;
coinex

دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون (PUBG Mobile KR)

طبیعتا نام پابجی موبایل را شنیده اید و حداقل یکبار تجربه آن را داشته اید. در جستار پیش رو به دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون خواهیم پرداخت.

بازی پابجی موبایل نسخه کره که با پسوند (KR – Korea) در انتهای نام پابجی موبایل قابل شناسایی است، نسخه جدیدی از بازی پابجی موبایل برای گوشی های اندرویدی است.

کمتر تردیدی در این وجود دارد که پابجی موبایل در کنار کال آف دیوتی موبایل و البته فورتنایت جذابترین بازی های سبک بتل رویال هستند. به طور خاص، اولین عنوان محبوب و موفق در این زمینه بود و در ادامه و شاید با دیدن موفقیت خیره کننده پابجی بود که کال آف دیوتی موبایل و فورتنایت نیز عرضه شدند.

پابجی یکی از بهترین محصولات کمپانی Tencent Games است که به محبوبیت زیادی رسیده و این محبوبیت عاملی شده در اقتباس های چندگانه و مختلف از این عنوان در کشورهای مختلف. اخیرا اما عنوان جدید در جهان پابجی مطرح شده که قصد پرداختن به آن را داریم. پابجی کره یا کره ای نام این عنوان جدید است. در ادامه لینک دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون را به شما ارائه خواهیم داد. با ما باشید.

دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون

PUBG Mobile KR

اگرچه بازی پابجی برای کامپیوتر نیز عرضه شده و درواقع تفاوت چندانی میان نسخه کامپیوتر و موبایلی آن وجود ندارد، اما نسخه جدید مورد بحث ما، یعنی پابجی کره ای هنوز برای پی سی و آیفون عرضه نشده است. پس چرا ما از امکان دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون می گوییم؟ در این جستار قصد داریم ضمن ارائه لینک دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون به ارائه آموزش هایی برای استفاده از این عنوان در کامپیوتر و آیفون بپردازیم. پس با ما تا پایان دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون همراه باشید.

دانلود PUBG Mobile KR برای آیفون
دانلود PUBG Mobile KR برای آیفون

در بازی پابجی کره ای نیز 100 بازیکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده خواهد بود که بتواند زنده بماند. بازی با موتور گرافیکی نسل آینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خوب و قابل قبول آن خواهید شد. در ادامه نیز گیم پلی مهیج و اعتیارآور آن نظرتان را جلب خواهد کرد.

با طیف گسترده ای سلاح ها باید مبارزه کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف استفاده کنید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف بکوشید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است تا پیروز بازی باشید. اگر از علاقه مندان بازی های سبک بتل رویال باشید بدون شک بازی پابجی کره ای نیز نظر شما را جلب خواهد کرد چراکه یک سر و گردن از نسخه اصلی بهتر است.

بیشتر بخوانید: بهترین پلیر پابجی جهان کیست؟

پابجی کره چیست؟

دانلود PUBG Mobile KR برای آیفون
دانلود PUBG Mobile KR برای آیفون

پیش از این که بخواهیم لینک دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون را با شما به اشتراک بگذاریم، بد نیست کمی از این بازی و تفاوت های آن با نسخه اصلی بگوییم. البته در بخش قبل به این موضوع اشاره کردیم که در واقع تفاوت چندانی میان نسخه اصلی و نسخه کره ای نیست اما این به این معنا نیست که نسخه کره ای یک کپی صرف از نسخه اصلی است.

در این نسخه از بازی پابجی که در میان بازیکنان با نام KR شناخته می شود، رویدادهای اضافه، جوایز بیشتر و یک واحد پولی ثانویه در بازی وجود دارد که همگی بعد از نصب در اختیار گیمرها خواهد بود. این نسخه از بازی توسط شماری از گیمرهای کره ای توسعه یافته و بیشتر مخصوص آن ها بود، اما با توجه به قابلیت ها و جوایز جدیدی که ارائه می داد مورد توجه بازیکنان سراسر دنیا قرار گرفت. برای دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون در درجه اول باید نسخه اندرویدی آن را از به شرحی که در ادامه می گوییم دانلود کنید و در ادامه با ما باشید.

در این نسخه نیز شما در یک جزیره بزرگ فرود می آیید و با 99 نفر دیگر برای برترین بودن رقابت خواهید داشت. اینجا نبرد بر سر مرگ و زندگی است و راهی برای فرار ندارید. آخرین فردی که از رقابت بیرون بیاید، برنده مسابقه و جوایز خواهد بود.

دانلود PUBG Mobile KR برای آیفون
دانلود PUBG Mobile KR برای آیفون

شما می توانید بازی پابجی کره را با دوستان یا بازیکنان نسخه اصلی و لایت تجربه کنید. این عناوین همگی بر یک مبنا هستند و حتی تنظیمات و ذخیره سازی های شما قابل انتقال است. تمام ویژگی هایی که در نسخه اصلی میبیینیم در نسخه کره ای نیز وجود دارد به علاوه تورنمنت ها و شخصی سازی های فوق العاده ای با توجه به جوایز بیشتر آن دریافت می کنید.

بیتشر بخوانید: آموزش دریافت لباس در بازی پابجی موبایل

این عنوان گرافیک قابل توجهی دارد و توسط موتور گرافیکی آنریل انجین توسعه داده شده است، تمامی مدل های بازی به زیبایی و به شکل حرفه ای ساخته شدند، محیط بازی بسیار متنوع و چشم نواز است و جزئیات گرافیکی در تمامی قسمت های بازی رعایت شده است.

افکت های صوتی و گرافیک این بازی دست به دست هم میدهند و یک اتمسفر واقعی برای بقا را در سرتاسر بازی مشاهده میکنید، اگر از گرافیک بازی هایی مانند گارنا فری فایر لذت برده اید، این عنوان را نباید از دست بدهید.

از نکات مثبت این نسخه می توان به جوایز و اسکین های بیشتری که به دست می آورید اشاره کرد. به علاوه در این عنوان از گرافیک بهتری بهره مند خواهیم بود. البته بحث جوایز شما را گمراه نکند. درست است که در این نسخه جوایز بیشتری ارائه می شود، اما این به آن معنا نیست که با ورود به بازی با بمباران جوایز مواجه خواهید شد، بلکه برای رسیدن به جوایز باید به سختی تلاش کنید.

تفاوت پابجی نسخه کره ای با پابجی اصلی چیست؟

دانلود PUBG Mobile KR برای آیفون
دانلود PUBG Mobile KR برای آیفون

در این بخش قصد داریم تفاوت های پابجی موبایل و پابجی کره را بررسی کنیم. در بخش پیشین کمی از تفاوت های پابجی کره گفته بودیم، نسخه کره ای پابجی موبایل، بعد از مسدود شدن نسخه جهانی آن مورد توجه قرار گرفت و البته دارای مزایایی نسبت به نسخه قبلی منتشر شده توسط تنسنت نیز هست. در هند نیز بعد از مسدود شدن پابجی موبایل، بازی FAUG ارائه شد.

نسخه اصلی پابجی موبایل همانطور که باید بدانید توسط کمپانی Tencent Games منتشر شده است. اما اکنون در برخی از کشورها مسدود شده است، به دلیل همین مسدودیت ها خیلی از بازیکنان به سمت نسخه کره ای پابجی موبایل می روند. در این بخش و ذیل بحث دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون به تفاوت های این نسخه با نسخه قبلی خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی

بروزرسانی

از جمله تفاوت های نسخه اصلی پابجی با نسخه کره ای، بروزرسانی های آن است. بروزرسانی ها در نسخه کره ای پابجی موبایل زودتر و سریع تر از نسخه جهانی می آیند.

بنابراین در نسخه کره ای پابجی موبایل بازیکنان زودتر می توانند دستاورهای جدید بازی را تجربه کنند. پس اگر می خواهید آخرین نسخه پابجی موبایل را امتحان کنید، باید پابجی کره ای را حتما امتحان کنید.

جوایز

جوایز بخش دیگری از تفاوت های نسخه اصلی و نسخه کره ای است. پاداش تعیین شده در نسخه کره ای پابجی موبایل نسبتا بیشتر از نسخه جهانی است. فارغ از این ها، توسعه دهندگان نسخه کره ای، بسیاری از رویدادها و مسابقات را برای عضویت بازیکنان و دریافت جوایز معرفی می کنند. به علاوه بازیکنان می توانند پاداش روزانه و مدال هایی را نیز به رایگان دریافت کنند.

مدال Donkatsu

از دیگر تفاوت های پابجی جهانی با پابجی کره ای مربوط به مدال Donkatsu است. این مدال یک ویژگی منحصر به فرد که فقط در نسخه کره ای قابل دریافت است. از این مدال می توان به عنوان ارز در نسخه کره ای استفاده کرد.

شما با چهار مدال می توانید جعبه کلاسیک یا پریمیوم را باز کنید تا جایز را از داخل آن بردارید. به دست آوردن این مدال ها نیز با تکمیل ماموریت های روزانه ممکن است. به خاطر این ویژگی ها و تفاوت ها، نسخه کره ای تقریبا در میان گیمرهای حرفه ای محبوبیت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل

دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون

همانطور که باید بدانید، با وجود اینکه پابجی موبایل زمانی پرمخاطب ترین بازی سبک بتل رویال بود، ممنوعیت اخیر برنامه چینی توسط برخی کشورها، عاملی شد در کاهش تعداد بازیکنان آن. به طور خاص محدودیت این بازی در هندوستان، این بازی را از میلیون ها گیمر هندی محروم کرد. در این شرایط اما برخی عناوین جایگزین رونق یافتند. که از جمله این موارد پابجی کره ای است.

مراحل دانلود پابجی کره برای iOS و نصب آن

روش اول :‌ تغییر تنظیمات اپ استور

برای نصب پابجی موبایل کره (PUBG Mobile KR) در آیفون یا آیپد باید مراحل زیر را طی کنید:

قدم اول: مانند شکل زیر اپ استور را باز کنید و در گوشه سمت راست بالا بر روی آیکون اکانت خود کلیک کنید.

دانلود و نصب بازی PUBG Mobile KR برای آیفون
قدم اول دانلود و نصب بازی PUBG Mobile KR برای آیفون

قدم دوم: در قدم دوم باید موقعیت مکانی را در اپ استور تغییر دهید. برای این کار مسیر Country/Region > Change Country or Region را طی کنید. درست مانند شکل زیر.

دانلود و نصب بازی PUBG Mobile KR برای آیفون
قدم دوم دانلود و نصب بازی PUBG Mobile KR برای آیفون

قدم سوم: حالا باید کشور را، کره جنوبی انتخاب کنید. برای اینکار the Korea, Republic of را از میان گزینه‌ها پیدا و انتخاب کنید. مانند تصویر پایین.

دانلود و نصب بازی PUBG Mobile KR برای آیفون
قدم سوم دانلود و نصب بازی PUBG Mobile KR برای آیفون

قدم چهارم: در اینجا باید شرایط و قوانین برنامه را بپذیرید. مانند شکل زیر بر روی Agree لمس کنید.

دانلود و نصب بازی PUBG Mobile KR برای آیفون
قدم چهارم دانلود و نصب بازی PUBG Mobile KR برای آیفون

قدم پنجم: در اینجا در کادر Street & City مانند شکل زیر هرچیزی را می‌توانید تایپ کنید.

دانلود و نصب بازی PUBG Mobile KR برای آیفون
قدم پنجم دانلود و نصب بازی PUBG Mobile KR برای آیفون

قدم ششم: در کادر City/Province عبارت “Busan” را تایپ کنید و سپس Post Code را به صورت 600-011 وارد کنید. همانطور که در شکل زیر می‌بیند.

دانلود و نصب بازی PUBG Mobile KR برای آیفون
قدم ششم دانلود و نصب بازی PUBG Mobile KR برای آیفون

قدم هفتم: در پایان بر روی گزینه Done لمس کنید. پس از این کار لازم است اپ استور را ببندید و مجددا باز کنید.

حالا باید اپ استور شما به اپ استور کره سوئیچ کرده باشد و شما قادر خواهید بود برنامه‌های فعال برای این کشور را بر روی آیفون خود نصب کنید. برای نصب پابجی کره‌ای آیفون عبارت PUBG را در کادر جستجو وارد کرده و PUBG Mobile KR را نصب کنید. این را هم بگوییم که برای آپدیت کردن پابجی موبایل کره ای دقیقا لازم است همین مراحل را طی کنید و در انتها به جای لمس آیکون Install باید بر روی Update لمس کنید.

روش دوم: استفاده از برنامه Tap Tap

پیش از هرچیز، به Tap.io مراجعه کنید و برنامه TapTap را دانلود کنید. شما به این سرویس برای دانلود پابجی کره ای نیازمند هستید.

دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون ؛ PUBG Mobile KR
دانلود پابجی کره برای iOS

پس از اتمام دانلود ، منابع ناشناخته را فعال کرده و فایل apk را نصب کنید.

دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون ؛ PUBG Mobile KR
دانلود پابجی کره برای iOS

برنامه Android TapTap را باز کنید و از جعبه جستجو برای جستجوی PUBG Mobile استفاده کنید و PUBG Mobile Kr را باز کنید.

دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون ؛ PUBG Mobile KR
دانلود پابجی کره برای iOS

روی دکمه Download ضربه بزنید تا نسخه کره ای PUBG Mobile را در تلفن هوشمند خود دریافت کنید.

دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون ؛ PUBG Mobile KR
دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون

پس از بارگیری ، گزینه Install را انتخاب کنید.

دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون ؛ PUBG Mobile KR
دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون

در اینجا اجازه نصب بازی روی دستگاه خود را صادر کنید.

دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون ؛ PUBG Mobile KR
دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون

پس از بارگیری فایل، آن را نصب کنید و در صورت لزوم اجازه نصب بازی روی دستگاه خود را صادر کنید.

دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون ؛ PUBG Mobile KR
دانلود پابجی کره برای iOS

پس از نصب بازی، می توانید از نسخه کره ای پابجی را استفاده کنید.

دانلود بازی پابجی کره برای ویندوز

خب طبعا همانطور که استفاده از پابجی موبایل جهانی روی ویندوز و در کامپیوتر میسر بود، ممکن است بسیاری از گیمرهایی که حالا امکان استفاده از نسخه جهانی را ندارند، مایل به دانلود بازی پابجی کره برای ویندوز و استفاده از آن روی کامپیوتر باشند.

اما خب باید بدانید که در حال حاضر امکان دانلود بازی پابجی کره برای ویندوز ممکن نیست و تنها با برخی ترفندهای خاص می توانید از این بازی روی ویندوز استفاده کنید. برای اینکار شما ناگزیر به نصب و استفاده از اپلیکیشن های شبیه ساز هستید و فعلا برای دانلود بازی پابجی کره برای ویندوز باید منتظر آینده بمانید.

ما در این آموزش از شبیه ساز گیم لوپ که مخصوص بازی است استفاده می کنیم. همین ابتدای کار توجه داشته باشید که در شبیه ساز گیم لوپ پس از نصب پابجی کره ممکن است با مشکل کنترل موس مواجه شوید، یعنی کنترل موس شاید با مشکلاتی مواجه باشد. در ادامه بحث از دانلود بازی پابجی کره برای ویندوز به مراحل نصب و استفاده از پابجی کره در ویندوز می پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین تنظیمات پابجی موبایل

اجرای شبیه ساز گیم لوپ

ابتدا اگر با اپلیکیشن های شبیه ساز اندروید آشنا نیستید، حتما بهترین شبیه سازهای اندروید را بخوانید و یک مورد را انتخاب و دانلود کنید. اکنون باید فایل اندرویدی نصب بازی را که از یک مرجع معتبر دانلود کرده اید در شبیه ساز باز کنید تا به طور خودکار نصب شود.

دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون ؛ PUBG Mobile KR
دانلود PUBG Mobile KR برای آیفون

طی چندثانیه فایل بازی در شبیه ساز فضای اندروید نصب شده و شما با باز کردن آن و فول اسکرینکردن صفحه می توانید از پابجی کره در کامپیوتر استفاده کنید. بعد از نصب بازی، کلیدها و گزینه ها را تنظیم کنید. این مرحله کمی دقت می طلبد، چرا که در این نسخه کلیدها به طور خودکار تنظیم نمی شود. بعد از این با خیال راحت می توانید به استفاده از پابجی کره بپردازید.

در پایجی کره ای برای کسب جوایز و اسکین های بیشتر در بازی، باید صندوقچه های مورد نیاز را به مرور یافته و از آن ها استفاده کنید. البته با بالا رفتن سطح نیز جوایز بیشتری پیدا خواهید کرد. این مسئله را نیز درنظر داشته باشید که نسخه کره ای به راحتی در کنار بازی اصلی نصب میشود و این دو بازی هیچ تداخلی با یکدیگر ندارند.

در پایان توجه داشته باشید که پابجی کره ای یک بازی آنلاین و اینترنتی است. سرورهای این نسخه با نسخه اصلی مشترک است و بازیکنان دارنده پابجی موبایل اصلی ضمن استفاده از پابجی کره می توانند اطلاعات و ذخیره های خود را به پابجی کره منتقل کنند. به علاوه نسخه اصلی شانس بیشتری برای دریافت اسکین دارید. برخی از ویژگی های بازی پابجی کره ای:

  • در دسترس بودن حالت های مختلف بازی با امکان دانلود و انتخاب توسط بازیکن
  • در دسترس بودن نقشه های متنوع و گسترده برای انتخاب و سرگرم شدن
  • امکان گشت و گذار در یک نقشه وسیع و پیدا کردن سلاح و تجهیزات
  • امکان استفاده از ده ها تفنگ و سلاح مختلف برای از بین بردن دشمنان
  • حضور دشمنان واقعی از سراسر دنیا و روبات های خود بازی برای نبرد
  • امکان دعوت از دوستان خود از سرتاسر دنیا و شرکت در نبردهای گروهی
  • امکان چت صوتی با دوستان خود با کیفیت بالا و تنظیمات مختلف مربوط به صدا
  • کنترلرهای پیشرفته و کاربرپسند با امکان شخصی سازی توسط هر بازیکن
  • در دسترس قرار گرفتن تورنومنت های ماهانه و مدت دار برای کسب امتیاز ویژه
  • در دسترس بودن انواع و اقسام لباس های خاص برای به دست آوردن توسط بازیکن
  • امکان وسط کردن حساب کاربری بازیکن به روش های مختلف از جمله جیمیل، فیسبوک و توییتر
  • دارا بودن جدول رنکینگ جهانی برای مشخص کردن امتیاز کاربران پابجی موبایل باز سراسر جهان
  • حالت های مختلف آب و هوایی همانند روز یا شب برای واقعی تر جلوه دادن محیط بازی
  • دارا بودن گرافیک خیره کننده کنسولی به صورت سه بعدی با جزئیات دقیق
  • طراحی و ساخت با موتور قدرتمند گرافیکی Unreal Engine 4

بیشتر بخوانید:

.

منبع: pubgstars

نظر شما در خصوص دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر