;
coinex

تاریخ و ساعت مبارزه سجاد غریبی (هالک ایرانی) و مارتین فورد

تاریخ و ساعت مبارزه سجاد غریبی (هالک ایرانی) و مارتین فورد کی است؟ با ما در تکراتو همراه باشید تا اطلاعاتی از این مسابقه را برایتان شرح دهیم.

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی و مارتین فورد بزودی با هم روبرو می شوند و این مسابقه یکی از مورد انتظارترین و هیجان انگیزترین مبارزات بوکس است که در آوریل پیش رو انجام خواهد شد. مارتین فورد ۳۹ ساله اهل میدلندز غربی که ترسناکترین مرد جهان لقب گرفته حدود ۱۵۰ کیلوگرم وزن و بیش از ۲ متر قد دارد. این در حالی است که هالک ایرانی حدود ۲۰ کیلوگرم سنگین تر و کمی کوتاه تر از رقیب خود است و اکنون به سختی در حال آماده سازی خود برای این نبرد تاریخی هستند که در لندن برگزار خواهد شد.

نکته جالب دیگر اینکه پاتریس اورا بازیکن سابق تیم منچستر یونایتد و تیم ملی فرانسه نیز با جیمی اوهارا مبارزه خواهد کرد. مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد در تاریخ ۲ آوریل (۱۳ فروردین ۱۴۰۱) در The O2 Aren برگزار خواهد شد و فروش بلیت این مسابقه به طور رسمی از ۱۱ فوریه آغاز می شود. قرار است در این روز ۱۲ مسابقه بوکس برگزار شود. (آپدیت: به تعویق افتاد! جزئیات بیشتر در ادامه مطلب.)

مبارزه سجاد غریبی (هالک ایرانی) و مارتین فورد

قوانین مسابقه بین سجاد غریبی و مارتین فورد این است که نبرد آن ها در چهار راند دو دقیقه ای برگزار شده و انجمن حرفه ای بوکس نیز این مسابقه را تایید کرده است. این نبرد در رینگی به مساحت ۲۴ فوت برگزار شده و داوران از داوران در کنار رینگ به دو مبارز امتیاز خواهند داد. در صورتی که در جریان مسابقه یکی از حریفان نتواند دیگری را ناک اوت کرده یا داور وسط مسابقه را متوقف نکند، در پایان راند چهارم داوران برنده را اعلام خواهند کرد.

سجاد غریبی ۳۰ ساله در مورد رویارویی خود با مارتین فورد می گوید: «چیزی برای از دست دادن ندارم. وقتی کسی چیزی برای از دست دادن ندارد خیلی خطرناک می شود. خیلی مشتاق مبارزه هستم. شدت ضربات به حدی است که با درد شدید می خوابم. تمامی تمریناتم در ماه جاری شامل مقاومت در برابر ضربه و قدرت ضربات بوده است. به خاطر افتخار ایران مبارزه می کنم، مرغ همسایه همیشه غاز است».

به روزرسانی: تاریخ مبارزه تغییر کرد

پیشتر قرار بود این مسابقه در 2 آپریل (13 فروردین 1401 برگزار شود). اما تاریخ آن تغییر کرده و به 30 آپریل 2022 مصادف با 10 اردیبهشت 1401 جابه‌جا شده است. (منبع)

مبارزه سجاد غریبی (هالک ایرانی) و مارتین فورد
مبارزه سجاد غریبی (هالک ایرانی) و مارتین فورد, تاریخ و ساعت مبارزه سجاد غریبی (هالک ایرانی) و مارتین فورد, تاریخ مبارزه سجاد غریبی (هالک ایرانی) و مارتین فورد, سجاد غریبی (هالک ایرانی) و مارتین فورد, هالک ایرانی, سجاد غریبی, مارتین فورد,

این مبارزه ی بزرگ قرار است در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری O2 لندن برگزار شود. این نبرد که قرار بود خیلی قبل تر و در سال ۲۰۱۸ انجام شود حالا در آوریل ۲۰۲۲ به وقوع خواهد پیوست. به گفته ی SportBible این دو ورزشکار تا کنون در هیچ رشته ای مسابقه ی رسمی نداشته اند اما فورد علاوه بر بدنسازی چندین و چند سال است که در MMA به تمرین می پردازد.

مارتین فورد (Martyn Ford) روز 5 خرداد 1361 در استافوردشایر انگلستان به دنیا آمد . مارتین از سنین جوانی توانایی های طبیعی ورزشی را از خود نشان داد و در بسیاری از ورزش ها و در سطح حرفه ای عالی بود. پدرش «استفهان» و مادرش «لورن» نام داشته و تنها یک خواهر دارد. قد مارتین فورد 203 سانتی متر میباشد.

سجاد غریبی متولد ۲۸ آذر ۱۳۷۰ در اهواز است اما در بوشهر بزرگ شده و در همین شهر زندگی می‌کند. او مجرد است و مدرک کارشناسی بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر دارد. سجاد از سال ۱۳۸۶ ورزش را شروع کرده، از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار می‌کند و بدنسازی را از ۱۳۹۳ فرا گرفته‌است. او به ورزش بوکس هم علاقه‌مند است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره مبارزه سجاد غریبی (هالک ایرانی) و مارتین فورد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    خوب ساعت چند

    پاسخ

    تاریخش میکن ۱۰ اردیبهشت شده

    پاسخ