;
coinex

آموزش کار با گیم گاردین (Game Guardian) ؛ هک بازی اندرویدی چگونه است؟

گیم گاردین یک اپلیکیشن برای هک کردن بازی های اندرویدی است. در این جستار به آموزش کار با گیم گاردین (Game Guardian) میپردازیم. با ما باشید.

گیم گاردین این روزها به سرویسی پرسروصدا و محبوب بین دوستداران بازی های موبایلی بدل شده است. علت این که این سرویس از جمله اپلیکیشن هایی است که به شما امکان تقلب در بازی های اندرویدی را به شما خواهد داد.

با این سرویس به تناسب و در مورد هر بازی که بخواهید می توانید منابع و امتیازات مورد نیاز خود را به بیشترین حدی که دوست دارید افزایش دهید و از آنجا به بعد با سادگی هرچه تمام تر بازی کنید. منابع بازی های اندرویدی متفاوت است و از ابزارهای خاص، سکه، الماس و مواردی شبیه آن تشکیل شده است.

شما می توانید نسبت به هک بازی اندرویدی با گیم گاردین اقدام کنید. با اینکار میزان مورد نظر خود در مورد هر منبع را تعیین کرده و به این ترتیب مقداری بالاتر از حدی که در اختیار دارید را دریافت کنید و در جریان بازی از آن استفاده کنید.

اگرچه برنامه ها و اپلیکیشن های زیادی برای دستکاری متغیرهای درون بازی ها و اپلیکیشن ها وجود دارد، اما بدون تردید گیم گاردین کامل ترین برنامه در این زمینه است که برای تمام نسخه های اندروید در دسترس است. در ادامه قصد داریم به آموزش کار با گیم گاردین (Game Guardian) و هک بازی اندرویدی با گیم گاردین بپردازیم.

آموزش کار با گیم گاردین (Game Guardian) ؛ هک بازی اندرویدی چگونه است؟

از برنامه گیم گاردین می توانید برای افزایش منابع در هر موردی که فکر کنید اعم از پول، سکه، طلا، الماس، لول و هر چیز دیگری استفاده کنید. در آموزش کار با گیم گاردین به شما خواهیم گفت که چگونه با این سرویس می توانید نسبت به هک بازی اندرویدی با گیم گاردین اقدام کرده و منابع بازی را افزایش بدهید.

آموزش کار با گیم گاردین (Game Guardian) ؛ هک بازی اندرویدی چگونه است؟

با گیم گاردین می توانید به هک بازی اندرویدی با گیم گاردین اقدام کنید و در برنامه ها و بازی ها تقلب کرده و تغییراتی مطابق میل خود ایجاد کنید. مثلا می توانید تعداد سکه های بازی را افزایش داده یا به بی نهایت برسانید. توجه داشته باشید که برای هک بازی اندرویدی با گیم گاردین دستگاه شما باید روت باشد. در ادامه با آموزش کار با گیم گاردین ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021

بهترین لپ تاپ های 2021

ویژگی های GameGuardian

  • جستجو در مقدارهای بازی با شماره دقیق
  • جستجو در مقدار بازی مقدار متغییر، مثال: بزرگتر یا کوچکتر
  • قفل کردن مقدار بازی با یک شماره ثابت
  • ذخیره یا بارگذاری لیست های از پیش مدیریت شده
  • تغییر سرعت بازی
  • لمس کردن برنامه برای اعمال ابزارهای در طول بازی
  • اجرا در دستگاه های ARM و X86

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021

سبک ترین لپ تاپ های جهان 2021

آموزش کار با گیم گاردین (Game Guardian)

برای آموزش کار با گیم گاردین و البته هک بازی اندرویدی با گیم گاردین ابتدا باید این سرویس را از مراجع معتبر و شناخته شده دانلود و نصب کنید. بعد از نصب برنامه آن را از منوی برنامه های دستگاه خود یافته و باز کنید.

در اینجا و مطابق با شکل زیر از گوشه پایین سمت راست صفحه گزینه Start را انتخاب کنید. در اینجا مشاهده می کنید که آیکن محو شده به صفحه گوشی شما اضافه خواهد شد که به این معنا می باشد که برنامه در حال اجرا است.

آموزش کار با گیم گاردین (Game Guardian) ؛ هک بازی اندرویدی چگونه است؟
بی‌نهایت کردن بازی با Game Guardian

در اینجا روی علامت جست و جو لمس کنید و سپس یک منو برای شما باز می شود. حالا مقدار پول مورد نیاز خود را مشخص کرده و روی گزینه new search تپ کنید.

آموزش هک بازی های اندروید

در مرحله بعد ایکن برنامه را انتخاب کرده و مجدد باید شماره جدید را در قسمت ذره بین و Know وارد کنید و جستجو کنید و مشاهده میکنید که مقادیر کم شده حال باید عدد را انتخاب کنید و مقدار دلخواه خود را در کادر وارد کنید و در آخر ذخیره کنید.

آموزش هک بازی های اندروید

در ادامه یک منوی دیگر برای شما نمایش داده خواهد شد. شامل گزینه هایی چون Auto ، Dword ، Float و Byte می باشد. در اینجا مقادیر زیادی برای شما نمایش داده می شود که حالا باید بنابر نیاز خود میزان و مقدار آن را تعیین کنید. این گزینه ها شامل موارد زیر است:

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2021

بهترین هدست گیمینگ 2021

آموزش هک بازی های اندروید

  1. Auto = تمامی گزینه ها همزمان فعال هستند
  2. Dword = پول
  3. Float = عدد های شناور
  4. Double = نوعی دیگر از پول
  5. Word = امتیاز
  6. Byte = الماس
  7. Qword = تیر

در اینجا از میان گزینه های موجود به شما توصیه می کنیم روی گزینه اول کلیک کنید. چون با تمام گزینه ها کار میکند و جواب بهتری را میدهد.

پس از انتخاب گزینه اول وارد برنامه مورد نظر می شوید و سپس پولی که انتخاب کردید را تغییر دهید و آن را کم و زیاد کنید. در اینجا دوباره واری گیم گاردین شده و پول مورد نیاز خود را وارد کرده و روی گزینه refine تپ کنید. برای نتیجه بهتر توصیه ما این است که چندبار این فرایند را امتحان و تکرار کنید.

آموزش هک بازی های اندروید
آموزش هک بازی های اندروید

حالا اگر دوباره وارد منو قبلی شوید مشاهده می کنید که ظواهر آن تغییر کرده است. یکی یکی روی هر مورد کلیک کرده و مقداری که می خواهید را مشخص کنید و گزینه yes را انتخاب کنید.

آموزش هک بازی های اندروید
آموزش هک بازی های اندروید

در نهایت دوباره وارد بازی شوید و میزان پول را تغییر دهید. میبینید که پول شما به مقداری که می خواستید تغییر کرده و بسیار افزوده شده است.

توجه کنید که برای هک بازی اندرویدی با گیم گاردین ، نسخه های قدیمی برای بازی های آنلاین پاسخگو نیست. بازی های آنلاین از داده های ذخیره شده در فضای ابری استفاده می کنند و اگر با هم مطابقت نداشته باشد، بازی با مشکلاتی مواجه شده، متوجه تقلب شما شده و شما از بازی بیرون انداخته می شوید. البته در ادامه ترفندی برای بی‌نهایت کردن بازی با Game Guardian به شما آموزش خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست برای PS5

بهترین هدفون های 2021

آموزش کار با گیم گاردین (Game Guardian)

در هر بازی و در هر پلتفرمی طبعا هر گیمری دوست دارد از بیشترین منابع و امتیازات ممکن استفاده کند و راه هایی برای بهترین بودن یا زودتر به پایان رساندن بازی پیدا کند. اولین تجربه این سری تقلب ها را من با بازی GTA داشتم که با زدن کلیدهای پرتعداد روی کیبرد ناگهان یک تانک برای خودم دست و پا میکردم و از آنجا به نبرد مسخره و تکراری با ماشین های پلیس میپرداختم!

بازی کلش آو کلنز اما یک بازی محبوب از کمپانی سوپرسل است که در کنار کلش رویال از جمله بازی های محبوب این شرکت است و طرفداران زیادی دارد. در بازی کلش آو کلنز هر کسی که کمی با آن اشنا باشد می داند که منابع و میزان آن ها از اهمیت زیادی دارد و تهیه منابع نیز نبردهای زیاد و پول زیاد میطلبد. حالا فرض کنید با آموزش هک بازی های اندروید بتوانید منابع کلش آو کلنز را افزایش دهید.

اما پیش از این آموزش بگذارید آخرین و جدیدترین بازی های دنیای کلش که سوپرسل اخیرا عرضه کرده را به شما معرفی کنیم. برای آشنایی با این عناوین یعنی کلش کوئست، کلش مینی و کلش هیروز روی نام هر یک از آنها کلیک کنید تا اطلاعات مربوطه را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های 2021

ارزان ترین تبلت های 2021

هک کلش آو کلنز : آموزش کار با گیم گاردین (Game Guardian)

آموزش هک بازی های اندروید

بعد از عرضه کلش آو کلنز در سال 2012 توسط سوپرسل، این بازی به سرعت محبوبیت زیادی بین کاربران و بازیکنان موبایلی رسید. این بازی به یکی از محبوب ترین و موفق ترین بازی های استراتژیکی بدل شد و حتی همین حالا نیز جزو بهترین بازی های استراتژیک 2021 می باشد. البته تداوم و حفظ این محبوبیت در نوع خود محصول آپدیت های خوب و به وقت این بازی و ارائه قابلیت ها و بخش های جدید آن است.

همانطور که پیش از این نیز گفتیم چه در یک بازی ویندوزی و چه در یک بازی موبایلی، کاربران از راهکارهایی برای زودتر به پایان رساندن بازی و استفاده از منابع بیشتر استقبال می کنند. برای اینکار کاربران حاضر به انجام کارهای زیادی هستند که طبیعتا یکی از گزینه های در دسترس هک بازی است. در این مورد نرم افزارها و ابزارهایی برای هک بازی و رسیدن به این مقصود ارائه شده است که گیم گاردین یکی از آن هاست که در جستاری که از نظر گذشت به آموزش کار با گیم گاردین پرداختیم.

یکی از مهمترین و کلیدی ترین عناصر بازی کلش آو کلنز که در روند بازی و عملکرد شما موثر است، داشتن کارگرها و یا بیلدرهاست. همانطور که میدانید کارگرها باید توسط الماس ها بازگشایی شوند ولی این الماس ها به سختی به دست می آید.

بنابراین برای به دست آوردن الماس یا باید وقت زیادی صرف کنید یا با پرداخت پول و پرداخت های درون برنامه ای، الماس به دست آورید. در ضمن با استفاده از الماس می توانید هر فرایندی در بازی را با سرعت هرچه تمام تر به پایان رساند و از صرف زمان های طولانی، چندساعته و چندین روزه جلوگیری به عمل آورد و برای همیشه آسوده خاطر بود و به سادگی به ارتقا ابزارهای بازی اقدام کنید.

اهمیت این منابع در بازی سبب شده تا از زمان عرضه بازی تا الآن راه‌ های بسیار زیادی برای هک کردن الماس و گلد و اکسیر و دارک اکسیر برای کلش اف کلنز پیشنهاد شده و گاها بعضی از برنامه ‌ها دیده ‌شده که برای این کار ساخته‌شده ‌اند اما اکثر آن ‌ها کاربردی نبوده و فقط برای کلاه ‌برداری از کاربران ساخته‌شده ‌اند. مطمئنا کاربرانی که  قصد استفاده از این نرم ‌افزارها را دارند باید از اعتبار آن مطمئن شوند تا در دام سود جویان نیافتند. اما خوشبختانه با استفاده از سرویس گیم گاردین می توان نسبت به هک بازی کلش آو کلنز نیز اقدام کرد. در ادامه برای مراحل هک بازی کلش آو کلنز با گیم گاردین ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2021

بهترین مادربردهای 2021

مراحل هک بازی کلش آف کلنز با گیم گاردین

آموزش کار با گیم گاردین (Game Guardian) ؛ هک بازی اندرویدی چگونه است؟

برای راحتی و آشنایی بیشتر شما با این نرم افزار نحوه‌ی کار کردن با این نرم‌افزار را بررسی می‌کنیم. برای استفاده از این نرم‌افزار برای هک بازی Clash Of Clans گام‌های زیر را طی می‌کنیم:

  1. ابتدا به یک گوشی اندرویدی روت شده یا دارای اندروید بالاتر از هفت نیاز دارید (در اندروید بالاتر از شش و هفت دیگر نیازی به روت کردن نیست).
  2. وارد نرم ‌افزار شده و از بین گزینه ‌های موجود ، گزینه شروع یا استارت که در پایین سمت راست وجود دارد را فشار دهید تا آیکون برنامه به‌صورت محو و کوچک ظاهر شود.
  3. اکنون وارد کلش اف کلنز شوید و بعد از باز شدن بازی روی آیکون نرم ‌افزار گیم گاردین کلیک کنید و از بین برنامه ‌ها بازی کلش اف کلنز را انتخاب کنید.
  4. سپس هر چیزی را که خواستید هک کنید ابتدا تعداد آن را جستجو کنید (مثلاً اگر 200 عدد الماس دارید در گیم گاردین علامت ذره‌بین را زده و در قسمت جستجوی آن عدد 200 را وارد کنید).
  5. از بین گزینه‌های موجود گزینه‌ای که ابتدای آن Dword هست را انتخاب کنید و search یا جستجو کردن را بزنید و منتظر بمانید تا پروسه کامل شود.
  6. اکنون گزینه ویرایش (به‌صورت یک ‌قلم و کاغذ) را انتخاب کنید و هر تعداد الماس که می‌خواهید را وارد کنید مثلا 70000 بعد از تائید کردن تعداد الماس‌های شما به 70000 افزایش خواهد یافت و می‌توانید از بازی لذت ببرید.

توجه کنید می‌توانید مراحل 4 و 5 و 6 را برای دارک اکسیر، اکسیر و گلد نیز انجام دهید و آن‌ها را نیز به همین ترتیب افزایش دهید. هر چند با افزایش الماس دیگر نیازی به هیچ ‌چیز ندارید و با الماس همه‌ المان‌های بازی را می ‌توانید اپدیت کنید.

در اینجا برای پیگیری اخبار و اطلاعات بهترین بازی های 2021 توصیه می کنیم حتما گاهی به بهترین بازی های اندرویدی 2021 و بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021 داشته باشید. همچنین در مورد بازی های کنسول های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت نیز بهترین بازی های PS4 در سال 2021 و بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 را ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آموزش کار با گیم گاردین (Game Guardian) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    من گوشیمA04sهست همه بدون روت وارد میشن ولی مال من با هر برنامه ی نمیاره ارور میده میگه حالت روح فعال نشد چیکار کنم و نمیخام گوشیم رو روت کنم

    پاسخ

    سلام گوشی من m12هست و ارور میده میگه گیم گاردین ۶۴ بیتی چیکار کنم

    پاسخ

    سلام
    ES Paraller accounts
    نصب کن
    “املاش دقیقا همینه”

    پاسخ