;
coinex

دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی ؛ از هاوس کلاب تا کلاب هاوز

دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی ؛ از هاوس کلاب تا کلاب هاوز برای دانستن جزئیات بیشتر در این باره تا پایان با تکراتو همراه شوید.

شبکه اجتماعی کلاب هاوس به دنبال بکارگیری توسعه دهنده نرم افزار اندروید در ماه گذشته، اکنون اعلام کرده است که به زودی نسخه اندرویدی این اپلیکشین را ارائه خواهد داد.

پاول دیویسون، بنیانگذار کلاب هاوس در رویداد هفتگی تاول هال اظهار داشت که این شرکت درحال کار شبانه روزی برای ارائه نسخه اندروید است، با اینحال او این نکته را بیان ساخت که این عملی شدن این اتفاق چند ماه طول خواهد کشید. به نظر ما باید تا اواخر بهار یا اوایل تابستان 2021 برای ارائه نسخه اندرویدی این اپلیکیشن صبر نماییم. با اینحال بسیاری تحمل نکرده و با دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی وارد این شبکه اجتماعی شده اند.

کلاب هاوس پیشتر در اواخر ماه ژانویه در سایت خود گفته بود که کار روی نسخه اندرویدی را به زودی آغاز می کند، اما همچنان این شرکت هیچ بازه زمانی مشخصی را برای ارائه این نسخه در اندروید ارائه نداده است و بیشتر در بیاینه های خود بر اهمیت پلتفرم اندروید و لزوم ارائه کلاب هاوس در این نرم افزار تاکید کرده اند.

دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی ؛ از هاوس کلاب با کلاب هاوز

در حال حاضر امکان استفاده از کلاب هاوس در اندروید و یا دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر وجود ندارد اما در این میان بزرگترین رقیب کلاب هاوس، توییتر اسپیسز از تاخیر پشتیبانی کلاب هاوس از اندروید استفاده کرده و اکنون توانسته است، مخاطبان گسترده ای برای خود به ارمغان بیاورد. توییتر اسپیسز که برای کاربران اندروید نیز قابل استفاده است، در این ماه به کاربران اجازه می دهد تا داخل اتاق های صوتی زنده رفته و با هم صحبت کنند.

توییتر اعلام کرده است که قصد دارد در ماه آوریل به طور عمومی فضا را برای عموم مردم راه اندازی کند. این گزینه بسیار برای کلاب هاوس بد تمام خواهد شد مگر بتواند در توسعه نسخه اندروید کلاب هاوس عجله کرده و وضعیت دعوتنامه کلاب هاوس را نیز اصلاح نماید تا افراد به خرید دعوتنامه کلاب هاوس یا جستجوی کد دعوت رایگان کلاب هاوس ترغیب نشوند. اگرچه تاکنون نیز بسیاری با دانلود غیررسمی کلاب هاوس در اندروید در تلاش هستند، نقص این شرکت را جبران نمایند.

دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی ؛ از هاوس کلاب تا کلاب هاوز
اپلیکیشن های جایگزین کلاب هاوس

در طول رویداد مالکان کلاب هاوس دیویسون دلیل توسعه آرام تر این اپلیکیشن کلاب هاوس را اینطور بیان کرد که اگر این پلتفرم شبکه اجتماعی سریعا فضا را برای کاربران متعدد بگشاید، در کشف و شهود درون برنامه می تواند تاثیر منفی داشته باشد. همین الان که همچنان کاربران کلاب هاوس محدود هستند، بسیاری از کاربران در صفحه خود با گروه های خارجی مواجه شده و در یافتن دوستان و مطالب مورد علاقه خود دچار مشکل می شوند. اما این بهانه نتوانسته است کاربران متعدد اندرویدی را که مشتاق پیوستن به کلاب هاوس هستند را قانع کند و بسیاری از آنها با دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی تلاش کرده اند وارد این فضای جدید بشوند.

برای رفع این چالش ها، کلاب هاوس قصد دارد چندین تغییر ایجاد کند، از جمله این تغییراتی در وال و فید فعالیت برنامه به منظور ایجاد ابزاری برای کنترل بیشتر افراد بر روی نوتیفیکیشن های خود است که نهایتا باعث ایجاد ویژگی های شخصی تر شود. مانند نمایش لیست شخصی اتاق های پیشنهادی به کاربران هنگامی که برنامه را برای اولین بار باز می کنند. برای اطلاعات دقیق تر درباره بخش های مختلف کلاب هاوس اما باید آموزش کار با کلاب هاوس، آموزش ساخت روم در کلاب هاوس و دیلیت اکانت کلاب هاوس را ببینید.

به اعتقاد این شرکت، این پیشرفت ها برای موفقیت کلاب هاوس ضروری است، با اینحال اگرچه صحبت های بنیان گذار این شرکت صحیح و قابل اعتماد است، اما عدم توجه به کاربران اندروید باعث ارائه نسخه های قلابی از اپلیکیشن شده و بسیاری با دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی می توانند در راه توسعه این شرکت مانع ایجاد نمایند.

دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی ؛ از هاوس کلاب تا کلاب هاوز
اپلیکیشن های جایگزین کلاب هاوس

دیویسون همچنین درمورد حذف ورود تنها از طریق دعوتنامه صحبت کرده است، او در اینباره گفته  که امیدوار می باشد که در ماه های آینده این اتفاق عملی شود، او همچنین این نکته را خاطر نشان ساخته که می خواهد این برنامه برای همه باز باشد، چراکه همچنان تعداد زیادی از افراد خلاق و باهوش هنوز در کلاب هاوس حضور نداشته که وجود آنها می تواند در جهت هدف ایجاد این برنامه بسیار مفید فایده باشد، با اینحال این صحبت ها همچنان در حد حرف بوده و کلاب هاوس طرح توسعه خود را بسیار کند پیش می برد، به همین سبب بسیاری با دانلود غیررسمی کلاب هاوس برای گوشی های اندروید خود تلاش می کنند از غافله عقب نمانند. دیویسون در اینباره گفت:

واقعا برای ما این مسئله بسیار پر اهمیت است که دسترسی کلاب هاوس به روی همه از جمله کاربران اندروید باز شود

در اینجا توصیه می کنیم برای آموزش های بیشتر درباره کلاب هاوس نگاهی به افزایش فالوور کلاب هاوس، بیو کلاب هاوس و عکس پروفایل کلاب هاوس داشته باشید. همچنین به نظر می رسد باید از بابت کشف یک باگ امنیتی در کلاب هاوس نگران باشید.

آشنایی با دو نسخه غیررسمی کلاب هاوس : دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی

نبود نسخه اندرویدی کلاب هاوس در حال حاضر این شرکت را دچار عوارض جدی کرده است. در همین جهت تعدادی از توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندرویدی تلاش کردند از برخی از سوراخ ها و خلاهای موجود در برنامه استفاده کنند و نسخه های غیررسمی را از این برنامه ارائه دهند، گوگل پلی نیز برای مقابله با این مسئله به خود زحمتی نداده است و بسیاری با مشاهده آیکون کلاب هاوس در گوگل پلی دچار گیجی شده اند. همچنین بسیاری با امید وصل شدن به این شبکه اجتماعی دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی را انجام داده اند. موضوعی که در کلاب هاوس در ایران به آن پرداخته بودیم. به علاوه نگاهی به تنظیمات کلاب هاوس، امنیت و هک کلاب هاوس و بلاک کردن در کلاب هاوس بی فایده نخواهد بود.

در درجه اول یک توسعه دهنده روس نسبت به ارائه نسخه غیررسمی اندرویدی کلاب هاوس اقدام کرد. این نسخه بسیاری از قابلیت های کلاب هاوس را برای کاربران اندروید در دسترس قرار میدهد و به علاوه نیازی به استفاده از دعوتنامه نیست. البته بالطبع برخی کاستی ها در نسخه غیررسمی به چشم میخورد که مهمترین آن عدم وجود امکان ساخت اتاق در این سرویس است. برای دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی می توانید از لینک زیر اقدام کنید:

دانلود ورژن روسی نسخه غیررسمی کلاب هاوس

اما اندکی بعد از این بود که یک توسعه دهنده ایرانی یعنی میلاد نوری نسبت به توسعه و ارائه نسخه غیررسمی کلاب هاوس با امکانات بیشتر اقدام کرد. این نسخه غیر رسمی که با نام کلاب هاوز ارائه شد، دارای قابلیت های بیشتری نسبت ب رقیب روس خود می باشد و شباهت زیادی با فضای کلاب هاوس رسمی دارد. به علاوه برخی کمبودهای ورژن روسی در این نسخه مرتفع شده اند. آقای نوری بعد از ارائه این نسخه در صفحه لینکدین خود نوشت:

همونطور که احتمالا اطلاع دارید، کلاب هاوس (شبکه اجتماعی پر سروصدای این روزها) فعلا فقط برای کاربران آیاواس در دسترس است و نسخه اندروید این اپلیکیشن منتشر نشده است. یک برنامه نویس روس با استفاده از وب سرویسهای این اپلیکیشن، یک نسخه اندرویدی غیر رسمی نوشته بود که دسترسی به امکانات اولیه این اپلیکیشن رو برای کاربران اندروید فراهم کرده بود.

آقای نوری در ادامه نوشته که از آنجایی که نسخه روس برخی قابلیت های کلیدی و مهم را نداشته است، او مدتی را را روی این سرویس جدید وقت صرف کرده ونسخه غیررسمی آن برای اندروید را توسعه داده است. از جمله امکانات این سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت اتاق گفتگوی جدید
  • جستجوی کاربران
  • دعوت کاربران حاضر به عنوان سخنران
  • انتخاب کاربران به عنوان مدیر اتاق گفتگو
  • بررسی و تایید/رد درخواست پیوستن سخنران جدید
  • حذف سخنران
  • نمایش کاربران تازه پیوسته به هر اتاق
  • بلاک / آنبلاک هر کاربر
  • مشاهده دنبالکنندگان مشترک با هر کاربر
  • ارسال دعوتنامه اپلیکیشن برای دوستان
  • امکان اشتراکگذاری لینک اتاق گفتگو
  • امکان اشتراکگذاری لینک پروفایل
  • دریافت کد فعالسازی از طریق تماس
  • بازگشت به اتاق گفتگوی فعال
  • امکان بزرگنمایی عکس پروفایل کاربران
  • بهبود رابط کاربری

البته باز هم تاکید داریم که این نسخه غیررسمی کلاب هاوس است اما شما با دانلود کلاب هاوز (Clubhouze) برای اندروید می توانید از تمام امکانات و ابزارهای کلاب هاوس استفاده کنید.

آیا نسخه های غیررسمی قابل اعتماد هستند؟

اخیرا برخی از مجرمان اینترنتی نیز وارد عمل شده اند، که با ارائه نسخه های جعلی کلاب هاوس تلاش می کنند که مخاطبان را وادار به دانلود غیررسمی کلاب هاوس در اندروید کنند تا آنها را فریب دهند. یکی از این برنامه های مخرب دارای بد افزار BlackRock بوده که به اعتبار ورود و دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی رمز و شناسه کاربری 450 سرویس از جمله فیس بوک، توییتر و آمازون را سرقت می کنند.

دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی
اپلیکیشن های جایگزین کلاب هاوس

دیویسون بنیانگذار کلاب هاوس در خلال تاون هال خود به این موضوع نیز پرداخت و به کاربران هشدار داد به دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی نپردازند، چراکه این مسئله می تواند برای آنها بسیار مضر باشد. به علاوه در اینجا نگاهی به بیشترین فالوور کلاب هاوس، حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس و ترفندهای بالا بردن فالوور کلاب هاوس برایتان جالب خواهد بود.

این شرکت بیانیه و اعلامیه های دیگر را نیز منتشر کرد که از مهم ترین آنها می توان به برنامه های شرکت برای ابزارهای سازنده اشاره کرد. این موارد بر کمک به سازندگان و افراد خلاق برای افزایش مخاطبان خود تمرکز دارد و برای نمایش هایشان و حتی کسب درآمد از کلاب هاوس از طریق مواردی مانند پرداخت مستقیم، اشتراک، حمایت مالی و حتی ایجاد رویدادهای پولی نیز یاری می رساند.

کلاب هاوس همچنین ابزاری برای برای مدیریت عضویت و ردیابی معیارها ارائه خواهد داد، اما به طورکلی جزئیات مربوط به اینکه چه ابزار خاصی در دسترس خواهد یا چه زمانی گسترش خواهد یافت، وجود ندارد.

همانطور که می دانید کلاب هاوس تنها برای ios قابل دسترس است، در این اپلیکیشن شما می توانید در هر موضوعی که دوست دارید اتاقی تشکیل دهید و خود نیز آن را اداره نمایید و از دیگران بخواهید که در آن شرکت کنند. افراد مشهوری مانند اپرا، ایلان ماسک و تیفانی هدیش درحال حاضر در کلاب هاوس حضور دارند که به اعضا امکان می دهد مستقیما از آنها سوال نمایند.

این مسئله کلاب هاوس را به کالای با ارزش تبدیل کرده است، حتی با اینکه کاربران اندروید به آن دسترسی ندارند اما بسیاری از آنها خطر کرده و با دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی تلاش می کنند خود را در این عرصه مطرح نمایند. در اینجا بررسی فالوور فیک رایگان کلاب هاوس، ریز هند در کلاب هاوس و ترفندهای کلاب هاوس می تواند کارآمد باشد.

دیگر پلتفرم های معروف مانند اسپاتیفای، لینکدین، دیسکورد و توییتر درحال سرقت فرم این شبکه اجتماعی یعنی اتاق های گفتگو صوتی هستند، بنابراین اگر کاربر اندروید هستید می توانید به راحتی این سرویس ها را جایگزین کلاب هاوس کنید ولی اگر دنبال امتحان کردن کلاب هاوس هستید و حتی به فکر این افتاده اید که دانلود غیررسمی کلاب هاوس را انجام دهید، به اطلاعاتی که در ادامه شرح خواهیم داد، توجه نمایید.

ما هیچکدام نمی دانیم توسعه دهندگان اندروید کلاب هاوس چه زمانی رسما کار خود را آغاز کرده اند، اما به تازگی CNBC گزارش داد که کلاب هاوس در اواخر فوریه توسعه دهندگان Android developer Mopewa Ogundipe را استخدام کرده است. افرادی خسته از این اخبار ضد و نقیض تحمل کنار گذاشته با دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی ریسک های احتمالی را پذیرفته و وارد این فضای جدید شدند.

هیچ زمان مشخصی برای ارائه رسمی نسخه اندروید کلاب هاوس وجود ندارد، با اینحال گزارشات و گفته های خود کارکنان و روسای شرکت حاکی از آن است که ارائه کلاب هاوس برای اندروید چند ماه طول خواهد کشید، این طولانی مدت شدن ارائه نسخه اندروید، باعث زیاد شدن دانلود غیررسمی کلاب هاوس شده است.

دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی
اپلیکیشن های جایگزین کلاب هاوس

اگر بخواهیم براساس این اخبار و شایعات قضاوت نماییم باید گفت که احتمالا نسخه اندروید کلاب هاوس در اواخر ماه مه یا کمی بعد از خواهد بود. به هرحال هر زمان که تاریخ رسمی اعلام شود ما حتما آن را با شما درمیان خواهیم گذاشت. اگرچه همانطور که پیشتر نیز گفته ایم بسیاری صبر نکرده و با دانلود غیررسمی کلاب هاوس برای دستگاه اندروید خود تلاش کردند وارد این پلتفرم جذاب و جدید بشوند.

چندین برنامه تقلبی کلاب هاوس در گوگل پلی وجود دارد که ممکن است بدافزارهایی باشند که حریم خصوصی شما را تهدید نمایند. ما توصیه می کنیم تا زمانی که کلاب هاوس به طوررسمی نسخه اندرویدی خود را وارد بازار نکرده است، از دانلود نسخه غیررسمی کلاب هاوس منصرف شوید، چراکه ممکن است تله هایی باشند برای فریب دادن شما. در ادامه نگاهی به آموزش ساخت کلاب در اپلیکیشن کلاب هاوس، آموزش ضبط صدا در کلاب هاوس و ریپورت کردن در کلاب هاوس را توصیه می کنیم.

جایگزین هایی برای دانلود نسخه غیررسمی کلاب هاوس

دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی ؛ از هاوس کلاب تا کلاب هاوز
اپلیکیشن های جایگزین کلاب هاوس

ابدا منصفانه نیست که بگوییم کاربران اندروید باید تا چند ماه صبر کنند تا به کلاب هاوس دسترسی پیدا کنند و از دانلود نسخه غیررسمی کلاب هاوس نیز منصرف شوید. بنابراین اگر دنبال اتاق های گفتگوی صوتی با دوستان یا افراد مشهور می گردید، سایر برنامه های محبوب اندرویدی وجود دارد که این ویژگی را اضافه کرده است، البته شاید بسیاری از شما بخواهید به جای اینکار با دانلود نسخه غیررسمی کلاب هاوس مستقیما وارد خود این برنامه شوید.

توییتر اسپیس اولین مورد جایگزین برای دانلود نسخه غیررسمی کلاب هاوس است که به شما اجازه می دهد تا با کاربران توییتر اتاق های گفتگوی صوتی ایجاد کنید و افراد مختلف را به این اتاق گفتگو دعوت نمایید. این قابلیت برای کاربران IOS و اندروید دردسترس است، اگرچه درحال حاضر فقط کاربران IOS می توانند اسپیس ایجاد کنند و کاربران اندروید فقط می توانند به آن بپیوندند. با اینحال از هیچی بهتر است و همچنین برای ورود به آن نیازی به دعوتنامه ندارید. پس یک گزینه خوب به جای دانلود نسخه غیررسمی کلاب هاوس است.

فراتر از این ها قابلیت ویس چت تلگرام را نباید فراموش کرد، قابلیتی که مدتی پیش از این به صورت آزمایشی ارائه شد و حالا در هر بروزرسانی ابزارها و ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود. فضای ویس چت تا حدی زیادی شبیه به کلاب هاوس و اتاق های گفتگوی آن است و درون برنامه ای بودن آن عامل دیگری در محبوبیت آن است. فارغ از این ها تلگرام هیچ محدودیتی برای استفاده از ابزارها قائل نمی شود و این یعنی شما مجبور به دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی نیستید.

گزینه دیگر به جای دانلود نسخه غیررسمی کلاب هاوس که شما کاربر اندروید می توانید از استفاده کنید، Discord است که اتاق های جدید صوتی خود را از 31 مارس راه اندازی کرده است. دیسکورد به همه اجازه می دهد تا در چت صوتی صحبت کنند و یک جایگزین مناسب برای دانلود نسخه غیررسمی کلاب هاوس است.

در مورد رقبای آینده کلاب هاوس نیز خبرهایی درحال پخش شدن است، طبق آنچه نیویورک تایمز گزارش داده، فیس بوک درحال ایجاد یک رقیب برای کلاب هاوس است، همچنین لینکدین درحال ساخت ابزاری برای ایجاد یک شبکه صوتی است. در صورتی که هنوز نسخه اندروید کلاب هاوس عرضه نشده باشد، این ها می توانند رقبای جدی و مهمی برای کلاب هاوس باشند که جایگزین جدی دانلود نسخه غیررسمی کلاب هاوس خواهند شد.

اسپاتیفای نیز برنامه صوتی ورزشی لاکر روم را به منظور استفاده مجدد از فناوری آن توسعه داده است که به پادکست سازان اجازه می دهد با مخاطبان ارتباط برقرار کنند. ما نمی دانیم که این رقبای جدید کلاب هاوس چه زمانی وارد می شوند، با اینحال هر کدام از آنها می توانند بسیاری از مخاطبان کلاب هاوس به سمت خود جلب نمایند. اما توصیه جدی ما این است که از دانلود نسخه غیررسمی کلاب هاوس منصرف شوید و به خاطر امنیت خودتان نیز که شده موارد جایگزین را در نظر بگیرید.

البته اگر کاربر iOS باشید همین حالا با دانلود کلاب هاوس آیفون می توانید نسبت به استفاده از این سرویس اقدام کنید. اما پیش از آن نگاهی به کلاب هاوس با شماره ایران و رفع مشکل کلاب هاوس را به شما توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید:

منبع:

نظر شما درباره دانلود ورژن اندروید کلاب هاوس غیررسمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر