021، پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021 و پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 را در نظ داشته باشید. فارغ از این ها پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021، پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 و پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 خالی از لطف نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص کاهش سهم بیت کوین و افزایش ارزش آلت کوین ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر