;
coinex

ثروتمندترین فرد دنیا در سال 2021 کیست؟

مجله فوربس در آخرین بررسی خود فهرست رده بندی ثروتمندترین افراد را منتشر کرده است. اما ثروتمندترین فرد دنیا در سال 2021 کیست؟ با ما باشید.

بر اساس بررسی های انجام شده توسط این نهاد معتبر، در حال حاضر در سراسر جهان در مجموع 2775 نفر سرمایه فراتر از 13 تریلیون دلار دارند که بیش از سرمایه 8 تریلیون دلاری آن ها در سال 2020 است. فارغ از این 86 درصد از میلیاردهای دنیا در حال حاضر سرمایه بیشتری در مقایسه را سال قبل دارند.

بر اساس اطلاعات موجود در این گزارش، جف بزوس مدیرعامل آمازون بار دیگر توانسته در صدر فهرست ثروتمندترین افراد جهان قرار بگیرد. در ادامه با ما باشید.

ثروتمندترین فرد دنیا در سال 2021 کیست؟

در حال حاضر این چهارمین سالی است که فوربز جف بزوس را ثروتمندترین فرد جهان معرفی می کند. در 5 مارس 2021 فوربس با تکیه بر قیمت سهام و نرخ معاملات دارایی افراد را محاسبه کرد.

فوربس می گوید که تا تاریخ یاد شده ثروت جف بزوس به 177 میلیارد دلار رسیده است و با در نظر گرفتن ارزش سهام شرکت ها بزوس، ارزش دارایی او در حال حاضر 189 میلیارد دلار برآورد شده است.

ثروتمندترین فرد دنیا در سال 2021 کیست؟

در رتبه دوم این فهرست نام ایلان ماسک، مدیرعامل پرآوازه تسلا و اسپیس ایکس به چشم میخورد که از قضا مدت کوتاهی نیز ثروتمندترین فرد جهان بود. ثروت او در حال حاضر به طور خالص 151 میلیارد دلار است. رشد ایلان ماسک در این فهرست شاید سریعترین و مهم ترین رشد باشد. او یک سال پیش در این تاریخ با ثروت خالص 24.6 میلیارد دلار در رتبه سی و یکم قرار داشت.

مدیران غول های فناوری و تکنولوژی رده های برتر این فهرست را تصاحب کرده اند. فوربس می گوید هفت نفر از 10 نفر برتر این فهرست متعلق به حوزه فناوری هستند که یکی از آنها نیز بیل گیتس هم بنیانگذار مایکروسافت با ثروت 124 میلیارد دلار در رتبه چهارم است.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک نیز با سرمایه 97 میلیارد دلاری در رده پنجم قرار دارد و لری الیسون هم بنیانگذار اوراکل با سرمایه 93 میلیارد دلار در رتبه هفتم. همچنین سرمایه های لری پیج و سرگی برین نیز به ترتیب 91.5 و 89 میلیارد دلار تخمین زده شده که آن ها را در رده های هشتم و نهم قرار می دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ثروتمندترین فرد دنیا در سال 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر