;
coinex

آشنایی با جدید ترین بازی های آنلاین

در دنیای مدرن امروز که همه کار ها به صورت اینترنتی انجام می شوند بازی های آنلاین به یکی از محبوب ترین سرگرمی های افراد برای پر کردن اوقات فراغتشان تبدیل شده است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

چرا که در طول روز افراد با مشغله های زیادی سر و کله می زنند به همین دلیل نیاز به یک سرگرمی هیجان انگیز دارند تا بتوانند در خانه خود در حین استراحت به آن مشغول شوند.بازی های آنلاین گروهی یکی از ایده های نابی بود که کمپانی های سازنده بازی های موبایلی و کامپیوتری هم به فکر پر کردن این خلاء به این وسیله افتادند و با ایده طراحی بازی های آنلاین گروهی توانستند جایگاه بسیار خوبی در بین مردم پیدا کنند.

پابجی یکی از این هزاران بازی آنلاین گروهی در جهان است به خاطر طراحی گرافیکی بسیار قوی که دارد محبوبیت بسیار زیادی در جهان پیدا کرده است. این بازی سرگرم کننده طوری همه گیر شده است که بسیاری از مردم در ایران و حتی جهان به دنبال خرید اکانت پابجی موبایل هستند تا بتوانند شروع بازی خود را در لول های بالاتری انجام دهند.

آشنایی با جدید ترین بازی های آنلاین

قیمت اکانت پابجی موبایل با توجه به لولی و تجهیزایتی که فرد در آن مرحله از بازی کسب کرده است متفاوت است؛ طبیعی است که هرچه لول او بیشتر باشد و امکانات بیشتری در حین بازی کسب کرده باشد قیمت آن برای خرید بیشتر خواهد بود. با خریداکانت پابجی خود از مجموعه گلف سل می توانید کمترین قیمت اکانت مورد نظر خود را در لولی که مد نظرتان است تهیه نمایید.

نحوی بازی با اکانت پابجی موبایل

در ابتدای شروع این بازی 100 بازیکن به طور همزمان با چتر نجات وارد زمین می شوند که دوستان و دشمنانتان همزمان با سقوط در زمین فرود می آیند که هریک از گروه ها برای پیروز شدن در جزیره اورانگل تمام تلاش خود را می کنند.

همان طور که گفته شد این بازی به صورت آنلاین انجام می شود و هم زمان 100 نفر در حال بازی هستند که به محض فرود آمدن و لمس زمین بازی غارت گری گروه ها آغاز می شود. اگر شما مبتدی باشید و تجهیزات کافی در اختیار نداشته باشید خیلی زود می میرید به همین دلیل بسیاری از بازیکن های حرفه ای برای هیجان بیشتر به دنبال خرید اکانت پابجی موبایل هستند تا بتوانند تا امکانات و تجهیزات بیشتری مانند سلاح، وسایل نقلیه، قایق و … بازی خود را آغاز کنند.

هریک از بازیکن ها می توانند مکان فرود خود در جزیره را به طور دقیق مشخص می نمایند و طبق نقشه ای که با هم کشده اند پیش می روند، علاوه بر آندر طول بازی از تمام توان خود استفاده می کنند تا بتوانند دشمنان را شکست دهند و پیروز میدان شوند.

خرید کال اف دیوتی موبایل

برای خرید اکانت کال اف دیوتی موبایل شما باید به دنبال یک مجموعه معتبر باشید تا نگرانی از بابت از دست دادن پولی که برای خرید اکانت کال آف دیوتی در نظر گرفته اید، نداشته باشید. توجه داشته باشید که بهتر است بخشی از پول را پس از انتقال کامل اطلاعات اکانت از نفر قبلی به نفر جدید پرداخت کنید.

شما با خرید یک اکانت در لول بالاتر می توانید بازی هیجان انگیز تری را تجربه کنید چرا که از تجهیزات بیشتری برخوردار بوده و با افراد سطح بالاتری رقابت می کنید در نتیجه هیجان بازی برای شما بیشتر خواهد بود.

بازی کال اف دیوتی یکی از هزاران بازی های آنلاین گروهی است که به خاطر طراحی گرافیکی خاص و جذابی که دارد توانسته به یکی از محبوبت ترین بازی های حال حاضر تبدیل شود. در این بازی شما  می توانید با بازیکن های مختلف در سراسر جهان به مبازه بپردازید و اوقات فراغت خود را یک تفریح سالم و در عین حال سرگرم کننده پر کنید.

در این بازی تمام شخصیت ها و سلاح ها بدون هیچ محدودیت یدر اختیار شما قرار دارند و شما می توانید هرکدام از این شخصیت ها را طبق دلخواه خودانتخاب کنید و بازی را شروع کنید. جالب است که این بازی دارای حالت های مختلفی است، به عنوان مثال حالت های PVP پنج نفره، حالت زامبی و … از جمله روش هایی است که شما می توانید رد ابتدای بازی آن را انتخاب کرده و به صورت آنلاین بازی کنید.

در نسخه های جدید این بازی نقشه، سلاح و شخصیت های جدیدی به آن اضافه شده است که باعث جذب کاربران بیشتری به این بازی می شود. این بازی به دلیل طراحی گرافیکی بسیار زیبا و دقیق، صداگذاری بسیار عالی و نقشه های بسیار جذابی که دارد توانسته به یکی از سرگرم کننده ترین بازی های حال حاضر تبدیل شود و بازیکن های زیادی در اقسا نقاط جهان را که به صورت حرفه ای بازی می کنند را به خود جذب کند. حرکت سریع اشخاص بازی و نشانه گیری دقیق بازیکن در حین شلیک کردن از دیگر مواردی است که باعث اعتیاد افراد بسیار زیادی در جهان به خود شده است.

جالب است بدانید که شما با راه اندازی اکانت کال اف دیوتی خود می توانید امکانات و تجهیزاتی که دارید را شخصی سازی کنید و توان مندی های خاصی را متناسب با علایق و نیازتان ارتقا دید تا به یک بازیکن حرفه و مجهز ترین شوید و با دوستان خود به صورت گروهی بازی کنید و امتیاز کسب کنید. مجموعه گلف سل یکی از مجموعه های معتبر در خوزه خرید و فروش اکانت پابجی است که شما می توانید با مراجعه با سایتشان اکانت های موجود را ببینید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر