;
coinex

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال محبوب بریجرتون که مدتی پیش به پربیننده ترین سریال تاریخ نتفلیکس بدل شده بود، حالا در آستانه ساخت فصل دوم است. اما از فصل دوم سریال بریجرتون چه می دانیم؟

بریجرتون حالا در قامت پربیننده ترین سریال تاریخ نتفلیکس، برای فصل دوم تمدید شده است. سرویس استریم محور نتفلیکس حالا پرطرفدارتین و پرمخاطب ترین سرویس دنیاست و طرفدران و بینندگان قانونی و غیرقانونی در سراسر جهان دارد.

اساسا این روزها نام نتفلیکس روی هر فیلم و سریالی که باشد ببیندگان را به تماشای اثر ترغیب می کند و نتفلیکس نیز حالا خیلی خوب یاد گرفته چگونه از این موقعیت بهره برداری تجاری کند و سریال هایی جذاب و پرمخاطب تهیه کند.

بریجرتون از قضا یکی از همین دسته محصولات است که بسیار پرطرفدار شده است. این سریال در 25 دسامبر 2020 در شبکه نتفلیکس به نمایش درآمد و بیش از 82 میلیون حساب کاربری فصل اول آن را تماشا کرده اند و این موضوع سبب شده نتفلیکس پرطرفدارترین سریال تاریخ نتفلیکس باشد.

این سریال توسط کریس ون دوسن تهیه کننده و فیلمنامه نویس آمریکایی خلق شده و شاندا رایمز آن را تهیه کرده است. سریال بریجرتون بر اساس رمان هایی با همین نام از جولیا کویین ساخته شده است. داستان سریال بریجرتون در دنیای پر از رقابت جامعه اشرافی لندن بین سال های 1811 و 1820 در دوره ای معروف Regency جریان دارد. در این جستار قصد داریم به تاریخ شروع فصل 2 سریال Bridgerton و داستان آن بپردازیم.

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton)

تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) از نتفلیکس در حال ساخت است و به نظر می رسد داستان فصل پیش رو حول محور فرزند بزرگتر این خانواده یعنی آنتونی (با بازی جاناتان بیلی) جریان دارد. اما سوالات زیادی حول فصل دوم، شخصیت ها و داستان آن وجود دارد.

برخی شایعات از این حکایت دارد که در فصل دوم سریال بریجرتون شاهد حضور دوک هاستینگ معشوقه دافنه نخواهیم بود. با ما باشید تا اخبار و اطلاعات مربوط به فصل دوم این سریال به عنوان یکی از موردانتظارترین و بهترین سریال های 2021 را بررسی کنیم.

تولید و تاریخ شروع فصل 2 سریال Bridgerton

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان
تاریخ پخش فصل دوم بریجرتون

شخصیت مهم فصل اول سریال، یعنی لیدی ویسلدون اخیرا آغاز مراحل ساخت فصل دوم سریال را رسما اعلام کرده است و گفته که داستان فصل دوم حول آنتونی خواهد بود.

این سریال که حالا در مراحل فیلمبرداری فصل دوم به سر می برد، بر اساس آثار جولیا کویین که از پرفروش ترین رمان های سال است تولید شده و یک درام عاشقانه است که برای مدتی طولاتی در رتبه اول پرمخاطب ترین سریال های نتفلیکس بوده است. در طول فصل اول تمرکز داستان بر دافته بریجرتون و رابطه او با دوک هاستینگ بود، ولی داستان فصل جدید بر شخصیت های جدید متمرکز است.

فرایند انتخاب بازیگران فصل دوم سریال بریجرتون برای چندین نقش جدید از جمله کیت شفیلد که در مقابل آنتونی بریجرتون قرار میگیرد در حال انجام است. در همین رابطه کریس ون دوسن نویسنده سریال در مصاجبه با یکی از رسانه ها به برخی مسائل مرتبط با سریال پاسخ گفته:

چندین شخصیت جدید داریم که معرفی کنیم. آنتونی در فصل بعدی معشوقی خواهد داشت، و فکر می‌کنم همان‌گونه که بینندگان فصل اول انتظار دارند زیبا و تکان‌دهنده و گسترده باشد.

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان
تاریخ پخش فصل دوم بریجرتون

فصل اول سریال بر اساس اولین کتاب از مجموعه آثار کویین یعنی کتاب دوک و من اقتباس شد و رابطه رمانتیک و پیچیده میان دافتی و دوک سایمون بست را به تصویر کشید. کتاب های بریجرتون در 8 فصل نوشته شده که هر یک پیرامون داستان های عاشقانه یکی از اعضای خانواده جریان دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای 2021

ون دوسن می گوید تمایل دارد که هر فصل را به یک جلد از کتاب ها اختصاص دهد. او در پاسخ به این پرسش که آیا شخصیت های پیج و دایتور بازخواهند گشت یا نه می گوید:

امیدوارم که این‌گونه باشد. آن ‌ها حالا دوک و دوشس هیستینگز هستند اما در ذهن من همیشه بریجرتون و بخشی از سریال خواهند بود. ما در انتهای فصل اول او را سر یک دو راهی قرار دادیم، بنابراین مشتاقم کشف کنم که او در بازار ازدواج چگونه عمل می‌کند.

تولید فصل دوم به دلیل شیوع کرونا و نیاز به شمار زیادی بازیگر سیاهی لشکر برای سازندگان یک چالش بزرگ باشد چراکه صحنه های شلوغ رقص و مهمانی در فضای بسته می تواند بسیار خطر آفرین باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های HBO در سال 2021

نقش کالین در فصل دوم سریال بریجرتون

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان
تاریخ پخش فصل دوم بریجرتون

کالین یکی از شخصیت های مهم سریال است که در مورد نقش او در فصل دوم شایعات زیادی در جریان است. بریجرتون یک درام عاشقانه است که برای مدت طولانی رتبه یک را در میان ده بهترین اثار نتفلیکس داشته است و حالا جزو بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 است.

در فصل اول سریال، دافته بریجرتون با بازی فیبی دنور موضوع اصلی و محور سریال بود که عاشق دوک هاستینگ با بازی رگه جین پیج شد. با این حال از اطلاعات منتشر شده درباره فصل دوم به نظر می رسد که تمرکز فصل دوم از روی دافته و دوک هاستینگ برداشته خواهد شد. به علاوه شایعاتی که درباره بازیگران فصل دوم جریان دارد، این گمان را به یقین نزدیک تر می کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

بهترین سریال های نتفلیکس 2020

به نظر می رسد آنتونی در کانون توجهات قرار خواهد گرفت. داستان عاشقانه آنتونی برگرفته از «ویسکونت که مرا دوست داشت» است.  تنها مانع ازدواج خواهر بزرگتر یعنی کیت شفیلد است. کیت مصمم بود که مانع ازدواج آن ا شود و از خواهرش در برابر آنتونی حفاظت کند ولی در نهایت خود عاشق آنتونی شد.

حالا طرفداران سریال در ردیت در مورد نقش کالین در رابطه با آنتونی صحبت می کنند چراکه شخصیت او در کتاب به گونه دیگری تصویر شده است. در ادامه قصد داریم شماری از این نظرات درباره یکی از بهترین سریال های عاشقانه 2021 را برای شما نقل کنیم. یکی از کاربران در این باره می گوید:

من شخصیت مهربان و حساس کالین را در سریال دوست دارم. اما حالا که کتاب را می خوانم، شخصیت شیطان، موذی و شیاد او را در کتاب بیشتر دوست دارم. من خیلی نگران هستم که شخصیت او را چگونه می خواهند در سریال نشان دهند. آیا قرار است که از خارج برگردد و شوخ و جسور باشد؟ آیا اصلا در فصل ۲ حضور خواهد داشت؟ صحنه های بسیار خوبی از او در کتاب به چشم می خورد.

کاربری به نام Classylikenuggets توضیح می دهد که کالین در فصل دو باز خواهد گشت، زیرا او نقش مهمی در شکل گیری رابطه کیت و آنتونی دارد:

حس من می گوید که ما در فصل دو شاهد آن روی شخصیت کالین هستیم که در کتاب به تصویر کشیده شده است، او باعث شکل گیری رابطه کیت و آنتونی می شود. احساس می کنم که آن صحنه برای سریال خیلی اهمیت دارد زیرا لحظه شروع داستان عاشقانه کیت و آنتونی است.

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان
شجره نامه خانواده بریجرتون : تاریخ پخش فصل دوم بریجرتون

طرفداران کالین را شخصیتی باهوش و مهربان می دانند. آخرین بار در فصل یک کالین را در حال خداحافظی با پنه لوپه فیتینگتون دیدیم در شرایطی که پنه لوپه از صمیم قلب عاشق کالین بود. کالین همیشه دوست داشت به کشورهای دیگر سفر کند و گفت که این پنه لوپه بوده که الگوی او در این کار شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کمدی خارجی

بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

طرفداران نگران بودند که او برای همیشه سریال را ترک کند، اما خوشبختانه او برای پیوند دادن رابطه آنتونی و کیت باز میگردد. البته به نظر می رسد طرفداران رابطه پنه لوپه و کالین را بیشتر دوست دارند. یکی از طرفداران سریال در توییتر نوشته:

این رابطه ای است که من واقعا دوست دارم شکل بگیرد. کالین و پنه لوپه به هم بازگردند

دیگری در این باره نوشته :

بالاخره داستان بریجرتون را تمام کردم. واقعا خوشم آمد. به نظر می آید که همه شیفته دوک هستند و درباره او اغراق می کنند، اما بین همه شخصیت ها من آنتونی، بندیکت و کالین را ترجیح میدهم. همچنین، مشتاقانه منتظر شکل گیری رابطه کالین و پنه لوپه و داستان عاشقانه آنتونی در فصل دوم هستم

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020

بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020

خداحافظی رسمی دوک هاستینگ از فصل دوم سریال بریجرتون

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان
تاریخ پخش فصل دوم بریجرتون

یکی از محبوبترین شخصیت های فصل یک سریال، رگه جین پیج بازیگر 33 ساله زیمباوه ای انگلیسی در نقش دوک هاستینگ بود که طرفداران زیادی داشت و در نقش معشوقه دافنه ظاهر شد.  حالا رگه رسما اعلام کرده که در فصل دوم سریال حضور نخواهد داشت.

این سریال محبوب بر اساس رمان های پرفروش جولیا کویین ساخته شده است. گفتنی است فصل اول سریال که با داستان عاشقانه دوک هاستینگ و دافنه بریجرتون پخش شد، به سرعت توانست رتبه اول پربیننده ترین سریال این شبکه را از آن خود کند.

داستان سریال روایت خواهران بریجرتون بود که هر یک در جستجوی عشق در زندگی خود هستند. دافته بزرگترین دختر خانواده بانفود بریجرتون است که برای اولین بار وارد رقابت ازدواج در لندن دوران ریجنسی می شود. در وضعیتی که او در جلب توجه یکی از دوک های لندن موفق می شود، لیدی ویسلدون شایعات رسوایی آمیری درباره او نشر می دهد.

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان
تاریخ پخش فصل دوم بریجرتون

در حال حاضر هنوز اطلاعات مشخصی از تاریخ شروع فصل 2 سریال Bridgerton اعلام نشده است. اما به محض اینکه اطلاعاتی در این باره منتشر شود در همین جستار با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در اینجا به شما توصیه می کنیم حتما بهترین سریال های ومپایری جهان را نیز در نظر داشته باشید. به علاوه دوستداران سریال های ترکی حتما باید بهترین سریال های ترکی 2021، بهترین سریال های ترکی 2020 و بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV) را در نظر داشته باشند.

همچنین دوستداران بهترین سریال های ایرانی می توانند نگاهی به بهترین سریال های طنز ایرانی، بهترین سریال های 1400 و بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فصل دوم سریال بریجرتون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر