;
coinex

ارزان ترین گوشی فایوجی شیائومی به زودی عرضه خواهد شد

آنطور که اطلاعات افشا شده در Weibo حکایت دارند، ارزان ترین گوشی فایوجی شیائومی در حال توسعه است و به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

بنابر این اطلاعات این گوشی جدید شیائومی ردمی 20 ایکس نام دارد و به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده 2021 به زودی با قیمت 152 دلار عرضه خواهد شد. این برچسب قیمتی برای این محصول سبب شده تا با یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیا مواجه باشیم.

شیائومی در سال جدید میلادی بسیار پرکار ظاهر شده و محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است. این کمپانی فارغ از عرضه خانواده شیائومی می 11 به عنوان شماری از بهترین گوشی های 2021، فهرست بهترین گوشی های شیائومی 2021 را با پوکو ام 3 و شیائومی ردمی کی 40 به عنوان رقبایی برای قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های سونی 2021 و بهترین گوشی های ال جی ادامه داد. حالا به نظر می رسد شیائومی برای بخش موبایل های ارزان قیمت نیز برنامه های مهمی دارد.

ارزان ترین گوشی فایوجی شیائومی به زودی عرضه خواهد شد

اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، طراحی ظاهری، مشخصات اصلی و رنگ بدی ردمی 20 ایکس را به ما نشان می دهد. این دستگاه از نمایشگری با برش حفره ای برای جای گیری دوربین سلفی بهره مند است. در پنل پشتی یک دوربین سه گانه با فلش ال ای دی دوگانه قرار داد  یک قاب نقره ای سنسورهای دوربین را در میان گرفته است.

دوربین اصلی این محصول یک سنسور 48 مگاپیکسلی است. همچنین نمایشگر این گوشی از نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی می کند. این گوشی بنابر اطلاعات موجود یک محصول فایوجی است که در سه رنگ نقره ای، آبی و سبز ارائه خواهد شد و مدل پایه آن با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در چین 152 دلار قیمت خواهد داشت.

ارزان ترین گوشی فایوجی شیائومی به زودی عرضه خواهد شد

انتظار می رود که Redmi 20X به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G در چین وارد بازار شود. مشخصات و طراحی این گوشی نشان می دهد که این گوشی می تواند نسخه جدیدی از Redmi Note 10 5G باشد که در مارس برای بازارهای جهانی اعلام شد.

حالا باید دید رقابت سنگین و همه جانبه شیائومی با بهترین گوشی های سامسونگ 2021، بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس و بسیاری برندهای دیگر در سال 2021 به کجا خواهد رسید.

در اینجا همچنین توصیه می کنیم حتما نگاهی به بهترین نمایشگر گوشی 2021، بهترین دوربین سلفی گوشی 2021 و بهترین دوربین گوشی 2021 داشته باشید. به علاوه برای علاقه مندان به دنیای اسمارتفون ها بهترین گوشی های چینی 2021، ارزان ترین گوشی های 2021 و بهترین گوشی های تاشو جالب توجه خواهد بود

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارزان ترین گوشی فایوجی شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام دو ماهی هست خریدم اول a12 ناجو داشتم فقط بگم خیلی قشنگ زیبا و قدرت هم خوب بود تا حالا تمام بازیهای سنگین نصب و امتحان کردم به خوبی بر اومد فقط کلاف در حد اج تی متوسط عالی بقیه بازیها خورده خوبه خیلی از a12 ناجو قوی تر و سری تر هست دوربینش بهتره بود. کلا روان خوبی متوسط خوب قدرت پردازش

    پاسخ