;
coinex

پیکسل 6 با تراشه اختصاصی گوگل در راه است!

به نظر می رسد گوگل برای عرضه پیکسل 6 برنامه های مهمی دارد. حالا برخی خبرها از ارائه پیکسل 6 با تراشه اختصاصی گوگل حکایت دارد. با ما باشید.

پیکسل 5 یکی از موفق ترین نسل های گوشی های اختصاصی گوگل بود که هنوز هم در بسیاری از رده بندی های معتبر در شمار محصولاتی بهترین دوربین گوشی یا بهترین گوشی برای فیلمبرداری و مواردی از این دست قرار میگیرد.

حالا اخباری از جدیدترین محصول گوگل و نسل جدید گوشی های پیکسل منتشر شده است. بر این اساس گویی گوگل برنامه جدی برای تکرار موفقیت پیکسل 5 دارد. با ما همراه باشید.

پیکسل 6 با تراشه اختصاصی گوگل در راه است!

بنابر گزارش های منتشر شده، محصول جدید گوگل به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 قرار است با تراشه اختصاصی گوگل ارائه شود. بر این اساس این محصول که احتمالا در پاییز معرفی می شود، با اسم رمز Raven و Oriole در حال ساخت است و تراشه شخصی سازی شده گوگل برای آن در حال تهیه است.

به عنوان یکی از بهترین گوشی های 5G در سال 2021، پیکسل 6 بخشی از مجموعه ای به نام اسلایدر است که احتمالا شامل نسل جدید کروم بوک ها نیز خواهد بود و با تراشه اختصاصی ارائه می شوند.

بر اساس شایعات تراشه مخصوص گوگل فعلا GS101 و اسم رمز Whitechapel شناخته می شود و گوگل آن را با همکاری سامسونگ تولید خواهد کرد و بر این اساس انتظار می رود این تراشه طراحی و معماری مشترکی با اگزینوس سامسونگ خواهد داشت و حتی از نظر نرم افزاری نیز به آن شباهت دارد.

پیکسل 6 با تراشه اختصاصی گوگل در راه است!

انتظار می رود گوگل در سال 2021 در دو مدل پیکسل معرفی کند که یکی از آن ها پیکسل 6 و دیگری یک مدل ارزان قیمت تر خواهد بود. البته در حال حاضر اطلاعاتی از کروم بوک های گوگل و مشخصات فنی آن ها منتشر نشده است.

هنوز چیزی از مشخصات فنی این دستگاه نمی دانیم، اما باید دید این محصول در رقابت با بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 چگونه عمل خواهد کرد.

همچنین این دستگاه بدون شک کار سختی برای رقابت با بهترین گوشی های وان پلاس خواهد داشت. در اینجا توصیه می کنیم نگاهی به بهترین گوشی های ال جی، بهترین گوشی های میان رده 2021 و بهترین گوشی های سری M سامسونگ داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیکسل 6 با تراشه اختصاصی گوگل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر