;
coinex

دانلود بازی کلش هیروز (Clash Heroes) برای اندروید و آیفون

استودیو سوپرسل بعد از تجریه موفق کلش رویال و کلش آو کلنز قصد ارائه عناوین جدیدی را دارد. در این جستار به دانلود بازی کلش هیروز (Clash Heroes) میپردازیم.

استودیو فنلاندی و موفق سوپرسل که با دو عنوان کلش آو کلنز و کلش رویال به شهرتی جهانی رسیده است، اخیرا برنامه های خود برای ارائه سه عنوان جدید را اعلام کرده است.

البته در واقع نسخه بتای این عناوین رسما ارائه شده است. اما این شرکت هنوز از زمان دقیق عرضه جهانی این بازی ها اطلاعاتی در میان نگذاشته ولی در حال حاضر ما به اطلاعاتی از این سه عنوان دست پیدا کرده ایم که در ادامه قصد بررسی آن ها را داریم.

در ادامه برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید تا ضمن بررسی یکی از این عناوین لینک دانلود بازی کلش هیروز را در اختیارتان قرار دهیم. در صورتی که لینک دانلود کلش هیروز اندروید و دانلود بازی Clash Heroes آیفون در دسترس باشد هر دو در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

دانلود بازی کلش هیروز (Clash Heroes) برای اندروید و آیفون

حالا سوپرسل تصمیم دارد دنیای فانتزی کلش را با سه عنوان جدید توسعه دهد. این شرکت در حال حاضر اعلام کرده که در حال ساخت سه عنوان جدید و مرتبط با دنیای کلش می باشد. این شکت در توضیح آورده که:

علاوه بر ارائه یک تجربه‌ی جدید از مجموعه بازی‌های کلش برای طرفداران فعلی، ما می‌خواهیم مرزهای این مجموعه بازی را گسترش دهیم و مخاطبانی را که تاکنون مجموعه بازی‌های کلش را تجربه نکرده‌اند، به جهان این بازی دعوت کنیم.

دانلود بازی کلش هیروز (Clash Heroes) برای اندروید و آیفون
دانلود بازی Clash Heroes آیفون

بر این اساس در آینده نزدیک باید شاهد سه عنوان جدید در دنیای کلش باشیم. حداقل تجربه ما می گوید سوپرسل هیچکاه ناموفق عمل نکرده و این را از آنچه با کلش آو کلنز و کلش رویال تجربه کردیم می توان نتیجه گرفت. در ادامه به دانلود بازی کلش هیروز خواهیم پرداخت و لینک دانلود کلش هیروز اندروید و دانلود بازی Clash Heroes آیفون را به شما ارائه خواهیم داد.

البته باید توجه کنید که در زمان نگارش این مقاله هنوز لینک دانلود کلش هیروز اندروید و دانلود بازی Clash Heroes آیفون وجود ندارد، اما به محض ارائه این سرویس برای هریک از این پلفترم ها این جستار به سرعت به روز رسانی خواهد شد و می توانید از آن استفاده کنید.

دانلود بازی کلش هیروز (Clash Heroes)

دانلود بازی کلش هیروز (Clash Heroes) برای اندروید و آیفون
دانلود کلش هیروز اندروید

در این باره استودیو سوپرسل اعلام کرده که هر سه بازی با نام کلش و با شخصیت های این مجموعه عرضه خواهند شد، ولی طراحی آن ها کاملا متفاوت خواهد بود. این استودیو به این نکته نیز اشاره کرده که هر سه بازی در مراحل اولیه توسعه قرار دارند.

اولین بازی در مجموعه جدید کلش کوئست نام دارد که یک تجربه تاکتیکال در مقابله با هوش مصنوعی خواهد بود. در این بازی بازیکنان باید با بررسی خطر روبرو خود با استفاده از گزینه های مناسب به مقابله بپردازند.

عملکرد این شخصیت ها مانند نسخه های قدیمی تر است. اما در ردیف های مختلفی تقسیم شده و شما به استراتژی های گوناگونی نیاز دارید. باید نیروهای خود را در ردیف های مختلف و به صورت زنجیره پیوند دهید. اگر نیروهای شما تمام شود، بازی را باخته اید و در صورت سقوط دشمن شما پیروز شده و ضمن بردن جوایز و امتیازات، به مراحل بعد حواهید رفت.

به تدریج و با پیشروی در بازی شما نیروهای جدید نیز خواهید داشت. برای مثال می توان به بمب افکن اشاره کرد. از دیگر ویژگی های خاص کلش کوئست این است که شما به مرور آیتم ها و اسلحه های گوناگونی برای این شخصیت های به دست خواهید آورد. به نظر می رسد که بیشتر شخصیت های این بازی مربوط به سایر نسخه هاست، اما در واقع برخی شخصیت ها، باس فایت ها و شخصیت های منفی مختص به کلش کوئست نیز در این عنوان وجود دارد.

بازی دیگر کلش مینی نام دارد و شبیه یک بردگیم طراحی شده است. سوپرسل کلش مینی را یک بازی استراتژیک معمولی نام داده که پر از مبارزات تن به تن است. اما بازی مورد بحث در جستار دانلود کلش هیروز ، آخرین عنوان یعنی کلش هیروز است که قصد داریم لینک دانلود کلش هیروز اندروید و دانلود بازی Clash Heroes آیفون را به شما ارائه کنیم.

در کلش هیروز شما کنترل شخصیت های این سری از کلش را برعهده دارید. طراحی این بازی شبیه به Diablo و Gauntlet  است و در آن شما با موج بزرگی از دشمنان محاصره شده اید. با کشتن دشمنان سلاح و زره های جدید به دست خواهید آورد که ظاهر این شخصیت ها آشنا را تغییر می دهند.

دانلود بازی کلش هیروز

دانلود بازی کلش هیروز (Clash Heroes) برای اندروید و آیفون
دانلود بازی Clash Heroes آیفون

همانطور که گفتیم سه عنوان جدید به ترتیب کلش کوئست، کلش مینی و کلش هیروز نام دارند. کلش کوئست یک بازی ماجرایی تاکتیکی نوبتی است. کلش مینی یک بازی رومیزی مجازی است که در آن شما گروهی از مینیاتورها را می‌سازید و هدایت آن‌ها را بر عهده دارید و در نهایت کلش هیروز قرار است یک بازی اکشن نقش ‌آفرینی کوآپ باشد که به محض ارائه لینک دانلود کلش هیروز را در این مطلب ارائه خواهیم کرد.

همان ‌گونه که سوپرسل اشاره کرده، این سه بازی در ژانرهای مختلفی عرضه خواهند شد تا بتوانند مخاطبان مختلفی را به خود جذب کنند. البته، این شرکت همچنین اشاره می‌کند که هر سه بازی در مراحل اولیه ساخت خود به سر می‌ برند و به احتمال زیاد هرکدام از آن‌ ها در طول مسیر ساخت با تغییراتی مواجه خواهند شد.

در واقع، از آنجایی‌که سوپرسل به از بین بردن بازی ‌ها در مرحله‌ی بتا شهرت دارد، ممکن است بعضی از این بازی ‌ها حتی به مرحله‌ عرضه‌ی رسمی و گسترده نرسند و سرنوشت آن‌ها به‌گونه‌ای دیگر رقم بخورد. این شرکت درباره‌ی این سه بازی می‌گوید:

با بازخوردهای شما، ما فکر می‌کنیم که هر سه بازی می‌توانند به آثاری عالی و شایسته‌ی طرفداران کلش تبدیل شوند و آن‌ها را خشنود کنند. با این وجود، اگر آن‌ها نتوانند به حد استانداردهایمان برسند، ما آن‌ها را متوقف خواهیم کرد و روی پروژه‌های دیگری تلاش خواهیم کرد.

در این سال‌های اخیر این شرکت به‌شدت روی مجموعه بازی‌های موفق کلش سرمایه‌گذاری کرده است و در تلاش بوده که گستره‌ی مخاطبان آن را افزایش دهد. هرچند ساخت این سه بازی یک قدم بزرگ در این راه محسوب می‌شود، اما تنها تصمیم سوپرسل در این مسیر نبوده است. آن‌ها سال گذشته اولین انیمیشن کوتاه کلش را منتشر کردند و سال ۲۰۱۶ هم یک سری اینترنتی با محوریت این مجموعه ساخته شد که هدایت آن را نویسندگانی بر عهده داشتند که روی انیمیشن سریالی معروف سیمپسون‌ها کار کرده‌اند.

همچنین توسعه استودیوهای شرکت نیز در همین راستا و با این هدف انجام گرفته است. درواقع دو بازی کلش مینی و کلش هیروز قرار است اولین بازی هایی باشند که توسط این شرکت در شانگهای ساخته خواهند شد. این شرکت در این باره می گوید:

این مهم است که اشاره کنیم که کلش آو کلنز و کلش رویال توسط تیم‌هایی کاملا متفاوت با تیم ۳ بازی جدید اداره خواهند شد. این یعنی ساختن این ۳ بازی جدید هیچ تأثیر منفی روی گسترش، توسعه و پشتیبانی از بازی‌های فعلی شرکت سوپرسل نخواهد گذاشت و آن‌ها کار خود را ادامه خواهند داد.

دانلود بازی کلش هیروز

دانلود بازی کلش هیروز (Clash Heroes) برای اندروید و آیفون
دانلود کلش هیروز اندروید

هنوز مشخص نیست که در چه زمانی قرار است این آثار از فاز بتا خارج شوند اما سوپرسل اعلام کرده که چند بازی دیگر به غیر از مجموعه بازی‌های کلش در دست توسعه دارد.

البته همانطور که گفتیم سوپرسل پیش از این نیز چند بازی را پیش از رسیدن به مرحله عمومی شان، در فاز بتا متوقف کرده است. به همین دلیل باید این احتمال را لحاظ کنیم که شاید هیچ یک یا حداقل یک عنوان از این بازی ها هرگز فاز عمومی و نهایی به خود نگیرند.

فکر می‌کنیم این‌ها بازی‌های فوق‌العاده‌ای خواهند شد که طرفداران کلش مستحق تجربه‌شان هستند. اگر هرکدام از این سه بازی با استانداردهای ما جور درنیایند، روند ساخت‌شان را متوقف می‌کنیم و به سراغ ساخت بازی‌های دیگر از دنیای کلش می‌رویم.

اما در هر حال اضافه شدن همه یا هریک از این سه عنوان بار دیگر دنیای کلش را در مجموعه سوپرسل بزرگتر کرده و طبیعتا باز هم می تواند افراد جدید و طرفداران قدیمی را به خود جلب کند. حالا دنیای کلش آنقدر محبوب شده که فارغ از بازی، سوپرسل در سال 2020 یک انیمیشن کوتاه داستانی و در سال 2016 یک مینی سریال کلش منتشر کرد که نویسندگان برخی اپیزودهای سیمسون ها نیز در نگارش داستان ان نقش داشتند. اینکه سوپرسل کار ساخت سه بازی جدید را همزمان پیش می‌برد می‌تواند نشان از رشد آن‌ها در سال‌های اخیر داشته باشد. دو بازی Mini و Heroes قرار است اولین آثاری باشند که در شعبه‌ی تازه‌تأسیس سوپرسل در شانگهای ساخته می‌شوند.

سوپرسل در روند ساخت این سه بازی از تیم ها و طراحان جداگانه ای بهره برده اما بدون شک بیس محتوایی و شخصیت های دو عنوان مطرح پیشینی در این سه بازی جدید نیز تکرار خواهد شد. سوپرسل درخصوص روند ساخت این سه بازی جدید می‌گوید:

به این نکته‌ی مهم باید اشاره کنیم که تیم‌های توسعه‌ دو بازی کلش آو کلنز و کلش رویال به‌طور کامل از تیم‌های ساخت سه بازی جدید کلش جدا هستند. این موضوع به این معنی است که ساخت بازی‌های جدید کلش قرار نیست در کیفیت توسعه و پشتیبانی از بازی‌های فعلی سوپرسل تاثیری داشته باشند.

استودیو سوپرسل هنوز تاریخی برای انتشار دقیق کلش مینی، کلش هیروز و کلش کوئست اعلام نکرده است. آن ها همچنین گفته اند که به جز این سه بازی، توسعه چند بازی غیرمرتبط با کلش را در دستور کار دارند. به محض انتشار رسمی این عناوین و خصوصا کلش هیروز، لینک دانلود کلش هیروز اندروید و دانلود بازی Clash Heroes آیفون را به شما ارائه خواهیم داد تا بتوانید نسبت به دانلود بازی کلش هیروز اقدام کنید. در اینجا بحث ما از دانلود بازی کلش هیروز به پایان خود رسیده است.

عرضه بازی های جدیدی از سوی سوپرسل می تواند فهرست بهترین بازی های اندرویدی 2021 را کامل تر از قبل کند. در اینجا به دوستداران توصیه می شود نگاهی به بهترین بازی های 2021 و بهترین بازی های استراتژیک 2021 داشته باشند. به علاوه در نظر داشتن بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 و بهترین بازی های PS4 در سال 2021 نیز جالب توجه است.

همچنین گیمرهای حرفه ای باید شناخت دقیقی از ابزارهای جدید گیمینگ داشته باشند. بر همین اساس توصیه می شود نگاهی به بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021، بهترین هدست گیمینگ 2021 و بهترین هدست برای PS5 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود بازی کلش هیروز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر