;
coinex

بهترین نتورکرهای ایران و جهان ؛ موفق ترین بازاریاب جهان کیست؟

آیا تا به حال برای شما این سوال پیش آمده است که بهترین نتورکرهای ایران و جهان چه کسانی هستند و چقدر درآمد دارند؟ با ما تا پایان همراه باشید.

کسب و کار نتورک مارکتینگ یا به ترجمه فارسی آن بازاریابی شبکه ای حالا مدتهاست که در ایران رواج یافته و موافقان و مخالفان خاص خودش را دارد. مخالفان از غیرقانونی بودن شیوه کار شرکت های نتورک مارکتینگ و شباهت آن به شرکت های هرمی می گویند و موافقان به مجوزهای رسمی این شرکت ها و جریان داشتن فرایند خرید و فروش کالا در این شرکت ها تاکید دارند. ولی آیا تا به حال این سوال برای شما وجود داشته که بهترین نتورکرهای ایران و جهان چه کسانی هستند؟

در ادامه بررسی های خود از بازاریابی شبکه ای در ایران قصد داریم تا شماری از بهترین نتورکرهای ایران و جهان را به شما معرفی کنیم. در این فهرست در صورتی که اطلاعاتی درباره درآمد بهترین نتورکرهای ایران و جهان وجود داشته باشد ارائه خواهد شد.

بهترین نتورکرهای ایران و جهان

آشنایی با موفق ترین نتورکرهای ایرانی!

بازریابی شبکه ای یا بازاریابی چند سطحی (Multi Level Marketing) یکی از مدل های بازاریابی و تجارت است که از اواخر دهه هشتاد شمسی وارد ایران شد و به تدریج جنبه فانونی پیدا کرد. البته و با وجود داشتن تاییدیه از نهادهای رسمی، شباهت شیوه کار این شرکت ها با شرکت های هرمی از همان ابتدای امر مباحث و نگرانی های گوناگونی را برانگیخت.

در این شیوه کار به عنوان یک استراتژی فروش و بازاریابی مستقیم، بازاریاب علاوه بر پاداشی که از بابت فروش مستقیم محصول دریافت می کند، بایت فروش افرادی که توسط او به مجموعه اضافه شده و زیرمجموعه او هستند نیز درصدی از درآمد را کسب می کند. افرادی که توسط بازاریاب استخدام شده اند نیز می توانند تا چند سطح ادامه داشته باشند و برای کسب سود بیشتر تلاش کنند.

اما عموم نظرات درباره بازاریابی شبکه ای از این قرار است که کسب سودهای میلیونی و عجیب و غریب در این شیوه از فعالیت ممکن نیست. ولی از طرف دیگر برخی افراد فعال در این حوزه نشان داده اند که چنین رویایی چندان دور از دسترس نیست. اما چگونه برخی از نتورکرها به ثروتمندترین افراد جهان بدل شده اند؟

در ادامه و در جستار پیش رو به معرفی شماری از بهترین نتورکرهای ایران و جهان خواهیم پرداخت و در صورت امکان علاوه بر ارائه بیوگرافی مختصر به میزان درآمد آن ها نیز خواهیم پرداخت. با ما در بهترین نتورکرهای ایران و جهان همراه باشید.

رندی گیج : بهترین نتورکرهای ایران و جهان

رندی گیج یکی از بهترین نتورکرهای دنیا است با زندگینامه ای به واقع درام! او در خانواده ای فقیر به دنیا آمد، جایی که مادر تنها و بدون همسرش با درآمدی ناچیز مسئولیت بزرگ کردن سه کودک را بر دوش خود حس می کرد.

بهترین نتورکرهای ایران و جهان ؛ آشنایی با موفق ترین نتورکرهای ایرانی!
بهترین نتورکر جهان

رندی در دوران کودکی طعم سخت فقر و محرومیت را چشید و زمانی که نوجوانی بیش نبود به دام اعتیاد مواد مخدر و الکل گرفتار شد. اندکی بعد و برای تامین هزینه مصرف شخصی خود و با ایده کسب درآمد به فروش مواد مخدر نیز روی آورد ولی درآمدش پاسخگوی نیاز خودش هم نبود. کارنامه اسفبار او اینجا پایان نمی یابد و رندی که کسب سود از مواد مخدر را دارای پتانسیل زیادی نمی دید با هدف کسب پل بیشتر در یک سرقت مسلحانه دستگیر شد.

هنگامی که در زندان به سر میبرد، یک بازاریاب که از قضا هم بند او شده بود به استعداد و توانایی او پی برد و احساس کرد می تواند در مورد رندی موثر باشد. در نتیجه رندی روش جدیدی را در زندگی خود پیش گرفت. او بعد از آزادی از زندان فعالیت جدی در حوزه نتورک مارکنیگ رو آورد و در مدت کوتاهی توانست به درآمد بالایی برسد. رندی حالا یک کلکسیون از اتومبیل ها گران قیمت دارد و هر ماه بدون اینکه وقت زیادی صرف کرده باشد درآمد زیادی دارد و یکی از بهترین نتورکرهای جهان است.

بیشتر بخوانید: بهترین سهام برای خرید در سال 1400

تیم سلز : بهترین نتورکرهای ایران و جهان

تیم سلز از بهترین نتورکرهای دنیا و اساتید مسلم نتورک مارکتینگ است. روش های او به افرادی زیادی در سراسر دنیا کمک کرده تا با دیدی متفاوت نسبت به بازاریابی شبکه ای، به موفقیت برسند. او در نیروی دریایی ارتش آمریکا به عنوان یک تکنسین در حوزه خنثی سازی بمب های زیر دریایی مشغول فعالیت بود تا هنگامی که از طریق یک آگهی در روزنامه واشنگتن پست با بازاریابی شبکه ای اشنا شده و شروع به فعالیت در آن کرد اما شاید خودش هم گمان نمیکرد در چنین مدت کوتاهی به یکی از بهترین نتورکرهای جهان بدل شود.

بهترین نتورکرهای ایران و جهان ؛ آشنایی با موفق ترین نتورکرهای ایرانی!
بهترین نتورکر جهان

در مدت دو سال اما این جوان باانگیزه و پر استعداد به حدی درآمد کسب کرد که خود را بازنشسته کرد. او حالا به عنوان یکی از نتورکرهای معروف دنیا به برگزاری همایش، نگارش کتاب، حضور در سمینارها و مواردی از این دست در سراسر جهان مشغول است تا به بازاریابان برای کسب درامد ببیشتر کمک کند. کتاب ها و ابزارهای آموزشی او از طریق شرکت های ‌Brilliant Exchange یا همان Brilliant Compensation به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یورو در سال 1400

پیش بینی قیمت سکه در سال 1400

حمیده باقری : بهترین نتورکرهای ایران و جهان

خانم باقری یکی از نتورکرهای محبوب و موفق ایرانی و از جمله بهترین نتورکرهای زن ایرانی است. او حالا مدیرعامل پنبه ریز است. پیش از این، باقری مدیر پروژه های آی تی بخش سلامت الکترونیک وزارت بهداشت و درمان در معاونت تحقیقات و فناوری بود. خانم باقری همزمان در بخش توسعه سازمان ملل روی پروژه ای در حوزه مدیریت بحران فعالیت می کرد. او همچنین سابقه فعالیت در حوزه آی تی در دانشگاه علامه طباطبایی را نیز داشت.

بعد از کار در وزارت بهداشت و درمان، در شرکت های وابسته به وزارت نفت نیز سابقه فعالیت در حوزه آی تی را نیز داشت. پس از آن با تاسیس یک شرکت بازرگانی در حوزه ارتباطات فناوری و بازرگانی به فعالیت ادامه داد و در همین دوران بود که وارد پنبه ریز شد. او فارغ از تحصیلات در حوزه آی تی، مدرک مدیریت بازرگانی را نیز دارد و همین سبب شده تا در کار بازاریابی شبکه ای موفقیت بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مشاغل سال 1400

استخدامی های سال 1400

اریک وور : بهترین نتورکرهای ایران و جهان

اریک وور با بیش از 25 سال سابقه در بازاریابی شبکه ای یکی از بهترین نتورکرهای دنیا است که در این مدت و در طول فعالیت حرفه ای خود، بیش از 15 میلیون درآمد داشته است و مجموعه ای با بیش از 500 هزار نفر زیرشاخه در سراسر دنیا ساخته است.

در مقام رئیس یک شرکت فروش مستقیم، او با سرمایه ای 200 میلیون دلاری فعالیت می کند و شرکت TPN (The Peoples Network) را تاسیس و مدیریت می کند. او همچنین با تجربه ای که به عنوان یکی از بهترین نتورکرهای جهان دارد، در حوزه مشاوره بازاریابی نیز فعالیت می کند.

بهترین نتورکرهای ایران و جهان ؛ آشنایی با موفق ترین نتورکرهای ایرانی!
بهترین نتورکر جهان

در این مدت علاوه بر اینکه به عنوان یکی از نتورکرهای معروف دنیا شناخته می شود به یک مربی تمام عیار بدل شده و گردهمایی های زنده ای را برای بیش از 250 هزار نفر در سراسر جهان برگزار کرده است و تلاش کرده به افراد شیوه های کسب درآمد را آموزش دهد.

او با آنتونی رابینز، جیم ران، برایان تریسی (نویسنده شناخته شده ژانر موفقیت)، دنیس ویتلی، استفان کاوی، تام پیترز، لس براون، اگ ماندینو، دیوید بچ، رابرت کیوساکی، هاروی مک کی، آرت ویلیامز، کن بلانچارد، تام رث، دنی یل پینک، مارک ویکتور هنسن، جک کانفیلد، جفری گیتامر، گری وینرچانک، تام هاپکینز و افراد بسیار دیگری اجراها و برنامه های مشترک داشته است.

به عنوان یکی از نتورکرهای معروف دنیا، اریک از سال 2009 وبگاه NetworkMarketingPro.com را راه اندازی کرد. این وبگاه با مخاطبانی از بیش از 137 کشور، پربیننده ترین وب سایت آموزشی در حوزه بازاریابی شبکه ای بوده است.

این وب گاه از زمان شروع به کار تعداد زیادی ویدیوی آموزشی رایگان شامل ده ها مصاحبه با برجسته ترین و نتورکرهای معروف دنیا در حوزه بازاریابی شبکه ای را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1400

سود بانکی در سال 1400

دکستر یاگر : بهترین نتورکرهای ایران و جهان

دکستر یاگر نیز به عنوان یکی از بهترین نتورکرهای دنیا زندگی مشابهی با رندی گیج داشته است. او از جمله موفق ترین و بهترین نتورکرهای جهان است. این داستان به واقع مخصوص افرادی است که قصد دارند از موفقیت دیگران درس گرفته و به نفع خود استفاده کنند. یاگر تقریبا بدون هیچ سرمایه اولیه ای کار خود را از صفر آغار کرده است.

عموم مردم بالطبع رویای شروع یک تجارت کوچک مثل تجارت و سرمایه گذاری آنلاین را دارند، اما نمی دانند آنچه که ما را به یک نابغه درآمدزایی بدل می کند، استفاده از یک فرصت آماده و جذاب نیست بلکه هدفگذاری، استقامت، پشتکار و توانایی و همینطور غلبه بر مشکلات و بداقبالی هاست.

بهترین نتورکرهای ایران و جهان ؛ آشنایی با موفق ترین نتورکرهای ایرانی!
بهترین نتورکر جهان

یاگر در یکی از توابع کوچک نیویورک فروشنده انواع نوشیدنی بود، در آن زمان بسیاری از مردم در آن شهر آس و پاس بودند و در وضعیت نامناسب اقتصادی به سر می بردند و عموما کارگر کارخانه بودند و هیچکدام نیز امیدی به خارج شدن از وضعیت یکنواخت و کسل کننده زندگی خود نداشتند.

یاگر در این میان اما امید زیادی به آینده داشت و سعی می کرد به اطرافیان خود امید بدهد. زمانی که او از رویاهای خود برای دیگران می گفت، عموما مورد تمسخر دوستان خود قرار می گرفت. یاگر نه تحصیلاتی داشت و در پولی در بساط، حتی چیزی درباره تجارت و بازرگانی نیز نمی دانست.

اما بد شانسی که یاگر با آن مواجه بود در واقع لکنت زبانش بود. او برای حل این مشکل تلاش کرد، اما همچنان یک مشاوره معمولی نیم ساعته را دو ساعت طول می داد. همین موضوع کافی بود تا او تسلیم شود و همه چیز را رها کند. اما هیچکدام از این موارد باعث نشد تا او با شجاعت کامل به دنبال اهداف خود نرود.

موضوع البته به این سادگی نبود، هنگامی که او می خواست کار خود را آغاز کند، مشغول انجام وظایف روزانه خود بود. یاگر نزدیک به شب ها از خانه بیرون می رفت و به مشاوره می پرداخت و این باعث می شد اغلب دیر به خانه بازگردد. یاگر همچنین مسئولیت مضاعفی در قبال همسرش حس می کرد که در حال بزرگ کردن 7 فرزندشان بود. همین موضوع انگیزه ای جدی برای یاگر بود تا او را به یکی از بهترین نتورکرهای جهان بدل کرد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت گوشی 1400

پیش بینی قیمت لپ تاپ در سال 1400 

جیمز ران : بهترین نتورکرهای ایران و جهان

جیمز ران از مهمترین و بهترین نتورکرهای دنیا است که فعالیت های او تاثیر زیادی بر افرادی چون آنتونی رابینز، مارک ویکتر هنسن، برایان تریسی و جک کنفیلد داشت. جیمز ران معروف به جیم ران تولد 25 سپتامبر 1930 بود. آو کارآفرینی نمونه، نویسنده و سخنران است.

او در سن 25 سالگی مانند همه اقشار متوسط دیگر رو به بی راهه داشت و مسیری برای اهداف خود نمی یافت. در همین زمان با کارآفرینی به نام جان ارل شف آشنا شد، طوری که مسحور ثروت، فهم تجاری، جذبه و فلسفه زندگی او شد.

جیمز به شازمان فروش مستقیم شف پیوست و از همین جا مسیر رشد خود را آغاز کرد و نهایتا در مدت کوتاهی به یکی از بهترین نتورکرهای دنیا بدل شد و در سن 31 سالگی به یک میلیونر بدل شد. شف اما پیش از اینکه همکارش ران به یک میلیونر بدل شود، درگذشت.

بهترین نتورکرهای ایران و جهان ؛ آشنایی با موفق ترین نتورکرهای ایرانی!
بهترین نتورکر جهان

اما ران در اینجا به این نتیجه رسید که بک یک تجربه فوق العاده در حوزه بازاریابی رسیده است و باید تجربه خود را با دیگران در میان بگذارد. بر همین اساس از آن دوره تا زمان مرگ خود به مدت 40 سال تجربه خود را با دیگران به اشتراک گذاشت علاوه بر برنامه های صوتی و ویدیویی، 17 جلد کتاب به رشته تحریر در آورد. بیش از 4 میلیون نفر در سراسر جهان در سمینارهای او شرکت کرده اند. او در سال 1985 جایزه CPAE را از انجمن سخنرانان ملی آمریکا دریافت کرد.

بدون تردید ران چیزی فراتر از یکی از نتورکرهای معروف دنیا است. او یک اسطوره موفقیت و رشد فردی است که تجربه خود را به رایگان در اختیار دیگران قرار داده است. در طول زندگی خود هزاران نفر را در طی همایش ها، و میلیون ها نفر را از طریق کتاب های خود با تجاربش آشنا کرد.

او در 19 سپتامبر 1930 در ایالت اوهایو متولد شد. جیم ران پسر یک مزرعه دار و مبلغ مذهبی بود و به طور قطع مهارت داستان گویی را از پدرش به ارث برده بود. پس از پیان دوران دبیرستان جیمز وارد کالج شد، ولی تنها پس از یک سال کالج را رها کرد تا شغلی با درآمد ثابت پیدا کند و بتواند به خانواده خود کمک کند. از اینجا بود که به تدریج وارد فعالیت جدی در حوزه نتورک شد و به درآمد بالایی رسید.

بیشتر بخوانید:

مالیات در سال 1400

عرضه اولیه های 1400

مجید معین : بهترین نتورکرهای ایران و جهان

مجید معین متولد 17 مرداد 1363 است، او در شرکت بادران گستران فعال است و نزدیک به 1 میلیون نفر زیرمجموعه دارد که این مجموعه در بسیاری از شهرهای ایران گسترده است. معین بیش از 13 سال است که فارغ از کسب و کار اصلی خود به تدریس مهارت های زندگی و اصول موفقیت نیز مشغول است.

او کار جدی را از 18 سالگی آغاز کرد ، اما یک شکست عاطفی زندگی او را مختل کرد و به 7 ماه لکنت زبان دچار شد. در این ایام بود که آقای معین به این فکر کرد که چرا باید آنقدر ضعیف و شکننده باشد که یک رویداد بتواند چنین روی او اثر بگذارد.

بهترین نتورکرهای ایران و جهان ؛ آشنایی با موفق ترین نتورکرهای ایرانی!
بهترین نتورکر جهان

بر همین اساس او تصمیم گرفت بیشتر بر روی خود کار کند و دوره های توسعه فردی را بگذراند. آقای معین همچنین مدرک دکترای مدیریت را در کارنامه خود دارد. او درباره تجارب خود می گوید:

شاید اگر یک‌ سری اتفاقات ناخوشایند در مسیر زندگی من قرار نمی ‌گرفت، ترغیب نمی‌ شدم که این راه را طی کنم و امروز که در خدمت شما هستم به یاد ندارم آخرین باری که حال بدی داشته ‌ام، چه زمانی بوده است و شاید چندین سال از آخرین تجربه‌ این‌چنینی من گذشته است.

او میگوید، بالطبع هر فردی در زندگی خود ایام بدی خواهد داشت، ولی مقصود تداوم این حالت برای ساعت ها یا روزهاست. مثلا ممکن است اتفاق بدی بیفتد و به مدت 30 ثانیه اعصاب ما را به هم بریزد، ولی اگر مسئله ای سالها پیش ذهن مرا ماه ها به خود مشغول می کرد، الان همان موضوع نهایتا چند دقیقه مرا درگیر خودش می کند. آقای معین می گوید:

در تمام این سال‌ها سعی من بر این بوده مطالبی را به عزیزانم بیاموزانم که آنها را در زندگی خود تجربه کرده باشم و چیزی را از حفظ نمی‌گویم تا آن را به دیگران یاد بدهم؛ از ساده‌ ترین کلاس ‌ها از قبیل ارتباط مؤثر گرفته تا کلاس‌ های پیچیده‌ تری مانند نظام فکری و باورها و ضمیرناخودآگاه، همیشه تجربیات شخصی خود را در اختیار افراد قرار داده‌ام.

تا امروز بیش از 300 الی 400 هزار نفر در کلاس های آقای معین شرکت داشته اند و این یکی از بخش های مهم موفقیت اوست که تجربه زیادی در زمینه نتورک مارکتینگ دارد. ما در تکراتو پیش از این ضمن بحث از بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران به بحث از مزایا و معایب نتورک مارکتینگ نیز پرداخته بودیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین نتورکرهای ایران و جهان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (15 نظر)

    حسین غفوریان پدر نتورک ایران
    AVP محسن بزرگ
    Vc ایوب سلطان قلب هامون
    VC جمشید وفادار
    VEL رسول علم نتورک ایران
    UEL تورج
    زندگی نامه این عزیزان و داستان موفقیت هاشون محشر ترین الهامات رو به هر نتورکری میده
    درود بر شرف مردان آزادی که ماندن را بر رفتن ترجیح دادند
    هر کی رفت موند هر کی موند رفت

    پاسخ

    خیلیا هستن که گنده همشون حسین غفوریان هست اهل پیوه ژن مشهد که بهش پدر نتورک ایرانم میگن
    (هرکی موندو خاست رفت جمله معروف ایشونو

    پاسخ

    آقای سهراب روشن از بهترین وثروتمند ترین نت ورک های ایران در نت ورک مارکتینگ پنبه ریز

    پاسخ

    لیدر زیاده
    نوابغ فوق العاده ای که دولت اجازه میده غول نت ورک بشن
    بعد میگه اوا حواسمون نت ورک تون غیر قانونی بود
    هر چی پول گرفتین رد کنید بیاد

    پاسخ

    پستتون کامل نیست،یا ارادی و هدفمند نخواستید اسامی بزرگ نتورک ایران را ببرید،که جای تاسف داره،یا غیر ارادی بوده که من واستون یادآور میشم
    تاپ ارنر محمد عابر
    تاپ ارنر احسان خسروی
    تاپ ارنر محمدرضا جعفریان
    تاپ ارنر احمد حسینی
    تاپ ارنر داوود جهانمیری
    تاپ ارنر فرزین مبصری
    تاپ ارنر محمد قاسمی
    و صدها جوان پر انرژی و اثرگذار نتورک ایران

    پاسخ

    به من بگو ازشون

    پاسخ

    آقا محسن صمیمی راد

    پاسخ

    😍🥰🤩

    پاسخ

    لیدر ابراهیم علوی

    پاسخ

    امین فومنی (ره)
    شایان.
    جمشید احمدی
    حاج تورج زاهدی
    بهنام نعمت پور
    میلاد سودمند
    سینا
    محمد کاک علی
    ایوب صمیعی راد

    پاسخ

    حاجی اینا تازه اومدن بیرون که برا کمپانی qnetهستن من خودم ساله ۸۳کار میکردم توی گلد کوئست ک مهران مدیری اینام بودن اونجا

    پاسخ

    بابا خیلی ها رو فراموش کردی خواستی بهم بگو تا بهت آمار بدم ایرانی های که مقیم خارج شدن با نتورک😀

    پاسخ

    اسماشونو میفرمایید

    پاسخ

    حاجی اینا تازه اومدن بیرون که برا کمپانی qnetهستن من خودم ساله ۸۳کار میکردم توی گلد کوئست ک مهران مدیری اینام بودن اونجا

    پاسخ

    توی ایران الانم داره کاره میشه ک انرژی تیم از همشون معروف تر هست با رهبری محسن صمیمی راد ک اهل بوکانه والان کانادا زندگی میکنه

    پاسخ