;
coinex

سریال Selena: The Series نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال Selena: The Series که به زندگی هنرمند شناخته شده سلنا کوینتانیلا می پردازد، به زودی در سال 2021 از نتفلیکس پخش خواهد شد. با ما باشید.

سریال Selena: The Series به طور خلاصه به موانع و مشکلات سلنا کوئینتانیلا در مسیر فعالیت هنری و حرفه ای اش می پردازد و لحظات کلیدی زندگی او را به نمای کشبده است. همه عناصر مهم یک زندگی معمولی، خانواده، شغل، عشق، مشکلات ملی و غیره در مسیر زندگی سلنا موثر بوده و در این سریال به نمایش درآمده است.

اخیرا شبکه نتفلیکس، تیزری از سریال Selena: The Series را منتشر کرده که درباره افسانه موسیقی تهانو، سلنا کوینتانیلا تهیه شده است. این سریال کار خود را از دسامبر سال 2020 میلادی به عنوان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 آغاز کرد. تاریخ پخش این سریال اخیرا از شبکه اجتماعی Latinx یعنی Con Todo منتشر شده است. امروز قصد داریم ذیل بخش از سریال Selena: The Series به تاریخ پخش سریال سلنا نتفلیکس و بازیگران سریال Selena نتفلیکس بپردازیم. با ما باشید.

سریال Selena: The Series نتفلیکس

تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال درام بیوگرافی سلنا به مسیر زندگی و فعالیت حرفه ای سلنا کویینتانیلا خواننده، مدل و بازیگر معروفی می پردازند که در سال 1995 چند روز قبل از تولد بیست و چهار سالگی اش به صرب گلوله کشته شد. با وجود اینکه حالا بیش از 25 سال از قتل فجیع سلنا می گذرد، طرفداران او و دوستداران دنیای هنر و موسیقی همچنان سلنا را به یاد دارند.

سریال Selena: The Series که کار خود را از 4 دسامبر 2020 مقارن با 14 آذر ماه 1399 آغاز کرد، از جمله مهمترین و پرمخاطب ترین سریال های نتفلیکس است که حالا باید انتظار پخش بخش دوم آن را داشته باشیم.

البته این تنها برداشت از شخصیت سلنا کویینتانیلا نیست. در سال 1977 نیز فیلمی از زندگی این خواننده جوان و پرطرفدار با بازی جنیفر لوپز و کارگردانی گریگوری ناوا به عنوان سلنا ساخته شد که از قضا آن فیلم نیز با فروش خوبی در گیشه همراه بود و جنیفر لوپز را که آن زمان به اندازه امروز شناخته شده نبود به شهرت و محوبیت زیادی رساند.

حالا بعد از 25 سال از مرگ سلنا، نتفلیکس دست به کار ساخت سریالی از زندگی این هنرمند شده است. این سریال ما را از دوران کودکی تا زمان به شهرت رسیدن با سلنا همراه می کند. از مشکلات، غم غصه ها و شادی ها تا تصمیمات سختی که سلنا در مسیر فعالیت حرفه ای خود با آن ها مواجه شده است.

از جمله جذابیت های این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های 2021، حضور کریستین سراتوس، ستاره سریال واکینگ دد است که نقش این خواننده معروف را بازی خواهد کرد. این سریال بنابر برنامه ریزی های نتفلیکس در 6 فصل تولید و پخش خواهد شد. حالا در سال 2021 فصل دوم آن به عنوان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ترکی 2021

تاریخ پخش سریال سلنا نتفلیکس

در تریلر که نتفلیکس از این سریال منتشر کرده است، سلنا در حال خواندن ترانه کومولافلو روی صحنه دیده مب شود و صدای پدر او آبراهان کویینتانیلا با بازی ریکاردو چاویرا در پس زمینه شنیده می شود. او می گوید:

به پدرت اعتماد داری؟ اگر ممارست کنی نتیجه‌اش را می‌گیری. فقط تماشا کن. وقتی روی صحنه می‌روی، هنوز دختر شش ساله‌ای را می‌بینم که در حیاط پشتی آواز می‌خواند.

سریال Selena: The Series نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سلنا: سریال به نویسندگی مویسس زامورا و تهیه کنندگی او ساخته خواهد شد. از دیگر بازیگران سریال Selena نتفلیکس باید به مدیسون تیلور در نقش دوران کودکی سلنا و سیدی لوپرز در نقش مادر او مارسلا اشاره کرد. همچنین گابریل چاواریا در نقش برادر سلنا، ای بی و نوئمی گنزالش در نقش خواهر او سوزت ایفای نقش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020

بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020

بیوگرافی سلنا کویینتانیلا

سریال Selena: The Series نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان
تاریخ پخش سریال سلنا نتفلیکس

سلنا کوچکترین فرزند یک زن و شوهر آمریکایی مکزیکی بود که در 16 آپریل 1971 در لیک جکسون در ایالت تگزاس به دنیا آمد و در 31 مارس 1995 درگذشت. او اولین آلبوم خود را در سن 12 سالگی منتشر کرد و در سال 1987 به عنوان بهترین خواننده زن، برنده جایزه موسیقی تهانو شد.

او چند سال بعد، قرارداد ویژه ای با گروه ضبط ای ام آی منعقد کرد که پس از آن عاملی مهم در شهرت ویژه او به ویژه در کشورهای اسپانیایی زبان شد. سلنا اما در ابتدای مسیر خوشبختی و موفقیت و شاید در نزدیکی پختگی حرفه ای بود که توسط طرفداران یولاندا سالدیوار به قتل رسید و زان پس در شمال آمریکا نیز شناخته شد و پرطرفدار گشت.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)

دو هفته بعد از قتل سلنا و در 12 آپریل 1995، به دستور جورج دبلیو بوش، فرماندار وقت تگزاس، زادروز سلنا در آن ایالت به عنوان روز سلنا نامگذاری شد.

همانطور که پیش از این نیز گفتیم، کمپانی برادران وارنر در سال 1997 فیلمی بر اساس زندگی سلنا و با نقش آفرینی جنیفر لوپز تولید کرد که به فروش خوبی رسید.

در ژوئن 2006 جشن یادبود سلنا با نصب مجسمه او در یکی از موزه های تگزاس همراه شد و امروزه مورد بازدید عموم مردم و طرفداران او قرار میگیرد. آلبوم سلنا زنده! او در سال 1994 برند جایزه گرمی شد و آلبوم رویای تو نیز به عنوان اولین آلبوم یک خواننده لاتین تبار به فهرست 200 آلبوم برتر بیلبورد راه پیدا کرد.

بازیگران سریال Selena نتفلیکس

سریال Selena: The Series نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان
تاریخ پخش سریال سلنا نتفلیکس

در این سریال کریستین سراتوس (Christian Serratos) در نقش سلنا، ریکاردو چاویرا (Ricardo Chavira) در نقش ابراهام کوینتنیلا، گابریل چاواریا (Gabriel Chavarria) در نقش برادر سلنا، ای بی و جولیو ماکیاس (Julio Macias)، جس پوزی (Jesse Posey)، هانتر ریس پنا (Hunter Reese Pena) و کارلوس آلفردو جونیور (Carlos Alfredo Jr) به ایفای نقش ثابت مشغول هستند.

از دیگر بازیگران سریال Selena نتفلیکس نیز باید به جوآن مارتینز (Juan Martinez)، دنیلا استرادا (Daniela Estrada) و پل رودریگز جونیور (Paul Rodriguez Jr) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ترکی 2020

این سریال همانطور که گفتیم داستانی مدرن از زندگی سلنا کوئینتنیلا است که رویاهایی دارد و در مسیر رسیدن به آنها مصائب زیادی را متحمل می شود. اما بالاخره قهرمان داستان به رویای خود می رسد.

در شمار بازیگران سریال Selena نتفلیکس همچنین نام افرادی چون نئومی گونزالز (Noemi Gonzalez)، سیدی لوپز (Seidy Lopez) و مدیسون تیلور بایز (Madison Taylor Baez) نیز به چشم می خورد.

عوامل و تولید سریال سلنا نتفلیکس

سریال Selena: The Series نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان
تاریخ پخش سریال سلنا نتفلیکس

مویسس زامورا نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال Selena: The Series است. جیمی داویلا (Jaime Davila)، ریکو مارتینز (Rico Martinez)؛ سوزت کوینتنیلا (Suzette Quintanilla) و سیمرن ای. سین (Simran A. Singh) تهیه کنندگان اجرایی و کمپانی Campanario Entertainment تولید سریال را برعهده دارد. بخش اول این سریال را هیرومی کاماتا (Hiromi Kamata) کارگردانی کرده بود که شامل 6 قسمت 1 ساعته بود.

بخش اول سریال Selena: The Series به سرعت مورد توجه و اقبال عمومی قرار گرفت. سریال که کار خود را در دسامبر 2020 آغاز کرده بود، در اوایل ماه ژانویه یعنی تنها 4 هفته بعد از شروع پخش، بیش از 25 میلیون بار دیده شده بود. به علاوه موسیقی متن آن به رتبه هشتم Billboard 200 رسید و این ها همه نشان از محبوبیت سلنا در اذهان عمومی بود. شش قسمت بخش اول این سریال پیرامون این دختر جوان با آرزوهای بزرگش درباره ستاره شدن بود و قسمت نهم آن بخش اوج داستان و رابطه سلنا با کریس پرز بود.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

بخش دوم سریال آن طور که مشخص شده مربوط به زمانی است که سلنا همچنان در تلاش برای موفقیت خود می باشد و در دنیای موسیقی تهانو ماجراجویی می کند. این بخش می تواند نقطه اوج داستان به اوج رسیدن سلنا در موسیقی باشد. در اینجا او باید تلاش زیادی برای در تعادل نگه داشتن کار، خانواده، عشق و زندگی عادی خود داشته باشد و با کمک بهترین دوست و خانواده خود، سرانجام با تمامی آن ها به سفر می رود.

سریال Selena: The Series نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

علی‌رغم پایان غم‌انگیز کار سلنا در سنین جوانی، محبوبیت سریال Selena: The Series نشان داد که میراث و آهنگ‌ هایی که از خود به جا گذاشته است همچنان در خاطر بسیاری از مردم طنین‌انداز است.

در اینجا به طرفداران سریال های محبوب نتفلیکس توصیه می کنیم حتما نگاهی به بهترین سریال های کمدی خارجی، بهترین سریال های ومپایری جهان و بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان داشته باشند. همچنین در سال جدید بدون شک مواردی چون  بهترین سریال های HBO در سال 2021، بهترین سریال های کره ای 2021 و بهترین سریال های عاشقانه 2021 نیز جالب توجه خواهند بود.

البته اگر از دوستداران بهترین سریال های ایرانی باشید، باید نگاهی به بهترین سریال های 1400، بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی و بهترین سریال های طنز ایرانی داشته باشید تا از جدیدترین سریال های سال جدید بی بهره نباشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سریال Selena: The Series چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر