;
coinex

بسته های هدیه همراه اول ماه رمضان 1400 ؛ کد بسته های مکالمه و اینترنت

اپراتورهای کشور همواره در مناسبت های خاص هدایا و طرح های ویژه ای برای مشترکان در نظر میگیرند. در بسته های هدیه همراه اول ماه رمضان 1400 با ما باشید.

همانطور که باید بدانید اپراتورهای کشور در مناسبت های خاص و ویژه هدایایی برای مخاطبان و مشترکان خود در نظر میگیرند که در میان آن ها طرح های مکالمه رایگان، بسته های اینترنت رایگان و طرح های تحفیف خاص به چشم میخورد.

به مانند سال های گذشته حالا در رمضان پیش رو نیز انتظار طرح های تخفیف و اینترنت رایگان اپراتورها را داریم. ساعاتی پیش از این ایرانسل رسما بسته های هدیه ایرانسل برای رمضان 1400 را اعلام کرد و حالا نوبت به اپراتور اول کشور رسیده که طی اطلاعیه ای، طرح های ویژه و اینترنت رایگان رمضان 1400 را اعلام کرده است.

بسته های هدیه همراه اول ماه رمضان 1400

کد بسته های مکالمه و اینترنت

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) با استقبالی که مخاطبان این شرکت از طرح 5 به علاوه 55 (5+55) در سال های اخیر داشتند اعلام کرده که طرح 5 به علاوه 55 در رمضان 1400 نیز برای مشترکان همراه اول اجرایی خواهد شد.

این درواقع هدیه مکالمه همراه اول رمضان 1400 است و به مانند طرح 4 دقیقه مکالمه رایگان 44 دقیقه رایگان ایرانسل است. در این طرح کاربران و مشترکان دائمی یا اعتباری در طول ماه مبارک رمضان در ازای هر پنج دقیقه مکالمه درون شبکه می توانند تا 55 دقیقه بعد را به طور رایگان به صحبت ادامه دهند. فعال سازی این طرح رایگان است و در طول ماه رمضان اعتبار دارد.

بسته های هدیه همراه اول ماه رمضان 1400 ؛ کد بسته های مکالمه و اینترنت

زمان اجرای طرح نیز از چهارشنبه 25 فروردین ماه مصادف با آغازین روز ماه مبارک است و با فعال سازی این طرح می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. به علاوه در این طرح پس از 60 دقیقه، تماس قطع نخواهد شد و در صورت ادامه مکالمه، این فرمول دوباره تکرار خواهد شد. همراه اولی ها از ابتدای ماه رمضان با شماره گیری کد دستوری *10*421# (ستاره 10 ستاره 421 مربع) یا از طریق اپلیکیشن همراه من می توانند نسبت به فعال سازی این طرح اقدام کنند.

این طرح محدودیت زمانی ندارد و همه مشترکین دائمی و اعتباری از آن بهره مند خواهند شد. البته در حال حاضر هنوز جزئیات بسته اینترنت رایگان همراه اول رمضان 1400 اعلام نشده است. ولی برای اطلاع از طرح های اینترنت رایگان رمضان 1400 برای اپراتورهای موبایل و شرکت های خدمات اینترنت خانگی توصیه می کنیم اینترنت رایگان رمضان 1400 را دنبال کنید.

همچنین فارغ از تقویم و مناسبت های ماه رمضان 1400، برای رمضان پیش رو توصیه می کنیم جدیدترین اطلاعات و اخبار مربوط به سریال های ماه رمضان 1400، برنامه های رمضان 1400 و ساعت کاری ماه رمضان 1400 را ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بسته های هدیه همراه اول ماه رمضان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر